Nope, helemaal niksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het ook niet maar het heeft dus niets met lolhellokitty te maken?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:28 schreef Monopoly het volgende:
ik ga chillen op de bank
gegroet broeders en sletten
Ik was het gewoonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Even iemand een goedmakertje voor Mono laten maken
En gewoon awesome zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Oja het geheim achter versieren is niet squatten maar alles wat je doet met mad confidence doen en jezelf zijn. Ook al houd dit voor sommige mensen in dat ze zo nu en dan patsen krijgen
Hahaha ja idd! En leuk ook voor de mensen die bij je inchecken, leg dat thuis maar eens uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan elke dag inchecken op Backdoor Sluts 9
It's MY home!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja idd! En leuk ook voor de mensen die bij je inchecken, leg dat thuis maar eens uit
Dit ja, overigens moet ik wel zeggen dat squatten wel al mijn mad confidence heeft gewerkt dus indirect is squatten wel het antwoord op alle problemen in mijn gevalquote:
Patsen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Oja het geheim achter versieren is niet squatten maar alles wat je doet met mad confidence doen en jezelf zijn. Ook al houd dit voor sommige mensen in dat ze zo nu en dan patsen krijgen
quote:this is a shock site that displays a large picture of two men, one holding his exposed penis and the other sitting beneath him head leaned back, both men are covered in excrement
Was da?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het ook niet maar het heeft dus niets met lolhellokitty te maken?
Zie punt 4 van de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee laat maarquote:
Deze valt heus wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee laat maarik heb echt lopen kokhalzen van 2 girls
ik hoopte nog zo dat het chocolademousse was
quote:
Hij is wel smerigquote:
backdoor slits 9?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Van 4square mag ik het geen backdoor sluts 9 noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |