SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 16:01:26 ]
Gaat weer spannend worden zie ik...quote:14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
Apart, normaal gesproken is het zo'n welbespraakte jongeman.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat interview met Willems zie ik nu pas trouwens. Mijn godKomt ook niet veel zinnigs uit.
We hebben van Bommel, moet wel goed komen tegen Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik gok zo'n 3 punten max in dat blok..Waarom niet gewoon eens een normaal verdeelde comp?
Dat dus, slechte zaak bewust zo indelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik gok zo'n 3 punten max in dat blok..Waarom niet gewoon eens een normaal verdeelde comp?
Alsof jullie de enige zijn die daar last van hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Omdat alle clubs/gemeentes zo ongeveer 8390894 struikelblokken inleveren wanneer ze wel en wanneer niet kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jullie de enige zijn die daar last van hebben
Voor jou blijkbaar niks.quote:
Praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je zo iets ziet als maker van de competitie dan verdeel je het allemaal toch iets gelijker lijkt me.
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar niks.
Een competitie waar in de laatste 5 wedstrijden 4 allesbepalende topwedstrijden (kunnen) zijn dan is het dus een vernaaide opzet.
Als je zo iets ziet als maker van de competitie dan verdeel je het allemaal toch iets gelijker lijkt me.
Het is anders toch vaak genoeg gelukt vóór de laatste 2 seiozenen.quote:
Dan heb je weer Willem 2 die klaagt dat ze ineens 3x tegen een topclub moeten.. Dan kan je zo wel eeuwig doorgaan, uiteindelijk moet je tegen iedereen ook is het om de 5 wedstijden of gelijk 3 achterelkaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.
Dat er een zwaarder blok is dan een ander dat lijkt mij ook onvermijdbaar ja, maar dan kan dit nog steeds beter opgezet worden dan deze in het slot van de competitie in te delen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.
Dat dus idd. Je voorkomt dit gewoon niet. Het is vervelend (al vind ik het altijd wel spannend als het bij mij club gebeurt), maar je doet er niks aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je weer Willem 2 die klaagt dat ze ineens 3x tegen een topclub moeten.. Dan kan je zo wel eeuwig doorgaan, uiteindelijk moet je tegen iedereen ook is het om de 5 wedstijden of gelijk 3 achterelkaar
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is anders toch vaak genoeg gelukt vóór de laatste 2 seiozenen.
En bij de meeste gemeentes mag er zelfs niet gespeeld worden als de vrouw van de burgervader ongesteld is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.
Buiten dat alle clubs een bepaalde voorkeur heeft voor een speeldag/tijd heb je ook nog eens te maken met absolute risicowedstrijden die vaak alleen in daglicht gespeeld mogen worden (want in het donker is het eng ofzo) en dan komen er ook nog een gemeentes bij. Denk bijvoorbeeld aan een Marco Sorbato die in het Gelredome optreedt, een marathon van Rotterdam of welk evenement dan ook. Op dat soort dagen kan er niet gevoetbald worden in die stad.
Ik heb serieus te doen met de planner van de KNVB.
Inderdaad. Met al die schijterige burgemeesters is het een onmogelijke taak om een redelijk programma in elkaar te draaien. Zo speelt Feyenoord geloof ik 9 keer uit in de eerste 11 wedstrijden ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En bij de meeste gemeentes mag er zelfs niet gespeeld worden als de vrouw van de burgervader ongesteld is.
Is een computer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.
Buiten dat alle clubs een bepaalde voorkeur heeft voor een speeldag/tijd heb je ook nog eens te maken met absolute risicowedstrijden die vaak alleen in daglicht gespeeld mogen worden (want in het donker is het eng ofzo) en dan komen er ook nog een gemeentes bij. Denk bijvoorbeeld aan een Marco Sorbato die in het Gelredome optreedt, een marathon van Rotterdam of welk evenement dan ook. Op dat soort dagen kan er niet gevoetbald worden in die stad.
Ik heb serieus te doen met de planner van de KNVB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |