abonnement Unibet Coolblue
pi_114335233
Heb niet meer dan 20.000 gold per wapen/armor uitgegeven in AH, met een beetje goed zoeken kun je best goeie dingen krijgen voor weinig gold. Ben nu lvl 59 DH en heb act 3 in Hell zonder moeite doorlopen (met 8k dps, das niet veel lijkt me). Had in Hell nog de meeste moeite met act 1 de butcher (had toen veel te weinig Vitality). Hoop dat Azmodian en Diablo een beetje te doen zijn sraks. Ben benieuwd naar Inferno!
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  Redactie Games dinsdag 17 juli 2012 @ 22:50:50 #202
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114338861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:54 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ik heb er een keer een gele ingedaan die ik in mijn inventory had zitten en daarna nooit meer naar omgekeken. Heb er nu maar een rode ingedaan.
Maar het is niet zo dat ik op het moment echt moeite heb om het spel door te komen of zo.
Alleen soms wordt je bijvoorbeeld wel eens opgesloten door wallers met AoE (molten/desecrator o.i.d.).
Gele in je helm is alleen handig als je een Magic Find Run gaat doen in Party-mode. Maar dan heeft het eigenlijk alleen maar nut als je de rest van je gear daar ook van voorziet. Maar goed, daar zou ik me niet direct op focussen als ik jou was, zeker niet als het je eerste character is en nog geen lvl 60 is. Alles wat je in de Acts meepikt is toch allemaal underlevelled gear misschien handig voor je 2e karakter die je wil laten mee levellen maar in principe gebruik je je gear niet over een hele lange periode.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114343561
Mijn Wizard nog maar eens van stal gehaald. Met een nieuwe build fiets ik door Act I Inferno heen.

Vanavond (het is al woensdag ten tijde van posten) of donderdag eens kijken of Act II te farmen is.
  Redactie Games woensdag 18 juli 2012 @ 01:38:22 #204
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114346245


Vandaag weggesniped voor 26k.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114346538
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag weggesniped voor 26k.
Leuk voor de doorverkoop :9
  woensdag 18 juli 2012 @ 01:49:11 #206
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114346607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Timm-E het volgende:
Heb niet meer dan 20.000 gold per wapen/armor uitgegeven in AH, met een beetje goed zoeken kun je best goeie dingen krijgen voor weinig gold. Ben nu lvl 59 DH en heb act 3 in Hell zonder moeite doorlopen (met 8k dps, das niet veel lijkt me). Had in Hell nog de meeste moeite met act 1 de butcher (had toen veel te weinig Vitality). Hoop dat Azmodian en Diablo een beetje te doen zijn sraks. Ben benieuwd naar Inferno!
Je maakt geen schijn van kans op inferno met 8k dps en de insteek van 20k gold max per item.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  Redactie Games woensdag 18 juli 2012 @ 01:51:57 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114346702
Ik moest even 2x knipperen met m'n ogen of ik het wel goed zag en of het geen gare Xbow was. Maar goed, de meeste 2h bows met zo'n hoge damage output leveren wel 100k op in de market. Donderdag maar kijken of ik wat makkelijker door Hell kom. Dps is van 6k naar 40k gegroeid door die weapon upgrade... :')

Overigens is de rest van m'n (Hell)-gear variërend van lvl 33 tot 46.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114347304
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 01:49 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Je maakt geen schijn van kans op inferno met 8k dps en de insteek van 20k gold max per item.
Dat verwacht ik ook wel hoor. Ik neem aan dat ik dan ook wel betere en duurdere items moet gaan zoeken. Vind het alleen opvallend dat act 3 hell zo gemakkelijk ging.

Ik ga hopen dat ik ook zo'n ding als Mr.Noodle ga vinden in de AH. Netjes hoor!
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_114349212
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook wel hoor. Ik neem aan dat ik dan ook wel betere en duurdere items moet gaan zoeken. Vind het alleen opvallend dat act 3 hell zo gemakkelijk ging.

Ik ga hopen dat ik ook zo'n ding als Mr.Noodle ga vinden in de AH. Netjes hoor!
Als je level 60 bent, dan is dat een slechte boog. Zolang je dat niet bent is het een goede boog. :)
  Redactie Games woensdag 18 juli 2012 @ 07:33:23 #210
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114349303
Mwoah, Act I inferno moet toch wel te doen zijn toch? Met m'n Wizard zit ik in Act II Inferno met 1/3 van het dps gehalte van m'n DH nu. Mis alleen wel de LOH en Vitality die ik op m'n Wizard wel heb.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114349382
Op act1 beweegt alles redelijk traag dat is waar je act1 vooral op doorkomt. act2+ dmg is niet zoeens heel veel meer maar alles beweegt springt kruipt zerged veel sneller naar je toe. die 2h xbow is btw nog niet echt geweldig, vendor regelmatig 1.1k blue xbows, als je wil bewaar ik er wel eentje voor je als ik er weer eentje tegenkom
pi_114349418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Op act1 beweegt alles redelijk traag dat is waar je act1 vooral op doorkomt. act2+ dmg is niet zoeens heel veel meer maar alles beweegt springt kruipt zerged veel sneller naar je toe. die 2h xbow is btw nog niet echt geweldig, vendor regelmatig 1.1k blue xbows, als je wil bewaar ik er wel eentje voor je als ik er weer eentje tegenkom
Level requirement reduced. ;)
Daarom is die leuk tot level 60, vanaf level 60 niet meer. :P
pi_114349435
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mwoah, Act I inferno moet toch wel te doen zijn toch? Met m'n Wizard zit ik in Act II Inferno met 1/3 van het dps gehalte van m'n DH nu. Mis alleen wel de LOH en Vitality die ik op m'n Wizard wel heb.
1/3? Van Sharpshooter op max lijkt me dan? Mijn DH loopt met 32k DPS zonder sharpshooter rond (32% crit chance), en mijn Wizard heeft 22k DPS. Maar dankzij de venom hydra en familiar komt daar nog veel echte damage bovenop.

Ik heb het idee dat mijn Wizard met 22k DPS daardoor de monsters sneller afmaakt dan de DH met 21k DPS. :)
  Redactie Games woensdag 18 juli 2012 @ 08:19:22 #214
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114349673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

1/3? Van Sharpshooter op max lijkt me dan? Mijn DH loopt met 32k DPS zonder sharpshooter rond (32% crit chance), en mijn Wizard heeft 22k DPS. Maar dankzij de venom hydra en familiar komt daar nog veel echte damage bovenop.

Ik heb het idee dat mijn Wizard met 22k DPS daardoor de monsters sneller afmaakt dan de DH met 21k DPS. :)
Ja wel buffed. Maar goed moet ik nog even proberen wanneer ik er weer aan toe kom. Denk vanavond niet meer..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_114350346
Zou sowieso niet teveel uitgeven dan pre-60 :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:12:30 #216
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114350449
M'n 1e post in dit topic :)

Heb een Monk en DH op 60 en speel voornamelijk samen met vrienden, regelmatig in een party van 4. In eerste instantie wilde ik m'n Monk gearen om tank te kunnen spelen en dat ging ook wel aardig goed, maar uiteindelijk waren we 2 tanks en 2 dps. Daardoor kwamen we regelmatig enrage timers tegen op Act2+ Inferno.
Toen heb ik m'n DH naar 60 gespeeld en wat starters gear gegeven voor het hoogste level. Gisterenavond een leuke xbow op de AH kunnen vinden met 980dps en 100dex en lifesteal voor 150k die wel een tijdje zal meegaan. Ik heb nog geen miljoenen om uit te geven aan de echt goede spullen. Maar door dit wapen ligt m'n dps nu rond de 32k.

We komen nu met pijn en moeite door Act3 en hebben redelijk veel repairkosten, maar we moeten denk ik geduld hebben om betere gear bij elkaar te sprokkelen om echt verder te kunnen komen. Sommige combinaties van monsters zijn echt dodelijk voor ranged DPS, waarvan we er nu 3 hebben (2 DH's en 1 Wizard), dus ik zat te denken:
Is het mogelijk om een 'viable' dps-Monk te maken, met wat CC en rond de 25-30k dps?
I love my mispoken words.
pi_114351119
Lifesteal is maar 20% op Inferno. Life on Hit is beter. Tenzij je meer dan 100k DPS uit kan poepen. :)

En een tank monk of barb doet eigenlijk niet meer dan 15k DPS. Heeft ook niet meer nodig omdat hij toch alles kan killen, met of zonder enrage. Het duurt alleen wat langer.
pi_114351290
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:12 schreef Sejt het volgende:
M'n 1e post in dit topic :)

Heb een Monk en DH op 60 en speel voornamelijk samen met vrienden, regelmatig in een party van 4. In eerste instantie wilde ik m'n Monk gearen om tank te kunnen spelen en dat ging ook wel aardig goed, maar uiteindelijk waren we 2 tanks en 2 dps. Daardoor kwamen we regelmatig enrage timers tegen op Act2+ Inferno.
Toen heb ik m'n DH naar 60 gespeeld en wat starters gear gegeven voor het hoogste level. Gisterenavond een leuke xbow op de AH kunnen vinden met 980dps en 100dex en lifesteal voor 150k die wel een tijdje zal meegaan. Ik heb nog geen miljoenen om uit te geven aan de echt goede spullen. Maar door dit wapen ligt m'n dps nu rond de 32k.

We komen nu met pijn en moeite door Act3 en hebben redelijk veel repairkosten, maar we moeten denk ik geduld hebben om betere gear bij elkaar te sprokkelen om echt verder te kunnen komen. Sommige combinaties van monsters zijn echt dodelijk voor ranged DPS, waarvan we er nu 3 hebben (2 DH's en 1 Wizard), dus ik zat te denken:
Is het mogelijk om een 'viable' dps-Monk te maken, met wat CC en rond de 25-30k dps?
De default cookiecutter monkbuild heeft dit allemaal in zich eigenlijk.

Fists of thunder Thunderclap
Blinding flash faith in the light
Convicmantra overawe
Serenity duration
Heal blazing fury
Sweeping cyclones

Cyclones up, mantra aan en healbuff up houden. Truuk is om binnen je blindingflash + serenity (5.5s totaal) een fucktonn damage kan doen. De cyclones kunnen critten, daar haal je zoveel damage uit.
Heb nu 36k dps, 30k hp, 600 allres, 300 LoH. Bij Act3 nu, tis dat ik af en toe iets te gehaast speel anders zou ik amper dood gaan.
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:58:39 #219
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114351468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

De default cookiecutter monkbuild heeft dit allemaal in zich eigenlijk.

Fists of thunder Thunderclap
Blinding flash faith in the light
Convicmantra overawe
Serenity duration
Heal blazing fury
Sweeping cyclones

Cyclones up, mantra aan en healbuff up houden. Truuk is om binnen je blindingflash + serenity (5.5s totaal) een fucktonn damage kan doen. De cyclones kunnen critten, daar haal je zoveel damage uit.
Heb nu 36k dps, 30k hp, 600 allres, 300 LoH. Bij Act3 nu, tis dat ik af en toe iets te gehaast speel anders zou ik amper dood gaan.
Speel je dan met 2x1H en hoeveel dps doen jou wapens dat je aan de 36k dps doet?
I love my mispoken words.
pi_114352133
Uit mn hoofd even:

2x 1h.
Mainhand spear (altijd slowere mainhand en fast offhand)
956 dps
socket met 80% critdmg

Offhand fistweapon
995 dps
socket met 70% critdmg

Dat is de grootste chunk damage, je wil crit% en critdamage bouwen zodat je cyclones hard hitten. Bij lastige packs kan je het beste kiten naar meer mobs zodat je meer cyclones kan proccen.
pi_114353096
Vraagje;

Ik heb Diablo3 nog maar weinig gespeeld maar ik wil binnenkort eens aan de gang met een barb. Ik lees echter alleen maar negatieve verhalen over het spel. Is het wel een beetje leuk om te spelen of kan ik mijn tijd beter aan een ander spel besteden?
I am happy
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:59:41 #222
277865 Sejt
Ondertitel
pi_114353190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Uit mn hoofd even:

2x 1h.
Mainhand spear (altijd slowere mainhand en fast offhand)
956 dps
socket met 80% critdmg

Offhand fistweapon
995 dps
socket met 70% critdmg

Dat is de grootste chunk damage, je wil crit% en critdamage bouwen zodat je cyclones hard hitten. Bij lastige packs kan je het beste kiten naar meer mobs zodat je meer cyclones kan proccen.
Dank je :) net zoals WoW dus, met die langzame MH en snelle OH.
Ik zal nog wel even moeten sparen voor zulke wapens, of geluk hebben.

Gisteren vond ik wel een 970dps one-hander voor Barbs. (maar met dex en intel...)
I love my mispoken words.
pi_114353255
Op AH zetten en mooi wat gold ervoor vangen.

Die 2 weapons heb ik gevonden in 1 run act1, enorm random maar wel blij maar natuurlijk :)
Daarvoor had ik 850 + 820 dps weapons , 1 met socket, 1 met hard critdmg.

Daarmee had ik 24k dps ongeveer. Ging het overigens ook prima mee.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:04:09 #224
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_114353314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Lord Katundro het volgende:
Vraagje;

Ik heb Diablo3 nog maar weinig gespeeld maar ik wil binnenkort eens aan de gang met een barb. Ik lees echter alleen maar negatieve verhalen over het spel. Is het wel een beetje leuk om te spelen of kan ik mijn tijd beter aan een ander spel besteden?
Tja, probeer 't gewoon uit. Je kunt de eerste levels ook gratis spelen geloof ik. De een vindt 't leuk, de ander niet. Ik vermaak me er prima mee, iig :)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_114353804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Lord Katundro het volgende:
Vraagje;

Ik heb Diablo3 nog maar weinig gespeeld maar ik wil binnenkort eens aan de gang met een barb. Ik lees echter alleen maar negatieve verhalen over het spel. Is het wel een beetje leuk om te spelen of kan ik mijn tijd beter aan een ander spel besteden?
Het levellen naar lvl 60 vond ik leuk om te doen maar nu zit ik in een fase waarin ik én geen nieuw char wil aanmaken én weinig behoefte heb om verder te komen met mijn barb. Voor mij is het zelfde verhaal keer op keer doorlopen iets wat mij doet afhaken. Maar als je het niet erg vind om aardig wat tijd te farmen en grinden is dit een prima spel :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')