En die had Ray Davies ook geneukt.quote:
Had ik niet achter Jim Kerr gezocht.quote:
Juist welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben Ray Davies en Chrisie Hynde geen relatie gehad ?!
Inderdaad. En een bedmaatje (vrouwelijk) hier in Nederland; kan even niet meer op de naam komen.quote:
Mooi hè.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
Somebody Up There Likes You komt nu uit de luidsprekers.
Ik laat ff een merge aanmaken, lijkt me wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef Grobbel het volgende:
Er is al een lopend centraal topic over de Simple Minds, waar twee weken geleden nog voor het laatst in gepost is.
Simple Minds...
Vind Theme for great cities nog een stuk beter..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef static het volgende:
En voor mijn begrafenis een nummer zonder tekst: Somebody Up There Likes You.
Gewoon, memories en rillingen.
Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ikke oa... ik geloof Kamagurka ook
Uiteraard... als ze beginnen met een 20-minuten durende versie van belfast child ga ik weer wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb er zin in.
Hoop echt dat ze de oudere nummers zullen vertolken, die vind ik het best.
Kijk anders op Marktplaats... Er zijn altijd mensen die verhinderd zijn om te komenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Ja SCH het is uitverkocht, had je ook meteen op de site van HMH kunnen zien sukkel
Het was geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ze speelden New God Dream en Lovesong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |