Fucking hellquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:01 schreef Fer het volgende:
Ik kreeg net een briljant idee:
Je hebt +500pk voor elkaar gekregen uit die 2,35l boxer, waarom niet nog zo;n blok en turbo en aan elkaar lassen tot een flat-8. Moet je alleen die brandstof toevoer goed regelen.
je moet dan ook 2 blokken maken met een transferbox ertussenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
iets met onbalans van krukassen extra gewicht.dit gaat niet goed
Een Yank; dik 7, 8 of 9 liter blok pakken, koppen erop, blower erop, nokkenasses doen en een goede ontsteking, 100 octane erin en je zit al aan de 1000 pk, en dan blijft 'ie nog heel ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:44 schreef Fer het volgende:
En recht lassen is natuurlijk ook een kunst.
Ben wel benieuwd was nou echt het beste blok is om voor zoiets te tunen. Duitse V8 met 4 bovenliggende nokkenassen en nog wat technische snufjes. Een compact Japans blok vaak V6, misschien sterker door zijn compactere vorm. Of een Amerikaanse pushrod, ook hier heeft de techniek niet stilgestaan en ben sterk onder de indruk van bijv. de GM LS of laatste Chrysler Hemi 6.1
Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je probleem zit hem in de overbrenging; de bak gaat een hoop geld kosten denk ik.
Helicoptermotoren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:06 schreef Pap89 het volgende:
Gewoon mee doen aan tractorpulling, 5500pk totaal aan vliegtuigmotoren : )
Kweenie, zoek eens dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Waar is nou die foto waar zo'n getuned blok van een aandrijfas schroefdraad gemaakt heeft.
Om te laten zien dat het kan ,zonder oververhitten en netjes stationairquote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef Fer het volgende:
Zit net te kijken naar die Nelson Racing Engines, maar waarom loopt ie gast alleen maar door de stad te cruisen met die +1000pk blokken?
16vampir is een KR (1.8 16v) als ik mij niet vergis en geen AFN (1.9 TDI)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Djurres het volgende:
Men neme een golf 2.
Men gooit er een 1800 op AFN basis in.
Men knupt er een godsgrote turbo op,
Men schroeft het op naar 4,2bar turbodruk
Men bouwt het effe om naar 4wd en knupt er een sequentiele bak achter, of een dogbox.. en klaar is je wolfje in schaapskleren.
*note: boven aan het filmpje kan je door naar een testbankrun waar de 1013pk gedraait is.
Of het betrouwbaar is is het volgende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |