Nee, schimmel in mijn spleet.quote:
Omkoperijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
De shoarmaboer hier heeft ook een sticker, eerst net niet, toen hadden ze 'm gebeld kwam ie nog een keer en nou hebben ze er wel eentje. IS DAT FF FIJN!!!1!1!
Wat ik je bromquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat ik je brom
Dikke boycot, wij gaan wel naar de FurkanOh nee wacht, dat komt omdat die naast de kroeg zit
misschien is het wel een nepsticker ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt.![]()
Je zou em er met je nagels direct afpulken zeg. Doen ze nu net alsof ze het hebben bereikt.
Hahaha MissJquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien is het wel een nepsticker ofzo![]()
Iig ben ik zwaar aan de schijt van dat broodjeNah ja, eruit is eruit zeg ik maar
Is goed mop, ik ben er voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:17 schreef Lutte het volgende:
Kal ik ga ff fixen dat ik vanavond gewoon wifi heb, anders trek ik het niet
quote:
Nee ik ga nog wel deze vakantiequote:
Leuker dan 3?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:34 schreef Kally het volgende:
Ik was naar Ice Age 4, en die viel me 100% mee
Is hij leuk?quote:
Ja, de oma van Sid komt erbij en die is hilarischquote:
ja echt wel! Een TAL programma kijken zonder knabbels kan namelijk niet! Schijteritis of nietquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt wel! Een TAL programma kijken zonder knabbels kan namelijk niet! Schijteritis of niet![]()
![]()
hihihihiquote:
Yupquote:
Ah, tofquote:[..]
Ja, de oma van Sid komt erbij en die is hilarisch
quote:
Nou ja de meeste films slaan nergens opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Al sloegen sommige stukjes echt totaal nergens op
[..]
Ah, tof. Dan gaan we daar binnenkort ook maar naartoe
Klopt, maar daarom is het ook tofquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja de meeste films slaan nergens op
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn![]()
Die pinguinsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom is het ook tof
Marty
Ohquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah. Ze kwamen alleen te weinig in beeld
In Ice Age ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk ik ook wel. Er werd ook weer eens nuttig gebruik gemaakt van 3D
Want?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nu alles op mijn bed staan. Lig tussen mijn twee stoelen, mijn nachtkastpoef en kleding.
Ik dacht te gaan opruimen.quote:
Wat is er met de vloer dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dacht te gaan opruimen.
Wel zo makkelijk met de vloer en zo.
Die is stoffig en moet ontdaan worden van een grijze waas.quote:
Tjee. Ik word hier een beetje wild van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier gehaald, straks nog een lekker badje inclusief badeend en dan lekker gek het weekend in!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier gehaald, straks nog een lekker badje inclusief badeend en dan lekker gek het weekend in!
Wat voor vloer heb je dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is stoffig en moet ontdaan worden van een grijze waas.
Een geheel juist gevoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjee. Ik word hier een beetje wild van.
Grijze waasquote:
Nee, die is met broer + schonezus bezig met vakantiespullendingenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Kally het volgende:
Laat me raden en nu is je arme moeder bezig met schoonmaken?
Beter, ga jij nu stofzuigen en dweilen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, die is met broer + schonezus bezig met vakantiespullendingen
Was het van plan ja...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter, ga jij nu stofzuigen en dweilen?
quote:
forgot lquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb jij aan knabbels liggen Kal? #knabbevrijdagavond
Heel veel ivm verjaardag morgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb jij aan knabbels liggen Kal? #knabbevrijdagavond
Ik ookquote:
badeendjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Dat staat mij nietquote:
Ik heb ooit hele leuke van Laysa gehad, wacht even foto makenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een tijd lang badeendjes gespaard, heb er nu nog steeds heel erg veel. Allemaal mooi opgesteld in mijn badkamer
oooh jajaja zien!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ooit hele leuke van Laysa gehad, wacht even foto maken
Jaquote:
Nah dat gaat me te furquote:
oooow wat een leuk ding zeg! Waar hebbie die gekocht?quote:
Ik heb niks gekocht, ik kreeg die fotoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow wat een leuk ding zeg! Waar hebbie die gekocht?
oh wacht, of is dit een voorbeeld en jij gaat er zelf 1 maken? Ik niet goed lezen niequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow wat een leuk ding zeg! Waar hebbie die gekocht?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh wacht, of is dit een voorbeeld en jij gaat er zelf 1 maken? Ik niet goed lezen nie
Die is zo vreselijk bazerigquote:
Jij ookquote:
Compatible modusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
Cool, kan helemaal niet meer posten op de laptop. Vlak blokkeert m'n scherm.
Aha, dank je!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Compatible modus
Je moet dat icoontje met dat gescheurde blaadje (of zo) aanklikken
Nou het was op Robbiequote:
OMG ja alleen die tattoo's alquote:
Truste liefquote:
quote:
Mag toch ook?quote:
Ik moet ook echt zo naar bed maar ben even emoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker. Moet zo ook maar slapen, ik kom morgen op een foto met bobo's. Niet dat ik morgen shine, dat doe ik nooit op zaterdag. Maar toch.
ik jank mn ogen uit mn kop....maar das wel handig dan hoef ik ze ook niet meer dicht te oen...Kallybellyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook echt zo naar bed maar ben even emo
Zekersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Awwww.Zijn het echt avonden voor. Even ontladen en blij zijn met wat je hebt.
Ik was net droogquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik jank mn ogen uit mn kop....maar das wel handig dan hoef ik ze ook niet meer dicht te oen...Kallybelly![]()
Ga jij ook maar even proberen te rusten mopquote:
dit ja!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat het Zaterdag een beetje okay weer is..
Jawellll, komt goed! Voel het aan alles. Ik kan het weten, want ik heb vanaf mijn hoogte voorkennis.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat het Zaterdag een beetje okay weer is..
Ongemakkelijk staan lachen op een suffe plek onder een partytent.quote:
Je staat er kleurrijk op hoor, Bugsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ongemakkelijk staan lachen op een suffe plek onder een partytent.Nee, dat was weer helemaal niets.
Oke, ik wist het niet zekerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
Meestal vanaf 600 MB voor een DVDrip of meer, Blu-Ray rips kunnen soms wel in de 20 30 gig lopen
Met de divxjes van rond de 800 mb kun je al heel wat. Rond de 1,5 gig ziet er scherper uit en de 3,4 gig is DVD kwaliteit. Veel verder hoef je niet snel te gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Kally het volgende:
Hoe groot is de gemiddelde film met binnenhalen?
Bleke kop, kleine oogjes van felle licht en bier van gisteravond. Gelukkig is dit volgende week wel weer overgewaaid.quote:
Ik had hele dikke ogen vanmorgen van de tranen gisterenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bleke kop, kleine oogjes van felle licht en bier van gisteravond. Gelukkig is dit volgende week wel weer overgewaaid.
Die avonden koester je wel hard.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hele dikke ogen vanmorgen van de tranen gisteren
Eerst met een nat koud washandje op mijn ogen wakker zitten worden
Het was inderdaad wel bandversterkend jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die avonden koester je wel hard.Nasleep wat vervelend, maar ja.
Rebels, nu de hele wereld overstapt van Firefox op Chrome omdat dat sneller isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:39 schreef Kally het volgende:
Oh en Zwab ik heb Firefox erop gezet ipv Chrome, wereld van verschil nu
Ik ga 20 x zo snel nuquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rebels, nu de hele wereld overstapt van Firefox op Chrome omdat dat sneller is
Die is nog mooiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
Suuuurfin Biiiiiiirrdddddbnlbndklbnk;dndklblb
[ afbeelding ]
Daarom, het loopt lekker nuquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet aan je Chrome
Ach, who cares, zolang het maar werkt toch?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is dan ook gloednieuw, en rood vinyl
Van pc naar laptop en andersomquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
Dat kan, heb je onveilig getypt op onbekende toetsenborden?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom, het loopt lekker nu
[..]
Ik had ooit een witte vinyl, van de Dolly Dots
Nou ja ik praat nu over 28 jaar terug, dus ik was best al cool toen voor mijn tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een wit singeltje van The White Stripes, een lichtblauwe van Korn, een picture disc van Korpiklaani, en nog wat gekleurde LP's in rood, groen, regenboog met roze dinges, picturedisc van Pink Floyd Dark Side of the Moon, en nog wel wat dingen
Chrome op laptop, totaal geen probleem mee, op pc was het ellende, het gaat nu goed dus ik hou het even zo.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
Safari in Coevorden is toch wat minder.
Ja ik heb ze nu onderhand allemaal gehad en allen hebben ze wel plus en minpunten. Ach, als ik maar kan internetten!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Chrome op laptop, totaal geen probleem mee, op pc was het ellende, het gaat nu goed dus ik hou het even zo.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
Safari in Coevorden is toch wat minder.
so hipster, al hipster zijn voordat de term is uitgevondenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik praat nu over 28 jaar terug, dus ik was best al cool toen voor mijn tijd
Als ik 30 seconden moet wachten tot een pagina laad, werkt dat niet best op mijn geduldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nu onderhand allemaal gehad en allen hebben ze wel plus en minpunten. Ach, als ik maar kan internetten!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
so hipster, al hipster zijn voordat de term is uitgevonden
Heb je Iron al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb ze nu onderhand allemaal gehad en allen hebben ze wel plus en minpunten. Ach, als ik maar kan internetten!
Nee Iron nog nooit. Misschien later als Safari gaat kutten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je Iron al eens geprobeerd?
Heb wel eens als experiment een hele hoop browsers geinstalleerd om te kijken wat prettiger was
Ben bij Chrome blijven hangen na Firefox, Opera, Safari, en Iron te hebben gebruikt
Ik ben helemaal verrot, val haast in slaap, of ik zo nog film ga kijken weet ik nog nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
Kon kiezen tussen naar de kermis, naar vrienden en op de bank. *kruipt dieper onder dekentje
Ik zou voor Intouchables de tijd nemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verrot, val haast in slaap, of ik zo nog film ga kijken weet ik nog niet
Ja dat bedacht ik me ook al, nah kijk zo wel evenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou voor Intouchables de tijd nemenVeel te leuk om tijdens in slaap te vallen
![]()
Gegarandeerd, maar ook zoveel fijne momenten erin.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
ik ga zo P.S. I love you kijken.
Dat wordt janken denk ik...
hmm ja ik moet gewoon even gaan he.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gegarandeerd, maar ook zoveel fijne momenten erin.
En hup voor die 5 minuten. Potdikkie hee.
dank jequote:
iieeeeeuw! Wat eten ze dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
Omg ik zie een foto voorbijkomen op FB waar mensen zitten te eten, alleen dat eten trekt nogal de aandacht, lijkt wel diaree
Geen idee? bruine bonensoep ofzoquote:
bah bah bah, het klinkt hoe dan ook heel viesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee? bruine bonensoep ofzo
Of mislukte chili
Het zag er heel smerig uitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
bah bah bah, het klinkt hoe dan ook heel vies
Je kunt hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja ik moet gewoon even gaan he.
Maar eerst moet ik even iets "afhandelen" en dat gaatzijn.
dank jequote:
Moet soms kunnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
en toen had ik patat en ijs (Ben&Jerry's caramel chew chew) besteld. Hoe erg is dat hihi. Heb gewoon avondeten gehad hoor... maar zooo'n trek in een vette hap en zoetigheid!
dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet soms kunnen
Ik zit aan de scones en appel kruimel, broertje kreeg het op zijn heupen vanmiddag
whut? Zo danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
De AH is trouwens stomVriendje is nog steeds niet afgewerkt
Is dat zo'n hoerenkeetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
De AH is trouwens stomVriendje is nog steeds niet afgewerkt
Ook lekkerquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja zwaaaar onderbezet, hij moest vanavond al extra en waarschijnlijk morgenochtend weer.
Lachie Lachie Lekkie Lekkie Boem Boemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:23 schreef Kally het volgende:
Cee en ik (nou ja en een beetje Greys) hebben Lachie
Lachie Gorengquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:23 schreef Kally het volgende:
Cee en ik (nou ja en een beetje Greys) hebben Lachie
Ik wilde hem zien vanavond maar ben te moequote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Lutje, Kallyyyy! Kal hoe vond je Intouchables? Of was jij daar niet geweest en ben ik confuzzzed?
Nee Lachie met zijn heerlijke basquote:
Godsamme je wil die bas toch op een grote subwoofer zetten en er dan bovenop gaan zitten dit typte ik niet hardop.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsamme je wil die bas toch op een grote subwoofer zetten en er dan bovenop gaan zitten dit typte ik niet hardop.
Ach Lokkie lachie veel en leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
Hahaaa, Kal, je spreekt het uit als "Lokkie" kom ik nu achter.
Ik ga 'm nog eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
Zodat de rest ook weet wat en wie we bedoelen
Die bas
We lijken wel bakvissenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
1.38 1.38 1.38!!!
Ik ga even rewinden voor de sokken, die heb ik gemist.
Ik mag toch hopen dat ik die tijd wel ontgroeid benquote:
Ik ga het der zeggen ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Stom wief met d'r off-topic clippies midden in de nacht.
Brb, even antislipmat pakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
OMGGGGG ze doen ook Beggin'.... godskolere Kal dat begin.
Die stemquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Sneeuwkettingen nodig of is het nog niet zo erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:07 schreef Bos81 het volgende:
De komende dagen lekker stevig doorposten. Nog iets meer dan 200 voor de 100.000ste![]()
Ik zit op 86 nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Niet te hard denderen he?quote:
omg!!! Wat is dezen?quote:
Die ene is uit Glee toch?quote:
Die toen met die rollerskate baan in Glee, die vrouw die zo dronk en even erbij kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |