Dat is de "adviesprijs" de prijs die ik betaald heb is weggehaald, dat was ¤25,- voor een dualpack.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef TBakkert het volgende:
gast!
waarom betaal je voor gewone oordopjes 60 euro?
vind ik nog steeds duur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dat is de "adviesprijs" de prijs die ik betaald heb is weggehaald, dat was ¤25,- voor een dualpack.
Lekker boeiend. TS vraagt niet wat je van z'n dopjes vindt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik nog steeds duur.
je kan een goedkoop setje kopen voor ¤0,50.
de kwaliteit van deze pihlips dingen zal geen 30 keer beter zijn, want de oortjes die ik nu heb gaan al een jaar of wat mee
Ja, zie de OP.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef Five_Horizons het volgende:
@TS: heb je ze al gebeld/e-mail gestuurd?
Ik zou ook op andere manieren zorgen voor een telefoonnummer....Google het bedrijf, kijk van wie het domein is (dat domein hoeft niet in dit topic, overigens)...quote:
De naam van het bedrijf had ik erbij gezet om te kijken of er meerdere slechte ervaringen zijn geweest. Er is verder ook echt niets over te vinden op Google van klachten oid. Ik zal eens kijken waar het domein op geregistreerd staat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou ook op andere manieren zorgen voor een telefoonnummer....Google het bedrijf, kijk van wie het domein is (dat domein hoeft niet in dit topic, overigens)...
Nee, want wat is je belang daarbij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef MrBaas het volgende:
Oeps... Ik heb op zijn andere bedrijf gegoogled en ik vind een klachtenlijst.
Mag ik hem hier neerzetten?
Ze reageren niet op mails/telefoontjes.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee, want wat is je belang daarbij?
Probeer de bestelling eens te annuleren. Wat zeggen ze daarvan en krijg je je geld terug?
Ja, klopt wat je zegtquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat is ook strafbaar.
Je hebt er geen belang bij om zijn naam bekend te maken en daardoor kan hij aangifte doen van smaad tegen de gene die dat gepost heeft.
In hoeverre is het namelijk belangrijk voor de oplossing van de klacht dat je zijn naam er bij vermeld? Die is er niet.
Brievenbuspost gaat evensnel als pakketpost. Normaliter heeft brievenbuspost zelfs meer problemen, dus wat hij zegt is niet waar.
Overigens 60 euro headset via brievenbus? Welk merk / type is het? Dan zal ik eens controleren of het daadwerkelijk door de brievenbus past, anders kun je zo verklaren dat 'ie liegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |