quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier. Ik hoor het wel wanneer je een model aan de haak hebt geslagen. Maar waarschijnlijk ben ik dan al dood.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier. Ik hoor het wel wanneer je een model aan de haak hebt geslagen. Maar waarschijnlijk ben ik dan al dood.
Die nare kutjood is toch ergens goed voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver ik haat het als ik gewoon moet lachen om een naar mij gerichte belediging
Hij was toch al wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die nare kutjood is toch ergens goed voor
elke stap avond met mij is een goede avondquote:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke stap avond met mij is een goede avond![]()
Drankje, dansje, lekkere muziek en genieten. Beter kan niet. En niet op horloge kijken hoe laat het is. Door gaan tot je geen fietslicht meer nodig hebt
Mijn motto? Waar gaan we heeeeeen? En nooooit meeeeer naaaaar huis!
En morgenochtendmiddag weer een app van jou in je eigen bed, alleen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
elke stap avond met mij is een goede avond![]()
Drankje, dansje, lekkere muziek en genieten. Beter kan niet. En niet op horloge kijken hoe laat het is. Door gaan tot je geen fietslicht meer nodig hebt
Mijn motto? Waar gaan we heeeeeen? En nooooit meeeeer naaaaar huis!
Je bent al 6 jaar dood?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelde goed hoorquote:
weer? hoezo weer? Maar uhm als jij dat wilt primaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En morgenochtendmiddag weer een app van jou in je eigen bed, alleen?
Nee. En ik geloof ook niet dat jij een model aan de haak hebt geslagen.quote:
Schat daar heb ik al 2 foto's vanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weer? hoezo weer? Maar uhm als jij dat wilt prima
En alleen? Ik sluit niks uit
Je komt zelf maar kijkenquote:
Dan niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. En ik geloof ook niet dat jij een model aan de haak hebt geslagen.
Alhoewel... Echt knap zijn die catwalkers vaak niet.
ik moet echt minder gaan drinken danquote:
huh wat jij een model?quote:
Ach ja, een voetmodel is ook een model.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, een voetmodel is ook een model.
Jazeker. Nog jaren mee samengewoond.quote:
U jelly?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, een voetmodel is ook een model.
| Forum Opties | |
|---|---|