abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114122978
Hallo!

Ik ben wel benieuwd hoe het zit bij een nul uren contract. Stel je geeft ruim van tevoren aan welke dagen je NIET kan werken en je wordt dan toch ingepland op die dagen...
Ben je nu verplicht om te komen of is dit niet het geval?
Ik kan er niet veel over vinden op internet.

Groet
Sowieso schrijf je zo.
pi_114123192
Heb je zwart op wit dat je niet beschikbaar bent dan?
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:09:40 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_114123216
Als je het ruim genoeg van tevoren aangeeft, dan weten ze dat je niet kunt en kunnen ze je er ook niet aan houden. Of ze je daarna nog nodig hebben is een ander probleem
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_114123256
0 uren contract is of je werkt of je werkt niet werk je niet dan heb je geen geld. Je hoeft als ik het goed heb niet te komen werken. maar als je niet komt werken heb je geen geld. Je werk op basis van oproep ze kunnnen je zo oproepen maar wat als jij in africa op vakantie bent.
pi_114123292
Wat staat er in je contract over oproepen?
pi_114123340
Meestal staat er in die contracten dat jij geen verplichting hebt om te werken en zij niet om je op te roepen. Dus in overleg uren inplannen. Het kan wel zijn als je vaak niet beschikbaar bent dat ze je helemaal niet meer oproepen of erover gaan zeuren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_114125110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Keiichi het volgende:
Heb je zwart op wit dat je niet beschikbaar bent dan?
Ja dat schrijft iedereen in zo'n agenda daar. Ook vaste medewerkers.
Sowieso schrijf je zo.
pi_114125365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:47 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ik heb gezegt dat ik de vrijdagen en zaterdagen niet kan werken, elke keer vragen ze als ik vrijdags of zaterdags kan werken met andere dagen erbij. dan zeg ik dta ik de diensten van 5-7 6-7- 8-7 kan werken en de diensten 10-7 en 11-7 afvallen ( gewonen nummertjes gepakt als voorbeeld , niet echte datums )

Werkt erg goed hier.
Heb gezegt dat ik volgende maand de vrijdag en zaterdagen wel voor hun kan werken, Dan pak ik de diensten Stel ik wil een aantak weekenden niet werken dan roep ik gewoon dat ik niet kan. Dat is het aller grootste VOORDEEL van een 0 uren contract. Je pland jezelf in op de dagen dat jij wil werken.

*O*

Zelfs met vaste uren als invalkskracht kun je zelf bepalen wat en wanneer , je moet zelf alleen in de gaten houden dat je die uren ook maakt per week. Voor de rest kun je zelf bepalen als je nou de maandag en dinsdag vrij wil of de zaterdga en zondag etc O+
pi_114137295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:47 schreef -XX- het volgende:

[..]

Dat moet dus een 'nee' zijn. Zíj hebben iets zwart-op-wit, jij niet.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')