quote:Emma bv
Op dinsdag 3 februari 2004 14:57 schreef Berkery het volgende:[..]
De Simple Minds hebben enkele jaren geleden een hele CD vol met covers uitgebracht, wat ik ervan gehoord heb was niet echt geweldig
Van The Sisters ken ik alleen Gimme Shelter

Idd niet sterk
Een van de mooiste covers ooit :
The Queen is Dead door Boo Radleys
Het hele programma:quote:De Simple Minds staan zaterdag 22 mei op de planken in Hellendoorn. Plaats van
handelen: evenemententerrein Hellendoorn. Een werkelijk unieke lokatie omringd
door bos. Motörhead (1998) - Lynyrd Skynyrd ( 2000) en Status Quo (2002) gingen de Simple Minds voor.
Oh, dan heb ik dat wel goed gehoord. New Gold Dream werd een jaar of 10 geleden (Usura) ook al eens gebruikt voor een dansplaat, net als Theme for great cities.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:David Guetta
heeft verdomme het melodietje van Someone Somewhere in Summertime verkracht voor een van z'n zoutloze danceprutswerkjes
1000X dank !!quote:Op zondag 18 april 2004 16:44 schreef Berkery het volgende:
Voor de liefhebbers:
[..]
Het hele programma:
16.30 - 17.30 uur | Gruppo Sportivo
18.00 - 19.00 uur | The Stranglers
19.30 - 20.30 uur | Level 42
21.15 - 23.00 uur | Simple Minds
http://www.simpleminds-hellendoorn.nl/
Komt je review op de Frontpage?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niks gewonnen, maar heb de nieuwe cd wel hier. Klinkt vrij aardig moet ik zeggen
Je gaat er dus vanuit dat ik de nieuwe Simple Minds nooit zou horen als ik m niet bijna gratis kreegquote:
Ik dacht dat ie nog niet uit was en dat jij als reviewer een exemplaar had gekregen jahquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat ik de nieuwe Simple Minds nooit zou horen als ik m niet bijna gratis kreegDat is, vrees ik, idd zo
![]()
![]()
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
Ah, OK. Doe je dan ook een linkje in dit topic? Ik kom niet dagelijks op de FP.
Het is dus uitverkocht? Die intro doet mij sterk denken aan een Paradise Lost-nummer van hun new wave cd : Host.quote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef weststar het volgende:
schopje omhoog..
Grrr.. kon nog maar 1 ticket bestellen op ticketservice.nl voor het concert op 17 feb.
Nu snel op zoek naar een 2e kaartje .......
Vind trouwens het intro van Stay Visible (1e nummer nieuwe cd) wel super briljant!
Once upon a time AAARGHHHHHHquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:21 schreef kamagurka het volgende:
Ik zit al het werk nu te verzamelen, had alleen new gold dream... maar sommige van die oude platen zijn niet eens zo slecht. Sons & fascination is een briljant nummer bijvoorbeeld! Zo ook I travel of the american
Naast new gold dream wordt me duidelijk dat ik sparkle in the rain had moeten noemen in mijn top100, en ook once upon a time![]()
Hmm, ik vind het een behoorlijk goede plaat eigenlijk...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:05 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
Once upon a time AAARGHHHHHH
Daar ging het fout![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |