Rustig met die onderbuik meid, denk aan je bloeddruk..quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar misschien klopt de lijst wel, weten wij veelEn stel, je buurman staat op de lijst en je besluit dat de lijst onzin is maar ondertussen worden je kinderen van 2 en 4 wel verkracht. Ik weet 't niet hoor.
Erg lullig voor de mensen die onschuldig op die lijst staan, maar er staan blijkbaar ook echte pedo's op.
Als je een uitdraai maakt van alle fok users, staan er statistisch gezien ook wel een paar pedo's tussen. Vind je het dat waard om zelf met je echte naam ernaast te staan op de "pedolijst"?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar misschien klopt de lijst wel, weten wij veelEn stel, je buurman staat op de lijst en je besluit dat de lijst onzin is maar ondertussen worden je kinderen van 2 en 4 wel verkracht. Ik weet 't niet hoor.
Erg lullig voor de mensen die onschuldig op die lijst staan, maar er staan blijkbaar ook echte pedo's op.
Staat gewoon in het nieuwsbericht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Rustig met die onderbuik meid, denk aan je bloeddruk..
De buurman heeft zelf een aantal jonge kinderen dus hij kan gewoon binnenhuis blijven.
Blijkbaar? Doe eens posten?
Dan moet er maar goed onderzoek komen en onschuld bewezen worden. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als je een uitdraai maakt van alle fok users, staan er statistisch gezien ook wel een paar pedo's tussen. Vind je het dat waard om zelf met je echte naam ernaast te staan op de "pedolijst"?
Oh laat maar, die gast is al een keer op het RTLnieuws geweest:quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:37 schreef Wootism het volgende:
Oei Roderik Muit gaat online al door het stof door die e-mails die hij verstuurd heeft
Die wereldwijd bekend, zelfs 4channers zijn zo slim om hem ook op de lijst te zetten, geloofwaardigheid enzo "kijk die viezerd staat er ook op dus het moet wel waar zijn"quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Staat gewoon in het nieuwsbericht.
Maar op dezelfde lijst staan ook mensen van wie bekend is dat ze in het verleden veroordeeld zijn. Zo staat er correspondentie op die afkomstig lijkt te zijn van Ad van der B., de veroordeelde ex-voorzitter van pedoclub Martijn.
Ja maar zo werk het nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan moet er maar goed onderzoek komen en onschuld bewezen worden. Better safe than sorry.
Niets mis mee, lees maar:quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oh laat maar, die gast is al een keer op het RTLnieuws geweest:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0937dfde-cc5f-4534-8395-d4946ff3f362
Niet echt slim om in deze context je kop op TV te laten zien lijkt me
Ging er mij meer om dat je met je kop op TV komt en doodleuk verteld dat je pedofiel bent.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets mis mee, lees maar:
RTL Nieuws
'Hulpverlening pedofielen schiet te kort
pedoFIELTJES, knowledge = power
Prima juist, niets verbergen en gewoon open over zijn. Juist doekjes om wikkelen en mensen gaan er vanuit dat je iets slechts doet..quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:46 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ging er mij meer om dat je met je kop op TV komt en doodleuk verteld dat je pedofiel bent.
Dat is niet handig aangezien de meeste mensen geen onderscheid kennen tussen pedofilie en pedosexueel.
Een vriendin van mij vertelde mij recentelijk naar een concert van de backstreetboys geweest te zijn, ik was geschokt kun je begrijpenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef tong80 het volgende:
Er zijn daarentegen ook gewoon jongeren die er in het openbaar voor uitkomen fan van Kane te zijn.
Tegelijk weten ze dat ze de sjaak zijn en publiekelijk aan de schandpaal genageld worden. En degenen die niet op de lijst staan wanen zich ongrijpbaar net als voor deze lijst.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef Manifesto het volgende:
Politie werkt aan pedo zaken ook internationaal, de kleine vissen leiden naar de grootse klootzakken de producenten.....
Als deze lijsten betrouwbaar zijn dan weten een hele hoop pedo's dat het nu tijd is om al het bewijs te vernietigen.
Nice job Anonymous!
Maar die zijn al gestraft door permanente gehoorschade.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef tong80 het volgende:
Er zijn daarentegen ook gewoon jongeren die er in het openbaar voor uitkomen fan van Kane te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:04 schreef speknek het volgende:
Nee maar even serieus, dat Marcel in de reclame van Carglass zat was toch een grap van een fokker? Hoe dom van Anonymous is dat?
Ruud Gullit?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe kan ik ene Badr Hari op die lijst zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |