SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.na na na na na na na Badjasman!
Nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zit bij de marathon
[..]
Las het, ben benieuwd
Ik ook niet, nooit gedaan eigenlijk. Enige premiere die ik ooit gezien heb was Pirates 2: Dead Man's Chest.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij deze week uitkwam (gisterennacht). maare nee ik ga haast nooit naar nachtreleases (LOTR uitgezonderd maar dat was meteen de hele trilogy)
Asylum uitgespeeld, met city moet ik nog verder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice!
Ik ook, Arkham Asylum en City waren echt goede games, speel ze soms nog wel eens
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das minder dan
Verveel je je nu niet ontiegelijk?
Arkham City heeft een goed verhaal, maar of je de ontknoping iets vind is een tweede. Ik zeg niets maar City heeft nog genoeg te biedenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:26 schreef Solique het volgende:
Te veel premières mee gemaakt
[..]
Asylum uitgespeeld, met city moet ik nog verder.
Ik ook wat dat betreft, maar jij speelt meer op de PC toch? Op het moment zit ik weer in Fallout 3 en Ninja Gaiden op de 360.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.
Ja dat zal best, ik merk het wel. Tot nu toe al zeer gaaf.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arkham City heeft een goed verhaal, maar of je de ontknoping iets vind is een tweede. Ik zeg niets maar City heeft nog genoeg te bieden
echt helemaal alleen word ik gekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Neuh, niet echt, genoeg games waar ik me mee bezig kan houden hoor, sowieso verveel ik me eigenlijk nooit, kan me altijd goed bezig houden in mijn eentje hoor.
Ja, klopt, ben nu afwisselend bezig met Football Manager, Europa Universalis III (alhoewel ik daar nog niet veel van snap) en af en toe een racespelletje tussendoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook wat dat betreft, maar jij speelt meer op de PC toch? Op het moment zit ik weer in Fallout 3 en Ninja Gaiden op de 360.
Zoek nog een co-op partner voor NG3
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt helemaal alleen word ik gek
ik moet elke dag iemand zien
en als dat niet gaat moet ik even een vriendin bellen of zo
Je zult je niet vervelen inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja dat zal best, ik merk het wel. Tot nu toe al zeer gaaf.
Ook op PS3. Ninja Gaiden Black is een Xbox game maar ook te spelen op de 360. Deel 2 was eerst exclusive op de 360, toen ook geport als Sigma 2 naar de PS3. Deel 3 kwam tegelijk uit op 360 en PS3.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef NaRRaToR het volgende:
is ninja gaiden op de x360 ja? hmmm eens kijken of ik die kan downloaden... zoek nog wel een XGD3 brander though...
Kan het ook best overleven zonder anderen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt helemaal alleen word ik gek
ik moet elke dag iemand zien
en als dat niet gaat moet ik even een vriendin bellen of zo
Dat doe ik sowieso niet, maar heb nog te veel games waarmee ik verder wil.quote:
Afwisseling is belangrijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, klopt, ben nu afwisselend bezig met Football Manager, Europa Universalis III (alhoewel ik daar nog niet veel van snap) en af en toe een racespelletje tussendoor.
ik heb wel een zus maar daar deed ik nooit wat mee en we kunnen elkaar niet uit staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.
Die heb ik gisteren live gezienquote:
Het zit ook in mijn karakter, ik ben ook wel een beetje een einzelgänger. En bij ons thuis kwam er vroeger ook nooit echt veel mensen langs. Maar ik vind het eigenlijk wel lekker om alleen te zijn, die rust is heerlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb wel een zus maar daar deed ik nooit wat mee en we kunnen elkaar niet uit staan
ik had gewoon altijd vriendinnetjes en zo om me heen
en mijn ouders zijn ook zo, altijd mensen over de vloer en dan vaak mensen met kinderen die even oud waren als ik
geen idee eigenlijk, misschien is het ook gewoon je karakter
ik vind het een dag/avond leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zit ook in mijn karakter, ik ben ook wel een beetje een einzelgänger. En bij ons thuis kwam er vroeger ook nooit echt veel mensen langs. Maar ik vind het eigenlijk wel lekker om alleen te zijn, die rust is heerlijk.
Je kan een beetje in jezelf gaan snijden, maar dat is misschien weer iets te emoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwisseling is belangrijk
De laatste tijd moet ik zoveel mogelijk bloed zien lijkt het
Idem hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik niet hoor, heb van huis uit ook geen broers en zussen, dus denk dat dat scheelt.
Ik kan als het moet veel langer, ik heb ook altijd dat wanneer er hier bijvoorbeeld vrienden over de vloer komen, ik, ondanks dat het altijd heel gezellig is, ze toch blij zijn wanneer ze allemaal weer opgerot zijn, zodat ik het huis weer voor mezelf alleen heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het een dag/avond leuk
en daarna niet meer
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Juist als ik een hele tijd veel mensen om me heen heb gehad, vind ik het heerlijk om even helemaal alleen te zijn en af te schakelen.
Eenzaam is, net als zwerven, een keuzequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef Kper_Norci het volgende:
We are just lonely souls in a lonely universe.
Ik heb een jongere zus die nu samenwoont met d'r vriend, en ik ga er wel eens langs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
En idd, ook geen broers / zussen.
Ach.. Laatste tijd ben ik ook niet zoveel thuis. Maar als ik dan thuis kom, ouders slapen, dan vind ik het heerlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een jongere zus die nu samenwoont met d'r vriend, en ik ga er wel eens langs.
ik ookquote:
Ik ben ook graag op mezelf, maar vind het ook leuk met mensen om me heen. Ben erg flexibel in datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach.. Laatste tijd ben ik ook niet zoveel thuis. Maar als ik dan thuis kom, ouders slapen, dan vind ik het heerlijkGewoon even alleen zijn.
"We waren toevallig in de buurt!"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het wel een beetje raar vinden als ik thuis zou komen en mijn ouders hier slapend aantref
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We waren toevallig in de buurt!"
*Snurken daarna verder*
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verder
Oh, maak je geen zorgen, ik heb een redelijke twisted imagination. Vraag anders maar aan El_Thijs en de rest bij de meetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ben ik de enige die het disturbing vind dat je gedachten meteen hier heen gaan?
Ach, mensen moeten een hobby hebben hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn ma met een leren pakje vastgebonden aan de verwarming en mijn pa ernaast in een Batmanpakje. Ja, slaap lekker verder
Het was eerder eng dat we elkaar aan wisten te vullen binnen de secondequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, ik heb een redelijke twisted imagination. Vraag anders maar aan El_Thijs en de rest bij de meet
Toen we zaten te eten en die kindjes buiten met die paal aan het spelen waren ging het wel redelijk verquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was eerder eng dat we elkaar aan wisten te vullen binnen de seconde
Dat wel, maar het maakte de sfeer er niet slechter opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toen we zaten te eten en die kindjes buiten met die paal aan het spelen waren ging het wel redelijk ver
niet van de rook?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Hahaha, hier voor buiten in het speeltuintje ook een enorme muts![]()
Je hebt daar zo'n klimrek, en daaronder ligt dan zo'n laag van weet ik veel, houtschilfers ofzo, maar dat is nu met die regen zo drassig als een geile olifant. Had zo'n kindje een bal in die blubber gegooid, denkt zo'n moedertje slim te zijn door een grote balk te pakken, die in die blubber te leggen, en daar dan overheen te lopen om die bal te pakken. Drie keer raden wie er vol met haar gezicht in die blubber pleurt![]()
![]()
![]()
Daar zit je dan op je balkonnetje een peuk te roken, terwijl je bijna stikt van het lachen.
Teringquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Je hebt daar zo'n klimrek, en daaronder ligt dan zo'n laag van weet ik veel, houtschilfers ofzo, maar dat is nu met die regen zo drassig als een geile olifant. Had zo'n kindje een bal in die blubber gegooid, denkt zo'n moedertje slim te zijn door een grote balk te pakken, die in die blubber te leggen, en daar dan overheen te lopen om die bal te pakken. Drie keer raden wie er vol met haar gezicht in die blubber pleurt![]()
![]()
![]()
Daar zit je dan op je balkonnetje een peuk te roken, terwijl je bijna stikt van het lachen.
Hier liep net een ruziënd stel door de poort. Ze waren flink kwaad, maar ik hield het even niet meer toen die gast begon over al die negers die d'r geneukt haddenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Kper_Norci het volgende:
![]()
![]()
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]Toch best leuk zo je vrije dagen te besteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |