abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114201213
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Plums het volgende:

[..]

Staat gewoon in het nieuwsbericht.
Maar op dezelfde lijst staan ook mensen van wie bekend is dat ze in het verleden veroordeeld zijn. Zo staat er correspondentie op die afkomstig lijkt te zijn van Ad van der B., de veroordeelde ex-voorzitter van pedoclub Martijn.

[..]

Dan moet er maar goed onderzoek komen en onschuld bewezen worden. Better safe than sorry.
Dat zeg je wel heel makkelijk... Zeg je dat ook als jouw naam ineens op zo'n lijst zou prijken... Better safe than Sorry...

Maar intussen heb je wel de naam en de manier van werken is dan; "Waar rook is, is vuur" en je bent onbewust al veroordeeld... Je kunt dan nog zoveel keer je onschuld bewijzen, maar omdat je gelinkt bent aan pedofilie of pedoseksueel te zijn, je wordt erop aangekeken.

Trouwens zit er een verschil tussen pedofiel of pedoseksueel zijn, een pedofiel houdt van kinderen en dat zijn ook de moeders, vaders en mensen die functioneren bij (sport)verenigingen bijv. en een pedoseksueel heeft daadwerkelijk seks of voort seksuele handelingen uit met kinderen. Dus het verschil is er wel, maar dat vergeten we voor het gemak...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:34:30 #127
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_114201711
Zie hier, de schandpaal anno 2012.

Al is die lijst voor 99% correct, dan nog is het leed voor die andere vijf niet te overzien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_114202620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef xxmisterxx het volgende:

[..]

Dat zeg je wel heel makkelijk... Zeg je dat ook als jouw naam ineens op zo'n lijst zou prijken... Better safe than Sorry...

Maar intussen heb je wel de naam en de manier van werken is dan; "Waar rook is, is vuur" en je bent onbewust al veroordeeld... Je kunt dan nog zoveel keer je onschuld bewijzen, maar omdat je gelinkt bent aan pedofilie of pedoseksueel te zijn, je wordt erop aangekeken.

Trouwens zit er een verschil tussen pedofiel of pedoseksueel zijn, een pedofiel houdt van kinderen en dat zijn ook de moeders, vaders en mensen die functioneren bij (sport)verenigingen bijv. en een pedoseksueel heeft daadwerkelijk seks of voort seksuele handelingen uit met kinderen. Dus het verschil is er wel, maar dat vergeten we voor het gemak...
Ja, als er zo wel pedo's gepakt worden en mijn onschuld bewezen wordt vind ik het prima.
En wtf? Pedofielen voelen zich seksueel aangetrokken tot kinderen he, die houden niet gewoon een beetje van kinderen, die willen er seks mee. Dat is net zo erg als iemand die daadwerkelijk seks met kinderen heeft, gezien die pedofiel zich waarschijnlijk wel fijn rukt op foto's en video's van kleine baby's die gepenetreerd worden of aan een pik moeten zuigen. :{w Ik zie echt geen verschil.
Dat zijn dus niet de normale mama's en papa's en coaches die het omgaan met kinderen leuk vinden, want die voelen zich absoluut niet aangetrokken tot die kinderen.
I'm not a sinner.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:04:18 #129
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_114202695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
Al is die lijst voor 99% correct, dan nog is het leed voor die andere vijf niet te overzien.
Dit.
Paardelul !!!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:15:39 #130
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114203080
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Plums het volgende:

[..]

Ja, als er zo wel pedo's gepakt worden en mijn onschuld bewezen wordt vind ik het prima.
En wtf? Pedofielen voelen zich seksueel aangetrokken tot kinderen he, die houden niet gewoon een beetje van kinderen, die willen er seks mee. Dat is net zo erg als iemand die daadwerkelijk seks met kinderen heeft, gezien die pedofiel zich waarschijnlijk wel fijn rukt op foto's en video's van kleine baby's die gepenetreerd worden of aan een pik moeten zuigen. :{w Ik zie echt geen verschil.
Dat zijn dus niet de normale mama's en papa's en coaches die het omgaan met kinderen leuk vinden, want die voelen zich absoluut niet aangetrokken tot die kinderen.
Juist.. :')
pi_114208743
quote:

[..]

zelfs als je onschuld bewezen is zwerft die lijst nog rond op het internet en sta je daardoor bekend bij een deel van de mensen als pedofiel.
en waar rook is is vuur je staat op een lijst en niet iedere schuldige wordt veroordeeld wie zegt dat jij geen pedofiel bent ondanks dat je bent vrijgesproken?
quote:
pi_114264747
quote:

[..]

Maar zo werkt het dus niet met pedo's. Ze kunnen je schuld niet bewijzen, maar dat betekent niet dat je onschuldig bent .. je naam staat op die lijst dus het is klaar, uit, jij bent pedo!

quote:
Slaat je fantasie nou niet een beetje op hol?
pleased to meet you
pi_114274891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:20 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ga voor de grap die lijst maar eens bekijken... Via de link van de post van YuckFou kan je em vinden.
Er staan mensen op waarvan je al 100% zeker kan zijn dat die dus echt geen pedofiel zijn :N Huismoeders met kindjes, gewoon doodnormale mensen.
Nee ik vind die lijst veelste ver gaan :{
En vrouwen doen zoiets niet..vraag maar aan mevrouw Dutroux
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_114275077
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En vrouwen doen zoiets niet..vraag maar aan mevrouw Dutroux
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_114275388
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:38 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ja, je hebt mijn reactie gequote. Chapeau. En nu ?
Ben jij pedofiel?
pi_114275426
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ben jij pedofiel?
Jezus christus, dit wordt echt te treurig nu _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_114275521
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jezus christus, dit wordt echt te treurig nu _O-
Maar jij vind dus dat je een verschil moet maken tussen pedofielen en pedoseksuelen?
pi_114275572
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Maar jij vind dus dat je een verschil moet maken tussen pedofielen en pedoseksuelen?
Je weet schijnbaar het verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel niet? :')
pi_114277365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef DjinN het volgende:

[..]

Onzin. Ik kan me voorstellen dat je als moeder zijnde soms gaat zoeken of er pedo's bij jou in de buurt wonen. En ik kan me voorstellen dat ze dan om die reden een x inlogt op zo'n chatkanaal.
Als jij een x op Google zoekt hoe je een bom kan maken, dan wil dat toch ook niet meteen zeggen dat jij een terrorist bent ?
Kijk je kunt natuurlijk een lijst ter defamatie maken en daard dan Adje tussenstoppen om je lijst geloofwaardig te maken. En als bedrijf...wie heeft wer wel niet toegang tot je netwerk...en als prive gebruiker, hoeveel (veelal ouderen) nemen de moeite niet om het default password op hun wifi router te veranderen.

Kijk waar rook is is vuur... de lijst online plaatsen is niet gewenst daar ze me wat schoddig overkomt.
De lijst naar betreffende instanties doorsturen en de pers inlichten dat je dit gedaan hebt met wat beruchte namen te lekken (zoals Adje) om te zorgen dat de bureaucratische molen gaat draaien is een prima zaak.
pi_114279749
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ben jij pedofiel?
Stel ik was pedofiel.

Maar ik krijg hulp van een psycholoog voor alle zekerheid daar ik er absoluut niets mee wil doen. Ik zorg dat ik zoveel mogelijk deel uitmaak van de maatschappij, zodat de grenzen in een slechte periode niet alsnog ineens vervagen.

Ik vermijd bewust situaties met kinderen.

Ik ben heel bewust geen pedoseksueel. Wel zoek ik contact met lotgenoten die er hetzelfde in staan als ik om ervaringen te delen en tips hoe er mee om te gaan. Ik heb hier veel steun aan.

Waarom zou ik op die lijst moeten staan? Dan kan ik geen normaal leven meer leiden, niet meer meedraaien in de maatschappij. Kans dat mijn grenzen en principes vervagen neemt enorm toe waarschijnlijk.

Met heksenjachten op mij al helemaal, want dan heb ik al helemaal niets meer te verliezen.

Zo'n lijst publiceren is het domste en gevaarlijkste wat men kan doen :X voor alle partijen.
pi_114324149
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Stel ik was pedofiel.

Maar ik krijg hulp van een psycholoog voor alle zekerheid daar ik er absoluut niets mee wil doen. Ik zorg dat ik zoveel mogelijk deel uitmaak van de maatschappij, zodat de grenzen in een slechte periode niet alsnog ineens vervagen.

Ik vermijd bewust situaties met kinderen.

Ik ben heel bewust geen pedoseksueel. Wel zoek ik contact met lotgenoten die er hetzelfde in staan als ik om ervaringen te delen en tips hoe er mee om te gaan. Ik heb hier veel steun aan.

Waarom zou ik op die lijst moeten staan? Dan kan ik geen normaal leven meer leiden, niet meer meedraaien in de maatschappij. Kans dat mijn grenzen en principes vervagen neemt enorm toe waarschijnlijk.

Met heksenjachten op mij al helemaal, want dan heb ik al helemaal niets meer te verliezen.

Zo'n lijst publiceren is het domste en gevaarlijkste wat men kan doen :X voor alle partijen.
Je staat op die lijst omdat je je suf zit te rukken op fotootjes van misbruikte kindertjes.
Je voorziet in de vraag naar en help dus maa aan het misbruik van,

Hakbijltje of 20 gram lood is het enige medicijn dat 100% helpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')