nerdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:38 schreef Mordecai het volgende:
Mensen die Warhammer alleen kennen door de PC games![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Max payne?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
"i figured that if i was going to be shot in the head; i'd be the one pulling the trigger"
meh; heb nu 6 goede games gekocht en dead island lijkt me niet echt supertof ofzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:32 schreef TJV het volgende:
Hebben jullie Dead Island al? Ik heb zin om zombies te rammen.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie wisten niet dat het later nog goedkoper wordt?
..? De Today's deals worden niet goedkoper. Heb de andere niet gekocht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:36 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie wisten niet dat het later nog goedkoper wordt?
Eerste game waar ik de cutscenes echt HELEMAAAAAL niet erg vindquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef drumstickNL het volgende:
"i figured that if i was going to be shot in the head; i'd be the one pulling the trigger"
Alleen de pakketten worden niet nog goedkoper.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
..? De Today's deals worden niet goedkoper. Heb de andere niet gekocht.
Alsof ze Skyrim of Max Payne naar 10 euro knallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alleen de pakketten worden niet nog goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |