abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36928778
quote:
Op donderdag 13 april 2006 17:02 schreef Twatje het volgende:

[..]

Ik heb van alles gedaan/bekeken/bezocht/gelezen enz enz maar ik dacht mss wel een leuke vraag voor hier????????

Tja ben ook geen fan van A...bbaaaa maar zal is helpen zoeken wordt vervolgd dus
pi_36935435
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef kluivie het volgende:

[..]

Tja ben ook geen fan van A...bbaaaa maar zal is helpen zoeken wordt vervolgd dus
Thanks enne tis wel leuk om weer eens alles na te zoeken over SM je komt maar zo weer nieuwe dingen tegen.

pi_36938481
Ik heb hier het stukje van FOK! gevonden inderdaad maar hoe het is afgelopen dat weet ik dus (nog) niet nou ja lees het nog even na........ Zanger Simple Minds ontkent Abba na te apen

Groetjes Mario
pi_36938586
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:00 schreef kluivie het volgende:
Ik heb hier het stukje van FOK! gevonden inderdaad maar hoe het is afgelopen dat weet ik dus (nog) niet nou ja lees het nog even na........ Zanger Simple Minds ontkent Abba na te apen

Groetjes Mario
THANKS

pi_36938634
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:03 schreef Twatje het volgende:

[..]

THANKS

Graag gedaan hoor.....
grtz
pi_36938902
Ik heb ff een berichtje achtergelaten op die topic van SM. Kijken wat er op gebeurd!!! Ben benieuwd.
pi_36959446
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:13 schreef Twatje het volgende:
Ik heb ff een berichtje achtergelaten op die topic van SM. Kijken wat er op gebeurd!!! Ben benieuwd.
Op een of andere manier kan ik daar geen berichten meer achterlaten omdat ik is 1 keer teveel mijn URL van mijn website erop had gezet.....vind het wel jammer hoor.....want mocht er graag iets op lezen of reageren.....
pi_36961872
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:30 schreef kluivie het volgende:

[..]

Op een of andere manier kan ik daar geen berichten meer achterlaten omdat ik is 1 keer teveel mijn URL van mijn website erop had gezet.....vind het wel jammer hoor.....want mocht er graag iets op lezen of reageren.....
Als ik er iets van hoor dan laat ik het je wel ff weten, kee

pi_36971136
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:01 schreef Twatje het volgende:

[..]

Als ik er iets van hoor dan laat ik het je wel ff weten, kee

okee thnx

gr.mario
pi_37058288
Hoi mario,

Er is nog steeds niks bekend over het plagiaat, maar nu ff wat anders...........we hebben hier in Nederland niet eens een fanclub van de SM . Zou dat moeilijk zijn om dat op te starten en weet jij daar mss wat meer over?????? Hoor wel van je of jij er wat meer van weet mss een link of zo waar ik kan zoeken. THANKS.

pi_37062274
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 12:31 schreef Twatje het volgende:
Hoi mario,

Er is nog steeds niks bekend over het plagiaat, maar nu ff wat anders...........we hebben hier in Nederland niet eens een fanclub van de SM . Zou dat moeilijk zijn om dat op te starten en weet jij daar mss wat meer over?????? Hoor wel van je of jij er wat meer van weet mss een link of zo waar ik kan zoeken. THANKS.

Hoi
Nou weet niet of dat moeilijk is hoor om een fanclub te starten, dan zouden we is bij onze belgische collega's moeten informeren......maar denk zowieso dat je het aan moet vragen bij management van simple minds zelf....weet wel dat de belgische vrienden er veel tijd in moeten steken...maar krijg je soms wel iets voor terug.....een website beginnen is makkelijker!

word vervolgd waarschijnlijk?
pi_37062600
Hoi,

Ja ik heb ook begrepen dat er een hoop tijd in gaat zitten , maar als je het met een groepje mensen doet zoals de belgische buren............tja een website daar zijn er ook al zoveel van en mijn bedoeling voor een fan club is vnml info uitwisselen/met elkaar concerten bezoeken/lekker neuzelen over SM/disco huren en dan alleen SM draaien hihihihihhihi. Ach kweet niet zouden er hier nog meer van die lijpo's rondlopen zoals ik Who Now's.

Gera
pi_37062665
Trouwens wij zijn de enigste 2 overgebleven hier op de Simple Minds topic................WAAAAAR is iedereen. Zijn de fan's nu al op hihihihihih

pi_37062695
Tja maar dan krijg je het probleem misschien dat je alles via internet moet regelen, niet iedereen woont in dezelfde plaats....maar ik ga toch is mailen naar iemand van de belgische fanclub hoe die te werk gaan en mwah zo leipo ben ik niet hoor om echt te zeggen van ja ik ben helemaal SM fan...maar wat niet is kan wel groeien hee?

groetjes
pi_37062732
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Twatje het volgende:
Trouwens wij zijn de enigste 2 overgebleven hier op de Simple Minds topic................WAAAAAR is iedereen. Zijn de fan's nu al op hihihihihih

Hahaha ja wordt wel kleine fanclub dan he?
pi_37063701
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:03 schreef kluivie het volgende:
Tja maar dan krijg je het probleem misschien dat je alles via internet moet regelen, niet iedereen woont in dezelfde plaats....maar ik ga toch is mailen naar iemand van de belgische fanclub hoe die te werk gaan en mwah zo leipo ben ik niet hoor om echt te zeggen van ja ik ben helemaal SM fan...maar wat niet is kan wel groeien hee?

groetjes
Als je maar vaak/lang genoeg naar hun muziek luisterd wor je net zo lijp als ik duzzzzzz.....................maarre als je doen wil graag mss komt er nog wat uit.

pi_37096260
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:59 schreef Twatje het volgende:
Hoi,

Ja ik heb ook begrepen dat er een hoop tijd in gaat zitten , maar als je het met een groepje mensen doet zoals de belgische buren............tja een website daar zijn er ook al zoveel van en mijn bedoeling voor een fan club is vnml info uitwisselen/met elkaar concerten bezoeken/lekker neuzelen over SM/disco huren en dan alleen SM draaien hihihihihhihi. Ach kweet niet zouden er hier nog meer van die lijpo's rondlopen zoals ik Who Now's.

Gera
Hoi

Weet inmiddels wat meer over het beginnen van een fanclub, ik begreep dat je geen toestemming of wat dan ook nodig heeft, maar ze stelden voor om gewoon lid te worden van de belgische fanclub daar zijn al veel Ollanders lid
gr.Mario
pi_37101753
Hoi Mario,

Thanks voor je info enne ik denk dat ik maar niet te veel op mijn hals haal en maar lid ga worden bij de belgen. Trouwens buiten mij en een beetje van jou om zie ik niet veel mensen aansluiten..........of had jij er andere gedachten over.

pi_37112038
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef Twatje het volgende:
Hoi Mario,

Thanks voor je info enne ik denk dat ik maar niet te veel op mijn hals haal en maar lid ga worden bij de belgen. Trouwens buiten mij en een beetje van jou om zie ik niet veel mensen aansluiten..........of had jij er andere gedachten over.

Hoi

Nee denk ook niet dat er veel animo voor zal zijn niet zoals in belgie hoor die zijn heel fanatiek daarin.....heb er ooit naast gestaan drie jaar terug in ahoy....joh die zijn zo gek van de minds dat wil je niet weten!
En wie weet kan het nog allemaal, ga je trouwens nog naar de SM dit jaar?

gr.Mario
pi_37123694
Hoi Mario,

Ik ben naar de 2 concerten in de HMH geweest en Bospop zit ik nog over te denken omdat ik alleen de SM wil zien en de rest ach.................Ik heb me nog wel opgegeven bij Yorin,SM komen in het programma van Jensen en daar zoeken ze publiek voor duzzzzzzzzzz duimen duimen duimen. Verder dit jaar komen ze niet in Nederland gloof ik?????!!!!!!!!!! En jij!!!!

Gera.
pi_37124167
Nee ik had wel naar werchter classic gewild maar ben ik op vakantie dus ja gaat het over.....en Yorin???Dat bestaat toch niet meer.....wist trouwens niet dat ze bij Jensen kwamen weet je ook een datum?
pi_37152658
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:48 schreef kluivie het volgende:
Nee ik had wel naar werchter classic gewild maar ben ik op vakantie dus ja gaat het over.....en Yorin???Dat bestaat toch niet meer.....wist trouwens niet dat ze bij Jensen kwamen weet je ook een datum?
Mijn vriendin ( nu kennis) heeft mij een beetje beetgenomen denk ik , zij had mij een link gestuurd en daar heb ik op gereageerd...........................niet verder gekeken dan mijn neus lang was. Stom Stom Stom . Ik heb op de site van jensen gekeken en daar is niks op terug te vinden, ook niet in het verleden . Ik ben denk ik blij gemaakt met een dooie mus en nu voel ik me
Mijn wraak zal zoet zijn mocht ik in het ootje zijn genomen.

pi_37154531
Hoi Mario,

Ik heb de link terug gevonden wil jij hem ook bekijken, hoor het wel.

pi_37163469
Hoi
Ja natuurlijk laat ons die link maar zien hoor
pi_37163714
hier issie dan..........

http://www.rtl.nl/experie(...)liek-simpleminds.xml

Ik heb er nog es naar gekeken en dit is van yorin radio en volgens mij gaat het wel over dit jaar, nouw ik ben met gemak de kluts kwijt ...................... .ik hoop dat je eruit komt en dat ik uiteindelijk toch meeding om in het publiek te komen zitten........duim duim duim

Gera.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')