Baas!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:33 schreef MrBaas het volgende:
Weet iemand wat Fok! is? Is dat een concurrent van FOK!?
Hij zei het niet vriendelijk, en ik bedoelde de ''Hey'' vriendelijk, aangezien ik werk in de Albert Heijn en nog steeds graag mensen gedag zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef Paxcon het volgende:
Hij heeft wel een punt en vertelde het redelijk vriendelijk dus ik zie het probleem niet.
Het is de Albert Heijn, staat een beetje raar als ik Meneer zeg tegen een collega hé, wat zal die klant wel niet denken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:35 schreef MrBaas het volgende:
TS, die man heeft gewoon gelijk. Je spreekt iemand niet aan met: "Heey!". Zeg gewoon meneer tegen hem... Helemaal als hij een stuk ouder is.
Preciessssquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als dit waargebeurd is dan heb je gewoon gelijk hoor.
Hij moet niet doen alsof hij Bentleys verkoopt ofzo
Nou wat raar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Het is de Albert Heijn, staat een beetje raar als ik Meneer zeg tegen een collega hé, wat zal die klant wel niet denken?
Wat je bent, een vakkenvullerquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Het is de Albert Heijn, staat een beetje raar als ik Meneer zeg tegen een collega hé, wat zal die klant wel niet denken?
Inderdaad, gelukkig sta ik op de groenteafdeling en hoef ik dat niet telkens te doen, maar wat een kutwerk is het toch eigenlijk.quote:
Je bent toch niet ouder dan 20 hequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig sta ik op de groenteafdeling en hoef ik dat niet telkens te doen, maar wat een kutwerk is het toch eigenlijk.
Ja, sowieso, als hij mij erop wil aanspreken moet hij dat niet doen in het bijzijn van de klant, dat hoort hij te doen in het magazijn waar hij mij niet voor schut kan zetten en waar we rustig kunnen praten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Je moet dat gaat melden bij zijn overste, dan wordt ie zo nog ontslagen ook
Pardon zeg ik als ik er even langs wil of als ik iets fout doe, ik kijk geen shownieuws, ik zit in 5 vwo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Dan zeg je 'Pardon'
TS kijkt Shownieuws
MBO Ijzerhandel
Zit je in 5 vwo of zit je op 5 vwo of zit je naast 5 vwo of zit je onder 5 vwo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:42 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Pardon zeg ik als ik er even langs wil of als ik iets fout doe, ik kijk geen shownieuws, ik zit in 5 vwo.
Die Nyassi was gewoon op zijn teentjes getrapt en doet alsof hij Bentleys verkoopt.
"Pardon, fucking retard"quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef Michhas het volgende:
Dan zeg je 'Pardon', fucking retard.
TS kijkt Shownieuws
MBO Ijzerhandel
Waarschijnlijk tussenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Zit je in 5 vwo of zit je op 5 vwo of zit je naast 5 vwo of zit je onder 5 vwo?
Hahahahah, inderdaad, die ga ik de volgende keer proberen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
"Pardon, fucking retard"
Dat zou een episch antwoord geweest zijn.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
"Pardon, fucking retard"
Dat zou een episch antwoord geweest zijn.
In en op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Zit je in 5 vwo of zit je op 5 vwo of zit je naast 5 vwo of zit je onder 5 vwo?
Dat niet denken. -_______-----__-----.-.-.-.-.--.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Miousana het volgende:
Denken dat je met vwo alle recht hebt om onbeleefd te doen.
Is het onbeleefd als je een collega met ''Hey'' aanspreekt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Miousana het volgende:
Zelf doe je basisberoeps zeker?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Miousana het volgende:
Nee, ik doe volgend jaar 6 vwo als je dat zo graag wilt weten.quote:
Werk je ergens? Ooit gedaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:52 schreef Miousana het volgende:
[..]
Nee, ik doe volgend jaar 6 vwo als je dat zo graag wilt weten.
Als je hem niet kent (je wist zijn naam immers niet), vind ik dat onbeleefd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:49 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Is het onbeleefd als je een collega met ''Hey'' aanspreekt?
Beleefdheid is voor iedereen anders, blijkbaar is het in zijn cultuur onbeleefd, maar in mijn cultuur niet en aangezien we in Nederland wonen en hij ook moet hij zich maar aanpassen aan die cultuur.
Deze Albert Heijn draait 8 ton in de week, er werken ongeveer 250 mensen en ik werk er pas twee maanden, moet ik soms alle namen weten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:53 schreef Michhas het volgende:
Waarom weet je de naam van je collega trouwens niet
Anders had je ook naar een andere collega kunnen lopen om het daar aan te vragen.
Ik zeg altijd "hey chef". Werkt prima.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef kijkmij het volgende:
Ik heb vaak uitzendkrachten aan het werk waarvan ik de naam ook niet weet. Ik zeg dan vaak "hey, sorry ik weet je naam niet maar ......... (en dan verder)"
Ja dat moet jij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Deze Albert Heijn draait 8 ton in de week, er werken ongeveer 250 mensen en ik werk er pas twee maanden, moet ik soms alle namen weten?
Het probleem is, ik hoef zijn naam niet echt te weten, vakkenvullen is geen werk waarbij je veel hoeft samen te werken, tevens zie ik hem maar 1 keer per maand ongeveer en zal ik hem maar 1 keer per jaar iets vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:53 schreef Miousana het volgende:
[..]
Als je hem niet kent (je wist zijn naam immers niet), vind ik dat onbeleefd.
Ja, ook in een supermarkt. En nee, ik spreek mensen niet zo aan. Dan zeg ik wel iets van: "Pardon/sorry, mag ik wat vragen?"quote:
Kan ook. Maar vind ik zelf een beetje te populair overkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "hey chef". Werkt prima.
Tegen leeftijdsgenoten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, ook in een supermarkt. En nee, ik spreek mensen niet zo aan. Dan zeg ik wel iets van: "Pardon/sorry, mag ik wat vragen?"
Je gaat je verontschuldigen omdat je iets wilt vragen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, ook in een supermarkt. En nee, ik spreek mensen niet zo aan. Dan zeg ik wel iets van: "Pardon/sorry, mag ik wat vragen?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |