abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:02:50 #226
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8046838
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:48 schreef harmonichunk het volgende:

[..]

Zei is zo schattig echt leuk is ze leuk leuk leuk l:D
Haar muziek is wel grappig voor poppunkrock, wel vrolijk gewoon

HOe is haar cd eigenlijk?

Kun je die zelf niet vinden
pi_8049460
quote:
Op maandag 25 november 2002 01:05 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Sja, als je het zo bekijkt. Toen ik 12 was liep ik weg met Guns n' Roses, want dat was toen het 'rock alternatief', alsmede Metallica, Aerosmith en Extreme. Ok, snappen jullie me al?
Nu, in vergelijking tot 1992, zijn zelfs de 'alternatieven' (tov van de mainstream pop) gemaakt, puur marketing. Daar hoort mevrouw Lavigne helaas ook bij. Je hebt helemaal gelijk dat ze direct tot de doelgroep gaan: het is brugklasmuziek. 'Kijk, een stoer meisje, zo wil ik ook worden!', zou zeker een idee kunnen zijn die de 12, 13-jarige meisjes kunnen hebben. De jongens denken "wauw, lekker wijf" en kopen de zooi ook. Het is pas vanaf hun 16de dat jongeren zich echt gaan ontwikkelen (of niet natuurlijk), zich gaan ontplooien en zich een eigen identiteit aanmeten. Net zo vergankelijk als de doelgroep is, is de artiest, want wat moeten Britney en Avril over 5 jaar? Christina daarentegen is zich erg volwassen aan het profileren. Erg goed van haar. Ik vind haar muziek nog steeds niks en haar nieuwe imago maar dubieus, doch kan ik haar prijzen voor de ontwikkeling die ze aan het maken is. Überhaupt een ontwikkeling. Of Avril dat ook kan, tja, we zullen zien.

Toen ik 12 was luisterde ik naar een bandje van Elvis Rond me 13/14de kreeg ik de oude platenspeler van me pa, daarop draaide ik vooral Deep Purple. Rond die tijd had ik ook een kleine stereoset gekocht en daar draaide ik bijv. Bon Jovi op.
Ik draai nu van U2 tot Pink Floyd.

Maar ik zal nog ff me mening over Avril geven. Ik zie haar meer als een product voor 13 t/m 16 jarige. Ze heeft bijna geen inbreng gehad, maakt klote muziek. We kunnen haar missen als kiespijn. Opzich probeert ze wel in mijn favoriete genre 'Rock' muziek te maken, maar zelfs daar slaagt ze niet echt in. Tis troep, ze moet gestopt worden!

'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:25:05 #228
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_8055571
zeikerd

tis een beetje een wannabee skate-rockertje, maar ze ziet er leuk uit en het is wel aardige muziek. Niet zo negatief.

Waarom je eigenlijk heel die lineup opnoemt? Wil je laten zien wat voor goede smaak je wel niet hebt?

U2 tot Pink Floyd...

Ik draai Mozart via Britney Spears tot Bodycount, ook random door elkaar heen, vandaar dat ik dit ook wel kan pruimen, iets bredere muzieksmaak zullen we maar zeggen

From outer space
pi_8055632
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 21:25 schreef UTO het volgende:
zeikerd

tis een beetje een wannabee skate-rockertje, maar ze ziet er leuk uit en het is wel aardige muziek. Niet zo negatief.

Waarom je eigenlijk heel die lineup opnoemt? Wil je laten zien wat voor goede smaak je wel niet hebt?

U2 tot Pink Floyd...

Ik draai Mozart via Britney Spears tot Bodycount, ook random door elkaar heen, vandaar dat ik dit ook wel kan pruimen, iets bredere muzieksmaak zullen we maar zeggen

Hey, das toevallig ik draai alles wat jij ook draait maar dan zonder Mozart en Bodycount
Iemand dood maken met een blije mus.
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:06:33 #230
11488 UTO
pi_8056465
Britney ist ein geiler puppe!
From outer space
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:44:23 #231
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_8069597
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:13 schreef ChiPMaN het volgende:

[..]

Toen ik 12 was luisterde ik naar een bandje van Elvis Rond me 13/14de kreeg ik de oude platenspeler van me pa, daarop draaide ik vooral Deep Purple. Rond die tijd had ik ook een kleine stereoset gekocht en daar draaide ik bijv. Bon Jovi op.
Ik draai nu van U2 tot Pink Floyd.

Maar ik zal nog ff me mening over Avril geven. Ik zie haar meer als een product voor 13 t/m 16 jarige. Ze heeft bijna geen inbreng gehad, maakt klote muziek. We kunnen haar missen als kiespijn. Opzich probeert ze wel in mijn favoriete genre 'Rock' muziek te maken, maar zelfs daar slaagt ze niet echt in. Tis troep, ze moet gestopt worden!

Ik vind haar super relaxt en ben 23. Oke ben geen grote fan...maar ze doet het maar wel mooi eventjes.
Ze kan alleen niet erg goed live zingen en staat er dan ook nog eens bij als een lappenpop.
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:52:38 #232
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8069772
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:44 schreef nijntje-pg het volgende:

[..]
Ze kan alleen niet erg goed live zingen en staat er dan ook nog eens bij als een lappenpop.

ik zag inderdaad zondag wat voorbij flitsen, live dus.... OMFG
Hoe komt dat kind in hemelsnaam aan een contract?????
maar ach... wel gelachen.....
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_8072439
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 21:25 schreef UTO het volgende:
zeikerd

U2 tot Pink Floyd...

Dat zal het natuurlijk zijn. Ik wilde alleen aangeven dat mensen absoluut veranderen qua muzieksmaak. En daarbij nam ik mijzelf als voorbeeld en ook die vriend van mij.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  donderdag 23 januari 2003 @ 23:19:37 #234
11488 UTO
pi_8077904
ah, anyway, live is ze idd bijzonder slecht, zag toevallig een paar weken geleden top of the pops, en dat was niet goed!
From outer space
  vrijdag 24 januari 2003 @ 00:27:40 #235
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8079328
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:19 schreef UTO het volgende:
ah, anyway, live is ze idd bijzonder slecht, zag toevallig een paar weken geleden top of the pops, en dat was niet goed!
Maar zeg nu zelf: niemand schijnt ooit goed te klinken bij Top of the Pops. Ze kunnen overal, bij elk optreden, goed klinken, maar niet bij Top of the Pops. Ik zag een stukje optreden van Avril op CNN en dat klonk aardig. Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super. Volgende dag deed ze exact hetzelfde liedje bij TOTP: bagger. Om de keizer uit Amadeus te citeren: "well, there it is".
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 09:49:40 #236
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8082311
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:27 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Maar zeg nu zelf: niemand schijnt ooit goed te klinken bij Top of the Pops. Ze kunnen overal, bij elk optreden, goed klinken, maar niet bij Top of the Pops. Ik zag een stukje optreden van Avril op CNN en dat klonk aardig. Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super. Volgende dag deed ze exact hetzelfde liedje bij TOTP: bagger. Om de keizer uit Amadeus te citeren: "well, there it is".

Foo Fighters en Electric Six waren wel goed bij TOTP. Zelfs de Sugababes zijn goed bij TOTP.

Avril is op alle MTV-optredens waar ik haar tot nu toe op gezien heb slecht geweest, ze heeft totaal geen showelement en haar stem heeft geen volume.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 10:08:14 #237
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8082483
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 00:27 schreef Witchfynder het volgende:

[..]
<knip>Maar echt, niemand klinkt goed bij TOTP. Zo zag ik Do bij Barend & Van Dorp. Niet mijn smaak, maar ze klonk super.<knip>

Nou ik weet niet of wij dezelfde uitzending van B&vD hebben gezien???
Ik weet niet wat jou defenitie van super is, maar in die van mij komt VALS zingen niet voor.....

[Dit bericht is gewijzigd door Dandelion op 24-01-2003 10:19]

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:42:54 #238
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8083634
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:49 schreef FLIPNEUS het volgende:
ze heeft totaal geen showelement en haar stem heeft geen volume.
Dat ontbrekende showelement zou zogenaamd haar gimmick zijn.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8533322
Ik vind I'm With You echt heel erg mooi, zowel nummer als clip. Zeer terechte Superclip.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 19 februari 2003 @ 22:39:37 #240
11488 UTO
pi_8595390
Ik wilde het net zeggen, zéér mooi nummer en ook mooi gezongen. Vind het leuker dan haar andere nummers.

Wat ik EIGENLIJK wilde zeggen hier, was dat ik haar album aan het luisteren ben, en daar staan nog veel meer hele mooie lieve liedjes op echt een aanrader hoor!

From outer space
pi_8600606
De CD wordt ook nog eens leuker als je 'm vaker hoort .
pi_8758600
Sk8terboy is wel erg okay, jammer dat dat weer volledig teniet wordt gedaan door die nieuwe Corrs-achtige singleplaat.
pi_8758646
Ik kan die nieuwe plaat wel waarderen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8758698
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan die nieuwe plaat wel waarderen.
Totdat je die weer live hoort, ze haalt die "uithalen" bij lange na niet. Ze heeft totaal geen volume.
pi_8758809
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:09 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Totdat je die weer live hoort, ze haalt die "uithalen" bij lange na niet. Ze heeft totaal geen volume.

Ga je nu nog naar dat concert?
pi_8758821
Het nieuwe nummer is heel erg mooi.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8758872
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:16 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ga je nu nog naar dat concert?

Nee, het geld is de afgelopen week echt door mijn hand gevlogen.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 09:47:05 #248
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8767272
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:02 schreef Seborik het volgende:
Sk8terboy is wel erg okay, jammer dat dat weer volledig teniet wordt gedaan door die nieuwe Corrs-achtige singleplaat.
Als je bedenkt dat Complicated en Sk8ter Boi de meest actieve nummers zijn op het album. Ik vind de CD best saai eigenlijk. Van "Things I'll Never Say" heb ik een acoustische opname gevonden van een oefensessie ofzo. Klinkt veel cooler dan de album versie. Irritante computerdrums en scratch-zooi.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 09:47:39 #249
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8767278
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:20 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Nee, het geld is de afgelopen week echt door mijn hand gevlogen.

Jij met je TFT-scherm.
  vrijdag 28 februari 2003 @ 09:56:55 #250
13973 ranja
image means nothing
pi_8767388
Die nieuwe single doet mij weinig eigenlijk. Niet echt vervelend maar ook niet echt goed. En ik had ooit al op het album gehoord dat de meeste nummers zo zijn, vandaar ook dat ik die niet heb gekocht maar wel de eerste 2 singles.

Laatst ook chop suey nog weer gedraaid, blijft toch supergrappig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')