Dus knorrend klaarkomen, bring it on bitchquote:
Ik ookquote:
Ah, je hebt me natuurlijk op cam gezien.quote:
Eerst mij constant niet geloven, en nu ineens foto's willen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Nou Kaneel, ik ben benieuwd. Doe eens een foto.
Tssssquote:
Het was fijn.quote:
luisther sltjuh ik trekuh je uith elkaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus knorrend klaarkomen, bring it on bitch
Kappuh nah!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
luisther sltjuh ik trekuh je uith elkaar
Van jou. Niet van je gratenpakhuis. Die kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt me natuurlijk op cam gezien.
Dank je wel.
[..]
Eerst mij constant niet geloven, en nu ineens foto's willen.
neequote:
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou. Niet van je gratenpakhuis. Die kan me gestolen worden.
Jij als mooiboy komt toch zo aan nieuwe modellenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.
Klootzak!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
ahhahahaha hoor je opeens MAXIMA!!
uhm huh? dat is me hond....
Ik word hyper van je UIquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef ook_gek het volgende:
ahhahahaha hoor je opeens MAXIMA!!
uhm huh? dat is me hond....
dan zal je me eens aan de tel hebbenquote:
Moet je eens met hem bellenquote:
Dat dusquote:
Zieltje. Hark een nieuwe binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb al haar foto's weggedaan toen ik zwelgde (zwolg?) in zelfmedelijden.
Ik heb jou nu ook niet meer op spotify. Kan ik jou daar toevoegen zonder FB vriendjes te worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |