Ja toch!quote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Ik zeik gewoon lekker over het weer als ik wilHeeft geen zin, maar dat het een kutzomer is is gewoon een feit..
Drukdrukdruk. Ik mag vanaf september ook hard aan de bak in het nieuwe huisje. Veel wordt gedaan maar ik ontkom er niet aan zelf ook wat te gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:35 schreef Nixx- het volgende:
Mij maakt het geen bal uit wat voor weer het is.
Of ik ben aan het werk, of ik ben aan het klussen in mijn huis.
Ik hoop op een zeer goed najaar in September/Oktober.
Dat hebben wij ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef piere het volgende:
Drukdrukdruk. Ik mag vanaf september ook hard aan de bak in het nieuwe huisje. Veel wordt gedaan maar ik ontkom er niet aan zelf ook wat te gaan doen.
Poeh, in het begin laten doen: beneden geheel stucen. waarschijnlijk ook een paar kamers boven/gangen erbij laten doen/zelf doen. Een deur naar de garage laten maken. eerste en tweede etage geheel met houten vloeren laten leggen incl plinten, dak repareren.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook.
Wat laat je allemaal doen?
Je moet medelijden met ze hebben ze haten zichzelfquote:Op maandag 16 juli 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
Echt, ik heb zo'n hekel aan mensen die een hekel hebben aan homoseksuelen en later toegeven dat ze ook homoseksueel of biseksueel zijn. Nu heb ik ruzie omdat ik dat zei.
Aan de ene kant ja, aan de andere kant begrijp ik het misschien gewoon niet. Waarom iets haten waar je geen invloed op of over hebt en ook gewoon heel leuk kan zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet medelijden met ze hebben ze haten zichzelf
Het is ook niet te begrijpen of uit te leggen. Helaas zijn er nog genoeg mensen die dit soort dingen niet accepterenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan de ene kant ja, aan de andere kant begrijp ik het misschien gewoon niet. Waarom iets haten waar je geen invloed op of over hebt en ook gewoon heel leuk kan zijn?
Achja, acceptatie is ook geen genezing ofzo. Het is jammer, maar deze persoon zie ik waarschijnlijk toch nooit meer dus dat maakt me niet uit. Er zijn er alleen zoveel die op deze manier denken.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook niet te begrijpen of uit te leggen. Helaas zijn er nog genoeg mensen die dit soort dingen niet accepteren
Ik heb ooit een Fokker gemeet die geloofde dat je kon genezen van homoseksualiteit door gebed. Tsja dat was mijn reactie.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achja, acceptatie is ook geen genezing ofzo. Het is jammer, maar deze persoon zie ik waarschijnlijk toch nooit meer dus dat maakt me niet uit. Er zijn er alleen zoveel die op deze manier denken.
Oei, daar zou ik echt niet mee uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Fokker gemeet die geloofde dat je kon genezen van homoseksualiteit door gebed. Tsja dat was mijn reactie.
Ik ook niet. Ik heb het geprobeerd te begrijpen waarom maar dat ging gewoon niet hij was er heilig van overtuigt. En blijven zeggen dat hij tolerant was.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oei, daar zou ik echt niet mee uit de voeten kunnen.
hihi, dat gaat niet helemaal samen natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het geprobeerd te begrijpen waarom maar dat ging gewoon niet hij was er heilig van overtuigt. En blijven zeggen dat hij tolerant was.
Als je geloofd dat je door gebed kan genezen welquote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hihi, dat gaat niet helemaal samen natuurlijk.
Een beetje vreemd kan best lekker zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Tamashii het volgende:
Ach, vreemde mensen bestaan overal.
Het is nu juist de vraag hoe je de niet vreemde mensen eruit pikt.
Hiquote:
Geen idee. Heb nooit seks en heb geen autoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Mister1977 het volgende:
Seks in de auto werkt heul niet.
Óf jullie rijden te grote auto's, óf jullie zijn piepklein.
De laatste tijd heb ik alleen een autoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nooit seks en heb geen auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |