Het is nergens weer voor. Kan er echt boos om zijn. RotNederland.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was het gister geen weer voorterrasjes
Ik heb een idee we gaan verhuizen naar een warm en zonnig landquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is nergens weer voor. Kan er echt boos om zijn. RotNederland.
Huilliequote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Ik zeik gewoon lekker over het weer als ik wilHeeft geen zin, maar dat het een kutzomer is is gewoon een feit..
Goedemorgenquote:
Soms kan het echt heerlijk zijn om je zo uit te kunnen leven.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zeiken om het weer....je kan er toch niets aan veranderen. Ik heb zaterdag in de plassen staan dansen als een klein kind....
Echt tof.
Goedemorgen!
Gelukkig maken de goede voor- en najaren het meestal wel erg goed.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:03 schreef Intrepidity het volgende:
Mogge
Ik zeik gewoon lekker over het weer als ik wilHeeft geen zin, maar dat het een kutzomer is is gewoon een feit..
Beetje jammer dat het gefilmd werdquote:Op maandag 16 juli 2012 09:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms kan het echt heerlijk zijn om je zo uit te kunnen leven.
HAHAquote:Op maandag 16 juli 2012 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje jammer dat het gefilmd werd
Ach ik was al nat van het boodschappen doen.. er stond een mega plas van 20 cm naast de auto dus ik moest wel
En die ga je zelf ook plaatsen enzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, lekker in mijn huis geklust.
Dinsdag gaat de badkamer erin.
Nee, dat laten we plaatsen, net zoals de keuken.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
En die ga je zelf ook plaatsen enzo?
Ik heb ook geklust, halletje en wc opgeknapt, nog niet helemaal klaar maar komt aankomend weekend wel
Hier ook... maar weinig vrije uurtjesquote:Op maandag 16 juli 2012 10:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat laten we plaatsen, net zoals de keuken.
Wij moeten de hele woning onder handen nemen.
Daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook... maar weinig vrije uurtjesHeb nog een hele waslijst wat gedaan moet worden
Dat is waar ook ja, takke eind wegquote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat klopt.
En een (tijdelijke) functie die een hele eind weg is van mijn huis.
hoe lang moet je reizen dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat klopt.
En een (tijdelijke) functie die een hele eind weg is van mijn huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |