abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114162231
Ik stel deze vraag namens mijn vriend. Die heeft namelijk een baan gevonden, en moet een VOG aanvragen.
Hij is vorig jaar opgepakt voor internetoplichting en heeft nu 90 uur werkstraf aan d'r broek hangen. Krijgt hij nu een goed-gedrag-formulier of word er gekeken naar wat voor baan het is.

Want hijwil werken als postbode. Iemand een idee hoe dit zit

Graag serieuze reacties. Groetjes
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 17:43:45 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_114162372
dank voor je snelle antwoord, hoe bedoel je met veroordeling op voorkomen??? je krijgt hem toch wel of niet
  Boks-Chick vrijdag 13 juli 2012 @ 17:46:31 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114162382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij krijgt een Verklaring Omtrent Gedrag, ongetwijfeld zal zijn veroordeling hierop voorkomen.
Dat ligt er aan.
Zijn nieuwe werkgever moet een formulier invullen waarop hij aan geeft wat voor check hij wil op de medewerker. Afhankelijk dus van wat de werkgever invult telt dit 'vergrijp' wel of niet mee.
lolwut
pi_114162432
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat ligt er aan.
Zijn nieuwe werkgever moet een formulier invullen waarop hij aan geeft wat voor check hij wil op de medewerker. Afhankelijk dus van wat de werkgever invult telt dit 'vergrijp' wel of niet mee.
Dit.
  Boks-Chick vrijdag 13 juli 2012 @ 17:47:59 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114162447
voorbeeld:
als ik wat snelheidsboetes in de maand heb, dan zal dat bij mijn huidige werkgever dat een biet zijn, doch als ik voor taxichauffeur voor een gehandicaptenbus ga solliciteren, kan het mogelijk meetellen.
lolwut
pi_114162473
Wat denken jullie hoe dit gaat aflopen als jullie de relatie post bezorgen / oplichting bekijken
pi_114162590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef stijn1974 het volgende:
Wat denken jullie hoe dit gaat aflopen als jullie de relatie post bezorgen / oplichting bekijken
Slecht. Aangezien oplichting de betrouwbaarheid van de werknemer aantast.

Het kan ook zoals hierboven staat dat het vergrijp niet eens wordt meegenomen in de toetsing.gewoon even afwachten.
pi_114162591
ingevuld op de VOG aanvraag is het volgende;

- Omgaan met vertrouwelijke gegevens
- Vervoer waarbij post en / of goederen worden getransporteerd
pi_114162826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef stijn1974 het volgende:
ingevuld op de VOG aanvraag is het volgende;

- Omgaan met vertrouwelijke gegevens
- Vervoer waarbij post en / of goederen worden getransporteerd
Denk dat punt 1 wel eens een probleem kan gaan worden.
pi_114163057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
Hij krijgt een Verklaring Omtrent Gedrag, ongetwijfeld zal zijn veroordeling hierop voorkomen.
Ik weet niet meer hoe het bij mij zat maar ik geloof dat er op een VOG alleen staat dat er op basis van de aangegeven criteria er geen bezwaar is om een VOG af te geven ofzoiets.
pi_114163173
nou we zullen het zien, maar hij heeft immers toch niks met geld te doen als je bij de post werkt

meer reacties zijn welkom
pi_114163264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef stijn1974 het volgende:
nou we zullen het zien, maar hij heeft immers toch niks met geld te doen als je bij de post werkt

meer reacties zijn welkom
Nou ja, er worden wel waardevolle spullen per post verzonden. Kan me zo voorstellen dat ze dan liever niet iemand aannemen die al eens gepakt is voor oplichting, komt namelijk niet echt over als een betrouwbare persoon dan.
pi_114163270
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef bjorn93 het volgende:
Ik weet niet meer hoe het bij mij zat maar ik geloof dat er op een VOG alleen staat dat er op basis van de aangegeven criteria er geen bezwaar is om een VOG af te geven ofzoiets.
Klopt, het is ja of nee. Verder geen informatie over welke strafbare feiten gepleegd zijn e.d.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_114163569
mocht iemand nog info hebben, heel graag
pi_114163941
zat net nog op de VOG aanvraag te kijken en hij is als volgt ingevuld;

INFORMATIE:
- met gevoelige/vertrouwelijke informatie omgaan

PROCES
- vervoer waarbij goederen, post en pakketten worden getransporteerd
pi_114165265
Een internetoplichter die nu pakketjes gaat bezorgen... :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:54:21 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114165302
Ik ben pessimistisch, maar wie weet hoe een koe een haas vangt. Gewoon aanvragen maar dus. Niets te verliezen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:54:27 #19
265562 Gregoro
Dat meen je niet...
pi_114165310
Ben bang dat een verklaring van geen bezwaar toch een probleem gaat worden. Maar kijk eens hier voor wat meer informatie.
pi_114166795
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef eleusis het volgende:
Ik ben pessimistisch, maar wie weet hoe een koe een haas vangt. Gewoon aanvragen maar dus. Niets te verliezen.
Nou kost geloof ik zo'n 30¤ en weet niet of je dat ook vergoed krijgt als je sollicitatie wordt afgewezen:).
pi_114167071
¤30,05 Er staat op vermeld: Ik, staatssecretarisvan Veiligheid en Justitie, heb een onderzoek naar he gedrag van betrokkene ingesteld. Het onderzoek heeft zich gericht op de functieaspecten...

Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken....Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van betrokkene.

Internetoplichting en daarvoor 90 uur taakstraf (geen boete????)....ben pessimistisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door blomke op 13-07-2012 19:44:59 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_114167253
Heb er laatst ook eentje aangevraagd voor mijn werkgever. Ik kan je er niks over vertellen want ik heb er niet eens naar gekeken. Meteen in het postbakje van de baas gedaan, veel succes ermee.

Het heeft inderdaad 30,05 gekost en ik heb het vergoed gekregen.
pi_114167368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef Peunage het volgende:
Heb er laatst ook eentje aangevraagd voor mijn werkgever. Ik kan je er niks over vertellen want ik heb er niet eens naar gekeken.
Kopietje bewaren is nooit weg.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_114167490
Proces
Het risicogebied proces beoogt de maatschappelijke risico’s in kaart te brengen die zich voor kunnen doen indien macht over processen wordt misbruikt. Onder dit risicogebied vallen werkzaamheden zoals het onderhouden, ombouwen en bedienen van (productie)machines, apparaten en voertuigen. Daarnaast valt onder dit risicogebied het (rijdend) vervoer van goederen, productie, post en pakketten, anders dan het intern transport binnen het bedrijf. Het vervoer van personen valt ook onder dit risicogebied.
Als gevolg van sabotage en vernieling kunnen vitale bedrijfsprocessen worden ontregeld. De veiligheid van personen en goederen kan hierdoor in gevaar worden gebracht.
Bij het rijdend vervoer van grondstoffen en producten en het bezorgen van post en pakketten bestaat het gevaar van diefstal, verduistering en verkeers(gerelateerde) delicten.
Bij het vervoer van personen bestaat de mogelijkheid van het in gevaar brengen van personen door bijvoorbeeld het overschrijden van de maximum snelheid, rijden onder invloed, agressief rijgedrag of overige verkeers(gerelateerde) delicten. Bij het vervoer van personen is tevens het risico aanwezig van diefstal en gewelds- en zedendelicten.
pi_114169634
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:32 schreef blomke het volgende:
¤30,05 Er staat op vermeld: Ik, staatssecretarisvan Veiligheid en Justitie, heb een onderzoek naar he gedrag van betrokkene ingesteld. Het onderzoek heeft zich gericht op de functieaspecten...

Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken....Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van betrokkene.

Internetoplichting en daarvoor 90 uur taakstraf (geen boete????)....ben pessimistisch.
Ik vraag ze regelmatig aan, en dat stukje is dus belangrijk. Er zal niet staan wát hij gedaan heeft, maar wel dat hij iets gedaan heeft wat een risico is voor de uitoefening van zijn beroep. Of niet natuurlijk. :) Oplichting en post bezorgen (vertrouwelijke stukken, pakjes, zaken van een ander... ik denk niet dat dat een goede combinatie is.

Voor mensen die een kopie van hun VOG willen bewaren: kun je doen maar verreweg de meeste aanvragers willen dat je een VOG overhandigt wat hooguit 3 maanden oud is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')