En die had Ray Davies ook geneukt.quote:
Had ik niet achter Jim Kerr gezocht.quote:
Juist welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Hebben Ray Davies en Chrisie Hynde geen relatie gehad ?!
Inderdaad. En een bedmaatje (vrouwelijk) hier in Nederland; kan even niet meer op de naam komen.quote:
Mooi hè.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:
Somebody Up There Likes You komt nu uit de luidsprekers.
Ik laat ff een merge aanmaken, lijkt me wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef Grobbel het volgende:
Er is al een lopend centraal topic over de Simple Minds, waar twee weken geleden nog voor het laatst in gepost is.
Simple Minds...
Vind Theme for great cities nog een stuk beter..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef static het volgende:
En voor mijn begrafenis een nummer zonder tekst: Somebody Up There Likes You.
Gewoon, memories en rillingen.
Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ikke oa... ik geloof Kamagurka ook
Uiteraard... als ze beginnen met een 20-minuten durende versie van belfast child ga ik weer wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb er zin in.
Hoop echt dat ze de oudere nummers zullen vertolken, die vind ik het best.
Kijk anders op Marktplaats... Er zijn altijd mensen die verhinderd zijn om te komenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
Ja SCH het is uitverkocht, had je ook meteen op de site van HMH kunnen zien sukkel
Het was geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:47 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ze speelden New God Dream en Lovesong![]()
Zeg dat welquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef kamagurka het volgende:
En ze speelden seeing out the angel... *zwijm zucht*![]()
Underneath the Ice is erg mooi. De rest vond ik wat vlak, maar ik ga er nog maar ns naar luisteren nuquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik ben ook nog helemaal in Simple Minds sfeer.
De nieuwe nummers hoorde ik voor het eerst en vond ze erg goed.
Meteen de nieuwe CD gekocht.
Misschien stond ik wel naast jou, in Werchter bijna helemaal vooraan vlak bij het "tussenhek" vanaf het podium gezien links . Man, wat was het warm die dag. Eén voor één vielen meisjes flauw van de hitte. Ik heb er een aantal over het hek getild en overgedragen aan behulpzame roadies. Het hoogtepunt was dat ze uiteindelijk met brandslangen in het publiek gingen sproeien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef cafca het volgende:
Er staat mij toch ook bij dat-ie uit '83 is...
Maar het torhout/werchter concert van 1984 is echt geweldig
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:59 schreef kamagurka het volgende:
Damn!! Ik heb echt een wereldconcert gehad!! Hij heeft me zelfs een paar keer aangekekenMaar New Gold Dream, Big Sleep, Love Song, Book of Brilliant Things, Someone Somewhere, etc etc... vrijwel alleen maar het beste werk
Van die nieuwe plaat speelde ze trouwens ook de betere nummers gelukkig
![]()
Wat is Kerr trouwens nog fabelachtig bij stem en wat spelen deze mannen strak! Het liep allemaal perfect volgens de plaat, geen noot verkeerd, behalve book of brilliant things waar ze een tragere versie van hadden gemaakt (herkende het aanvankelijk ook niet). Zelfs van once upon a time de betere nummers, zoals all the things she said![]()
![]()
![]()
Dit blijft met recht een van mijn favoriete bands![]()
1 minpunt... DY(FAM) duurde wel erg lang met dat ge-laquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Uiteraard... als ze beginnen met een 20-minuten durende versie van belfast child ga ik weer weg![]()
Maar ik verwacht dat het veel oud werk zal zijn, want die meegehopte fans uit hun slechte periode zullen toch wel inmiddels zijn afgehaakt![]()
Tot vanavond (Toffe!)![]()
Hij was helemaal niet slecht bij stem hoor, vond ze stukken beter dan in ahoy 2003 ik heb ook genoten hoor maar stond dan ook weer helemaal vooraan.....jep heerlijke nummers hoor en hoogtepunt was natuurlijk waterfrontquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:04 schreef Obscured het volgende:
Nou ik vond het een erg matig optreden, ik had er wat meer van verwacht, Ik vond hem erg slecht bij stem. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ach volgende keer beter in het algmeeen wel goeden optreden gezien in de HMH.
Het intro van Waterfront heb ik gemist omdat ik net iets te drinken ging halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:09 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet slecht bij stem hoor, vond ze stukken beter dan in ahoy 2003 ik heb ook genoten hoor maar stond dan ook weer helemaal vooraan.....jep heerlijke nummers hoor en hoogtepunt was natuurlijk waterfrontwow die intro hee minpuntje ik miste Up on the Catwalk
![]()
Heb wel wat foto's genomen.....en ze op mijn website gezet dus als je nog wilt nagenieten kom even kijken
cu![]()
Had je beter in de pauze wat drinken gehaald? Tja is wel jammer hoor ........ en ja foto's zijn ondanks het springen en zo best wel leuk gelukt Jim kwam vaak bij ons gelukkigquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het intro van Waterfront heb ik gemist omdat ik net iets te drinken ging halen.
Leuke foto's b.t.w..
Ik dacht slim te zijn door de drukte voor te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef kluivie het volgende:
[..]
Had je beter in de pauze wat drinken gehaald? Tja is wel jammer hoor ........ en ja foto's zijn ondanks het springen en zo best wel leuk gelukt Jim kwam vaak bij ons gelukkig![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Obscured het volgende:
Nou ik vond het volume nogal erg hard, iets wat niet echt nodig is. Ik verwacht ook geen pavarotti maar voor een band die zo veel geweldige nummers hebben gemaakt viel mij het optreden gewoon een beetje tegen. De enige die ik echt goed was vond ik de drummer. Maar laat ik er maar over ophouden want het is bekend dat echte fans niet al te objectief zien.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben een groot fan van het gitaarspel van de SM trouwens, Charlie BurchillMaar ook de bassist mocht er zijn gister
Jep ik stond rechts van het podium inderdaad, ja daar werd wel gesprongen ja moet wel zeggen dat er weer mensen zijn die alles benutten om ergens bezopen te zijn....jammer dat ze dat dan ook weer daar moeten doen ga dan gewoon naar een cafe?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik dacht slim te zijn door de drukte voor te zijn.
Jij stond zeker rechts voor het podium? Daar stonden de meeste mensen te springen.
Wat mij opviel, was dat de meeste mensen de oudere nummers niet kenden.
Mensen gingen meer uit hun dak bij Don't you... La la la laaaaaaaaaa.
Volume Hard??? Stond van voren en had nergens last van hoor.....vond het juist heel veel meevallen en zijn stem heb ik al slechter meegemaakt hoor....ckr weten! En ja ben wel objectief ze speelden prima concert!quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Obscured het volgende:
Nou ik vond het volume nogal erg hard, iets wat niet echt nodig is. Ik verwacht ook geen pavarotti maar voor een band die zo veel geweldige nummers hebben gemaakt viel mij het optreden gewoon een beetje tegen. De enige die ik echt goed was vond ik de drummer. Maar laat ik er maar over ophouden want het is bekend dat echte fans niet al te objectief zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |