quote:wat boeit dat nou, ze ziet er best okee uit.
Op maandag 4 november 2002 11:40 schreef nietzman het volgende:[..]
Avril schrijft haar eigen nummers niet, en Avril speelt niet gitaar... dan had ze het bij dat ene acoustische optreden dat ze gegeven heeft ook wel gedaan.
quote:Waarmee jij dus ook het argument van LoekB onderuithaald. Bedankt.
Op maandag 4 november 2002 11:41 schreef BOKA het volgende:[..]
wat boeit dat nou, ze ziet er best okee uit.
quote:Volgens mij kan ze wel gitaarspelen, maar of niet erg goed en/of ze kan niet zingen en spelen tegelijk, iets waar heel veel mensen last van hebben. Niet iedereen is een Paul Stanley ofzo.
Op maandag 4 november 2002 11:40 schreef nietzman het volgende:[..]
Avril schrijft haar eigen nummers niet, en Avril speelt niet gitaar... dan had ze het bij dat ene acoustische optreden dat ze gegeven heeft ook wel gedaan.
Ik heb de CD btw ook gehoord en ik vind de muziek een beetje saai. 'Sk8ter Boi' (mijn god, de spelling) vind ik nog het leukste nummer, ook qua tekst. Ach, ik vermaak me wel met de nieuwe W.A.S.P.-cd. Blackie Lawless is dan geen schattige tiener, maar schrijft alles wel zelf en kan erg goed gitaarspelen en zingen tegelijk. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 04-11-2002 12:14]
Of is dat een beetje te...
quote:Het zal zeker een rol spelen.
Op maandag 4 november 2002 12:14 schreef =HellFire= het volgende:
Als Avril er niet zo (leuk/schattig/neukbaar) uit zag, kwam ze misschien niet eens zo ver...?![]()
Of is dat een beetje te...
quote:Dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Maar ga dan lekker op je balkon zitten met je gitaar ipv op MTV
Op maandag 4 november 2002 12:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Volgens mij kan ze wel gitaarspelen, maar of niet erg goed en/of ze kan niet zingen en spelen tegelijk, iets waar heel veel mensen last van hebben. Niet iedereen is een Paul Stanley ofzo.
quote:Nee, dat hoeft ook zeker niet. Ze mag trouwens best op mijn balkon komen zitten. Ik ga dan echter wel ff wat aan haar gitaargeluid doen.
Op maandag 4 november 2002 12:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Maar ga dan lekker op je balkon zitten met je gitaar ipv op MTV
Avril Lavigne is Britney-kloon
04-11-2002
Avril Lavigne is net zo nep als Britney Spears. Dat zegt haar voormalig manager Cliff Fabri. Hij werd aan de kant gezet vlak voordat Avril doorbrak omdat hij niet deed wat de platenmaatschappij wilde. "Het hele imago van Avril Lavigne als 'Anti-Britney' is verzonnen door de platenmaatschappij," aldus Fabri. Volgens hem wilde Avril zich meer als volwassen artiest profileren maar slimme marketingmensen bedachten een tegendraadse punkrockster die niet op haar mondje was gevallen en het tegenovergestelde was van Britney Spears. Zelf het kapotslaan van een gitaar in de clip 'Complicated' is volgens Fabri bedacht door de platenmaatschappij. Hij beschuldigt de platenbazen er zelfs van tijdens interviews Avril in te fluisteren wat ze moet antwoorden. De platenmaatschappij weigert alle commentaar maar insiders bevestigen het verhaal van Fabri.
quote:Dat gedrocht? leuk nummer?
Op donderdag 14 november 2002 19:30 schreef Superposter het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op mtv het nummer Skater Boi van Avril Lavigne!!! denk dat het de nieuwe single is ofzo...!! maar het is eeen leuk nummer![]()
quote:Ja man, de tekst is ook helemaal geweldig!! En de muzikale talenten van deze band... subliem!
Ik hoorde vanmiddag op mtv het nummer Skater Boi van Avril Lavigne!!! denk dat het de nieuwe single is ofzo...!! maar het is eeen leuk nummer![]()
quote:Ik bespeur hier sarcasme
Op donderdag 14 november 2002 22:41 schreef _Sly_ het volgende:
Ja man, de tekst is ook helemaal geweldig!! En de muzikale talenten van deze band... subliem!
quote:Laten we ons in zwarte commando-pakken gieten en die arme meid bevrijden!
Op maandag 4 november 2002 15:44 schreef Cybart het volgende:
zooooo, eerst was er de theorie al,
nu is ie bevestigd :Avril Lavigne is Britney-kloon
04-11-2002
Avril Lavigne is net zo nep als Britney Spears. Dat zegt haar voormalig manager Cliff Fabri. Hij werd aan de kant gezet vlak voordat Avril doorbrak omdat hij niet deed wat de platenmaatschappij wilde. "Het hele imago van Avril Lavigne als 'Anti-Britney' is verzonnen door de platenmaatschappij," aldus Fabri. Volgens hem wilde Avril zich meer als volwassen artiest profileren maar slimme marketingmensen bedachten een tegendraadse punkrockster die niet op haar mondje was gevallen en het tegenovergestelde was van Britney Spears. Zelf het kapotslaan van een gitaar in de clip 'Complicated' is volgens Fabri bedacht door de platenmaatschappij. Hij beschuldigt de platenbazen er zelfs van tijdens interviews Avril in te fluisteren wat ze moet antwoorden. De platenmaatschappij weigert alle commentaar maar insiders bevestigen het verhaal van Fabri.
quote:Ja, leuk nummer... verreweg het beste van haar album.
quote:Zeg het dan goed: Omdat er geweldige muziek voor haar gemaakt word....
Op donderdag 21 november 2002 01:50 schreef Brennie het volgende:
Omdat ze geweldige muziek maakt.. en dat nog wel 1000 keer benadrukt mag worden
En dat woord 'geweldig' mag van mijn part wel vervangen worden door een random negatieve opmerking....
quote:Beetje late reactie
Op vrijdag 9 augustus 2002 12:12 schreef Lamon het volgende:[..]
Vergeleken met Bush is Henny Huisman een intellectueel, dat zegt verder niet zoveel..
Maar ik weet niet op welke Bush jij doelt, maar de enige band Bush die ik ken is toch wel iets beter dan de gemiddelde kinder CD van onze henny :s
quote:Zijn grammatica impliciert dat deze persoon het had over één enkel persoon, wat mij doet vermoeden dat deze persoon het had over ene meneer George W. Bush jr. En dat zonder terug te bladeren.
Op donderdag 21 november 2002 13:14 schreef Dennism het volgende:[..]
Beetje late reactie
Maar ik weet niet op welke Bush jij doelt, maar de enige band Bush die ik ken is toch wel iets beter dan de gemiddelde kinder CD van onze henny :s
quote:
Avril Lavigne & support act
Try to shut me up tour
17 maart 2003 Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 23,00
Voorverkoop: 29 november, 10.00 uur
quote:Dat zou kunnen alleen ik snap dan de link niet tussen de songteksten van Avril en Brainpower en een vergelijking met henny huisman en George bush in een muziek forum
Op zondag 24 november 2002 11:12 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zijn grammatica impliciert dat deze persoon het had over één enkel persoon, wat mij doet vermoeden dat deze persoon het had over ene meneer George W. Bush jr. En dat zonder terug te bladeren.
quote:Correctie:
Op vrijdag 9 augustus 2002 04:32 schreef LoekB het volgende:
Waarom is er nog geen topic over deze schoonheid met die prachtige stem en superlekkere muziek??? 'complicated' word vast en zeker een nummer 1 hit en anders word de opvolger 'skateboys' het wel... Live kan ze nog zingen ook en ze speelt zelf gitaar en schrijft haar muziek zelf...
Waarom is er nog geen topic over dit 17 jarig meisje wat dikke plamuur lagen make-up op der gezicht heeft met die prachtige stem die gemaakt is door de computer en die superlekkere muziek die eveneens gemaakt is door een computer? Complicated word vast een hit en anders Sk8r Boi wel (Daar zorgen de producers wel voor, anders verdienen ze niks hé) Live kan ze ook nog vals zingen en zelf speelt ze 3 noten gitaar en bedenkt ze die hele slimme teksten zoals: Hij was een jongen, Zij was een meisje hélémáál zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |