Nou ben in 2003 bij de Simple Minds geweest en vorige week naar Depeche Mode maar vindt DM zanger Dave Gahan toch veeel beter zingen dan Jim Kerr.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben al naar heel erg veel concerten geweest, en dit was echt een ferm optreden hoor van de SM![]()
Ik ben bijvoorbeeld twee dagen terug nog bij Depeche Mode geweest in Ahoy en dat was een stuk minder (de show was dan wel weer goed, maar de muziek werd gebrekkig gebracht naar mijn mening).
Dan zal je wel bevooroordeeld zijn he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:37 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Nou ben in 2003 bij de Simple Minds geweest en vorige week naar Depeche Mode maar vindt DM zanger Dave Gahan toch veeel beter zingen dan Jim Kerr.
Toch blijf ook Simple Minds 1 van mijn favorieten bands aller tijden,maar OMD,Erasure,Soft Cell en Depeche Mode hebben net iets meer ( bij mij dan)
Helemaal mee eens wat kan Charlie geweldig gitaar spelen............zo ook de bassist Eddy weet goed met zijn muziek om te gaan. Ik vind Mel de drummer ook errug goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben een groot fan van het gitaarspel van de SM trouwens, Charlie BurchillMaar ook de bassist mocht er zijn gister
Is inderdaad genieten thnx voor de link was hem weer helemaal vergeten joh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:18 schreef Twatje het volgende:
Ik zit vaak op www.fabchannel.com te genieten van het Simple Minds concert opgenomen in Paradiso. Heerlijk nog ff nagenieten van de concerten.![]()
Graag gedaan enne mooie foto's staan er op je site.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Is inderdaad genieten thnx voor de link was hem weer helemaal vergeten joh!
Thnx vond ze ook best redelijk goed gelukt....is toch best moeilijk vind ik!quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef Twatje het volgende:
[..]
Graag gedaan enne mooie foto's staan er op je site.
Op de Silver Box staat een versie van New Gold Dream samen met Bono. Daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Juliette1 het volgende:
Ik vind Simple Minds met Belfast Child + U2 live echt geweldig![]()
Vond ze erg mooi......waar heb je deze foto's meegemaakt dan!! Ik zag heel veel mensen met hun mobiel foto's maken maar ik weet niet wat voor kwaliteit dat word. Mijn eigen dig cam had ik maar thuis gelaten want daar zit me toch een flits op, ik bedoel FLITS, Charlie zou van stage donderenquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef kluivie het volgende:
[..]
Thnx vond ze ook best redelijk goed gelukt....is toch best moeilijk vind ik!![]()
Kan ik dat ergens op terug vinden........cd/dvd/video. Ik zou het graag willen zien/horen want ik ken het niet. Belfast child is zowiezo al een geweldig nummer.quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Juliette1 het volgende:
Ik vind Simple Minds met Belfast Child + U2 live echt geweldig![]()
Met mijn Olympus 401 klein cameraatje maar stond ook helemaal van voren dus ja ging wat makkelijker, zag trouwens ook twee gasten van voren met een mobiel heel het concert op aan het nemen op video ben wel benieuwd of dat ergens op internet te vinden is.......als je weet wie of wat dit gedaan heeft laat hier even weten....quote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef Twatje het volgende:
[..]
Vond ze erg mooi......waar heb je deze foto's meegemaakt dan!! Ik zag heel veel mensen met hun mobiel foto's maken maar ik weet niet wat voor kwaliteit dat word. Mijn eigen dig cam had ik maar thuis gelaten want daar zit me toch een flits op, ik bedoel FLITS, Charlie zou van stage donderen![]()
Hoi,quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef kluivie het volgende:
[..]
Met mijn Olympus 401 klein cameraatje maar stond ook helemaal van voren dus ja ging wat makkelijker, zag trouwens ook twee gasten van voren met een mobiel heel het concert op aan het nemen op video ben wel benieuwd of dat ergens op internet te vinden is.......als je weet wie of wat dit gedaan heeft laat hier even weten....![]()
Heyquote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef Twatje het volgende:
Hoi Kluivie,
Deze site staat vol met muziek die je kan opslaan. www.someone-somewhere.de/live-recordings.html
Ik heb daarvan heel veel opgeslagen, leef je uit.
Bye.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
Simple Minds waren tot en met New Gold Dream geweldig, daarna nog maar sporadisch goed, imho.
Nog ff een quote van Mark 'NMTB' Lamarr:
Q: What do Simple Minds and the former junta in Chile have in common?
A: They both committed atrocities in football stadiums
![]()
Nooit naar sparkle in the rain geluisterd zeker???? pffffquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
Simple Minds waren tot en met New Gold Dream geweldig, daarna nog maar sporadisch goed, imho.
Inderdaad! Die doet weinig onder voor NGDquote:Op donderdag 6 april 2006 10:45 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nooit naar sparkle in the rain geluisterd zeker???? pffff
Vind hem zozo.. sommige nummers zijn inderdaad best goed, maar ik vind hem een beetje onuitgesproken simple minds. Het zou in mijn oren ook een andere leuke britse band kunnen zijn. Weinig origineel. Underneath the ice is wel goed en het openingsnummer.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:29 schreef Twatje het volgende:
Maar wat vinden jullie van de nieuwe cd van simple Minds dan!!!! Ik vind Black and White een geweldige cd vooral Home en Strangers.Maar Dolphins daarintegen vind ik weer wat minder tja................
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:06 schreef kluivie het volgende:
Underneath the ice is een topnummer was ook live een topper .... maar ik vind dolphins dan ook weer wel heel mooi tja smaken verschillen inderdaad....maar ik hou toch echt van het gitaarwerk hoor van sparkle in the rain zeker waterfront en up on the catwalk of book of brilliant things heerlijk gewoon!
Ik vind het ook erg jammer dat ze altijd dezelde draaien van Simple Minds, ik geef ook altijd Waterfront als nr 1 op maar net wat je zegt............Ze hebben zoveel meer moois op hun rep staan. Ik kan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
![]()
De treurigheid van top...nogwat lijstenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef kluivie het volgende:
Waterfront hoort eigenlijk in het rijtje van klassiekers te staan, jammer dat ze altijd maar kiezen voor don't you en/of belfast child zou heel hoog in top 100 allertijden moeten staan, zet hem er altijd bij maar helaas ..... pindakaas
![]()
Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beterquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De treurigheid van top...nogwat lijsten![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef kluivie het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in maar ja ze zijn er wel dus ja vind ik dan ook weer dat ze er in moeten staan met het mooiste en beste nummer en ja NGD is prima nummer maar Waterfront is net iets beter![]()
![]()
![]()
Toch wel. Ik heb hem gewoon gekocht indertijd (zo'n groot zwart ding was het toen nog). Up On The Catwalk en Waterfront zijn puike nummers. Dat geldt ook voor latere songs/ singles van Once Upon A Time. Maar de consistente kwaliteit van albums als New Gold Dream, Reel To Real Cacaphony en Empire And Dance hebben Simple Minds naar mijn bescheiden mening nooit meer geëvenaardquote:Op donderdag 6 april 2006 10:45 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nooit naar sparkle in the rain geluisterd zeker???? pffff
quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef kluivie het volgende:
Ze hebben wel een dipje gehad maar laatste twee albums zijn toch weer prima luisterbaar hoor, ze speelden wel weinig van het vorige album trouwens in HMH .....val me nu zomaar opoch ja ze speelden waterfront
Ik heb van alles gedaan/bekeken/bezocht/gelezenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef kluivie het volgende:
Heb je gegoogeld??????
Tja ben ook geen fan van A...bbaaaa maar zal is helpen zoekenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:02 schreef Twatje het volgende:
[..]
Ik heb van alles gedaan/bekeken/bezocht/gelezenenz enz maar ik dacht mss wel een leuke vraag voor hier????????
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Tja ben ook geen fan van A...bbaaaa maar zal is helpen zoekenwordt vervolgd dus
![]()
THANKSquote:Op donderdag 13 april 2006 23:00 schreef kluivie het volgende:
Ik heb hier het stukje van FOK! gevonden inderdaad maar hoe het is afgelopen dat weet ik dus (nog) niet nou ja lees het nog even na........ Zanger Simple Minds ontkent Abba na te apen
Groetjes Mario![]()
Op een of andere manier kan ik daar geen berichten meer achterlaten omdat ik is 1 keer teveel mijn URL van mijn website erop had gezet.....vind het wel jammer hoor.....want mocht er graag iets op lezen of reageren.....quote:Op donderdag 13 april 2006 23:13 schreef Twatje het volgende:
Ik heb ff een berichtje achtergelaten op die topic van SM. Kijken wat er op gebeurd!!! Ben benieuwd.
Als ik er iets van hoor dan laat ik het je wel ff weten, keequote:Op vrijdag 14 april 2006 17:30 schreef kluivie het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik daar geen berichten meer achterlaten omdat ik is 1 keer teveel mijn URL van mijn website erop had gezet.....vind het wel jammer hoor.....want mocht er graag iets op lezen of reageren.....
okee thnxquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:01 schreef Twatje het volgende:
[..]
Als ik er iets van hoor dan laat ik het je wel ff weten, kee![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:31 schreef Twatje het volgende:
Hoi mario,
Er is nog steeds niks bekend over het plagiaat, maar nu ff wat anders...........we hebben hier in Nederland niet eens een fanclub van de SM. Zou dat moeilijk
zijn om dat op te starten en weet jij daar mss wat meer over?????? Hoor wel van je of jij er wat meer van weet mss een link of zo waar ik kan zoeken. THANKS.
![]()
Hahaha ja wordt wel kleine fanclub dan he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Twatje het volgende:
Trouwens wij zijn de enigste 2 overgebleven hier op de Simple Minds topic................WAAAAAR is iedereen.Zijn de fan's nu al op hihihihihih
![]()
![]()
Als je maar vaak/lang genoeg naar hun muziek luisterd wor je net zo lijpquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:03 schreef kluivie het volgende:
Tja maar dan krijg je het probleem misschien dat je alles via internet moet regelen, niet iedereen woont in dezelfde plaats....maar ik ga toch is mailen naar iemand van de belgische fanclub hoe die te werk gaan en mwah zo leipo ben ik niet hoor om echt te zeggen van ja ik ben helemaal SM fan...maar wat niet is kan wel groeien hee?
groetjes![]()
Hoiquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:59 schreef Twatje het volgende:
Hoi,
Ja ik heb ook begrepen dat er een hoop tijd in gaat zitten, maar als je het met een groepje mensen doet zoals de belgische buren............tja een website daar zijn er ook al zoveel van en mijn bedoeling voor een fan club is vnml info uitwisselen/met elkaar concerten bezoeken/lekker neuzelen over SM/disco huren en dan alleen SM draaien hihihihihhihi. Ach kweet niet zouden er hier nog meer van die lijpo's rondlopen zoals ik
Who Now's.
Gera
Hoiquote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef Twatje het volgende:
Hoi Mario,
Thanks voor je info enne ik denk dat ik maar niet te veel op mijn hals haal en maar lid ga worden bij de belgen. Trouwens buiten mij en een beetje van jou om zie ik niet veel mensen aansluiten..........of had jij er andere gedachten over.
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef kluivie het volgende:
Nee ik had wel naar werchter classic gewild maar ben ik op vakantie dus ja gaat het over.....en Yorin???Dat bestaat toch niet meer.....wist trouwens niet dat ze bij Jensen kwamen weet je ook een datum?
Joh...tuurlijk joh......al weer gewerkt nog news van de minds?Al richting belgie gemaild?quote:Op zondag 23 april 2006 11:15 schreef Twatje het volgende:
Heey,
Ben je al uitgefeest en uitgeslapen...................
was het gezellie!!!!!!
![]()
Hoi Belfastgirl,quote:Op donderdag 27 april 2006 19:26 schreef belfastgirl het volgende:
Twatje ,
[i]Ik lees net dat je een mailtje gedaan hebt naar Sparkle? Kan je me zeggen naar wie van ons of mss via de website want ik heb er niks van gehoord. Nu kom ik naar jou via deze website...![]()
Ik hoor nog van je?
Grtjs,
Belfast girl
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:05 schreef belfastgirl het volgende:
Hallo Gera,
Dank je voor je welkom!
Jawel, je begrijpt het goed. Ik zit in het het bestuur van de Belgische fanclub. Ik doe nl. het secretariaatswerk. Als je lid wil worden moet je bij mij zijn! Vrees dat je mailtje van vorige week ergens is blijven plakken. Sorry daarvoor.Voor je 'inleg' kijk je best even op onze website bij 'join sparkle'. Als je dit formuliertje invult zou het bij mij moeten komen. Of...je kan me persoonlijk mailen met vragen of met je gegevens en ik zorg voor de rest. Mijn emailadres staat onder mijn profiel hier op dit forum.
Jij ook welkom op het forum van sosimpleminded...met fans vanover de hele wereld...:-)
Tot mails!![]()
Belfastgirl of Marielle
Hoi Marielle,
Dank je voor je antwoord en ik zal je mailen met mijn gegevens kee.![]()
Gera
www.sparkle.be
THANKSquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef belfastgirl het volgende:
Dag Mario,
Dank je voor je welkom en yep, nog een 'crazy' fan erbij. Je weet het nog wel, daar bij jou in de buurt toen in de Ahoy...![]()
Gera, alvast welkom bij Sparkle !
Greets, Marielle
![]()
Op deze sit staan errug mooie oude foto's van SM.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:56 schreef kluivie het volgende:
Hey eindelijk er weer een liefhebber bij welkom marielleik ga trouwens is ff kijken op dat forum die kende ik nog niet namelijk!
greetz mario
Leuke site inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef Twatje het volgende:
[..]
Op deze sit staan errug mooie oude foto's van SM.
http://www.newwavephotos.com/SimpleMinds3.htm![]()
![]()
Hoi,quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef belfastgirl het volgende:
En op deze kan je bijna altijd non-stop naar Simple Minds luisteren!
trouwens een Nederlands koppel in de studio...
www.radiosimpleminds.com
Of kende je ze al?![]()
Marielle![]()
Hoi, je woont in Singapore en hoever bij jou vandaan is het concert dan??????quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:12 schreef Libris het volgende:
overmorgen in Singapore, weet nog niet of ik last minute ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |