je hebt wel besteld, alleen niet betaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Hu. Ik krijg een orderconfirmation van TD terwijl ik em bij paypal heb weg gekliktDafuq?
Ooo... Euh.. Kut?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel besteld, alleen niet betaald
Briljant!quote:
Dan krijg je straks ook nog een paypal request.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
Mja kan em nergens terugvinden in paypal. Zullen wel gauw doorhebben dat ze geen geld hebben gekregen![]()
![]()
* PriemGirl slaat zichzelf
jupquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan krijg je straks ook nog een paypal request.
Ik verdien hetquote:
Nee malloot, het is daar ook pas 6 uur 's morgensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
*ramt f5 op haar hotmail*![]()
Nog steeds geen paypal request binnen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee malloot, het is daar ook pas 6 uur 's morgens
Jupquote:
Ik zal aan je denken als ik me morgen nog een keer omdraai in bedquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
omdat ik toch geld wilde uitgeven heb ik maar een nieuwe batterij voor mijn telefoon gekocht.
Nellyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
op nelly.com vragen ze gewoon 14,95 voor een flesje China Glaze!!!!!!!111!
Ik krijg niet eens een hele whopper opgegeten, laat staan nog een hele salade erachteraanquote:
Ah zo... Ach ja... Jullie moeten niet zeiken. Hele dag niet eten en dan vervolgens 3 uur doen om thuis te komen zouden jullie ook 4 keer van gedachte veranderenquote:
Ik voldoe graag aan je verwachtingenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel lief dat je jezelf zo verdedigt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word de laatste tijd ook misselijk van macdonalds enzo![]()
Ik kan elke schoen die ik faal ook altijd zo mooi verantwoordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah zo... Ach ja... Jullie moeten niet zeiken. Hele dag niet eten en dan vervolgens 3 uur doen om thuis te komen zouden jullie ook 4 keer van gedachte veranderen.
Zat vanmorgen wel op 88,5kg, dus nog steeds onder max streefgewicht.
Moet trouwens wel zeggen dat ik tegenwoordig na een BK of McD sessie een blegh gevoel heb.
Die vettigheid bevalt mij achteraf steeds minder.
De uren die ik op het stadskantoor heb doorgebracht in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
eerstvolgende mogelijkheid tot aanvragen paspoort: 3 augustusgemeente eindhoven
Afspraak maken via internetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
De uren die ik op het stadskantoor heb doorgebracht in EindhovenEn zelf iedere keer binnen vijf minuten klaar zijn
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, buts in bumper kost trouwens 450 ex btw om te fixen![]()
.
Kaaaachingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, buts in bumper kost trouwens 450 ex btw om te fixen![]()
.
Ooh wist niet dat dat mogelijk was. Naja volgens mij spreek ik wel alweer over 2/3 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Afspraak maken via internet.
Scheelt ooooontzettend veel tijd.
Hier kan het niet eens meer anders, geen afspraak, geen papierenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh wist niet dat dat mogelijk was. Naja volgens mij spreek ik wel alweer over 2/3 jaar geleden
we hebben een luxe autoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kaaaachingmijn hemel wat voor garage zitten jullie?
Die foto van de vakantiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die foto van de vakantie
Vorige week ben ik er dus achter gekomen dat het hostel wat ik in Berlijn gereserveerd had gewoon buiten mijn vakantie vielWeek 30 en 31 vrij gevraagd, en in mijn kop zat dat week 30 de week is waar 1 augustus in valt.
Zat ik vorige week te bladeren in het rooster op het werk zie ik dat ik vanaf 23 juli al vakantie hadAls ik dus naar Berlijn was gegaan had ik daar drie dagen geboekt dat ik eigenlijk moet werken.
Asjeblieft mag ik een emoslinger hiervoor?(Oja mijn vakantie naar Helsinki is wel goed geboekt
)
Das klets. Voor een Fiat Panda is dat net zo duurquote:
Dat is slimquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die foto van de vakantie
Vorige week ben ik er dus achter gekomen dat het hostel wat ik in Berlijn gereserveerd had gewoon buiten mijn vakantie vielWeek 30 en 31 vrij gevraagd, en in mijn kop zat dat week 30 de week is waar 1 augustus in valt.
Zat ik vorige week te bladeren in het rooster op het werk zie ik dat ik vanaf 23 juli al vakantie hadAls ik dus naar Berlijn was gegaan had ik daar drie dagen geboekt dat ik eigenlijk moet werken.
Asjeblieft mag ik een emoslinger hiervoor?(Oja mijn vakantie naar Helsinki is wel goed geboekt
)
Met dat verschil dat een Panda geen meegespoten bumper heeft en dat je er dus gewoon een andere opplaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das klets. Voor een Fiat Panda is dat net zo duur.
Die schadetoko is verre van de goedkoopste (schades moet je niet door de garage laten fixen, maar door de schadehersteller. Een garage brengt namelijk de auto naar een schadehersteller en doet de rekening van de schadehersteller maal 1,5). Maar tis wel een goeie. En ik hoef niet zelf te betalen
.
Ze moeten de bumper demonteren, barst plamuren, gehele bumper schuren, gehele bumper spuiten in exact dezelfde kleur als de rest van de auto en weer terug monteren.
Bij een goedkope tent betaal je daar 2 a 300 euro voor. Maar dan kan je het niet opgeven aan de verzekering omdat die goedkope tenten daar niet aangesloten zijn. Goedkoper dan 2 a 300 euro krijg je prutswerk. En dat is weer zonde van de auto. Dan kan ik net zogoed zelf aan de gang met een potje plamuur en een spuitbusje om de auto te verknallen.
oh, is het gelukt? Ik heb die toko net gemaild vanmorgenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Oh! En SQ & Nagellakmeetdames!
De vuilnisbak doet het weer.
Snap ook echt niet hoe ik het fout heb kunnen doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is slim.
Ik doe niet aan weeknummers. Raak ik van in de war.
Daarnaast viel 1 januari op een zondag. Dus willen weeknummers nog wel eens verschillen omdat de 1 telt vanaf zondag en de ander vanaf maandag.
Wat was er eigenlijk precies gebeurd, lag de pedaal eraf of wat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef bleiblei het volgende:
was afgebrokenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk precies gebeurd, lag de pedaal eraf of wat?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ooh en dan gaat die pedaal zeker de prullenbak in ofzo? Ken dat merk nog van bij de Bijenkorf.quote:
Ik ook net, maar kreeg een helder moment en zag op de plaatjes van die sierdopjes gelijk waarom ik ze er niet af kreegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, is het gelukt? Ik heb die toko net gemaild vanmorgen
Een nieuwe is helemaal gruwelijk duur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met dat verschil dat een Panda geen meegespoten bumper heeft en dat je er dus gewoon een andere opplakt
haha, laat me zo maar zien. Denk dat ik over tien minuten op de fiets stapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook net, maar kreeg een helder moment en zag op de plaatjes van die sierdopjes gelijk waarom ik ze er niet af kreeg.
toch niet een standaard zwart plastieken pandabumper?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een nieuwe is helemaal gruwelijk duur.
Als de onze vervangen zou moeten worden zit je al gauw op 1500 euro.
Tuurlijk wel. Enige verschil tussen de onze en een standaard zwarte bumper is een laagje glimlak. Dat zijn ook de kosten niet af fabriekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet een standaard zwart plastieken pandabumper?
naja, daarom laat ik auto-zaken dus aan jou over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Enige verschil tussen de onze en een standaard zwarte bumper is een laagje glimlak. Dat zijn ook de kosten niet af fabriek.
Alles weg....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Directeur weg en manager weg. RUMBLE ALL TZE TIME
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
en dan ga je naar rumble en zie je maar 1 spelleke staan... met vertrouwde skjoe![]()
Op de rest moet ik nog wachten
En tis bieruur
Blij toequote:
quote:
Werkt dat zo bij gulliequote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Directeur weg en manager weg. RUMBLE ALL TZE TIME
En het is bieruur; dus dan mag het.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem had jij het er nou laatst over dat je nog meer e-books had?
Zo ja zou ik deze dan ook mogen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb een nieuwe lijst gekregen van een andere collega. T.e.m. de Z dus
Ik moet ze nog even uploaden
Geef je nog even je e-mailadres door? wellicht heb ik er dit weekend tijd voor !Kan ik het gelijk naar jou; ren en p-a doorsturen.
Water ! Uit de kraan !!quote:
quote:
Volgens mijn stats heb je drie keer van me gewonnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
WOOHOO !! Mijn 4de potje winst.... ooit
Oooo ! Dan 5de potje winst ooit !!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn stats heb je drie keer van me gewonnen!
Ik mag het hopen na honderdmiljoenmiljard potjesquote:
Spouwer, jij hier?quote:
Voeg mij toe! Zelfde nick als hier!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben vet goed in rumblecollega's willen niet meer tegen me spelen
Nietesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
My little pony is baas, maar dat plaatje is gewoon creepy.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef PriemGirl het volgende:
Euh skjoe... Er is mogelijks een td bestelling op weg naar jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nou heb ik alleen dit in mijn hoofd zittenquote:
![]()
![]()
Dan hebben we er al 6 voor de nieuwe td bestellingquote:
efficiëntie heet datquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan hebben we er al 6 voor de nieuwe td bestelling![]()
![]()
![]()
biatchquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Mss het volgende:
Priem ga je nog mee doen met Hits falen deze zomer?
Oooooooo !! Euh...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Mss het volgende:
Priem ga je nog mee doen met Hits falen deze zomer?
quote:
Is dat dat bier van jumbo dinges?quote:
quote:
quote:
Prima ! Ik heb geen haast.... voorlopigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Mss het volgende:
[..]. Ik moet nog even uitzoeken waar we het beste kunnen bestellen en wanneer Dwyn mee kan doen!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 maanden geleden allstars gekocht, nog niet eens de helft van de tijd aangehad en aan één kant ligt de achterkant al helemaal open. De andere kant is ook al los aan het gaan.
Ik weet dat allstars niet eeuwig meegaan, maar dit is toch wel heel extreem en daar kan ik ook wel mee terug toch?
Dit is al mijn vijfde paar, maar bij mij zijn na een half jaar tot een jaar wel los aan het laten. Maar dit is echt extreem, en ze waren ¤65, dus dat is ook wel veel geld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb mijn ouwe allstars nu 2 jaar en sinds paar maand zit er een scheur in 1 schoen. Maar that's it.
Wellicht toch eens informeren
Mja snap ik. Maar als je niks vraagt; heb je ook heul niks.....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit is al mijn vijfde paar, maar bij mij zijn na een half jaar tot een jaar wel los aan het laten. Maar dit is echt extreem, en ze waren ¤65, dus dat is ook wel veel geld.
Maar sinds dat gezeik met die oven, en het wel gelijk hebben maar niet krijgen ben ik bang dat het me nu weer gebeurt.
Daarom ga ik ook langs morgen. Maar ik ben gewoon bang om te horen 'vette pech, dikke doei' en dat ik dan niks kan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja snap ik. Maar als je niks vraagt; heb je ook heul niks.....
Mja daar is wel kans toe. Ik weet niet in hoeverre er veel garantie zit op schoenenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook langs morgen. Maar ik ben gewoon bang om te horen 'vette pech, dikke doei' en dat ik dan niks kan.
Jup daaromquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
Mja, ik weet niet hoe ze gaan reageren, ik ga morgen eens langs. Je zou alleen wel verwachten dat schoenen van ¤65 langer dan 3 maanden meegaan.
Ja of je moet idd iemand treffen die er wel begrip voor heeft. Of je hebt iemand die er niks om geeft en denkt van 'een koop is een koop'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
Het kutte is dan gewoon dat je afhankelijk bent van zo'n winkelmedewerker. Kan ik nog wel zo'n gelijk hebben. Het krijgen is een ander verhaal.
Maargoed, op naar een ander onderwerp. Wat gaan jullie van het weekend doen?
Als ze je geen gelijk geven, dag erna weer proberen bij een collega van diegenequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:49 schreef Mss het volgende:
Het kutte is dan gewoon dat je afhankelijk bent van zo'n winkelmedewerker. Kan ik nog wel zo'n gelijk hebben. Het krijgen is een ander verhaal.
Maargoed, op naar een ander onderwerp. Wat gaan jullie van het weekend doen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb een nieuwe lijst gekregen van een andere collega. T.e.m. de Z dus
Ik moet ze nog even uploaden
Geef je nog even je e-mailadres door? wellicht heb ik er dit weekend tijd voor !Kan ik het gelijk naar jou; ren en p-a doorsturen.
Winkel zit in de binnenstad, dus dat is niet haal praktisch maar wel mogelijk. Ik denk trouwens ook dat het een productiefout is, want het is maar aan één kant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als ze je geen gelijk geven, dag erna weer proberen bij een collega van diegeneAls ze heel slecht uitvallen kunnen zij ze makkelijk terugsturen naar All Stars lijkt me
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen weer werken in de regen.
Kutregen.
Het kutste is nog wel het zompige papier dat je er van krijgt.quote:
Misschien kun je morgen direct duidelijk zeggen dat het een productiefout is? Dus niet van ja euhm nou kijk hij is euh kapot (Vriendin van me deed dat laatst, verkoopster maakte direct korte metten met haar) maar gewoon zeggen van kijk er is 1 kant kapot door een productiefoutquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Winkel zit in de binnenstad, dus dat is niet haal praktisch maar wel mogelijk. Ik denk trouwens ook dat het een productiefout is, want het is maar aan één kant.
Ik heb ook nog maar eens een mail achter mijn oven aan gestuurd, hoewel ik niet verwacht daar ooit nog iets van te horen.
Dat is wel een goeden jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien kun je morgen direct duidelijk zeggen dat het een productiefout is? Dus niet van ja euhm nou kijk hij is euh kapot (Vriendin van me deed dat laatst, verkoopster maakte direct korte metten met haar) maar gewoon zeggen van kijk er is 1 kant kapot door een productiefout
Schoenen worden nooit in paren geproduceerd maar eerst een hele rij linkse en dan een hele rij rechtsen. Snap je? Kan het niet echt goed uitleggenquote:
Sinds de update doet hij het hier ook niet geheel goed meer... Maar het is nog steeds verslavendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Mss het volgende:
Ik faal in Rumble, en rumble faalt mij. Hij sluit zichzelf de hele tijd af.
Waren ze verdwenen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Ja hallon, zo maar weer foto's terugplaatsen op blog.
Somehow heb ik AL mijn foto's verwijderd... dus moet elke post bewerken en alles terugzetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren ze verdwenen?
* IJsdraakje is aan het inhalen met blogs en youtube
Klinkt als een kutklusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Somehow heb ik AL mijn foto's verwijderd... dus moet elke post bewerken en alles terugzetten.
fuuuuuquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Somehow heb ik AL mijn foto's verwijderd... dus moet elke post bewerken en alles terugzetten.
Yes. Daarom al een paar dagen geen nieuwe posts gehad ook.quote:
Verrek, nu je 't zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Daarom al een paar dagen geen nieuwe posts gehad ook.
een swap doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:03 schreef Mss het volgende:
Wat waren nou de opties qua hits bestellen? Die portugese site (heeft iemand een linkje?) en llarowe?
Ja, maar we bestellen met zijn 3en, dus dat zullen dan nog best wat lakjes worden. Op die manier lonen de verzendkosten ook veel meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een swap doen?
ik begreep dat dat handiger is, sjaan heeft daar wel veel ervaring mee
ohja, nee, da's mincder handig dan iddquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar we bestellen met zijn 3en, dus dat zullen dan nog best wat lakjes worden. Op die manier lonen de verzendkosten ook veel meer.
Heb jij die douane kosten ooit nog teruggekregen trouwens? En heb je voor me het linkje van die webshop? Hij staat bij mij namelijk niet meer opgeslagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, nee, da's mincder handig dan idd
Hehehehequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hendig. Knalroze wordende lipstick aanzien voor lippenbalsem.(In mijn verdediging: het ding zelf is geel.
)
nooit die brief geschrevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb jij die douane kosten ooit nog teruggekregen trouwens? En heb je voor me het linkje van die webshop? Hij staat bij mij namelijk niet meer opgeslagen.
JA MAAR NIET ONBEDOELDquote:
Oh hendigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nooit die brief geschreven
http://www.speciallita.com.br/loja/index/
Volgens mij is het zo dat als iets binnen zes maanden kapot gaat, dat de winkel dan moet bewijzen dat het aan jouw ligt. Oh en als de winkelmedewerkers moeilijk doen, gewoon een mailtje of een twitter sturen naar het bedrijf. Meestal is hogerop dan makkelijker dan in een winkel trammelant gaan maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef Mss het volgende:
Ik heb 3 maanden geleden allstars gekocht, nog niet eens de helft van de tijd aangehad en aan één kant ligt de achterkant al helemaal open. De andere kant is ook al los aan het gaan.
Ik weet dat allstars niet eeuwig meegaan, maar dit is toch wel heel extreem en daar kan ik ook wel mee terug toch?
Oh thanks! Ik ga het merken! Is het voor jou trouwens ook oke om binnenkort Hits te bestellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als iets binnen zes maanden kapot gaat, dat de winkel dan moet bewijzen dat het aan jouw ligt. Oh en als de winkelmedewerkers moeilijk doen, gewoon een mailtje of een twitter sturen naar het bedrijf. Meestal is hogerop dan makkelijker dan in een winkel trammelant gaan maken.
jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
Geen idee. Moest je veel bijbetalen trouwens?
Sure, daar heb ik een potje voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh thanks! Ik ga het merken! Is het voor jou trouwens ook oke om binnenkort Hits te bestellen?
Kun je me even je emailadres PMen dan kunnen we het via de mail regelen, dat is makkelijker dan PM/DM.quote:
Is goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je me even je emailadres PMen dan kunnen we het via de mail regelen, dat is makkelijker dan PM/DM.
Het stomme hiervan is dat je van bovenaf meestal de opdracht krijgt zo weinig mogelijk te crediteren en als je direct contact opneemt met hen ze meestal wel alles meteen vergoeden of weet ik watquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als iets binnen zes maanden kapot gaat, dat de winkel dan moet bewijzen dat het aan jouw ligt. Oh en als de winkelmedewerkers moeilijk doen, gewoon een mailtje of een twitter sturen naar het bedrijf. Meestal is hogerop dan makkelijker dan in een winkel trammelant gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Bwoah... plots extreem erge hoofdpijn......Ga zo maar in bed liggen.. Het straalt door naar mijn ogen en oren
Ja hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alles goed chickie?Sorry, niet echt teruggelezen..
Mooimooiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hoor. Geeft toch niks? Met jou ook?
Idd, weekendquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
MooimooiNeuh, ik ben te lui enzo
Ja hoor, lekker weekend! Altijd goed..
Pen pakken!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:42 schreef megamandy het volgende:
Mijn nagels net gelakt en nu heb ik jeuk op mijn hoofd
Ik zit te lamballen.quote:
Wat ga je falennnn?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
eindelijk weer eens TD falen .. heb t gemist
Ter ere van welke collectie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
eindelijk weer eens TD falen .. heb t gemist
bijna klaar, zal zo lijstje spammenquote:
niets eigenlijkquote:
Dat is een hele goede reden, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijna klaar, zal zo lijstje spammen
[..]
niets eigenlijkik wachtte op die CG Bohemian maar die is nu weg van TD en ik ben chaggie dat ik al weer twee dagen thuis lig en t weekend ook in huis moet blijven dus zo maar ff wat opvrolijken
Ik ben er een beetje uit tbh.quote:
Jaaaa, dattus!quote:
CONGRATZ !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Feestje gepland? Of vieren met je vlam?quote:
Goed busyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
En ik ben kapot... Net anderhalf uur door de regen met de hond gelopen.. Had plu niet bij; want ahhhh zoveel regent het nietEn toen wou ik een klein stukje in het bos lopen en voor ik het wist kwam ik in het andere dorp uit...
![]()
Ja vanmiddag komt familie, en vanavond voor vriendenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Feestje gepland? Of vieren met je vlam?
AL CADEAUS GEHAD???![]()
![]()
Oooo liefquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vanmiddag komt familie, en vanavond voor vrienden.
Jaaaaaahad al in Turkije van m'n moeder een zilveren ring en zilveren oorbellen gehad, en gisteravond kreeg ik nog een zilveren kettingkje met hangertje met daarin een mini diamantje, en alles past gewoon goed bij elkaar
![]()
![]()
![]()
En van m'nheb ik een zilveren Pandora bedel gehad met roze hartjes erin, echt heel mooi
Ja heb 1 zilveren armband al vol, en een leren die je 2x kan omslaan is ook voor de helft volquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo lief![]()
Heb je al veel aan je pandora hangen ?
Maar klinkt gezellig ! Geniet er van vandaag
Whao doe je goed !quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb 1 zilveren armband al vol, en een leren die je 2x kan omslaan is ook voor de helft vol
En thankszo maar eens lief uit bed schoppen en dan kan ik gaan douchen enzo
M'n moeder is thuis dus laten we maar niet samen douchenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whao doe je goed !
Ik heb al 3 bedels...![]()
Thehehe....
Oeh samen douchen *wink wink nudge nudge* bday sex !
Thehe nicequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n moeder is thuis dus laten we maar niet samen douchen![]()
heb wel al bday sex gehad vannacht
quote:
Hebben we vanmorgen al gedaan; maar daarna valt ie weer in slaap...quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
dit heb k nu
5-T12 OPI-Suzi Loves Cowboys $6.80 $6.80
5-B70 OPI-Dating A Royal $6.80 $6.80
5-M34 OPI-Into the Night $6.80 $6.80
5-F13 OPI-Louvre Me Louvre Me Not $6.80 $6.80
5-F09 OPI-Jewel of India * $6.80 $6.80
80493 CG-Exotic Encounters 0.5oz #1071 $2.99 $2.99
5-U01 OPI-Congeniality is My Middle Name * $6.80 $6.80
maar voel mij toch weer verrot dus denk dat ik morgen maar verder ga met mandje vullen, nnu weer ff slapen
Een eckten manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hebben we vanmorgen al gedaan; maar daarna valt ie weer in slaap...
OPI polish in het zoekveld!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:39 schreef Loqi het volgende:
[..]nice
hoe werkt bestellen van OPI nu ook weer bij TD?
Hij is al op leeftijd hequote:
Daarom, daar moet je niet teveel meer van verwachten. En anders inruilen voor een 10 jaar jonger exemplaar!quote:
Ik ben een enablerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
nog niks, maar ik vroeg me al een tijd af hoe dat nou zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |