SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
Gewoon hete sma's hoorquote:
Die wijven of over het algemeen vrouwen die aan de pils zitten?quote:
Grote tieten voor een chineesquote:
Dat is toch hetzelfde als die meiden in de OP?quote:
Echte vrouwen drinken geen bier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als die meiden in de OP?
Nee dat klopt.quote:
Nee, breezertjesquote:
Linksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stond de linker of rechter CDM nou iets naar achter bij een 3-5-2?
Links dacht ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Stond de linker of rechter CDM nou iets naar achter bij een 3-5-2?
Kwaliteit!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar vind jij al die geile mokkelsquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee joh, Rijst fapt op cijfertjes zoals het een asian betaamt
joh, maar ik bedoelde een site.quote:
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
joh, maar ik bedoelde een site.
Ik heb er ook wel een paar maar zitten niet zo nice ones tussen
Gewoon telescoopje in je zolderkamer en kieken maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Als je naar buiten loopt zie je ze ook trouwens.
Gewoon hard pompen in de gym tog, dan komen ze vanzelfquote:
Geen idee. Er zijn vast wel silver badges die weinig op de markt komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef GuRBuH het volgende:
Zijn er ook badges die enigzins schaars zijn?
Ik heb o.a. Syrianska en Pacheco, die ik bijna nooit zie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn vast wel silver badges die weinig op de markt komen
Die moesten flink bezuinigen dus of RvP dan in dat plaatje past weet ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:14 schreef Rijst het volgende:
Nu Ibra is verkast zou RvP best naar Milan kunnen.
Bezuinigen ff 180 miljoen volgens Berlusconi..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die moesten flink bezuinigen dus of RvP dan in dat plaatje past weet ik niet
Verkoop van 60 miljoen en dan die salarissen eraf, ga je er wel vanuit dat je niemand terughaaltquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bezuinigen ff 180 miljoen volgens Berlusconi..
Tsjah.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkoop van 60 miljoen en dan die salarissen eraf, ga je er wel vanuit dat je niemand terughaalt
kom ons finalepotje spelen?quote:
Lavezzi wordt geen CFquote:
Uhh ja denk dat ik dan wel tijd hebquote:
Ogbonna?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:38 schreef BDIL het volgende:
Milan gaat Kaka nu waarschijnlijk terug halen plus een verdediger Dede ( Vasco da Gama). Qua salarissen gaan zij er waarschijnlijk op vooruit en je hebt wel wat versterkingen toegevoegd aan het team.
Om 13 gaan ze er ff uit voor het nieuws en mn vader wil 5 min ofzo ff zien, pak dus 10 naquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhh ja denk dat ik dan wel tijd heb
Kan ook, alleen blijven deel van transferrechten in handen van Juve ( las ik). Versterkingen kunnen ze halen en een routinier zoals Kaka kan Milan wel gebruiken komende 2/3 jaar met al die jonge spelers ( Merkel, Pato, El Shaarawy, Abate etc.) Linksback zoeken ze ook versterking dus we zien het wel gebeurenquote:
Dit soort clubsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:41 schreef marcie216 het volgende:
Op voetbalzone staat dat City winst kan maken op Balotelli. PSG wil 40 miljoen betalen, terwijl City slechts 22 miljoen betaalde
Voorhoede Ibra - Balo
Voetbalzone komt laat met geruchten en met nieuws. Bovendien gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:41 schreef marcie216 het volgende:
Op voetbalzone staat dat City winst kan maken op Balotelli. PSG wil 40 miljoen betalen, terwijl City slechts 22 miljoen betaalde
Voorhoede Ibra - Balo
Real/Man city/PSG/ Chelseaquote:
quote:Het lijkt ons onwaarschijnlijk, maar Barcelona heeft een bod van liefst vijftig miljoen euro op Yaya Touré uitgebracht. De middenvelder maakte twee jaar geleden voor 24 miljoen euro de overstap naar Manchester City, dat sowieso niet af wil van de sterke Ivoriaans international. Barcelona zal dus naar een alternatief moeten zoeken en de keuze valt zeer waarschijnlijk op ex-jeugdspeler Oriol Romeu.
Weet ik, ik zou de IF nooit weer kopen maar dat was mooi voor het plaatje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ahamada IF vond ik echt zn geld niet waard, NIF was beter
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Real/Man city/PSG/ Chelsea/ Barca/ Man U en rest van de grotere clubs
Oh het is Chuzzz? Sneaky bastardquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet ik, ik zou de IF nooit weer kopen maar dat was mooi voor het plaatje.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Real/Man city/PSG/ Chelsea/Anzhi Makhachkalalalalala
Je zou me nog kapotschelden op skype lulquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:50 schreef Roypsv het volgende:
kk psv haters hou jullie bakkes voordat ik je opzoek jwz hehe
heb k al gedaan jonge kanaaleilandeboiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zou me nog kapotschelden op skype lul
Oh, 'homo' is helemaal kapotschelden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb k al gedaan jonge kanaaleilandeboi
ik ken niet al die straattaal die jij kent dus bij mij is het alleen homo jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, 'homo' is helemaal kapotschelden?
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik ken niet al die straattaal die jij kent dus bij mij is het alleen homo ja
Wat een GVD lelijk kutteam!!quote:
lol wat een johnquote:
Jaquote:
Hij kan beter Nederlands dan jijquote:
ik ben ook niet Nederlandsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij kan beter Nederlands dan jij.
Jezelf quotenquote:
OKe wacht even!quote:
1.5 is toch geen 2..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef BDIL het volgende:
Als je een landen link hebt ( Brazil - Brazil ) en je hebt 1 dooie link, hoe haal je dan maar 7 chem ? Landen was toch 1,5 ?
Oh dacht dat dooie link 1 wasquote:
Dacht al. Is goed ik inv je wel opnieuwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:18 schreef marcie216 het volgende:
godvertyfus hij hangt.
even fifa opnieuw opstarten
100% lijkt me vetterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
kreeg de verliezende finalist nou 25% en de winnende 75% of gewoon winnaar alles?
Ik dacht zo iets te hebben gelezen, maar kies maar?quote:
Fuszy moet maar kiezen na de match, boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik dacht zo iets te hebben gelezen, maar kies maar?
Is goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef marcie216 het volgende:
Dan doen we winnaar pakt alles? anders krijgen we dalijk weer zo'n discussie
Omdat je slecht bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
Gefeliciteerd SB
Waarom mis ik die focking penalty :S :S
Compensatie van de vrije trapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
Gefeliciteerd SB
Ja okequote:
is gescript togquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:40 schreef marcie216 het volgende:
Gefeliciteerd SB
klopt was leuk potje, gefeliciteerdquote:
Jepquote:
Ja zie hem net terug, klopt wel hart moest daar niet staan. Dat is wel stom voor jouquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:41 schreef marcie216 het volgende:
Ja die 1e goal van jouw ibragodverdomme dat was ook geluk
Je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef stoereboii het volgende:
2 toernooien op rij. Best netjes toch?
Je bent een echte baas. Zegt wel veel over het niveau op PS3 dat Marcie en SB tegen elkaar in de finale staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef stoereboii het volgende:
2 toernooien op rij. Best netjes toch?
Kom nu dan een potje tegen mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent een echte baas. Zegt wel veel over het niveau op PS3 dat Marcie en SB tegen elkaar in de finale staan.
Ben jij nou echt zo domquote:
Marcie is best goed hoor. Heb toch ook Lindgren en Rijst verslagenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent een echte baas. Zegt wel veel over het niveau op PS3 dat Marcie en SB tegen elkaar in de finale staan.
Misschien wel ja.quote:
Hier wachtte ik opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1. Koop een xbox
2....
3...........
4.............
Nou leuk hey, je hebt de reactie die je wou. Ga je je nou afperen op je behaalde resultaat? Succes ermee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier wachtte ik op
1.koop een ps3
2.......
3........
4......
dankje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou leuk hey, je hebt de reactie die je wou. Ga je je nou afperen op je behaalde resultaat? Succes ermee.
Hij merkt dat aan de hand van Rijstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dankje.
maar hoe kan jij oordelen over het niveau als je nog nooit tegen mij hebt gespeeld?
ik heb rijst 2x verslagenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij merkt dat aan de hand van Rijst
Daarnaast heb ik een zevende zintuig, dat ik aan het post gedrag op FOK! iemand zijn niveau op FIFA kan bepalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij merkt dat aan de hand van Rijst
Zie 'm op dat geld aarsen danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:50 schreef stoereboii het volgende:
Heb Fuszy geDM'd voor de prijs
komt er nog een toernooi?
HET IS PUNT JEE PEE GEE NOOBquote:
Jongen toch, wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee want ga niet meer meedoen denk ik. De spanning werd me soms teveel
Mickey beweegt niet eens, kneusquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
Hou nou op met al dat kneuzen. Al die haat.... ik wil liefde zien en voelen!
DM met foto van mijn pen0r gestuurd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
Hou nou op met al dat kneuzen. Al die haat.... ik wil liefde zien en voelen!
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 14:00:11REMINDER: 1st round of #FUT transfers drop today at 6pm UK. Few stat changes too. We'll release the full list of players at 6pm UK too. reageer retweet
Zieke stats voor een 64.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
Geojen CB gekohct voor 2000c: [ afbeelding ]
Let op het kaartjequote:
Toch!?!?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Zelfs SB heeft dit wel door
Toch?
Ik welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Heeft SB weer gewonnen? Het wordt tijd dat ik mee ga doen met een toernooi. Ik ben namelijk ook niet zo goed
Een GJE'tje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stond op EAforum, niet van mij.
Wat is een GJE'tje?quote:
En IF Fellaini.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef detennismaster het volgende:
Hazard nu een dubbellink in 352 met Kompany
Waarom zijn Montolivo en Alba groen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef detennismaster het volgende:
De eerste ronde van de transfers:
[ afbeelding ]
En een triple met Lukakuquote:
Mandzukic en Giroud zelfde rating gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef detennismaster het volgende:
De eerste ronde van de transfers:
[ afbeelding ]
Hey! Leuke vakantie gehad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie hebben niet eens de 800 gehaald, stelletje spamnoobs
bakkes houdequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Roy en Stijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:13 schreef marcie216 het volgende:
wie heeft er hier met MOTM Balo gespeeld?
Oke, even wachten tot zij online zijn. Ik wil hem ook halen.quote:
Daar is de vakantieganger hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
was jij hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Goed gespeeld Marcie, toch had ik je iets beter verwacht
Dus je weet niet eens wie je in je vriendenlijst hebt staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
was jij het?
Ik wist echt niet tegen wie ik speelde. En ja ik speelde echt slecht. Wil nog wel een keer een revanche
Ja ik weet de meeste wel, maar ik zat al te denken waar ken ik hem van. En dacht ah speel wel gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens wie je in je vriendenlijst hebt staan
Jvahaf ofzo toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dus je weet niet eens wie je in je vriendenlijst hebt staan
morgen weer wegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar is de vakantieganger hoor
2 weken toch geweest?quote:
Best kortquote:
Is toch gewoon normaal als je nu ergens anders naartoe gaat?quote:
Als je naar zo exotisch gaat heb je aan een week wel te weinig denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is toch gewoon normaal als je nu ergens anders naartoe gaat?sowieso doeb wij ook ong 10 dagen in 5*
Ja, dat het duur is geloof ik welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet echt kort hoor, kost klauwen met geld daar. Wel genoten ja
Hij is een echte Henk denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thanks Geluid
Wat is je echte naam nou
Ricardoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thanks Geluid
Wat is je echte naam nou
het was een sportresort, bijna alle dingen waren op het resort zelf en we zijn een middag naar Marrakech geweest. Belhanda shirtje gehaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat het duur is geloof ik wel
Maar ik weet niet hoe jullie je vakantie besteden, maar wij zijn vooral de heledag op pad.
Verschillende steden, dichtbijzijnde landen e.d.
Ricardoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thanks Geluid
Wat is je echte naam nou
Ahja, wij zijn daarin veel andersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was een sportresort, bijna alle dingen waren op het resort zelf en we zijn een middag naar Marrakech geweest. Belhanda shirtje gehaald
Belhanda shirtje van Montpellier of Marokko?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was een sportresort, bijna alle dingen waren op het resort zelf en we zijn een middag naar Marrakech geweest. Belhanda shirtje gehaald
Marokko jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Belhanda shirtje van Montpellier of Marokko?
Marokko zeker
Ik toch de afgelopen jaren snachts/sochtends naar bed, 12 uur ontbijten, bakken, beetje zwemmen, eten, opfrissen voor stappen, stappen. Maar ja, ga je met een vrouw of in jouw geval gezin, dan wordt het meer een doe-vakantie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat het duur is geloof ik wel
Maar ik weet niet hoe jullie je vakantie besteden, maar wij zijn vooral de heledag op pad.
Verschillende steden, dichtbijzijnde landen e.d.
1 Moroccan dirham = 0.0909855572 Eurosquote:
Ja, soms is het fijn, soms wil je ook wel eens rust.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik toch de afgelopen jaren snachts/sochtends naar bed, 12 uur ontbijten, bakken, beetje zwemmen, eten, opfrissen voor stappen, stappen. Maar ja, ga je met een vrouw of in jouw geval gezin, dan wordt het meer een doe-vakantie.
half negen opstaan, golfen met Bacary, lunchen, zwemmen, tennis, etenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik toch de afgelopen jaren snachts/sochtends naar bed, 12 uur ontbijten, bakken, beetje zwemmen, eten, opfrissen voor stappen, stappen. Maar ja, ga je met een vrouw of in jouw geval gezin, dan wordt het meer een doe-vakantie.
tel uit je winst. Shirtjes voor 9 euroquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1 Moroccan dirham = 0.0909855572 Euros.
Wacht maar als je voor het eerst met je maten naar Chersonissos o.i.d. op vakantie gaat, dan wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
half negen opstaan, golfen met Bacary, lunchen, zwemmen, tennis, eten
Dat lijkt me anders ook best wel lekker hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar als je voor het eerst met je maten naar Chersonissos o.i.d. op vakantie gaat, dan wil je niks anders meer
Golven en tennissen? Ik heb 1 keer getennist in Tenerife, een uurtje. Alsof je in een snelkookpan aan het spelen bent, vreselijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat lijkt me anders ook best wel lekker hoor
Dat is heel nicequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tel uit je winst. Shirtjes voor 9 euro
Is ook echt allemaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tel uit je winst. Shirtjes voor 9 euro
Hij loopt nog niet zo lekker bij mij, maar hij zou een goede spits moeten zijn. Je betaalt wel wat voor de Balotelli-factor natuurlijk.quote:
Ik heb hem binnengehaald.quote:
98 shot power ofzo toch? lijkt me echt zo meesterlijk, en gecombineerd met snelheid en krachtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij loopt nog niet zo lekker bij mij, maar hij zou een goede spits moeten zijn. Je betaalt wel wat voor de Balotelli-factor natuurlijk.
ik heb hem net gekocht. moest net tegen een 5atb team, dus was geen goede test.quote:
Mja, Jason Statham vind ik wel een baasje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hem binnengehaald.
Snelle blik wijst erop dat het het kijken waard is
Blitz moet je kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mja, Jason Statham vind ik wel een baasje.
Ik ga hem zo ook wel even binnenhalen..
Dat is ook met hem erin, toch?quote:
Ja, heerlijke film.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is ook met hem erin, toch?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Golfen is inderdaad baas, voor mijn slagen golflessen gekregen totdat ik mijn GVB heb gehaald (het bestaat niet meer maar wel iets soortgelijks). Lekker balletje slaan niks mis mee.
Verder klinkt die vakantie van Epicdude23124 wel nice. Zuipen met vrienden is ook leuk maar anders. Is vaak vermoeiender dan geen vakantieBeste is beiden, met je ouders zon/zee/strand volledig tot rust komen en met je matties/straatsoldaten/homies zuipen en dames regelen. Stedentrips zijn ook gaaf met je ouders
.
Zo mijn mening ook weer geven
E: Excuus voor het overmatiggebruik.
Een beetje zo een film als Crank?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heerlijke film.
Goeie actie en een leuk plot
Blitz vond ik veel serieuzer en een beter verhaal dan Crank. Maar wel allebei met leuke actie. Crank is meer over the top.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een beetje zo een film als Crank?
weet niet of je die hebt gezien
Heb allebei de Cranks gezien ja, dit is wel wat anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Een beetje zo een film als Crank?
weet niet of je die hebt gezien
Ibra is niet uit packsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef stoereboii het volgende:
of zou Ibra nu stijgen in prijs omdat uit packs?
Vanavond eerste ronde transfers, denk niet dat Ibra er al bij zit, dan zou je nog langer moeten wachten. Zoveel zal het ook niet meteen schelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
de Milanversie straks wel he
of zou dat zn prijs op korte termijn niet echt veranderen?
Sowieso geen .avi downloaden, is lelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had trouwens nog een vraag over Torrents, er zit altijd zo een 'Sample.avi' bij, maar moet die er speciaal bij, of hoeft dat niet?
nee natuurlijk nietquote:
Er zijn ook al zoveel ibrahimovic's op de markt. Denk dat de prijs misschien daalt omdat mensen die nu een Ibra in hun serie A team hebben dan een team met hem maken met Ligue 1 eromheen. Dus de Milan versies zullen verkocht worden en de PSG versies gewild worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond eerste ronde transfers, denk niet dat Ibra er al bij zit, dan zou je nog langer moeten wachten. Zoveel zal het ook niet meteen schelen.
Golfen is moeilijk man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
![]()
Golfen was wel leuk ja, maar ik ben wel heel slechten nog een half baantje gelopen, was wel grappig
Ik ben ook slechtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
![]()
Golfen was wel leuk ja, maar ik ben wel heel slechten nog een half baantje gelopen, was wel grappig
Inb4 Robbenquote:
http://www.nusport.nl/ita(...)ng-niet-van-psg.htmlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond eerste ronde transfers, denk niet dat Ibra er al bij zit, dan zou je nog langer moeten wachten. Zoveel zal het ook niet meteen schelen.
Hulk is een goedequote:
Niet officieel, maar Berlusconi heeft al gezegd dat ze verkocht zijn en Ibra zou al akkoord zijn met PSG. Maar dat wordt tegengesproken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
En is Thiago en Ibra naar PSG al rond dan?
65 miljoen aan transfers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
"Ja, ik heb Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht aan PSG. We besparen daarmee 150 miljoen euro in twee jaar", zei Berlusconi tegenover de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.
Die man is echt dom. Verdienen die spelers 35 miljoen per jaar of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |