abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114136303
● The Good Wife

● Synopsis

After being publicly humiliated by her husband's sexual and political scandal, Alicia Florrick (Julianna Margulies) tries to pick up the pieces of her shattered life by returning to her former career as a defense attorney. She lands a position as a junior associate at a prestigious Chicago law firm, but soon learns that she will have to battle with other 20-something recruits to land the one and only full-time associate position. Is there life after humiliation? Alicia Florrick is determined to get past her past and make it on her own.

● Cast

Julianna Margulies as Alicia Florrick

Archie Panjabi as Kalinda Sharma

Josh Charles as Will Gardner

Christine Baranski as Diane Lockhart

Matt Czuchry as Cary Agos

Alan Cumming as Eli Gold

Chris Noth as Peter Florrick

Ander vaak voorkomende karakters :

● Won

Julianna Marguilles [ Golden Globe 2009 for lead actress in a drama ] * nominated 2010-2012
Julianna Marguilles [ Emmy Award 2011 for lead actress in a drama ] * nominated 2010 aswell
Julianna Marguilles [ SAG Awards 2010 & 2011 for lead actress in a drama ] 2012 nominated
Archie Panjabi [ Emmy Awards 2010 for supporting actress in a drama ] * nominated in 2011

* Christine Baranski, Josh Charles & Alan Cumming zijn allen ook genomineerd in de loop van de serie.

● Links

The Good Wife @ IMDB
The Good Wife @ Wikipedia
The Good Wife @ TV.COM

● Promo

( season 3 promo )

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 18:29:27 ]
pi_114137388
Had al gedacht dat jij deel 2 zou openen :P En nu even om nooit meer te vergeten: Matthew Perry speelt Mike Kresteva.
pi_114139802
Ahja, dat is m!

Ik zal de OP nog wat vernieuwen morgen mits ij het dan nog kan editen. Vanavond niet echt tijd gehad :p maar zowaar een deel 2 bereikt!
pi_114139946
Moet lukken! Volgensmij kan je nog binnen een dag editen of ik denk nu aan iets anders :P Lijkt me wel tof, want de OP is idd een beetje oud. Wat meer recente foto's zou leuk zijn en natuurlijk mag de briljante Eli Gold ook niet ontbreken ;)
En idd een yay voor eindelijk een deel 2 ja :P
pi_114142868
Eli O+
pi_114143248
Topic volgeluld! *O*

Maar elke keer als ik dit topic in myat zie staan krijg ik zin in nieuwe afleveringen }:|
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114145490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 10:09 schreef Mry het volgende:
Topic volgeluld! *O*

Maar elke keer als ik dit topic in myat zie staan krijg ik zin in nieuwe afleveringen }:|
Precies :'( Ik moet het nu elke week maar met één lopende serie doen (Pretty Little Liars). Maar op zich heb ik nu wel tijd over om Supernatural en The Wire helemaal in te halen O-)

Weetje wat trouwens vreemd is. Ik kijk soms naar Law & Order: Criminal Intent en Chris Noth die verving voor een tijdje Vincent D'Onofrio samen met een andere vrouw. Ik had echt zó'n hekel aan Chris Noth. Vond 'm echt niets toevoegen :') Maar nu keek ik de allereerste aflevering uit Law & Order van 1990 en hij was gewoon een van de originele acteurs :o Echt nooit geweten. Hij was trouwens echt heel erg slank en jong en njaa...vind 'm ouder er eigenlijk beter uitzien :@ En door The Good Wife vind ik hem nu wél leuk, dus nu vind ik de hele acteur ook gewoon leuk. Maar voor zover even mijn rant over Chris Noth :') :P
pi_114146273
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:15 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Precies :'( Ik moet het nu elke week maar met één lopende serie doen (Pretty Little Liars). Maar op zich heb ik nu wel tijd over om Supernatural en The Wire helemaal in te halen O-)

Weetje wat trouwens vreemd is. Ik kijk soms naar Law & Order: Criminal Intent en Chris Noth die verving voor een tijdje Vincent D'Onofrio samen met een andere vrouw. Ik had echt zó'n hekel aan Chris Noth. Vond 'm echt niets toevoegen :') Maar nu keek ik de allereerste aflevering uit Law & Order van 1990 en hij was gewoon een van de originele acteurs :o Echt nooit geweten. Hij was trouwens echt heel erg slank en jong en njaa...vind 'm ouder er eigenlijk beter uitzien :@ En door The Good Wife vind ik hem nu wél leuk, dus nu vind ik de hele acteur ook gewoon leuk. Maar voor zover even mijn rant over Chris Noth :') :P
Supernatural *O*

Ik wist ook helemaal niet dat Chris Noth in de oude Law & Order zat!
(Maar na het bekijken van wat foto's vind ik de vervanging door Benjamin Bratt een goede zet :9~ :+ )
Ik kende hem uit Sex and the city en daar vond ik hem altijd wel leuk, en nu door TGW natuurlijk nog meer.

Op zijn imdb profiel is het trouwens wel een engerd!
http://www.imdb.com/name/nm0636562/
pi_114147436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Mry het volgende:

[..]

Supernatural *O*

Ik wist ook helemaal niet dat Chris Noth in de oude Law & Order zat!
(Maar na het bekijken van wat foto's vind ik de vervanging door Benjamin Bratt een goede zet :9~ :+ )
Ik kende hem uit Sex and the city en daar vond ik hem altijd wel leuk, en nu door TGW natuurlijk nog meer.

Op zijn imdb profiel is het trouwens wel een engerd!
http://www.imdb.com/name/nm0636562/
Ben nog maar bij seizoen 4 van Supernatural dus heb nog ongeveer de helft te gaan :+

Benjamin Bratt ( :9~ ) zat in Law & Order?! Ook nooit geweten hahaha. Maaaan ik ken 'm eigenlijk pas sinds Catwoman waar ik 'm al gelijk :9~ vond.

En inderdaad die foto van Chris Noth is echt eng ja. Zit er ook telkens naar te kijken. Lijkt net alsof zijn ogen licht geven, vooral op de kleine versie. Hij lijkt wel een of andere godheid :') Sex and the city heb ik zelf echter nooit gekeken, dus ik ken hem dus alleen van Law & Order.
pi_114160778
OP editen komt vanavond dan wel goed.

Chris Noth ken ik uit sex and the city ( ik mis die serie/films) ook. Daar vond ik m wisselvallig, en in TGW vind ik m leuker. Law order nooit gekeken...wat een wonder is gezien ik enorm veel kijk :p

en ik wil ook nieuwe afleveringen. Ik kijk nu oudere series op dvd of oude seizoenen van nog lopende series. Qua zomerseries kijk ik alleen Bunheads, van de maker van Gilmore :p
pi_114418387
Een heleboel Emmy nominaties voor TGW: http://www.cbs.com/shows/(...)son-four-news/152477 O+
pi_114437345
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef Mry het volgende:
Een heleboel Emmy nominaties voor TGW: http://www.cbs.com/shows/(...)son-four-news/152477 O+
*O* Ik hoop dat ze wat binnenhalen! Verdient deze serie wel.
pi_114444781
Ze zijn alleen niet genomineerd voor beste drama serie...zonde! En vorig jaar waren ook de acteurs die Will & Eli speelden genomineerd. Downton Abbey heeft alle spots overgenomen omdat ze zijn overgestapt vanuit de mini serie categorie :( Beste serie heeft nu alleen kabel series...geen een netwerk drama. Denk dat als er iemand wint van TGW dat het Archie Panjabi is. Julianna verliest tegen Claire Danes gok ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 00:38:22 ]
pi_114453642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze zijn alleen niet genomineerd voor beste drama serie...zonde! En vorig jaar waren ook de acteurs die Will & Eli speelden genomineerd. Downton Abbey heeft alle spots overgenomen omdat ze zijn overgestapt vanuit de mini serie categorie :( Beste serie heeft nu alleen kabel series...geen een netwerk drama. Denk dat als er iemand wint van TGW dat het Archie Panjabi is. Julianna verliest tegen Claire Danes gok ik.
Voor beste drama serie hadden ze van mij ook wel genomineerd mogen worden ja!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel fan van Downton Abbey ben :@ , maar ik vind TGW wel beter.
pi_115339030
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115343221
Tsja, ik vraag me af af wat een beter idee is. Weer een sitcom, terwijl dat genre het al zo moeilijk heeft, of gewoon in een goed geschreven en reeds lopende drama door blijven gaan, waarmee hij de kans krijgt zich als acteur ook beter neer te zetten.

Kennelijk ligt zijn hart toch bij de comedy. Hij komt altijd wel overwogen over in interviews en andere publieke optredens, dus de keus zal hij weloverwogen gemaakt hebben neem ik aan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115344425
Ik vind hem in deze dramatische rol veel leuker eigenlijk. Heb hem nooit echt grappig gevonden oid. Al was ik sowieso geen fan van Friends. Schandalig, I know :P
pi_115379553
Ik ben sowieso niet echt in staat om te oordelen over hoe goed hij het doet, omdat ik daar toch Chandler blijf zien, of iig die jolige Mathew Perry die zelfs in real life lastige situaties met een rare grap komt.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 02:08:03 #19
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115542477
quote:
Kristin Chenoweth exits 'The Good Wife,' cites injury

Kristin Chenoweth has opted to bow out of filming more episodes of The Good Wife as she continues to heal from injuries sustained on set, EW has confirmed.

The actress, who joined the CBS drama on a recurring basis in June, says in a statement: “It is with deep regret to inform everyone that due to my injuries, I am unable to return to The Good Wife at this time. Getting better slowly and thank you everyone for your concern.”

Chenoweth, 44, was injured on set in July after a piece of lighting equipment fell and struck her. She was treated at the hospital and later released, but has as recently as last week addressed her continued struggle with recovery.

She is set to appear in the season opener for the series (airing Sept. 30) as a reporter who covers Peter’s campaign.

Bron
Toch jammer, ze is een leuke actrice.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115542557
Ja, ik las het ja. Echt zonde. Hopen dat ze gauw weer herstelt en dat we haar misschien nog later in de serie weer gaan zien.
pi_115554633
Zonde ja. Goede actrice namelijk en keek wel uit naar haar rol :)
pi_116246859
Joepie! Eindelijk een nieuwe promo! Officiele seizoen 4 promo :

Ik zie de welbekende
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2012 20:37:12 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:06:44 #23
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_116248523
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Joepie! Eindelijk een nieuwe promo! Officiele seizoen 4 promo :

Ik zie de welbekende
SPOILER
Nu ook gewoon op youtube *O* Was hem bij CBS al wel tegengekomen maar die is alleen vanuit de VS te zien. Krijg er wel gelijk weer zin in :)

SPOILER
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_116255521
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Nu ook gewoon op youtube *O* Was hem bij CBS al wel tegengekomen maar die is alleen vanuit de VS te zien. Krijg er wel gelijk weer zin in :)

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:04:39 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_116268811
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Neil Degrasse Tyson
pi_116271083
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:04 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

SPOILER
Ah nice! My bad ;) Goede ogen heb je :)
pi_116916872
Nog maar iets minder dan 2 weken! Aaah, ik kan niet wachten!
pi_117249565

interview met Julianna Marguilles

En nog een backstage video met andere personages :

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2012 21:02:40 ]
  donderdag 27 september 2012 @ 08:31:11 #29
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117302291
Casting nieuwtje.

SPOILER
Neil Degrasse Tyson
pi_117417962
Grote spoiler in vorm van een sneak peek ( filmpje ), wie staat er achter de deur?

SPOILER
pi_117474415
Het is er weer! En wat heb ik genoten :D

Leuk dat de kids er wat meer inzaten en deze keer waren ze zelfs leuk ( vooral Zach ) ipv irritant zoals in eerdere seizoenen. Die views van dat filmpje van Zach die steeds omhoog gingen, en dat gezicht van Eli = priceless!

Die man van Kalinda is creepy. Just creepy. Goed gespeeld door hen beiden. Die chemistry is geweldig, en ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ergens moet ze nog om hem geven, anders had ze hem al een kogel kunnen geven..

En ik vind die vrouwelijke reporter zo leuk! Ik ken haar uit andere series ( vrij lastige achternaam, voornaam is Kristin ofzo ), maar zij kan echt acteren.

Hoe het met de firm gaat lopen ben ik wel benieuwd naar. Die opmerking ook van Cary dat hij altijd pech heeft als hij ergens een baan krijgt...so true! Leuk dat hij en Alicia wat closer werden :)
pi_117476185
Ik vind het echt een heerlijke serie :D
En ik vond ook zach echt leuk dit keer en alicia ook zo met hem samen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:04:31 #33
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_117477713
Dat vechten was natuurlijk bullshit. En dat Khalinda vind dat ze zich moet beschermen zelfs met een wapen naar die eerste gast, en daarna met de baas het bed induikt, slaat natuurlijk ook nergens op.

En van het aanpakken van een agent op basis van hun contacten, terwijl hij doet wat iedereen doet, en die kinderen met hun ´yeah, get him fired´, weet ik ook niet wat ik moet denken.
pi_117478510
heb je het wel begrepen? :X
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:29:46 #35
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117479239
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat vechten was natuurlijk bullshit. En dat Khalinda vind dat ze zich moet beschermen zelfs met een wapen naar die eerste gast, en daarna met de baas het bed induikt, slaat natuurlijk ook nergens op.

En van het aanpakken van een agent op basis van hun contacten, terwijl hij doet wat iedereen doet, en die kinderen met hun ´yeah, get him fired´, weet ik ook niet wat ik moet denken.
Die baas is haar man waar ze vanaf probeerd te komen maar blijkbaar nog wel een zwak voor heeft.
Neil Degrasse Tyson
pi_117488353
Deze serie O+ O+

Prachtig hoe David Lee gemanipuleerd werd door dat droge mannetje _O-
En ja die man van Kalinda is echt een creep inderdaad!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:57:07 #37
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_117499358
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Pvoesss het volgende:
heb je het wel begrepen? :X
Het is niet bepaald een hoger psychologisch inzicht dat je ervoor nodig hebt hè? Het is gewoon onzin dat een klein vrouwtje als Khalinda een matpartij kan neerzetten tegen een vent die drie koppen groter is (ze heeft ook nog naaldhakken aan).

En van 'blijkbaar een zwak' naar bereid zijn een stuk lood in zijn lijf te schieten, is best wel een sprong, nietwaar?

David Lee met die curator vond ik ook wel opvallend. Ik bedoel, je zou toch verwachten dat anderen daar ook op zouden komen of dit zouden kunnen laten uitzoeken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Xaobotnik op 02-10-2012 12:05:27 ]
pi_117499905
Ik vind dat dus totaal niet een sprong.
Zeker gezien het verleden van karlnda vind ik die zwak eigenlijk heel normaal, het bereid zijn er een kogel doorheen te jagen ook :Y

En die naaldhakken serieus val je daar over?
Ik ken vrouwen die lopen stabieler op naaldhakken dan ik op mijn sneakers :D
pi_117500513
Good Wife is juist een van de meest realistische series die ik kijk. Karakters die niet perfect zijn maar echt menselijk. Kalinda vind ik juist het boeiendste karakter omdat ze absoluut niet zwart-wit is. Vrouwen kunnen best vechten hoor...zelfs met hakken. Onderschat dat niet :)

Dat kritiekpunt op David Lee snap ik ook niet helemaal. Dat werd toch gewoon realistisch gedaan? Hij dacht natuurlijk dat hij alles wat hij in de firma had gestoken wel terug zou krijgen als hij weg zou gaan - maar dat was dus niet zo - dus is het logisch dat hij blijft - tegen zijn zin in. Dat werd heel goed weergegeven.

Het plot van de aflevering met die agent...tja, het zal niet heel snel gebeuren in het echte leven dat de zoon van een advocate word opgepakt en er zelf zoveel moeite in stopt dat hij de DA te slim af is...maar drugscontroles ( op de manier hoe het hier ook gebeurde ) en het kritiek op dat district was wel realistisch. Daarnaast was het gewoon goed gedaan van Zach. Hij zal best wel wat opgepakt hebben van zn pa en ma die beiden met het recht werken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:29:26 #40
300718 Kenju
Say It!!??
pi_117501910
Mooie aflevering. Er is gewoon een goede opzet voor nieuwe zaken. Dat gedoe met David Lee, wist ik echt niet meer. Maar effe teruglezen in de Wiki :P.

Dat gevecht van Khalinda met haar man viel mij overigens ook gewoon tegen om de reden die Xaobotnik al aangaf. Laat haar dan met een knuppel slaan oid. Ik bedoel, ze laten het al een flink deel in de garage afspelen. Die knuppel kan ze dan uit haar auto halen oid...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:30:35 #41
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_117501947
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat dus totaal niet een sprong.
Zeker gezien het verleden van karlnda vind ik die zwak eigenlijk heel normaal, het bereid zijn er een kogel doorheen te jagen ook :Y

En die naaldhakken serieus val je daar over?
Ik ken vrouwen die lopen stabieler op naaldhakken dan ik op mijn sneakers :D
Ik val niet over die naaldhakken (hoewel ik het er niet uit vind zien bij van die kleine vrouwtjes). Ik noemde het omdat die kerel nog steeds twee koppen groter was dan haar met haar naaldhakken aan. Een vrouwtje die het opneemt tegen een kerel die drie koppen groter is is zomaar 40 kilo in het nadeel. Toe to toe word ze in werkelijkheid dus gewoon in elkaar gerost met het grootste gemak. Daar helpen vechtkwaliteiten niet zoveel tegen.

Aangezien deze serie normaal gesproken redelijk aannemelijk is kwa verhaallijn, zijn dit soort zaken gewoon tegenvallend om te zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dat kritiekpunt op David Lee snap ik ook niet helemaal. Dat werd toch gewoon realistisch gedaan? Hij dacht natuurlijk dat hij alles wat hij in de firma had gestoken wel terug zou krijgen als hij weg zou gaan - maar dat was dus niet zo - dus is het logisch dat hij blijft - tegen zijn zin in. Dat werd heel goed weergegeven.
Maar het is toch redelijk om aan te nemen dat mensen als Will en Diane dit òf zelf al wisten, òf iemand in hun netwerk hadden die hier in kon kijken? Waarom ziet die curator die mogelijkheid meteen, en hun niet. Vond ik gewoon apart.

quote:
Het plot van de aflevering met die agent...tja, het zal niet heel snel gebeuren in het echte leven dat de zoon van een advocate word opgepakt en er zelf zoveel moeite in stopt dat hij de DA te slim af is...maar drugscontroles ( op de manier hoe het hier ook gebeurde ) en het kritiek op dat district was wel realistisch. Daarnaast was het gewoon goed gedaan van Zach. Hij zal best wel wat opgepakt hebben van zn pa en ma die beiden met het recht werken.
Ik zeg niet dat dit niet realistisch is. Ik ageer gewoon een beetje tegen het idee dat bijv. jij zegt dat je ze zo leuk vond, terwijl ik ze zich meer als typische privileged kinderen vond gedragen op het moment dat hun moeder ingreep met hun 'Yeah, get him fired'.

Verder is het vooral de bekendheid met internet dat hem hier hielp, en niet een moeder die advocate is. Overigens ook niet echt realistisch dit, aangezien iedereen dergelijk onderzoek wel kan doen, maar om uiteindelijk in een rechtzaal je recht te halen, is een stap die voor velen niet weggelegd is. Zelfs al heb je een rechtsbijstandverzekering, dan nog betaal je vaak voor de zaken die verder gaan dan een consult. Tenzij je een wat dikkere verzekering hebt.
pi_117502842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik val niet over die naaldhakken (hoewel ik het er niet uit vind zien bij van die kleine vrouwtjes). Ik noemde het omdat die kerel nog steeds twee koppen groter was dan haar met haar naaldhakken aan. Een vrouwtje die het opneemt tegen een kerel die drie koppen groter is is zomaar 40 kilo in het nadeel. Toe to toe word ze in werkelijkheid dus gewoon in elkaar gerost met het grootste gemak. Daar helpen vechtkwaliteiten niet zoveel tegen.

Aangezien deze serie normaal gesproken redelijk aannemelijk is kwa verhaallijn, zijn dit soort zaken gewoon tegenvallend om te zien.
Ik had zelf niet het idee dat die man van Kalinda echt serieus aan het vechten was. Er zaten meerdere momenten in die scene waarin hij makkelijk had kunnen winnen (bijvoorbeeld als hij haar bij de keel heeft in de garage) maar in plaats van haar dan pijn te doen wacht hij af en laat haar terugslaan. Hij is vooral dominantie aan het tonen of een soort voorspel aan het hebben denk ik :P

quote:
[..]

Maar het is toch redelijk om aan te nemen dat mensen als Will en Diane dit òf zelf al wisten, òf iemand in hun netwerk hadden die hier in kon kijken? Waarom ziet die curator die mogelijkheid meteen, en hun niet. Vond ik gewoon apart.
Die curator is gewoon wat eerder in actie gekomen dan Diane en Will, dat kan toch? Het is zijn werk.... En ze konden niet voor iemand in hun netwerk kiezen omdat die curator door een rechter is aangesteld.

quote:
[..]

Ik zeg niet dat dit niet realistisch is. Ik ageer gewoon een beetje tegen het idee dat bijv. jij zegt dat je ze zo leuk vond, terwijl ik ze zich meer als typische privileged kinderen vond gedragen op het moment dat hun moeder ingreep met hun 'Yeah, get him fired'.

Verder is het vooral de bekendheid met internet dat hem hier hielp, en niet een moeder die advocate is. Overigens ook niet echt realistisch dit, aangezien iedereen dergelijk onderzoek wel kan doen, maar om uiteindelijk in een rechtzaal je recht te halen, is een stap die voor velen niet weggelegd is. Zelfs al heb je een rechtsbijstandverzekering, dan nog betaal je vaak voor de zaken die verder gaan dan een consult. Tenzij je een wat dikkere verzekering hebt.
Ik vond ook wel dat die kinderen zich verwend gedroegen! Over de rest kan ik niks zinnigs zeggen want ik ken het amerikaanse rechtssysteem niet echt.
pi_117503294
Ik ben het er wel mee eens dat Zach en Grace over het algemeen vrij verwend zijn ( zoals bij alle kinderen op TV tegenwoordig ), maar in deze aflevering vond ik vooral Zach zich gewoon goed gedragen, naast de ''get him fired'' attitude. Hij werd onterecht van de weg gehaald en die agent naaide hem gewoon met allerlei dingen. Dan is het logisch dat hij niet wil dat die agent daarmee weg komt. En je hebt gelijk, veel mensen hebben die kans dan niet....hij toevallig wel. Hij heeft t geluk dat hij ouders heeft in het rechtsysteem. Daarnaast wou Zach eigenlijk maar een ding...excuses. Toen hij die kreeg was het ook goed. Dat is niet verwend ( vind ik dan ). Maar in andere afleveringen...ja, dan zijn ze verwend.

Over de vechtscene ook nog...die acteurs die Kalinda en Nick spelen stonden er op dat ze de stunts volledig zelf zouden doen. Voor de chemistry en voor de ervaring e.d. Dus dan is het logisch dat het niet ECHT gevaarlijk word. Zelfs nu hadden ze elkaar al een paar keer wat blauwe plekken bezorgd stond in een interview.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2012 14:08:52 ]
pi_117713974
Nog maar een paar uurtjes en dan is episode 2 hier te zien, jeej :D
pi_117726635
Leuke aflevering! Ik heb het gevoel dat Alicia en Peter weer steeds dichter bij elkaar komen terwijl ze steeds verder afglijd uit de firma. En ik denk dat Diane ook dat gevoel heeft gezien haar laatste scene met Alicia. En dat heeft te maken met die Maddie, die volgens mij nog wel een eigen plan heeft met Alicia.

En we hadden een kleine Gilmore Girls reunie met die Lionel,Cary ; en die dokter die moest getuigen. Die zat ook in Gilmore Girls als de directeur van Rory's school. Vond ik wel leuk :P

En leuk om Maura Tierney eindelijk te zien! Ook daar een kleine reunie met haar en Alicia ( uit E.R. tijdperk ). Vond haar wel een leuk personage!

Alicia had wel leuke humor deze aflevering. ''Yup, I am exhausted. And it's not even noon'', of iets in die richting.

Kalinda en haar man...beetje twisted. Die scene met dat ijsje...LOL. Gecompliceerde relatie in ieder geval...wel blij dat ze Alicia informeerde over wie hij was..
pi_117754589
Zo Alicia zit even niet in een al te beste positie op haar werk nu :{
pi_117891287
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

En we hadden een kleine Gilmore Girls reunie met die Lionel,Cary ; en die dokter die moest getuigen. Die zat ook in Gilmore Girls als de directeur van Rory's school. Vond ik wel leuk :P

Viel mij ook al op :Y
pi_117999512
Word ondertussen een beetje eentonig maar ik vond de aflevering erg sterk. Net wanneer je denkt dat de serie niet meer vooruit kan qua kwaliteit..gebeurt het toch.

Enige wat me enigszins teleurstelt is de verhaallijn rondom Kalinda en Nick. Die relatie is echt messed up. Ik snap niet waarom Kalinda niet gewoon een restraining order aanvraagt ofzo zodat hij op afstand moet blijven. Ik ben heel erg benieuwd welke kant het opgaat met dat verhaal. Dat Lana ( FBI ) weer terug kwam vond ik wel erg leuk. Geen idee waarom, maar terugkerende gastrollen doen me altijd wel wat in deze serie :P Heeft wel wat dat personages niet voorkomen in 1 random aflevering en daarna nooit meer voorbij komen.

Het verhaal rondom het ''schandaal'' vond ik het boeiendste. Beetje throwbacks naar het eerste seizoen. Blij dat het niet om de Alicia/Will affaire ging ( en tof hoe Eli daar mee omging trouwens! ), maar voor heel even dacht ik dat Peter echt de fout was ingegaan weer. Blij dat ze zijn karakter groei geven door hem niet weer vreemd te laten gaan ( ook al waren ze technisch gezien niet samen in een officiele relatie ). Peter verdiende die kus op het eind! Al wil ik nog steeds niet dat ze weer samen gelukkig worden. Alicia is single t leukste..gewoon met dr kids.

SPOILER
Oh, en ze mogen Cary wel wat meer te doen geven!
pi_118044796
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Enige wat me enigszins teleurstelt is de verhaallijn rondom Kalinda en Nick. Die relatie is echt messed up. Ik snap niet waarom Kalinda niet gewoon een restraining order aanvraagt ofzo zodat hij op afstand moet blijven. Ik ben heel erg benieuwd welke kant het opgaat met dat verhaal. Dat Lana ( FBI ) weer terug kwam vond ik wel erg leuk. Geen idee waarom, maar terugkerende gastrollen doen me altijd wel wat in deze serie :P Heeft wel wat dat personages niet voorkomen in 1 random aflevering en daarna nooit meer voorbij komen.
Daar mogen ze wel eens wat uitleg over gaan geven ja! Ik vind deze serie meestal best logisch, maar ik heb echt moeite met begrijpen hoe onze onafhankelijke no-nonsense Kalinda ooit met zo'n dominante vrouwenhater is getrouwd. De deur uit met die vent! :P

quote:
Ik wil ook meer Cary!!

En ik vond de kus leuk O+
(Waar ik helaas over was gespoilerd omdat ik TGW volg op facebook :') )
pi_118046260
ik gok trouwens dat deze aflevering ingezonden gaat worden namens Julianna Marguilles voor de komende Golden Globes en mogelijk de Emmy's van volgend jaar. Vond dat ze er erg goed in acteerde. Scenes met bijna iedereen en allerlei emoties verpakt in een aflevering.
pi_118236819
quote:

Ja, dat vind ik ook vreemd. Het lijkt wel alsof ze hem aankan, maar misschien dat ze toch bij hem blijft zodat hij haar omgeving niks aan doet (ook al is die Lana een FBI-agent en kan haar niet veel gebeuren).

quote:
Ja. Hij is echt nog niet vaak voorbij gekomen. :(

Trouwens, de topictitel mag wel veranderd worden :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:09:22 #52
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_118250093
Tsja, het blijft een vrouwenserie op deze manier. Wel jammer dat ze dit niet wat breder trekken en de mannen meer geven dan alleen rollen in functie van het vrouwenvolk. Daar is de serie goed genoeg voor.

Toen ik de afleveringen achter elkaar kon door kijken stoorde ik me er minder aan. Maar nu ik per week moet kijken trek ik dat niet echt. Ga het dus maar weer opsparen....
pi_118254225
Valt opzich ook wel mee. Alicia heeft altijd wat te doen maar daarnaast lijkt het te verwisselen per seizoen. Seizoen 3 draaide vooral om Will en zn sores, en ook Cary bij t OM. Seizoen 2 om Kalinda en Blake en later Peter. Seizoen 4 begint wel goed maar Cary wordt wat vergeten. Alle vertrouwen in dat hij later in t seizoen weer meer te doen krijgt.

Wat als Kalinda van plan is ( in geheime samenspraak met Lana ) om Bishop te betrekken met Nick? Dat Bishop m wat aandoet of dat ze Nick pakken voor poging tot moord op Lana...ik heb vermoeden dat Kalinda nog steeds slim is voor dat soort plannetjes. Ik schat de schrijvers ook wel beter in.
pi_118254976
Lana is ook wel echt lekker.
pi_118280524
Nieuwe aflevering was weer top. Ik vertrouw die Maddie Hayward voor geen meter. Ik weet dat ze geld heeft gedoneerd aan de Florrick campagne dus het zou niet logisch zijn dat zij degene is die die anonieme tip heeft gegeven aan die vent van de blog ( die Eli belde in de laatste minuut ), maar toch verdenk ik haar er van. En als ze het niet is...dan is ze wat anders van plan. Het is zoals Alicia zelf al zei...zelf is ze niet zo heel interessant voor iemand als Maddie. Er is een andere reden dat Maddie ''vriendinnen'' wilt zijn denk ik.

Eindelijk onze oude Kalinda even terug zonder Nick drama! Ze is meteen weer een stuk leuker.

De zaak zat ook goed in elkaar, en ik vond t tof hoe fanatiek Diane was :P Ook echt hoe ze neerplofte in haar kantoor toen ze gewonnen had.

Wel leuk dat Cary nu een kantoor deelt met Alicia. Hopelijk brengt hem dat ook wat meer in het verhaal.

Die accountant van hun ( naam kwijt ) vind ik ook maar raar. Geen idee wat hij nou precies wilt en wie hij mag enzo.

Vind het bij TGW zo leuk dat het net zoveel draait om de politiek en het drama daaromheen, dan alleen het leven van een advocaat. Oh, en ik heb geen medelijden met Jackie. Vond het alleen maar grappig :P
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:51:40 #56
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118287766
Het kan ook door die journaliste zelf gelekt zijn. Als het publiekelijk bekend word dat dat verhaal er is word de druk op de krant veel groter om het alsnog te publiceren.

Verder inderdaad een leuke aflevering weer :)
Neil Degrasse Tyson
pi_118293061
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is zoals Alicia zelf al zei...zelf is ze niet zo heel interessant voor iemand als Maddie. Er is een andere reden dat Maddie ''vriendinnen'' wilt zijn denk ik.

Idd dat denk ik ook.
pi_118310114
De rechter in deze aflevering :')

quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Idd dat denk ik ook.
Ik ben ook wel benieuwd waar dat heengaat ja!

En Jackie psychotisch :?
pi_118665901
Dylan :'( :'( Had echt medelijden met die jongen.

Ik vond dat stukje leuk dat die trustee mee kon helpen :D Ook handig van Cary dat hij op de hoogte is van bepaalde procedures omdat hij voor de officier van justitie werkte.

Verder vind ik het moeilijk om die Nick nou in te schatten. De ene keer lijkt hij tegen Kalinda te zijn, maar een andere keer laat hij toch zien het beste voor te hebben met haar...
pi_118676994
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef Goofoyou het volgende:
Dylan :'( :'( Had echt medelijden met die jongen.

Ik vond dat stukje leuk dat die trustee mee kon helpen :D Ook handig van Cary dat hij op de hoogte is van bepaalde procedures omdat hij voor de officier van justitie werkte.

Verder vind ik het moeilijk om die Nick nou in te schatten. De ene keer lijkt hij tegen Kalinda te zijn, maar een andere keer laat hij toch zien het beste voor te hebben met haar...

Cary O+ en die trustee waren leuk ja!

En volgens mij is Nick zo'n type dat zijn vrouw tegen alles en iedereen beschermd, maar ondertussen zelf haar grootste probleem is }:|
pi_118679534
Ik las in ieder geval ( ik heb de afgelopen afl nog niet gezien wonderbaarlijk genoeg ) dat de schrijvers nu weten dat die Nick niet geliefd is en dat Kalinda zo een beetje verpest wordt...dus ze gaan de verhaallijn sneller afronden dan gepland.

SPOILER
pi_118683056
Ik vond het verhaal met Nick wel leuk beginnen, maar het is echt zo vaag uitgewerkt tot nu toe :?

Ben trouwens wel benieuwd hoe het nou zit met die stalkerfoto's die Lana kennelijk verzamelt!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:05:35 #63
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118684375
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Mry het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe het nou zit met die stalkerfoto's die Lana kennelijk verzamelt!
Of die Nick stiekem gemaakt heeft bij een van zijn bezoeken aan Alica, die zit precies tegenover Eli. Bij Nick weet je niks zeker.
Neil Degrasse Tyson
pi_118715113
Ik begin die Nick langzamerhand wel wat enger te vinden eigenlijk. Begint nu wat vaart in te komen. Ik denk ook dat Nick die foto gewoon gemaakt heeft, in een poging Kalinda in te palmen. Ik zie Lana er niet voor aan al die foto's van Kalinda te hebben....al zal het wel een leuke plot twist zijn.

Hoe het in de politiek gaat vind ik ook erg leuk. Ik denk dat Peter wel een fout heeft gemaakt met die Indira. Gezien die Maddie er opeens mee stopte ( financiering ) na haar te hebben gesproken.
SPOILER
pi_118889443
Voorspelbaar ( zie vorige posts ) dat Maddie zich verkiesbaar zou gaan stellen tegenover Peter. Bracht wel goede scenes teweeg tussen Maddie/Alicia en Maddie/Peter. Peter is leuk als hij het opneemt voor Alicia :D

Verder sprak de zaak me heel erg aan, ik vond hem erg goed in elkaar gezet! En de acteerprestaties waren weer van hoog niveau.

En Kalinda/Alicia samen aan het drinken! Cheers! O+ O+ Leuk dat Kalinda die foto niet verstopte ofzo maar ook aan Eli liet zien. Hopelijk zit Nick daar gewoon achter..en niet Lana.

Toffe ep in ieder geval! Eerste scene was ook erg leuk, met bijna alle gaststerren in die wachtruimte.
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:32:13 #66
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_118891079
Hij was inderdaad weer leuk. Ook leuk dat Kristen Chenoweth weer terug is na dr ongelukje op de set.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:09:00 #67
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119047805
SPOILER
*O*
Neil Degrasse Tyson
pi_119049525
SPOILER
pi_119411062
Cary -O-
Maar wel heel leuk dat hij weer een grotere rol heeft de laatste paar afleveringen!
pi_119414554
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:24 schreef Mry het volgende:
Cary -O-
Maar wel heel leuk dat hij weer een grotere rol heeft de laatste paar afleveringen!
Ja, die werd goed onder handen genomen..zal die Nick wel achter zitten. Goede aflevering verder weer. Serie blijft telkens op een hoog niveau ; zie je niet meer vaak tegenwoordig bij series. Alleen de verhaallijn van Grace vond ik niet veel toevoegen. Zaak van de week vond ik wel leuk! Die Laura vind ik een leuk nieuw karakter..die vrouw die nu bij de DA werkt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 01:43:46 #71
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119414738
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 01:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, die werd goed onder handen genomen..zal die Nick wel achter zitten. Goede aflevering verder weer. Serie blijft telkens op een hoog niveau ; zie je niet meer vaak tegenwoordig bij series. Alleen de verhaallijn van Grace vond ik niet veel toevoegen. Zaak van de week vond ik wel leuk! Die Laura vind ik een leuk nieuw karakter..die vrouw die nu bij de DA werkt.
Aangezien die aanvaller ook over zijn Calvin Klein pak begon zal dat wel ja.
Neil Degrasse Tyson
pi_119418225
Ik ben wel benieuwd of het nog gevolgen gaat hebben hoe ze de rechter hebben aangepakt in de laatste aflevering. Het zou me niets verbazen als ze wat andere rechters tegen zich gekeerd hebben nu.

Ik hoop eigenlijk dat de verhaallijn van Grace nog een (wat boeiender) vervolg krijgt. Want anders voegde het inderdaad niet zoveel toe.

Het is wel grappig hoe Peter meteen alles doet wat Alicia wil :P
pi_119423484
Ja, lijkt me niet dat ze de rechters blij hebben gemaakt daarmee. Wie weet.

Als ze verder gaan met de verhaallijn van Grace en ze doen er toch wat meer mee, dan neem ik mijn woorden terug inderdaad. Maar als het enkel voor deze aflevering was vond ik het wat raar.

Maar vond dit al met al wel de minste van het seizoen, al vond ik hem nog steeds erg goed. Maar dat van Grace vergalde het echt een beetje :P Zach met de campagne was nog enigszins interessant.
pi_119568879
Cary :'( Toen Cary de telefoon oppakte dacht ik echt aaah nee he :') Als Nick eventjes na had gedacht, wist hij wel dat Alicia en Cary een kantoor delen. Maarja, sowieso heeft die man geen hersenen.

Ik had toch wel medelijden met die rechter eigenlijk. Hij verliet de zaal echt als zo'n zielig mannetje ;(

Oh, en hoeveel vrouwen heeft Will gehad eigk :') Vraag me af of mensen een soort teller bijhouden van al de vrouwen die langskomen :P
pi_119569723
Will heeft vrij veel dames gehad ja :P Maar weinig daarvan waren er echt serieus. Meer flirt/seks dan wat meer. Even uit mijn hoofd :

- Die dame uit seizoen 1 die advocaat was van die Rosco..die een eigen programma had op het netwerk en daar was een rechtzaak van gekomen omdat die Rosco leugens verspreidde in dat programma.

- Tammy ( uit seizoen 2 - en die kwam ook keertje terug in seizoen 3 )

- Alicia dan

- Callie Simko ( eind seizoen 3, die advocate die ook disbarred was door drugs volgens mij )

En dan flirt hij nu met die Laura :P Maar valt op zich dus wel mee met de dames waar hij echt wat voor leek te voelen/of seks mee had. Het is veelal flirten eigenlijk :P
pi_119656404
Die laatste scene :9
pi_119666978
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:07 schreef byah het volgende:
Die laatste scene :9
Lol, die was wel mooi ja :P Volgens mij deed ze het ook echt omdat haar moeder ergens een punt had, maar dat ze het tegendeel wou bewijzen ofzo. Zag er in ieder geval wel steamy uit. Bond ze hem nou vast aan de wc? :P

Verder een leuke ep! Ik snapte de zaak niet helemaal ( gebruik nooit ondertitels ), en ik hoorde niet wat er tegen Cary gezegd werd in het begin ( in die regen, bij die auto ). Maar verder was hij weer sterk. Vooral de moeder van Alicia en Owen is goed gecast. Sowieso is het altijd leuk familie van Alicia te zien - vooral haar broer :D

Weinig Kalinda alleen, maar een scene! Jammer. En helemaal geen Eli.
pi_119904020
Zou Kalinda hem vermoord hebben :o
pi_119905618
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou Kalinda hem vermoord hebben :o
Die indruk kregen wij hier wel :P Altijd leuk om Kalinda met sunglasses te zien :P
pi_121036114
Gelukkig nieuwjaar aan elke TGW poster hier! :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:21:35 #81
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121036719
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gelukkig nieuwjaar aan elke TGW poster hier! :)
Beste wensen, en nog veel TGW afleveringen *O*
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:56:55 #82
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_121673989
De aflevering van afgelopen weekend! ^O^ :D :') ^O^
2019: The Great Awakening
pi_121693397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef MangoTree het volgende:
De aflevering van afgelopen weekend! ^O^ :D :') ^O^
Vond ik nou ook! Altijd leuk om Elsbeth terug te zien. Die rol is echt zo fantastisch :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:27:33 #84
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121697544
“Oh, don’t worry, just the wife.”

"Miss. Tascioni , you got a minute?"

Nu al zin in de volgende aflevering *O*
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:37:19 #85
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_121698143
:D

2019: The Great Awakening
pi_121701669
quote:
O+ Zij is echt zo grappig.

Alicia bij Peter in de trailer was ook erg grappig ja. Echt dat gezicht van Eli :P hij dacht dat hij weer bezig was met iemand anders volgens mij.

En dus hopelijk meer Elsbeth als ze de advocaat wordt van Eli ^^
pi_121745929
Elsbeth Tascioni _O_

Leuke aflevering inderdaad :)
Alleen nu weer een week pauze }:|
pi_122160307
Woah ik voorzie een Alicia die binnenkort weggaat? :D
Whatever I want.
pi_122218128
Ik wil echt meer Elsbeth Tascioni *O* Zij is echt zo grappig. Jammer, weer een week wachten, wat is dat toch.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:42:55 #90
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122233458
Wel mooi gedaan, dat ze tegen al die andere partners precies hetzelfde zei. Verder is het wel een beetje een jankerd. Want een hoop van wat ze kan doen is alleen maar omdat ze handig getrouwd is. Op die manier heeft ze Eli Gold binnengehaald, en toen er gekozen moest worden tussen haar en Cary, kozen ze voor haar op basis daarvan. En dat was niet voor het eerst.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122239902
Zal me niks verbazen als ze als ''schok'' aan het eind van het seizoen elders gaat werken, bij Canning bijvoorbeeld. Maar dat zullen de schrijvers niet durven denk ik. Zou wel tof zijn eigenlijk, want Will en Diane behandelden haar nou niet echt optimaal.
pi_122257602
Maar ze is nu partner geworden toch? Ik denk niet dat ze nu 600.000 dollar gaan investeren en dan na een paar maanden ergens anders gaat werken. Hoewel ik het op zich niet vervelend zou vinden als ze voor Canning gaat werken, ik vind hem altijd een leuk personage. Ze mag alleen Cary en Kalinda wel meenemen dan :P
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:46:01 #93
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122259602
Het is de vraag of Canning haar zo veel beter zou behandelen, dat is net zo goed een advocaat met genoeg motieven waar Alicia het niet mee eens zal zijn. Volgens mij is ze nog geen partner overigens, ze heeft de partners bedankt voor de kans maar heeft nog geen officieel ja gezegd. Al denk ik wel dat ze dat zal doen, iedereen zegt ja. Al is het maar omdat het anders voor het verhaal onhandig word.
Als Alicia voor Canning zou werken heb je te veel verhalen die door elkaar moeten lopen. Alicia bij d'r nieuwe baan, de nieuwe mensen, de zaak die ze die week krijgt, het gebeuren bij Lockheart Gardner, hun zaak van de week en de kantoorpolitiek, de campagne van Peter en het thuisfront van Alicia. Dat krijg je nooit allemaal in goede mate in 43 min. Dus dan zou je, zoals nu met het thuisfront al af en toe gebeurt, steeds stukken verhaal weg moeten laten.
Neil Degrasse Tyson
pi_122261385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:54 schreef Mry het volgende:
Maar ze is nu partner geworden toch? Ik denk niet dat ze nu 600.000 dollar gaan investeren en dan na een paar maanden ergens anders gaat werken. Hoewel ik het op zich niet vervelend zou vinden als ze voor Canning gaat werken, ik vind hem altijd een leuk personage. Ze mag alleen Cary en Kalinda wel meenemen dan :P
Goed punt ja :P
pi_122262195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is de vraag of Canning haar zo veel beter zou behandelen, dat is net zo goed een advocaat met genoeg motieven waar Alicia het niet mee eens zal zijn. Volgens mij is ze nog geen partner overigens, ze heeft de partners bedankt voor de kans maar heeft nog geen officieel ja gezegd. Al denk ik wel dat ze dat zal doen, iedereen zegt ja. Al is het maar omdat het anders voor het verhaal onhandig word.
Als Alicia voor Canning zou werken heb je te veel verhalen die door elkaar moeten lopen. Alicia bij d'r nieuwe baan, de nieuwe mensen, de zaak die ze die week krijgt, het gebeuren bij Lockheart Gardner, hun zaak van de week en de kantoorpolitiek, de campagne van Peter en het thuisfront van Alicia. Dat krijg je nooit allemaal in goede mate in 43 min. Dus dan zou je, zoals nu met het thuisfront al af en toe gebeurt, steeds stukken verhaal weg moeten laten.
Ze heeft iets in de trant van 'I won't disappoint you' tegen die andere partners gezegd dus daarom dacht ik dat ze al geaccepteerd had. Maar als dat alles is dan zit ze daar natuurlijk nog niet aan vast. Je hebt denk ik sowieso gelijk dat er teveel verhaallijnen zouden komen als Alicia bij een andere firm gaat werken.

Ik heb vorige week wat afleveringen uit seizoen 1 terug gekeken omdat er geen nieuwe ep was en dat is best leuk om te doen! Ik vond het vooral heel grappig dat Cary in die eerste afleveringen echt nog een klein irritant jongetje is _O-
pi_122264481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:40 schreef Mry het volgende:

[..]

Ze heeft iets in de trant van 'I won't disappoint you' tegen die andere partners gezegd dus daarom dacht ik dat ze al geaccepteerd had. Maar als dat alles is dan zit ze daar natuurlijk nog niet aan vast. Je hebt denk ik sowieso gelijk dat er teveel verhaallijnen zouden komen als Alicia bij een andere firm gaat werken.

Ik heb vorige week wat afleveringen uit seizoen 1 terug gekeken omdat er geen nieuwe ep was en dat is best leuk om te doen! Ik vond het vooral heel grappig dat Cary in die eerste afleveringen echt nog een klein irritant jongetje is _O-
Kwam bij mij ook over alsof dat gewoon gelijk stond aan het ja-woord tegenover de partners. Dus ze zal inderdaad wel partner zijn nu.
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:59:19 #97
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122279668
Het partner worden zal alleen nog een formaliteit zijn inderdaad. Heb niet het idee dat ze nog nee zou willen gaan zeggen of zoiets. Maar ze kunnen nog een leuk momentje maken van het tekenen van de papieren. En het lenen van het geld door Peter is weer een handig excuus om hem en Alicia in een scene te krijgen. Dus misschien zien we er nog wat van.
Neil Degrasse Tyson
pi_122766271
Het is toch nog niet zeker of er een volgend seizoen komt ivm tegenvallende kijkcijfers?
Als dit het laatste seizoen is, wat ik niet hoop, zou ze best eens een verrassende beslissing kunnen nemen over het partnerschap...
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:00:29 #99
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122856437
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Jee2701 het volgende:
Het is toch nog niet zeker of er een volgend seizoen komt ivm tegenvallende kijkcijfers?
Als dit het laatste seizoen is, wat ik niet hoop, zou ze best eens een verrassende beslissing kunnen nemen over het partnerschap...
Dat zou dan wel betekenen dat Alicia de serie afsluit met problemen bij Lockheart Gardner, dat zie ik ze niet zo snel doen.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren als Peter het gouverneurschap zou winnen. Dan zou hij uit Chicago moeten verhuizen naar Springfield.

Kijk eens wie er terug komt:
SPOILER
*O*
Neil Degrasse Tyson
pi_122858056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zou dan wel betekenen dat Alicia de serie afsluit met problemen bij Lockheart Gardner, dat zie ik ze niet zo snel doen.
Het zo verre van de eerste serie zijn die gewoon afgekapt wordt zonder dat er een einde aan het verhaal komt. Feitelijk eindigen de meeste series zo, en doen ze niet de moeite om effe een redelijk einde te schrijven. Van de series die ik gekeken heb, hebben ze dat alleen bij Jericho gedaan. Andere series zaten gewoon midden in het verhaal.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')