abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:30:57 #151
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_35927523
Ben ooit naar een concert geweest, stond vooraan en heeft de drummer zijn drumstokken naar me gegooid. Niet omdat hij kwaad was ofzo trouwens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_35927675
Somebody Up There Likes You komt nu uit de luidsprekers.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2006 @ 23:45:08 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_35927952
En hij heeft Chrisie Hynde geneukt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35928033
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:

En die had Ray Davies ook geneukt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2006 @ 23:57:00 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_35928317
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:47 schreef Lucille het volgende:

[..]

En die had Ray Davies ook geneukt.
Had ik niet achter Jim Kerr gezocht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:58:03 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35928368
Hebben Ray Davies en Chrisie Hynde geen relatie gehad ?!
pi_35928417
Ik had eerlijk gezegd als snotaap al een pesthekel aan dit soort pretentieuze, theatrale en 'kunstzinnige' discowave, en ik moet zeggen dat ik het na herbeluistering ruim 20 jaar later nog steeds vind klinken als een derderangs Joy Division voor yuppies on Prozac.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazattaque op 11-03-2006 00:10:20 ]
pi_35928497
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben Ray Davies en Chrisie Hynde geen relatie gehad ?!
Juist wel
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:10:03 #159
15080 static
pi_35928764
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:

Inderdaad. En een bedmaatje (vrouwelijk) hier in Nederland; kan even niet meer op de naam komen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:10:51 #160
15080 static
pi_35928787
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
Somebody Up There Likes You komt nu uit de luidsprekers.
Mooi hè.

Ik luister het nu op mijn laptop, wat een verschrikking.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:11:07 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35928810
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:02 schreef Lucille het volgende:

[..]

Juist wel
Had ik toch goed
pi_35929276
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef Grobbel het volgende:
Er is al een lopend centraal topic over de Simple Minds, waar twee weken geleden nog voor het laatst in gepost is.

Simple Minds...
Ik laat ff een merge aanmaken, lijkt me wel zo makkelijk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:10:15 #163
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_35934845
de live cd "live in Liverpool" (ooit via de radio in engeland uitgezonden) is ook erg goed.
Wat ik ook vaak aan heb staan zijn de Themes (15 cd box geloof ik)

edit: ik zie dat ik in 2002 ook al eens gereageerd heb
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_35945974
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef static het volgende:
En voor mijn begrafenis een nummer zonder tekst: Somebody Up There Likes You.

Gewoon, memories en rillingen.
Vind Theme for great cities nog een stuk beter..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_36435147
Vanavond naar Simple Minds

Wie gaan er ook?
pi_36435430
Ikke oa... ik geloof Kamagurka ook
pi_36435537
Zo nog een paar uurtjes en dan naar de HMH voor een puik concertje hoop ik. Ben benieuwd hoe ze Live zijn nog nooit eerder gezien. Maar zou wel goed komen genoeg goeden nr geschreven teslotte...
Money, get away.
Get a good job with good pay and you're okay.
Money, it's a gas.
Grab that cash with both hands and make a stash.
pi_36437551
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ikke oa... ik geloof Kamagurka ook
Ik heb er zin in .
Hoop echt dat ze de oudere nummers zullen vertolken, die vind ik het best .
pi_36438427
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik heb er zin in .
Hoop echt dat ze de oudere nummers zullen vertolken, die vind ik het best .
Uiteraard... als ze beginnen met een 20-minuten durende versie van belfast child ga ik weer weg

Maar ik verwacht dat het veel oud werk zal zijn, want die meegehopte fans uit hun slechte periode zullen toch wel inmiddels zijn afgehaakt

Tot vanavond (Toffe!)
pi_36439426
Is het uitverkocht?

* SCH heeft ineens zin om zijn man te verrassen
pi_36439451
Ja SCH het is uitverkocht, had je ook meteen op de site van HMH kunnen zien sukkel
pi_36439511
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Ja SCH het is uitverkocht, had je ook meteen op de site van HMH kunnen zien sukkel
Kijk anders op Marktplaats... Er zijn altijd mensen die verhinderd zijn om te komen .
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:47:51 #173
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_36458049
ze speelden New Gold Dream en Lovesong

[ Bericht 3% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 29-03-2006 14:32:44 ]
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_36458132
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ze speelden New God Dream en Lovesong
Het was geweldig .

Naast deze nummers speelden ze ook Waterfront, Glittering Prize en Big Sleep .
Het publiek was een beetje tam vond ik, maar goed dat zie ik vaker bij concerten.
Ik heb in ieder geval genoten .
pi_36458331
Damn!! Ik heb echt een wereldconcert gehad!! Hij heeft me zelfs een paar keer aangekeken Maar New Gold Dream, Big Sleep, Love Song, Book of Brilliant Things, Someone Somewhere, etc etc... vrijwel alleen maar het beste werk Van die nieuwe plaat speelde ze trouwens ook de betere nummers gelukkig
Wat is Kerr trouwens nog fabelachtig bij stem en wat spelen deze mannen strak! Het liep allemaal perfect volgens de plaat, geen noot verkeerd, behalve book of brilliant things waar ze een tragere versie van hadden gemaakt (herkende het aanvankelijk ook niet). Zelfs van once upon a time de betere nummers, zoals all the things she said

Dit blijft met recht een van mijn favoriete bands
pi_36458499
En ze speelden seeing out the angel... *zwijm zucht*
pi_36458573
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef kamagurka het volgende:
En ze speelden seeing out the angel... *zwijm zucht*
Zeg dat wel
Ik ben ook nog helemaal in Simple Minds sfeer .
De nieuwe nummers hoorde ik voor het eerst en vond ze erg goed .
Meteen de nieuwe CD gekocht.
pi_36459319
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Zeg dat wel
Ik ben ook nog helemaal in Simple Minds sfeer .
De nieuwe nummers hoorde ik voor het eerst en vond ze erg goed .
Meteen de nieuwe CD gekocht.
Underneath the Ice is erg mooi. De rest vond ik wat vlak, maar ik ga er nog maar ns naar luisteren nu
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:21:01 #179
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_36459649
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef cafca het volgende:
Er staat mij toch ook bij dat-ie uit '83 is...

Maar het torhout/werchter concert van 1984 is echt geweldig
Misschien stond ik wel naast jou, in Werchter bijna helemaal vooraan vlak bij het "tussenhek" vanaf het podium gezien links . Man, wat was het warm die dag. Eén voor één vielen meisjes flauw van de hitte. Ik heb er een aantal over het hek getild en overgedragen aan behulpzame roadies. Het hoogtepunt was dat ze uiteindelijk met brandslangen in het publiek gingen sproeien.

Oh ja, de Simple Minds. Ze waren geweldig.
Non possumus non loqui
pi_36459773
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef kamagurka het volgende:
Damn!! Ik heb echt een wereldconcert gehad!! Hij heeft me zelfs een paar keer aangekeken Maar New Gold Dream, Big Sleep, Love Song, Book of Brilliant Things, Someone Somewhere, etc etc... vrijwel alleen maar het beste werk Van die nieuwe plaat speelde ze trouwens ook de betere nummers gelukkig
Wat is Kerr trouwens nog fabelachtig bij stem en wat spelen deze mannen strak! Het liep allemaal perfect volgens de plaat, geen noot verkeerd, behalve book of brilliant things waar ze een tragere versie van hadden gemaakt (herkende het aanvankelijk ook niet). Zelfs van once upon a time de betere nummers, zoals all the things she said

Dit blijft met recht een van mijn favoriete bands
Klinkt goed.
pi_36459855
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Uiteraard... als ze beginnen met een 20-minuten durende versie van belfast child ga ik weer weg

Maar ik verwacht dat het veel oud werk zal zijn, want die meegehopte fans uit hun slechte periode zullen toch wel inmiddels zijn afgehaakt

Tot vanavond (Toffe!)
1 minpunt... DY(FAM) duurde wel erg lang met dat ge-la Verder prima optreden met idd hun beste nummers
pi_36461133
Nou ik vond het een erg matig optreden, ik had er wat meer van verwacht, Ik vond hem erg slecht bij stem. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ach volgende keer beter in het algmeeen wel goeden optreden gezien in de HMH.
Money, get away.
Money, it's a gas.
pi_36461277
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef Obscured het volgende:
Nou ik vond het een erg matig optreden, ik had er wat meer van verwacht, Ik vond hem erg slecht bij stem. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ach volgende keer beter in het algmeeen wel goeden optreden gezien in de HMH.
Hij was helemaal niet slecht bij stem hoor, vond ze stukken beter dan in ahoy 2003 ik heb ook genoten hoor maar stond dan ook weer helemaal vooraan.....jep heerlijke nummers hoor en hoogtepunt was natuurlijk waterfront wow die intro hee minpuntje ik miste Up on the Catwalk

Heb wel wat foto's genomen.....en ze op mijn website gezet dus als je nog wilt nagenieten kom even kijken

cu
pi_36461439
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:09 schreef kluivie het volgende:

[..]

Hij was helemaal niet slecht bij stem hoor, vond ze stukken beter dan in ahoy 2003 ik heb ook genoten hoor maar stond dan ook weer helemaal vooraan.....jep heerlijke nummers hoor en hoogtepunt was natuurlijk waterfront wow die intro hee minpuntje ik miste Up on the Catwalk

Heb wel wat foto's genomen.....en ze op mijn website gezet dus als je nog wilt nagenieten kom even kijken

cu
Het intro van Waterfront heb ik gemist omdat ik net iets te drinken ging halen .
Leuke foto's b.t.w. .
pi_36461543
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Het intro van Waterfront heb ik gemist omdat ik net iets te drinken ging halen .
Leuke foto's b.t.w. .
Had je beter in de pauze wat drinken gehaald? Tja is wel jammer hoor ........ en ja foto's zijn ondanks het springen en zo best wel leuk gelukt Jim kwam vaak bij ons gelukkig
pi_36461692
Ach, azijnpissers zul je altijd houden..

Kerr was geweldig bij stem en de band stond vloeiend te spelen

Ik heb veel slechtere optredens gezien in de HMH
pi_36461861
Het geluid was ook uitstekend, tenminste waar ik stond was het goed... dat heb ik ook eens anders meegemaakt in de HMH.
pi_36461997
Ja, is maar net wat je redelijk bij stem vind he. Beetje op het niveau van die Borsato daar valt ze stem ook regelmatig weg, beetje weinig volume
Money, get away.
Money, it's a gas.
pi_36462469
Je moet ook niet meteen pavarotti gaan verwachten natuurlijk he? T blijft wel popmuziek
Hij was helder en duidelijk te horen en heeft geen verkeerde noten aangeslagen voor zover ik me kan herrineren
pi_36462915
Nou ik vond het volume nogal erg hard, iets wat niet echt nodig is. Ik verwacht ook geen pavarotti maar voor een band die zo veel geweldige nummers hebben gemaakt viel mij het optreden gewoon een beetje tegen. De enige die ik echt goed was vond ik de drummer. Maar laat ik er maar over ophouden want het is bekend dat echte fans niet al te objectief zien.
Money, get away.
Money, it's a gas.
pi_36463312
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef kluivie het volgende:

[..]

Had je beter in de pauze wat drinken gehaald? Tja is wel jammer hoor ........ en ja foto's zijn ondanks het springen en zo best wel leuk gelukt Jim kwam vaak bij ons gelukkig
Ik dacht slim te zijn door de drukte voor te zijn .
Jij stond zeker rechts voor het podium? Daar stonden de meeste mensen te springen .

Wat mij opviel, was dat de meeste mensen de oudere nummers niet kenden.
Mensen gingen meer uit hun dak bij Don't you... La la la laaaaaaaaaa .
pi_36465805
U bedoeld Mel Gaynor de man is uniek in zijn spel.

Ben het met je eens de vocals vielen tegen hij was slecht bij stem, vorige optreden was beter kwa stem.

Nummers werden in mijn ogen toch zeer profesioneel afgewerkt, klasse optrede!
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Obscured het volgende:
Nou ik vond het volume nogal erg hard, iets wat niet echt nodig is. Ik verwacht ook geen pavarotti maar voor een band die zo veel geweldige nummers hebben gemaakt viel mij het optreden gewoon een beetje tegen. De enige die ik echt goed was vond ik de drummer. Maar laat ik er maar over ophouden want het is bekend dat echte fans niet al te objectief zien.
pi_36465823
Ik ben al naar heel erg veel concerten geweest, en dit was echt een ferm optreden hoor van de SM

Ik ben bijvoorbeeld twee dagen terug nog bij Depeche Mode geweest in Ahoy en dat was een stuk minder (de show was dan wel weer goed, maar de muziek werd gebrekkig gebracht naar mijn mening).
pi_36466097
Ik ben een groot fan van het gitaarspel van de SM trouwens, Charlie Burchill Maar ook de bassist mocht er zijn gister
pi_36466561
Mr Eddy Duffy echt een tallent met die gozer had er al veel eerder bij gemoeten
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben een groot fan van het gitaarspel van de SM trouwens, Charlie Burchill Maar ook de bassist mocht er zijn gister
pi_36466954
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik dacht slim te zijn door de drukte voor te zijn .
Jij stond zeker rechts voor het podium? Daar stonden de meeste mensen te springen .

Wat mij opviel, was dat de meeste mensen de oudere nummers niet kenden.
Mensen gingen meer uit hun dak bij Don't you... La la la laaaaaaaaaa .
Jep ik stond rechts van het podium inderdaad, ja daar werd wel gesprongen ja moet wel zeggen dat er weer mensen zijn die alles benutten om ergens bezopen te zijn....jammer dat ze dat dan ook weer daar moeten doen ga dan gewoon naar een cafe?

Hahaha nou dat was ik dus niet want kende alleen de oudere nummers (nee niet don't you) wel waterfront big sleep new gold dream etc....

Het was een topper in ieder geval en zeker voor herhaling vatbaar..overigens ook de HMH eerste keer voor mij daarzo maar heel goed bevallen!!!
pi_36467023
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Obscured het volgende:
Volume Hard??? Stond van voren en had nergens last van hoor.....vond het juist heel veel meevallen en zijn stem heb ik al slechter meegemaakt hoor....ckr weten! En ja ben wel objectief ze speelden prima concert!
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:07:13 #198
138456 Meeg
Pattamatties!
pi_36476470
Ik stond op het balkon achteraan, echt goede plaatsen vond ik ! Ik stond dan niet dichtbij, maar toch zag het er tof uit! Geluid was er niet zo hard, dat was wel jammer..
pi_36491025
Moet zeggen dat je volgens mij wel overal mooie plekken hebt in de HMH....en ja geluid mocht harder van mij maar ja.......dat terzijde!
Kijk voor de foto's op de site
pi_36536604
Hoi Hoi,

Ik ben naar beide concerten geweest en vond ze alle 2 geweldig, ik stond vooraan en qua geluid kwam het bij mij lekker over. Ik weet niet hoe het achter in zaal klonk. Ik heb vreselijk genoten van het gitaarspel van Charlie burchill en ook van hem en de rest van de band natuurlijk Is er iemand die weet waar hij tegen woordig verblijfd/woont/leeft????? Ik vond alleen Jim Kerr er bij lopen als een bouwvakker, ik keek te vaak in zijn...........................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')