quote:Kun je die zelf niet vinden
Op woensdag 22 januari 2003 09:48 schreef harmonichunk het volgende:[..]
Zei is zo schattig echt leuk is ze leuk leuk leuk l:D
Haar muziek is wel grappig voor poppunkrock, wel vrolijk gewoonHOe is haar cd eigenlijk?
quote:Toen ik 12 was luisterde ik naar een bandje van Elvis
Op maandag 25 november 2002 01:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Sja, als je het zo bekijkt. Toen ik 12 was liep ik weg met Guns n' Roses, want dat was toen het 'rock alternatief', alsmede Metallica, Aerosmith en Extreme. Ok, snappen jullie me al?
Nu, in vergelijking tot 1992, zijn zelfs de 'alternatieven' (tov van de mainstream pop) gemaakt, puur marketing. Daar hoort mevrouw Lavigne helaas ook bij. Je hebt helemaal gelijk dat ze direct tot de doelgroep gaan: het is brugklasmuziek. 'Kijk, een stoer meisje, zo wil ik ook worden!', zou zeker een idee kunnen zijn die de 12, 13-jarige meisjes kunnen hebben. De jongens denken "wauw, lekker wijf" en kopen de zooi ook. Het is pas vanaf hun 16de dat jongeren zich echt gaan ontwikkelen (of niet natuurlijk), zich gaan ontplooien en zich een eigen identiteit aanmeten. Net zo vergankelijk als de doelgroep is, is de artiest, want wat moeten Britney en Avril over 5 jaar? Christina daarentegen is zich erg volwassen aan het profileren. Erg goed van haar. Ik vind haar muziek nog steeds niks en haar nieuwe imago maar dubieus, doch kan ik haar prijzen voor de ontwikkeling die ze aan het maken is. Überhaupt een ontwikkeling. Of Avril dat ook kan, tja, we zullen zien.
Maar ik zal nog ff me mening over Avril geven. Ik zie haar meer als een product voor 13 t/m 16 jarige. Ze heeft bijna geen inbreng gehad, maakt klote muziek. We kunnen haar missen als kiespijn. Opzich probeert ze wel in mijn favoriete genre 'Rock' muziek te maken, maar zelfs daar slaagt ze niet echt in. Tis troep, ze moet gestopt worden!
tis een beetje een wannabee skate-rockertje, maar ze ziet er leuk uit en het is wel aardige muziek. Niet zo negatief. ![]()
Waarom je eigenlijk heel die lineup opnoemt? Wil je laten zien wat voor goede smaak je wel niet hebt?
U2 tot Pink Floyd...
Ik draai Mozart via Britney Spears tot Bodycount, ook random door elkaar heen, vandaar dat ik dit ook wel kan pruimen, iets bredere muzieksmaak zullen we maar zeggen
quote:Hey, das toevallig ik draai alles wat jij ook draait maar dan zonder Mozart en Bodycount
Op woensdag 22 januari 2003 21:25 schreef UTO het volgende:
zeikerdtis een beetje een wannabee skate-rockertje, maar ze ziet er leuk uit en het is wel aardige muziek. Niet zo negatief.
Waarom je eigenlijk heel die lineup opnoemt? Wil je laten zien wat voor goede smaak je wel niet hebt?
U2 tot Pink Floyd...
Ik draai Mozart via Britney Spears tot Bodycount, ook random door elkaar heen, vandaar dat ik dit ook wel kan pruimen, iets bredere muzieksmaak zullen we maar zeggen
quote:Ik vind haar super relaxt en ben 23. Oke ben geen grote fan...maar ze doet het maar wel mooi eventjes.
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef ChiPMaN het volgende:[..]
Toen ik 12 was luisterde ik naar een bandje van Elvis
Rond me 13/14de kreeg ik de oude platenspeler van me pa, daarop draaide ik vooral Deep Purple. Rond die tijd had ik ook een kleine stereoset gekocht en daar draaide ik bijv. Bon Jovi
op.
Ik draai nu van U2 tot Pink Floyd.Maar ik zal nog ff me mening over Avril geven. Ik zie haar meer als een product voor 13 t/m 16 jarige. Ze heeft bijna geen inbreng gehad, maakt klote muziek. We kunnen haar missen als kiespijn. Opzich probeert ze wel in mijn favoriete genre 'Rock' muziek te maken, maar zelfs daar slaagt ze niet echt in. Tis troep, ze moet gestopt worden!
quote:ik zag inderdaad zondag wat voorbij flitsen, live dus....
Op donderdag 23 januari 2003 16:44 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Ze kan alleen niet erg goed live zingen en staat er dan ook nog eens bij als een lappenpop.
quote:Dat zal het natuurlijk zijn. Ik wilde alleen aangeven dat mensen absoluut veranderen qua muzieksmaak. En daarbij nam ik mijzelf als voorbeeld en ook die vriend van mij.
Op woensdag 22 januari 2003 21:25 schreef UTO het volgende:
zeikerdtis een beetje een wannabee skate-rockertje, maar ze ziet er leuk uit en het is wel aardige muziek. Niet zo negatief.
U2 tot Pink Floyd...
quote:Maar zeg nu zelf: niemand schijnt ooit goed te klinken bij Top of the Pops. Ze kunnen overal, bij elk optreden, goed klinken, maar niet bij Top of the Pops. Ik zag een stukje optreden van Avril op CNN en dat klonk aardig. Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super. Volgende dag deed ze exact hetzelfde liedje bij TOTP: bagger. Om de keizer uit Amadeus te citeren: "well, there it is".
Op donderdag 23 januari 2003 23:19 schreef UTO het volgende:
ah, anyway, live is ze idd bijzonder slecht, zag toevallig een paar weken geleden top of the pops, en dat was niet goed!
quote:Foo Fighters en Electric Six waren wel goed bij TOTP. Zelfs de Sugababes zijn goed bij TOTP.
Op vrijdag 24 januari 2003 00:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Maar zeg nu zelf: niemand schijnt ooit goed te klinken bij Top of the Pops. Ze kunnen overal, bij elk optreden, goed klinken, maar niet bij Top of the Pops. Ik zag een stukje optreden van Avril op CNN en dat klonk aardig. Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super. Volgende dag deed ze exact hetzelfde liedje bij TOTP: bagger. Om de keizer uit Amadeus te citeren: "well, there it is".
Avril is op alle MTV-optredens waar ik haar tot nu toe op gezien heb slecht geweest, ze heeft totaal geen showelement en haar stem heeft geen volume.
quote:Nou ik weet niet of wij dezelfde uitzending van B&vD hebben gezien???
Op vrijdag 24 januari 2003 00:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
<knip>Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super.<knip>
[Dit bericht is gewijzigd door Dandelion op 24-01-2003 10:19]
quote:Dat ontbrekende showelement zou zogenaamd haar gimmick zijn.
Op vrijdag 24 januari 2003 09:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
ze heeft totaal geen showelement en haar stem heeft geen volume.
Wat ik EIGENLIJK wilde zeggen hier, was dat ik haar album aan het luisteren ben, en daar staan nog veel meer hele mooie lieve liedjes op
echt een aanrader hoor!
quote:Totdat je die weer live hoort, ze haalt die "uithalen" bij lange na niet. Ze heeft totaal geen volume.
Op donderdag 27 februari 2003 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan die nieuwe plaat wel waarderen.
quote:Ga je nu nog naar dat concert?
Op donderdag 27 februari 2003 20:09 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Totdat je die weer live hoort, ze haalt die "uithalen" bij lange na niet. Ze heeft totaal geen volume.
quote:Nee, het geld is de afgelopen week echt door mijn hand gevlogen.
Op donderdag 27 februari 2003 20:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Ga je nu nog naar dat concert?
quote:Als je bedenkt dat Complicated en Sk8ter Boi de meest actieve nummers zijn op het album. Ik vind de CD best saai eigenlijk. Van "Things I'll Never Say" heb ik een acoustische opname gevonden van een oefensessie ofzo. Klinkt veel cooler dan de album versie. Irritante computerdrums en scratch-zooi.
Op donderdag 27 februari 2003 20:02 schreef Seborik het volgende:
Sk8terboy is wel erg okay, jammer dat dat weer volledig teniet wordt gedaan door die nieuwe Corrs-achtige singleplaat.
quote:Jij met je TFT-scherm.
Op donderdag 27 februari 2003 20:20 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, het geld is de afgelopen week echt door mijn hand gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |