SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit bij de marathon
[..]
Las het, ben benieuwd
Ik ook niet, nooit gedaan eigenlijk. Enige premiere die ik ooit gezien heb was Pirates 2: Dead Man's Chest.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij deze week uitkwam (gisterennacht). maare nee ik ga haast nooit naar nachtreleases (LOTR uitgezonderd maar dat was meteen de hele trilogy)
Asylum uitgespeeld, met city moet ik nog verder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice!
Ik ook, Arkham Asylum en City waren echt goede games, speel ze soms nog wel eens
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das minder dan
Verveel je je nu niet ontiegelijk?
Arkham City heeft een goed verhaal, maar of je de ontknoping iets vind is een tweede. Ik zeg niets maar City heeft nog genoeg te biedenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:26 schreef Solique het volgende:
Te veel premières mee gemaakt
[..]
Asylum uitgespeeld, met city moet ik nog verder.
Ik ook wat dat betreft, maar jij speelt meer op de PC toch? Op het moment zit ik weer in Fallout 3 en Ninja Gaiden op de 360.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.
Ja dat zal best, ik merk het wel. Tot nu toe al zeer gaaf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arkham City heeft een goed verhaal, maar of je de ontknoping iets vind is een tweede. Ik zeg niets maar City heeft nog genoeg te bieden
echt helemaal alleen word ik gekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.
Ja, klopt, ben nu afwisselend bezig met Football Manager, Europa Universalis III (alhoewel ik daar nog niet veel van snap) en af en toe een racespelletje tussendoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook wat dat betreft, maar jij speelt meer op de PC toch? Op het moment zit ik weer in Fallout 3 en Ninja Gaiden op de 360.
Zoek nog een co-op partner voor NG3
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt helemaal alleen word ik gek
ik moet elke dag iemand zien
en als dat niet gaat moet ik even een vriendin bellen of zo
Je zult je niet vervelen inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja dat zal best, ik merk het wel. Tot nu toe al zeer gaaf.
Ook op PS3. Ninja Gaiden Black is een Xbox game maar ook te spelen op de 360. Deel 2 was eerst exclusive op de 360, toen ook geport als Sigma 2 naar de PS3. Deel 3 kwam tegelijk uit op 360 en PS3.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef NaRRaToR het volgende:
is ninja gaiden op de x360 ja? hmmm eens kijken of ik die kan downloaden... zoek nog wel een XGD3 brander though...
Kan het ook best overleven zonder anderen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt helemaal alleen word ik gek
ik moet elke dag iemand zien
en als dat niet gaat moet ik even een vriendin bellen of zo
Dat doe ik sowieso niet, maar heb nog te veel games waarmee ik verder wil.quote:
Afwisseling is belangrijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, klopt, ben nu afwisselend bezig met Football Manager, Europa Universalis III (alhoewel ik daar nog niet veel van snap) en af en toe een racespelletje tussendoor.
ik heb wel een zus maar daar deed ik nooit wat mee en we kunnen elkaar niet uit staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.
Die heb ik gisteren live gezienquote:
Het zit ook in mijn karakter, ik ben ook wel een beetje een einzelgänger. En bij ons thuis kwam er vroeger ook nooit echt veel mensen langs. Maar ik vind het eigenlijk wel lekker om alleen te zijn, die rust is heerlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel een zus maar daar deed ik nooit wat mee en we kunnen elkaar niet uit staan
ik had gewoon altijd vriendinnetjes en zo om me heen
en mijn ouders zijn ook zo, altijd mensen over de vloer en dan vaak mensen met kinderen die even oud waren als ik
geen idee eigenlijk, misschien is het ook gewoon je karakter
ik vind het een dag/avond leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zit ook in mijn karakter, ik ben ook wel een beetje een einzelgänger. En bij ons thuis kwam er vroeger ook nooit echt veel mensen langs. Maar ik vind het eigenlijk wel lekker om alleen te zijn, die rust is heerlijk.
Je kan een beetje in jezelf gaan snijden, maar dat is misschien weer iets te emoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwisseling is belangrijk
De laatste tijd moet ik zoveel mogelijk bloed zien lijkt het
Idem hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.
Ik kan als het moet veel langer, ik heb ook altijd dat wanneer er hier bijvoorbeeld vrienden over de vloer komen, ik, ondanks dat het altijd heel gezellig is, ze toch blij zijn wanneer ze allemaal weer opgerot zijn, zodat ik het huis weer voor mezelf alleen heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het een dag/avond leuk
en daarna niet meer
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Juist als ik een hele tijd veel mensen om me heen heb gehad, vind ik het heerlijk om even helemaal alleen te zijn en af te schakelen.
Eenzaam is, net als zwerven, een keuzequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
We are just lonely souls in a lonely universe.
Ik heb een jongere zus die nu samenwoont met d'r vriend, en ik ga er wel eens langs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
En idd, ook geen broers / zussen.
Ach.. Laatste tijd ben ik ook niet zoveel thuis. Maar als ik dan thuis kom, ouders slapen, dan vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een jongere zus die nu samenwoont met d'r vriend, en ik ga er wel eens langs.
ik ookquote:
Ik ben ook graag op mezelf, maar vind het ook leuk met mensen om me heen. Ben erg flexibel in datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach.. Laatste tijd ben ik ook niet zoveel thuis. Maar als ik dan thuis kom, ouders slapen, dan vind ik het heerlijkGewoon even alleen zijn.
"We waren toevallig in de buurt!"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het wel een beetje raar vinden als ik thuis zou komen en mijn ouders hier slapend aantref
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We waren toevallig in de buurt!"
*Snurken daarna verder*
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verder
Oh, maak je geen zorgen, ik heb een redelijke twisted imagination. Vraag anders maar aan El_Thijs en de rest bij de meetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ben ik de enige die het disturbing vind dat je gedachten meteen hier heen gaan?
Ach, mensen moeten een hobby hebben hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verder
Het was eerder eng dat we elkaar aan wisten te vullen binnen de secondequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, ik heb een redelijke twisted imagination. Vraag anders maar aan El_Thijs en de rest bij de meet
Toen we zaten te eten en die kindjes buiten met die paal aan het spelen waren ging het wel redelijk verquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was eerder eng dat we elkaar aan wisten te vullen binnen de seconde
Dat wel, maar het maakte de sfeer er niet slechter opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toen we zaten te eten en die kindjes buiten met die paal aan het spelen waren ging het wel redelijk ver
niet van de rook?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Hahaha, hier voor buiten in het speeltuintje ook een enorme muts![]()
Je hebt daar zo'n klimrek, en daaronder ligt dan zo'n laag van weet ik veel, houtschilfers ofzo, maar dat is nu met die regen zo drassig als een geile olifant. Had zo'n kindje een bal in die blubber gegooid, denkt zo'n moedertje slim te zijn door een grote balk te pakken, die in die blubber te leggen, en daar dan overheen te lopen om die bal te pakken. Drie keer raden wie er vol met haar gezicht in die blubber pleurt![]()
![]()
![]()
Daar zit je dan op je balkonnetje een peuk te roken, terwijl je bijna stikt van het lachen.
Teringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt daar zo'n klimrek, en daaronder ligt dan zo'n laag van weet ik veel, houtschilfers ofzo, maar dat is nu met die regen zo drassig als een geile olifant. Had zo'n kindje een bal in die blubber gegooid, denkt zo'n moedertje slim te zijn door een grote balk te pakken, die in die blubber te leggen, en daar dan overheen te lopen om die bal te pakken. Drie keer raden wie er vol met haar gezicht in die blubber pleurt![]()
![]()
![]()
Daar zit je dan op je balkonnetje een peuk te roken, terwijl je bijna stikt van het lachen.
Hier liep net een ruziënd stel door de poort. Ze waren flink kwaad, maar ik hield het even niet meer toen die gast begon over al die negers die d'r geneukt haddenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
![]()
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]Toch best leuk zo je vrije dagen te besteden
*ECHO*quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is twitter echt zo leuk?
Tevens hoi
sorriequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, kan het wat stiller? Ik zit naar een geit te staren.
Moet die film nog kijkenquote:
kan niet want ik zit er nog niet inquote:
Jij weegt meer dan 20kg...quote:
niptquote:
Have no fear, I is here!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg, straks ben ik helemaal alleen hier
Voor je het weet zit je naar een geit te staren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je naar een geit te staren.
Ok, dan ga ik ff boutenquote:
Ik ben hier ook nog, en ons aller Tijn ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is hij dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben hier ook nog, en ons aller Tijn ook
Weet ik veelquote:
nou...daar gaat je puntquote:
Jaquote:
Halloquote:
Mutsie!!quote:
Lekker bakkie thee of koffie dan, kan je lekker bijkomenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja goed alleen moe na een hele lange dag
met jou?
Valt wel mee toch?quote:
Morgen naar een vriend van me, en verder improviseer ik wel. Jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hihi iedereen weg
gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
groot gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker bakkie thee of koffie dan, kan je lekker bijkomen
Jah ook goed, lekker rustig en nog de laatste dingen opgestuurd naar mijn oude werkgever. Ik ga daar geen benzine aan verspillen
Halleekes!quote:
morgenavond party verder niksenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen naar een vriend van me, en verder improviseer ik wel. Jij?
Daar is het weekend voor tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:03 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
morgenavond party verder niksen
hihi?quote:
Leuk! Heb je een presentje voor d'r?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Morgen naar pa, daar blijf ik ook slapen. Zondag naar mijn broer, waar we de eerste verjaardag van mijn nichtje vieren(was al afgelopen dinsdag, maar toch)
Scherpt de geestquote:
Meeste mensen lachen mij uit als ik dat zegquote:
oh...zodra ik een kruiswoordpuzzel zie is ie van mij hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meeste mensen lachen mij uit als ik dat zeg
UIteraard. Bij de Ikea zag ik een konijntje in een hoge hoed liggen. Als je dat konijntje om hoog trekt komt er zo'n muziekje uit waar kleine kinderen rustig van worden..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leuk! Heb je een presentje voor d'r?
[..]
Ik niet, ik puzzel ook vrijwel iedere dag. Sudokus ftw of die spelletjes van Smartgames, die zijn zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meeste mensen lachen mij uit als ik dat zeg
Gaat om het gebaar toch. En konijntjes doen het altijd goed bij kleine kinderen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard. Bij de Ikea zag ik een konijntje in een hoge hoed liggen. Als je dat konijntje om hoog trekt komt er zo'n muziekje uit waar kleine kinderen rustig van worden..
Alleen nu maar hopen dat haar broertje van 2.5 het niet te vaak pakt en het ding kapot trekt, maar dat is mijn zorg niet meer, zodra ik dat kado heb gegeven..
Zie whatsappquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...zodra ik een kruiswoordpuzzel zie is ie van mij hoor
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...zodra ik een kruiswoordpuzzel zie is ie van mij hoor
quote:
We verdelen het wel netjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, ik puzzel ook vrijwel iedere dag. Sudokus ftw of die spelletjes van Smartgames, die zijn zo
Klopt en het is vrij lastig om iets leuks voor die kinderen te vinden, die hebben al zoveel...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat om het gebaar toch. En konijntjes doen het altijd goed bij kleine kinderen.
werkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is het weekend voor toch
Wat voor party ga je heen?
Ik heb niks?quote:
Afwisseling is belangrijkquote:
Dan weet ik genoegquote:
moet ik ff assisteren?quote:
een zweedse kruisleg sudokupuzzelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef automatic_ het volgende:
www.bol.com/nl/p/jan-van-haasteren-motorrace/1004004000017481/
Deze maak ik
Die zijn ook best leuk. Al heb ik geen ruimte/geduld voor legpuzzels.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef automatic_ het volgende:
www.bol.com/nl/p/jan-van-haasteren-motorrace/1004004000017481/
Deze maak ik
assisteren he...niet demostrerenquote:
"Hier, hou ff vast."quote:
Alles heeft zijn prijs, dus doe een bodquote:
Wel te huur...110,- p.u...ex BTWquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles heeft zijn prijs, dus doe een bod
Ik ben nu vooral hier druk meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo. En weer terug.
Waar zullen we het vanavond eens over hebben, lieve mensen?
Wapens?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo. En weer terug.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo. En weer terug.
Je gaat de sprong niet wagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]een bod doen op iemand die ik niet gezien heb
neuh ben niet gek
El_Thijs, check je mail even. Prangende vraag hier!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wapens?
Oh wacht, dat is niet lief...
Ja, hoi!quote:
Hij chillt nog iedere dag in zijn bubbelbadquote:
PM? Zie geen mailquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
El_Thijs, check je mail even. Prangende vraag hier!
ja...hij ziet er wel oud uit tegenwoordigquote:
Omdat er geen enkele rationele reden voor isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
geef eens een goede reden waarom ik het zou moeten doen
vroeg ik dat aan jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat er geen enkele rationele reden voor is
Uhm... die heb ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
geef eens een goede reden waarom ik het zou moeten doen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij chillt nog iedere dag in zijn bubbelbad
Op fb, my bad.quote:
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik mijn bek dicht houdquote:
tape hem wel dichtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik mijn bek dicht houd
Ik ben al genoeg getaped vandaagquote:
Beantwoord, maar weet niet of ik je kan helpen...quote:
Ducttapequote:
*pruillip*quote:
Kijk maar uit, dadelijk geeft ze je een dikke lipquote:
ja ik haar ook...maar niet 1 van die lippenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dadelijk geeft ze je een dikke lip
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja ik haar ook...maar niet 1 van die lippen
whehehequote:
In 2002 heb ik ze in Den BOsch gezien. Tijdens dit nummer had ik gewoon fucking oogcontact met Annekequote:
Wat boeien die trophys eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sinds El_Thijs in mijn levenPSN verscheen heb ik de vreemde gewoonte opgevat om dagelijks met één dichtgeknepen oog naar mijn trophy-collectie te loeren. Dit alles in de wetenschap dat ik hem op een dag voorbij streef, qua trophys natuurlijk.![]()
Maar zat eigenlijk altijd offline met die PS3, tot een jaar geleden. Valt me ineens op dat ik alle trophys vóór die tijd kwijt ben, argh! Want nooit gesynchroniseerd met de server natuurlijk. Had nu dus minstens aan het dubbele moeten zitten, mijn bazenskills in acht nemend.![]()
[/tikkeltje lange twitterpost]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In 2002 heb ik ze in Den BOsch gezien. Tijdens dit nummer had ik gewoon fucking oogcontact met Anneke![]()
![]()
![]()
![]()
zo ben ik...jammerquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
en je bent niet gillend flauwgevallen toen?
Helaasch Pindakaasch.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Sinds El_Thijs in mijn levenPSN verscheen heb ik de vreemde gewoonte opgevat om dagelijks met één dichtgeknepen oog naar mijn trophy-collectie te loeren. Dit alles in de wetenschap dat ik hem op een dag voorbij streef, qua trophys natuurlijk.![]()
Maar zat eigenlijk altijd offline met die PS3, tot een jaar geleden. Valt me ineens op dat ik alle trophys vóór die tijd kwijt ben, argh! Want nooit gesynchroniseerd met de server natuurlijk. Had nu dus minstens aan het dubbele moeten zitten, mijn bazenskills in acht nemend.![]()
[/tikkeltje lange twitterpost]
Leuk om te halen en replay value.quote:
Zo lelijk is ze hier overigens ook niet hoor.quote:
Maar... maar pesten is niet lief...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach kan ik je tenminste pesten zonder me schuldig te voelen
Schuldig hoef je je sowiederso niet te voelen, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach kan ik je tenminste pesten zonder me schuldig te voelen
Nee duh...vrouwen zijn in Helmond altijd mooierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze hier overigens ook niet hoor.![]()
Een beetjequote:
ja...zo'n lieve vrouw die om half 6 het eten klaar heeft en je pantoffels aangeeft...beuhquote:
Maar dan zijn het wel poesjes die je niet zonder handschoenen op kan pakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee duh...vrouwen zijn in Helmond altijd mooier
Op de meet was je wel liefquote:
Nou, 6 uur is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...zo'n lieve vrouw die om half 6 het eten klaar heeft en je pantoffels aangeeft...beuh
brrrrrrrquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...zo'n lieve vrouw die om half 6 het eten klaar heeft en je pantoffels aangeeft...beuh
mijn ex kan je ook niet mét handschoenen oppakken hoor...die bijt je lul afquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dan zijn het wel poesjes die je niet zonder handschoenen op kan pakken
sorry ik kan het nog steeds niet laten
Ouchquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn ex kan je ook niet mét handschoenen oppakken hoor...die bijt je lul af
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Worstenliefhebster.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ja...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:09 schreef ArTiC het volgende:
niet letterlijk he mensen...niet letterlijk...ik heb hem nog
Is jouw ex harig en heeft ze vier poten ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja!quote:
Ze heeft haar en 4 ledematen inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is jouw ex harig en heeft ze vier poten ofzo?
Sorry, ik was in slaap gevallen.quote:
Ik las haringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is jouw ex harig en heeft ze vier poten ofzo?
Hallo! Jij blijft toch nog wel even wakkerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
voordat ik in slaap val..........ga ik truste zeggen
huh?quote:
*port*quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
Slaap lekkel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
nee ik heb een behoorlijk vermoeiende dag achter de rugquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo! Jij blijft toch nog wel even wakker
Gestoord worden door de feestjes of door ToyBoy?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee ik heb een behoorlijk vermoeiende dag achter de rug
en verwacht dat ik nog wel gestoord word in m'n schoonheidsslaapje......zijn paar feestjes in de buurt
ToyBoy --> TB --> TijnBreinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gestoord worden door de feestjes of door ToyBoy?
Je hebt groot gelijk! Lekker naar bed
Welterusten mutsiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee ik heb een behoorlijk vermoeiende dag achter de rug
en verwacht dat ik nog wel gestoord word in m'n schoonheidsslaapje......zijn paar feestjes in de buurt
Ik heb zo en dan die buien dat ik zoiets wil luisterenquote:
Oei... Die is onder de gordel!quote:
Sterktequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb zo en dan die buien dat ik zoiets wil luisteren
ik leg gewoon een verbandjequote:
Ach ik vind dit op zich gewoon prima muziek hoor. Maar ik zou het niet iedere dag kunnen luisteren. Dat is met rock wel iets anders..quote:
Ik vind em wel goed gevonden eigenlijkquote:
Haha, daar ben je goed inquote:
Ooo ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind em wel goed gevonden eigenlijk
Ik heb geen relatie dus ik heb niets om geheimzinnig over te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo serieus. Wat is dat met mannen en geheimzinnig doen over een relatie?
Serieus
Nee, maar andere mensen welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie dus ik heb niets om geheimzinnig over te doen
We praten daar liever niet over. Of toch niet in het openbaar.quote:
hihiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef automatic_ het volgende:
Ooooo serieus. Wat is dat met mannen en geheimzinnig doen over een relatie?
Serieus
Iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We praten daar liever niet over. Of toch niet in het openbaar.
Lachen is gezond!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar andere mensen wel
Naja, ik moet er wel om lachen, haha.
Zachtjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
wel in een besloten groep?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel in een besloten groep?
soort van therapie?
en jij bent de therapeut?quote:
Dr. Autoquote:
Dr. nog niet he... Dan moet ik promoverenquote:
Maar.Dr. voor je naam is zo sexyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dr. nog niet he... Dan moet ik promoveren
en dat ga ik NIET doen!
Mijn broer heeft dat wel gedaan, alleen is hij doctor in de biologiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dr. nog niet he... Dan moet ik promoveren
en dat ga ik NIET doen!
Drs. niet?quote:
Ik ben mijn scriptie / thesis nu al ernstig aan het vervloeken, dus nee... niets voor mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft dat wel gedaan, alleen is hij doctor in de biologie
Het laatste!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Drs. niet?Of MSc erachter?
Rachel, MSc of drs. Rachel
drs. Rachel...kan zo iedere middag om 1600 uur op RTL8quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Drs. niet?Of MSc erachter?
Rachel, MSc of drs. Rachel
Hè helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef ArTiC het volgende:
Als ik niet zo vaak lam in de kroeg had gezeten was ik ing. geweest
fl 2,50 voor een halve liter bierquote:
Raggel zou ook nog kunnen...echtquote:
Die heb ik er bewust niet bij gezet. Rachel woont in Brabant, dus ik verwacht van haar ouders enigszins niveauquote:
ohja...de Raggel die ik bedoelde kwam uit Hellimond...dat verklaart natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik er bewust niet bij gezet. Rachel woont in Brabant, dus ik verwacht van haar ouders enigszins niveau
Ja, maar Helmond tja, Daar wonen de grootste tokkies uit Brabant. Natuurlijk woont er best goed volk, maar toch....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...de Raggel die ik bedoelde kwam uit Hellimond...dat verklaart natuurlijk
Ik weet dat het 14 juli is...maar je bevind je nu op glad ijs...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Helmond tja, Daar wonen de grootste tokkies uit Brabant. Natuurlijk woont er best goed volk, maar toch....
He ik zeg bewust dat er ook goed volk woontquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet dat het 14 juli is...maar je bevind je nu op glad ijs...
hier is iequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
He ik zeg bewust dat er ook goed volk woont
en je vergeet een t bij bevind
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik er bewust niet bij gezet. Rachel woont in Brabant, dus ik verwacht van haar ouders enigszins niveau
ik noem je gewoon muppetinnetjequote:
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:
ik kan de link niet vindenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Oooo... Ik moet zo stoppen om in andere topic's mee te lezen waar ik eigenlijk geen flikker te zoeken heb. Ik las alleen weer iets waarvan ik zoooo moest lachen, omdat ik bijna voor 80% weet dat diegene uit zijn / haar nek lult.
Heeeerlijk!
Nee, ik ga dat ook geheim houdenquote:
nou...vooruit danquote:
Anders moet je even doktertje spelenquote:
Hij doet het alquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders moet je even doktertje spelen
*Legt gereedschap weer weg*quote:
Dat ben ik toch?quote:
Tuurlijkquote:
Mag dat morgenochtend? In - bij voorkeur - nuchtere toestand? Voor ik Lady Gaga weer aanzie voor Bruce Springsteen en zulks?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:15 schreef automatic_ het volgende:
Hj! Ik heb je uitgenodigd voor SongPop
Vooruit...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mag dat morgenochtend? In - bij voorkeur - nuchtere toestand? Voor ik Lady Gaga weer aanzie voor Bruce Springsteen en zulks?
Ik ben er donderdag ook mee begonnen. Best wel erg verslavend maar super leuk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:15 schreef automatic_ het volgende:
Hj! Ik heb je uitgenodigd voor SongPop
Zolang je nog van mij wint met modern rap komt dat wel goed hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mag dat morgenochtend? In - bij voorkeur - nuchtere toestand? Voor ik Lady Gaga weer aanzie voor Bruce Springsteen en zulks?
Je moet er ooit geluk mee hebben hoor. Ik heb vaak de pech dat ik een 3/5 op een rij mis en dan mis je echt een hoop punten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kreeg gisteren een challenge voor Dance (nou daar heb ik echt de ballen verstand van, maar ik won die challenge wel![]()
)
Ik kreeg laatst blues, country en metalquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kreeg gisteren een challenge voor Dance (nou daar heb ik echt de ballen verstand van, maar ik won die challenge wel![]()
)
ik heb punk unlocked...die kan je binnenkort ook verwachtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst blues, country en metal
Neeeequote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb punk unlocked...die kan je binnenkort ook verwachten
kerstgrapjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je moet er ooit geluk mee hebben hoor. Ik heb vaak de pech dat ik een 3/5 op een rij mis en dan mis je echt een hoop punten.
Wat is je nickname op songpop?
Tja ik droomde een keer dat ik op een ander forum moest zitten, maar om niet gesnapt te worden door Danny kregen we allemaal een codenaam. Iemand (waarmee ik gestudeerd heb, zei toen jij heet kerstgrapje) Tja en vanaf toen ben ik die naam ook elders gaan gebruikenquote:
Ik liep al te vloeken dat je die zonodig moest kiezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zolang je nog van mij wint met modern rap komt dat wel goed haha
Dat deed ik bewust hahahquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik liep al te vloeken dat je die zonodig moest kiezen.
jup.... 80's collection. en je moet hem kunnen winnen. ik en spastische vingers enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:24 schreef Bos81 het volgende:
Misschien hoofdletter gevoelig, probeer het eens met een hoofdletter K
wat was jouw gebruikersnaam ook alweer?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup.... 80's collection. en je moet hem kunnen winnen. ik en spastische vingers enzo
Okee. gewonnen inderdaad ik zag het en volgens mij kennen we elkaar wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup.... 80's collection. en je moet hem kunnen winnen. ik en spastische vingers enzo
MegaTobi (cap sensitive)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat was jouw gebruikersnaam ook alweer?
ook al jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. gewonnen inderdaad ik zag het en volgens mij kennen we elkaar wel.
Heb je misschien toevallig op de Stolberg gezeten?
hier staat het 6-2 voor auto... met der modern hits / love songs / modern rapquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, automatic_, eerste ronde is voor jou.
nou...succesquote:
Theo?quote:
We hebben toen regelmatig in de pauze met elkaar gepraat.quote:
familie van MegaMindy toevallig?quote:
Collega. MegaTobi is ook een karakter uit megamindy. Degene achter megatobi is agent Tobi die verliefd is op MegaMindy, Agent mieke die megamindy is, is weer verliefd op Tobiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |