Please. Iedereen snapt die humor toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. I'm confused. Dit is voor niet-verwijfde homo's... maar iemand die binnenstormt met "hoi schatjes" daar wordt de wijn voor opengetrokken.
Ja jezus heren, make up your fokking MIND!![]()
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar boys,wie komt er mee stappen vanavond in Rotterdam?
Ik ben serieusquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het psychologische effect van de knipoog.
Eng.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Maar boys,wie komt er mee stappen vanavond in Rotterdam?
Ik pak ook mijn tas. In. Morgen weekendje weg met de vrienden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh meid gezellig, wacht ik pak mijn tas en kom.
Hoeveel hutkoffers heb je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak ook mijn tas. In. Morgen weekendje weg met de vrienden.
Ik HAAT tas inpakken.
Seizoen 6, volgens mij, dat begint met hem in het gekkenhuis. Want in seizoen zeven neemt hij die dokter daar in dienst.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
he wonderer, jij bent house gek.
in welke seizoen/aflevering moet house voor de cia een klus doen en komt die cia chick bij hem werken.
is dat zelfde seizoen als dat ie foreman ontsloeg geloof ik
Een heule niet-verwijfde stoere backpack. Me van die hengels en kliksels en padding en ijzer en zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoeveel hutkoffers heb je?
Je bent in elk geval geen flikker. Die hebben vaak zo veel koffers dat het niet meer in de auto past.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een heule niet-verwijfde stoere backpack. Me van die hengels en kliksels en padding en ijzer en zo
Je weet nog niet hoe groot die backpack is!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent in elk geval geen flikker. Die hebben vaak zo veel koffers dat het niet meer in de auto past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |