abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:29:16 #251
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_115203606
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe spelen jullie Mario Land 3D? Met de diepte enkel in het scherm of ook eruit? (wat je met pijltje omhoog/omlaag op D-pad instelt)
Diepte uit het scherm brengt m'n ogen af en toe in de war.
Wist ik niet eens :D
O)))
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:05:40 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_115205726
lolwhut :o Dat is voor mij ook nieuw :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_115205951
quote:
19s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
lolwhut :o Dat is voor mij ook nieuw :D
Staat in de handleiding ;)
Vind het verschil niet zo groot (van wat ik herinner).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_115213204
Ik speelde er in het begin wel eens mee, maar na een tijdje let je er niet meer op. Het maakt in principe ook weinig uit.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_115272427
Is er een Fok! User hier die Tetris 3DS speelt? Ik moet volgende week iets van 14 uren vliegen voor mijn vakantie dus wat afleiding is welkom.
Heb inmiddels de originele Tetris uit de VC gedownload en ook Tetris DS is al jaren in mijn bezit. Maar ik vind 't wel tijd voor wat nieuws en wil graag weten of de ¤ 30,- gerechtvaardigd is voor die game.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_115273354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef CoExist het volgende:
Is er een Fok! User hier die Tetris 3DS speelt? Ik moet volgende week iets van 14 uren vliegen voor mijn vakantie dus wat afleiding is welkom.
Heb inmiddels de originele Tetris uit de VC gedownload en ook Tetris DS is al jaren in mijn bezit. Maar ik vind 't wel tijd voor wat nieuws en wil graag weten of de ¤ 30,- gerechtvaardigd is voor die game.
Ik heb hem, ik vind de game zelf leuk, ook de rondjes tegen de computer, alleen t muziekje is zwaar irritant. Ik doe meestal tussen de half uur a 3 kwartier over 1 potje en dat freaking liedje blijft maar in een loepje gaan dus ik zet t vaak uit en dan ipod op als ik in de bus zit ofzo :')

ik vind online tegen elkaar gamen leuk :9

Daarentegen zijn dr ook mensen die de game geen 30 euro waard vindne, misschien eerst in de winkel ff testen? Het is niet echt super vernieuwend ofzo maar de classic tetris kan mij al niet vervelen dus mja
pi_115301143
Voor wie nog een retro-podcast zoekt: Gamers on the Go
Directe download of via iTunes.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_115311311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb hem, ik vind de game zelf leuk, ook de rondjes tegen de computer, alleen t muziekje is zwaar irritant. Ik doe meestal tussen de half uur a 3 kwartier over 1 potje en dat freaking liedje blijft maar in een loepje gaan dus ik zet t vaak uit en dan ipod op als ik in de bus zit ofzo :')

ik vind online tegen elkaar gamen leuk :9

Daarentegen zijn dr ook mensen die de game geen 30 euro waard vindne, misschien eerst in de winkel ff testen? Het is niet echt super vernieuwend ofzo maar de classic tetris kan mij al niet vervelen dus mja
Thnx voor je reactie! Heb 'm zojuist nog ff gekocht! Hij gaat mooi mee op vakantie. De gewone TETRIS DS neemt mijn broer mee op zijn vakantie. Eens kijken of die mijn 4 jaar oude regerende high score kan verbreken. :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_115324912
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef CoExist het volgende:

[..]

Thnx voor je reactie! Heb 'm zojuist nog ff gekocht! Hij gaat mooi mee op vakantie. De gewone TETRIS DS neemt mijn broer mee op zijn vakantie. Eens kijken of die mijn 4 jaar oude regerende high score kan verbreken. :)
Ik ga waarschijnlijk de 24ste op vakantie dan neem ik hem ook zeker weer mee :9
pi_115332042
Sinds gisteren een Nintendo 3DS XL in bezit, mooi apparaat! O+
pi_115332908
Ik ga m'n 3DS verkopen. Doe er te weinig mee. Nog nagedacht over een omruiling voor een XL, maar vind het de moeite niet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:44:13 #262
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115333782
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef moeraskikker het volgende:
Sinds gisteren een Nintendo 3DS XL in bezit, mooi apparaat! O+
Nice. In welke kleur heb je hem?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_115333924
Heb een blauw/zwarte! Ben er helemaal blij mee. :s)

Ook gelijk het spel Super Mario Land 3D erbij gekocht, leuk spel!
pi_115404807
Ready your styli, Picross e is headed to Europe


Despite a seemingly quiet update for Nintendo’s eShop this week, a gem lies hidden in the “Recent videos” eShop menu. As you’ve probably guessed from the above photo, the long awaited Picross e is the latest game to grace the European eShop, which literally had us shouting a hearty “Yes!”.

We’ve been clamouring for a European release of Picross e for months now (we’ve probably mentioned it in nearly every eShop-related article we’ve written), shortly after it was originally announced for the Japanese eShop over a year ago.

While the game’s only been sighted in video form (with no dedicated entry for the game on eShop itself), if developers Jupiter (the brains behind the excellent Mario’s Picross series and Picross DS) are publishing like they did on the Japanese eShop then Picross e’s European release is also fairly significant.

Why? Perhaps this means Nintendo have further relaxed any barriers to entry for developers to get their work on eShop, as previous work by Jupiter hasn’t been self published. While other barriers (such as the cost of obtaining a PEGI rating and ensuring your title and its electronic manual follows certain translation guidelines) remain, maybe we can be more hopeful that the glut of Japan-only eShop releases may travel overseas too.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:55:39 #265
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_115417966
Wie wacht er ook nog steeds tot de 3DS XL op voorraad zijn bij Game Mania???

Ik heb me 2 weken geleden aangemeld voor de inruilactie maar ze schijnen (nog steeds) bij geen enkele Game Mania winkel op voorraad te zijn....? Wachten maar weer.... :'(
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_115430800
Net vandaag de mijne op kunnen halen bij Game Mania. In flitsend rood, alleen blauw hadden ze twee week geleden op voorraad
pi_115431938
Oh en met zo'n kekke gele teint op het bovenste scherm..
pi_115432232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef Reintji het volgende:
Oh en met zo'n kekke gele teint op het bovenste scherm..
Zet energiebesparing 'ns aan/uit; zou een verschil moeten maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_115439148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Zet energiebesparing 'ns aan/uit; zou een verschil moeten maken.
Inderdaad. :P

Vind het wel een verbetering trouwens. Scheelt dat ik mijn 3DS voor ¤100,- had gekocht, maar ik vind de 80 extra het wel waard. Lekker groot scherm!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:42:15 #270
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_115441754
Heb ook een gele waas scherm maar ik merk er niets meer van, valt alleen op als je naast elkaar legt. Oh, en pilot wings speelt echt 100 keer lekkerder, grote scherm is echt een aanwinst.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_115444343
Mensen hou op straks wil ik ook een XL ;( :')
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:36:13 #272
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115444398
Dat wil je ook. Je moet er alleen nog even aan toegeven. ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_115444682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef CklokC het volgende:
Dat wil je ook. Je moet er alleen nog even aan toegeven. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:47:55 #274
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115444933
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:49:38 #275
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_115445004
Het scherm is gewoon 95% groter, het is echt een andere spelervaring (klinkt wel heel telsell :') ).
Je kan een normale 3DS leuk verkopen. :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')