Dat ligt er aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij krijgt een Verklaring Omtrent Gedrag, ongetwijfeld zal zijn veroordeling hierop voorkomen.
Dit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Zijn nieuwe werkgever moet een formulier invullen waarop hij aan geeft wat voor check hij wil op de medewerker. Afhankelijk dus van wat de werkgever invult telt dit 'vergrijp' wel of niet mee.
Slecht. Aangezien oplichting de betrouwbaarheid van de werknemer aantast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef stijn1974 het volgende:
Wat denken jullie hoe dit gaat aflopen als jullie de relatie post bezorgen / oplichting bekijken
Denk dat punt 1 wel eens een probleem kan gaan worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef stijn1974 het volgende:
ingevuld op de VOG aanvraag is het volgende;
- Omgaan met vertrouwelijke gegevens
- Vervoer waarbij post en / of goederen worden getransporteerd
Ik weet niet meer hoe het bij mij zat maar ik geloof dat er op een VOG alleen staat dat er op basis van de aangegeven criteria er geen bezwaar is om een VOG af te geven ofzoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij krijgt een Verklaring Omtrent Gedrag, ongetwijfeld zal zijn veroordeling hierop voorkomen.
Nou ja, er worden wel waardevolle spullen per post verzonden. Kan me zo voorstellen dat ze dan liever niet iemand aannemen die al eens gepakt is voor oplichting, komt namelijk niet echt over als een betrouwbare persoon dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef stijn1974 het volgende:
nou we zullen het zien, maar hij heeft immers toch niks met geld te doen als je bij de post werkt
meer reacties zijn welkom
Klopt, het is ja of nee. Verder geen informatie over welke strafbare feiten gepleegd zijn e.d.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef bjorn93 het volgende:
Ik weet niet meer hoe het bij mij zat maar ik geloof dat er op een VOG alleen staat dat er op basis van de aangegeven criteria er geen bezwaar is om een VOG af te geven ofzoiets.
Nou kost geloof ik zo'n 30¤ en weet niet of je dat ook vergoed krijgt als je sollicitatie wordt afgewezen:).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef eleusis het volgende:
Ik ben pessimistisch, maar wie weet hoe een koe een haas vangt. Gewoon aanvragen maar dus. Niets te verliezen.
Kopietje bewaren is nooit weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef Peunage het volgende:
Heb er laatst ook eentje aangevraagd voor mijn werkgever. Ik kan je er niks over vertellen want ik heb er niet eens naar gekeken.
Ik vraag ze regelmatig aan, en dat stukje is dus belangrijk. Er zal niet staan wát hij gedaan heeft, maar wel dat hij iets gedaan heeft wat een risico is voor de uitoefening van zijn beroep. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef blomke het volgende:
¤30,05 Er staat op vermeld: Ik, staatssecretarisvan Veiligheid en Justitie, heb een onderzoek naar he gedrag van betrokkene ingesteld. Het onderzoek heeft zich gericht op de functieaspecten...
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken....Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van betrokkene.
Internetoplichting en daarvoor 90 uur taakstraf (geen boete????)....ben pessimistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |