Van dames meestal wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De geur, de smaak, het bevalt me gewoon niet.
True!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk gat het gespoten wordt
Hahaha, zou je eigenlijk wel moeten vind ik. Zodat je weet waarmee je vrouwen opzadelt!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb ook nog nooit bewust sperma geproefd.
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Da's een open deur Tamashii. Alles van vrouwen is beter.
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, zou je eigenlijk wel moeten vind ik. Zodat je weet waarmee je vrouwen opzadelt!
Slik je geen pil oid?quote:
Dan zal je toch ook dingen gaan missen als je een lul had.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.Ik kan echt niet tegen bacteriën daar.
Leermoment: je moet altijd je eigen mond dichthouden als je klaarkomt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb ook nog nooit bewust sperma geproefd.
Euhm, ik was de controle over het moment ff kwijt.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Leermoment: je moet altijd je eigen mond dichthouden als je klaarkomt.
Hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.
Eén keertje wel bijna trouwens, ik werd afgetrokken en mevrouw vond het nodig om op mijn gezicht te mikken toen ik kwam. Way, way to close for comfort.
Hahahaha. Dat is mooi klote.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven van mij echt niet te slikken hoor.
Eén keertje wel bijna trouwens, ik werd afgetrokken en mevrouw vond het nodig om op mijn gezicht te mikken toen ik kwam. Way, way to close for comfort.
Logisch als je klaarkomtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, ik was de controle over het moment ff kwijt.
Dat prikt toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is mooi klote.
Ik heb wel eens sperma in mijn oog gekregen. Verdomme.
Klopt. Dat is het mooie van man en vrouw.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal je toch ook dingen gaan missen als je een lul had.
Niet normaal hoe erg. Jeeeeez. En het gaat er ook niet zomaar uit/af. Eigenlijk vind ik sperma ronduit naar. Als je het wilt afwassen, gaat dat ook al niet.quote:
gewoon innemen geloof ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Slik je geen pil oid?
Ik ben gisteren ofzo mijn pil vergeten en ik ben er echt slecht in om te weten wat ik nu moet doen
Sperma reageert tof met koud water.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet normaal hoe erg. Jeeeeez. En het gaat er ook niet zomaar uit/af. Eigenlijk vind ik sperma ronduit naar. Als je het wilt afwassen, gaat dat ook al niet.
Dat doet zeer..!!! Je kan net zo goed een fles shampoo in je oog gietenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is mooi klote.
Ik heb wel eens sperma in mijn oog gekregen. Verdomme.
Ik zou best wel eens willen ervaren hoe het is om als vrouw seks te hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het mooie van man en vrouw.
Ja inderdaad. Maar het schijnt wel goed te zijn voor je huid?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doet zeer..!!! Je kan net zo goed een fles shampoo in je oog gieten
Interesseert me niet, ik scrub wel met een geurtje en niet met dat vieze spulquote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar het schijnt wel goed te zijn voor je huid?
He wat saai, is dat nu het enige voordeel? Zou je niet gewoon eens willen ervaren hoe het is om te rukken of iets onder te spuiten?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel weer jammer dat ik geen lul heb. Staand plassen damnit, op wc en die enkele keer in de trein doe ik het ook staand maar dat is verdomd moeilijk.Ik kan echt niet tegen bacteriën daar.
Het is misschien fijner als man, omdat je dan bijna altijd klaar komt. Als vrouwzijnde kom je van penetratie veel minder goed/snel klaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens willen ervaren hoe het is om als vrouw seks te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |