Alles wat lesbiennes doen is scharen, noem je dat uitgeneukt? Ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:54 schreef MonteCristo het volgende:
Dat is een uitgeneukt lesbische vrouw die zeker van haar zaak is! Snap dat dan! Alleen zo kom je er wel! Nuchter en ad rem en zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk gleufdiertje hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:01 schreef OverRated het volgende:
Dat jullie dat wijf lekker vinden
Irritant, lelijk kutwijf.
Je mist er helemaal niets aan. Als je een middag voor een muur gaat zitten hoor je meer zinnigheid dan als je een heel jaar voor Claudia gaat zitten.quote:
Jij hebt sprekende muren?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mist er helemaal niets aan. Als je een middag voor een muur gaat zitten hoor je meer zinnigheid dan als je een heel jaar voor Claudia gaat zitten.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:01 schreef OverRated het volgende:
Dat jullie dat wijf lekker vinden
Irritant, lelijk kutwijf.
Oke, goed om te weten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je mist er helemaal niets aan. Als je een middag voor een muur gaat zitten hoor je meer zinnigheid dan als je een heel jaar voor Claudia gaat zitten.
wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gezien de schrijfstijl van TS verwacht ik de klacht ook nog wel op klacht.nl.
Dat hij gezien de schrijfstijl van TS nog wel een klacht van hem verwacht op klacht.nl.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:53 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik zou haar rakenIk heb wel trek in dr gleuf, maar ze is helaas pot
Damn, dankjewelquote:
Frank, denk aan je spelling!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is een sprekend paard; snap niet hoe zij vanuit de wei op televisie is belandt.
Echt?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:53 schreef OnweersComplex het volgende:
Ik zou haar rakenIk heb wel trek in dr gleuf, maar ze is helaas pot
Tenzij behoorlijk dronken zijn vrouwen zelden echt grappig; ze kunnen gezellig,vermakelijk, onderhoudend en dergelijke zijn maar een echt grappige vrouw moet ik nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Is er wel een vrouwelijke caberetiere die wel grappig is?
Die Kaandorp heeft mijn beide mondhoeken wel eens doen verschuiven op iets wat een lach lijkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Is er wel een vrouwelijke caberetiere die wel grappig is?
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tenzij behoorlijk dronken zijn vrouwen zelden echt grappig; ze kunnen gezellig,vermakelijk, onderhoudend en dergelijke zijn maar een echt grappige vrouw moet ik nog tegenkomen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die Kaandorp heeft mijn beide mondhoeken wel eens doen verschuiven op iets wat een lach lijkt.
Nee... haar dalen zijn te diepquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |