quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Verhoek, Wesley (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Röseler, Nils (DUI) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Plet, Glynor (NED) Aanvaller
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
26 John, Joshua (NED) Aanvaller
En nog steeds niet.quote:
maar 3 goals gemistquote:
er zijn geen alternatievenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Lekkere snelle site, dat RFMAndorra.Iemand een alternatief?
Ditquote:
Ja preciesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar 3 goals gemist
[..]
er zijn geen alternatieven
volgens de klok hier nog 5 minuten, geen idee hoever mijn stream achterlooptquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja precies![]()
en geen idee hoeveel ik achterloopwat zal het zijn, nog een minuut of 7 tot de rust?
Ja precies, hier ook dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens de klok hier nog 5 minuten, geen idee hoever mijn stream achterloopt
http://rfmandorra.tv/quote:
Rust dusquote:Henkvschuppen HenkvanSchuppen
Ruststand in Andorra 0-3. Totaalstand 9-0 in voordeel Twente. Kans niet zo groot dat Santa Coloma dit na rust nog gaat rechttrekken.#santwe
Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Doet niets.
Is er niet gewoon een sopcast nummer?
quote:
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef tcr het volgende:
Tijdens de rust beeld gewoon op zwart, wat een bazen in Andora...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd
Net als vroeger rond middernacht: programmering was klaar. Beeld op zwart/ruis/testbeeld
Kijk jij de wedstrijd via rfmadorra.tv?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ze hebben wel door dat er een lading lui in Nederland zit te kijken
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk jij de wedstrijd via rfmadorra.tv?
beeld en geluid, maar hapert nu redelijk vaak... ach ja, ze regelen het toch maar!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik waarschijnlijk veel te laat, site ligt plat
Hehe, kan je de link geven naar waar de stream loopt? Website laad hier wel na ~3 minuten merk ik. Maar met 3 minuten per pagina heb ik geen tijd om te gaan zoeken op die site.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beeld en geluid, maar hapert nu redelijk vaak... ach ja, ze regelen het toch maar!
waarschijnlijk ligt internet in heel Andorra plat, zoveel dataverkeer als deze site nu gebruikt
http://rfmandorra.tv en dan gewoon iets naar beneden scrollen op de homepagequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hehe, kan je de link geven naar waar de stream loopt? Website laad hier wel na ~3 minuten merk ik. Maar met 3 minuten per pagina heb ik geen tijd om te gaan zoeken op die site.
Val me trouwens nog mee dat ze daar zelfs facebook en twitter plugins op de site hebben
Thanks!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://rfmandorra.tv en dan gewoon iets naar beneden scrollen op de homepage
Heb hetzelfde gedaan, had er geen zin meer inquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een gehaper nu, om de 10 seconde
anders laat ik het wel voor wat het is, lees de uitslag wel en kijk dan morgen de samenvatting
Kijk uit voor onderschatting hequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
Weet je wat grapig is? Dat vitesse de volgende ronde clubs als Liverpool etc kan loten en dat wij tegen een bagger tegenstander mogen.
Mja, mag er vanuit gaan dat we dat wel moeten winnen tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk uit voor onderschatting he
volgens teletekst welquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er nog wat op het veld of is het nog steeds 0-3?
Gebeurt weinig. Verdedigen met 11 manquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er nog wat op het veld of is het nog steeds 0-3?
Nice!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
Net terug van Andorra, wat een pot
Was niet echt heel boeiend, vooral de 2e helft was geen reet aan met de paar mooi uitgespeelde kansen (tot de doelman). Stadion was echt niet om aan te zien, wat zeg ik... stadion? Tribune met een dak (deels).
De "twente" kaarten waren voor achter het doel.
Zit ruim 40 meter tussen het doel en de 1e rij.
Er tussen lag nog een atletiek baan en een of andere metaal constructie wat ooit voor kogelstoten ofzo werd gebruikt.
Wel cool om te zien hoeveel lui er waren, paar mensen met de auto naar Andorra gereden (wel grappig paar NL kentekens naast elkaar bij het stadion).
Ze hadden ook nog een trommel, voor de hardcore fans van Santa Coloma. Bij een schot die 20 meter naast of over ging werd er hard gejuicht en aangemoedigd__!
Heb een paar leuke foto's geschoten want het uitzicht was echt prachtig. En toen ik net ff aan het filmen was kwam de 2-0 dus die staat ook op beeld
Gelukkig hoefde ik maar 2 uur te rijden, zit zelf in de buurt van Lleida waar Twente ook vandaan kwam. Al met al geslaagd middagje, goedkope sigaretten kunnen scoren en Twente gekeken.
Foto's volgen.
Coolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
Was niet echt heel boeiend, vooral de 2e helft was geen reet aan met de paar mooi uitgespeelde kansen (tot de doelman). Stadion was echt niet om aan te zien, wat zeg ik... stadion? Tribune met een dak (deels).
Er tussen lag nog een atletiek baan en een of andere metaal constructie wat ooit voor kogelstoten ofzo werd gebruikt.
Wel cool om te zien hoeveel lui er waren, paar mensen met de auto naar Andorra gereden (wel grappig paar NL kentekens naast elkaar bij het stadion).
Ze hadden ook nog een trommel, voor de hardcore fans van Santa Coloma. Bij een schot die 20 meter naast of over ging werd er hard gejuicht en aangemoedigd__!
Heb een paar leuke foto's geschoten want het uitzicht was echt prachtig. En toen ik net ff aan het filmen was kwam de 2-0 dus die staat ook op beeld
Gelukkig hoefde ik maar 2 uur te rijden, zit zelf in de buurt van Lleida waar Twente ook vandaan kwam. Al met al geslaagd middagje, goedkope sigaretten kunnen scoren en Twente gekeken.
Foto's volgen.
Beter!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:10 schreef bambino het volgende:
Foto's volgen.
Wat schattig, die agent met hond.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef bambino het volgende:
Video is dit geworden:
http://s291.photobucket.c(...)current=MAH01993.mp4
"Twente staat voor!"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef bambino het volgende:
Video is dit geworden:
http://s291.photobucket.c(...)current=MAH01993.mp4
hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
"Twente staat voor!"
"Dat meen je niet!"
x2quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Moet je wel EL hebben
via sopcast werkt prima, zelfde beelden
Fantastische foto's!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:27 schreef bambino het volgende:
Aangezien ik ze nog aan het uploaden ben en ik nu echt moet gaan slapen (morgen ochtend 8 uur de wekker en dan naar barcelona) zet ik nu vast de links neer zonder img code.
Mochten ze straks klaar zijn en iemand wil het in img zetten zou dat mooi zijn maar met de 100kb snelheid zal dit wel ff duren.
Er is ook een video maar weet niet precies welke link die krijgt.
Als je naar me photobucket gaat kun je hem wel zien. Is van de 3e goal.
-knip-
Zo spel je Gyasi nderdaad, en bedanktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Fer (penalty) en Gyasi (als je dat zo spelt)
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:41 schreef Q. het volgende:
Wel bizar dat een oefenpotje wel op tv is maar een EL wedstrijd niet.
Van een Graafschap supporter gehoord dat hij inderdaad talent heeft, maar dat hij qua karakter een grote klootzak is. Een moeilijk kind.quote:
quote:Plet
![]()
Was een doelpunt geweest met American footbal goals. En dan die palen nog 10 meter verder uit elkaar.
Dat wordt nog een keer een grote voetballert.quote:
Precies. En als hij een eikel is dan vragen we gewoon niet om een handtekening, tenzij hij het zelf aanbiedt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Gyasi lijkt een beetje op Ola John toen die net in het eerste kwam, lekker vrij dartelen over het veldgoede toevoeging aan het elftal en met plezier voetballen...
Ookal is het een eikel, als hij er 10 inschopt en 10 assists maakt en hij kan voor 10mil weg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Precies. En als hij een eikel is dan vragen we gewoon niet om een handtekening, tenzij hij het zelf aanbiedt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wilde ff pizza in de oven flikkeren, staat mijn combi-magnetron in brand![]()
dus nu sta ik in de keuken met laptop en Twente erbij, prioriteiten enzo
Brand, Twente, labtop, pizza: klinkt als een doorsnee weekendje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wilde ff pizza in de oven flikkeren, staat mijn combi-magnetron in brand![]()
dus nu sta ik in de keuken met laptop en Twente erbij, prioriteiten enzo
je vergeet bierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Brand, Twente, labtop, pizza: klinkt als een doorsnee weekendje.
hier is de kenner, bier been there done thatquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Brand, Twente, labtop, pizza: klinkt als een doorsnee weekendje.
Fikkie erbij doen, is het ietsje minder relaxedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef TwenteFC het volgende:
Tijd geleden trouwens dat ik zo relaxed naar Twente heb gekeken..
Geniaal eigen doelpunt eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
0-5
@Mama_Mia
Denk niet dat de rest hier in huis dat op prijs stelt.
Wat deed 'ie?quote:
Furieus? "Wtf?" "Gast doe normaal?"quote:Op zondag 15 juli 2012 03:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn reactie op de rode kaart van fer.
In de richting van Thats bullshit, crazy, ridiculous.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Furieus? "Wtf?" "Gast doe normaal?"
quote:Op zondag 15 juli 2012 04:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In de richting van Thats bullshit, crazy, ridiculous.
quote:
Idd, gewoon emotie tonen, net zoals hij eerder deed, en Preud'homme na hem. Niet dat slappe gedoe van Coquote:Op zondag 15 juli 2012 04:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Sommigen zullen wel zeggen dat McClaren niet altijd even professioneel overkomt. Maar wat hij op zulke moment zegt komt wel vanuit zijn hart. Het is net een supporter. Heb dat liever dan sommige van zijn pers praatjes na afloop van sommige verloren wedstrijden
Veel gelachen om Preud'homme. Zowel langs de zijlijn als in interviews. 'Ik denk wij hebben koed kespeeld maar ...'quote:Op zondag 15 juli 2012 04:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, gewoon emotie tonen, net zoals hij eerder deed, en Preud'homme na hem. Niet dat slappe gedoe van Co
bronquote:'De Jong medisch gekeurd in Gladbach'
Luuk de Jong wordt waarschijnlijk maandag of dinsdag gepresenteerd als nieuwe aanvaller van Borussia Mönchengladbach. Dat meldt de Duitse krant Rheinische Post zondag op de eigen website.
De Jong (21) zou zaterdagmiddag al medische gekeurd zijn in Duitsland. Borussia Mönchengladbach en FC Twente zouden elkaar genaderd zijn in de onderhandelingen. De overgang mislukte vorige week omdat de Duitse club niet wilde voldoen aan de vraagprijs van FC Twente, naar verluidt zo'n 20 miljoen euro.
De Jong herhaalde zondag tijdens de jaarlijkse Open Dag van FC Twente dat hij zijn zinnen heeft gezet op een vertrek naar Borussia Mönchengladbach. 'Ik zie dat als een mooie stap in mijn loopbaan', stelde de spits. 'De clubs zijn nog in onderhandeling. De kansen op mijn vertrek zijn daarom 50 procent.'
Voorzitter Joop Munsterman wilde niet speculeren over het vertrek van De Jong. 'In het voetbal kan alles zo snel veranderen', stelde hij. Trainer Steve McClaren wil zijn spits graag voor FC Twente behouden. 'We zijn namelijk Joshua John ook al kwijtgeraakt', stelde hij. 'Je moet de beste spelers niet laten vertrekken als je om de prijzen wil strijden.'
bankrekening gespekt, maar tegen welke (sportieve) prijs?!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
Maar waarschijnlijk wel voor een prachtig bedrag.
Ik neem toch aan dat ze een lijstje hebben klaar liggen met eventuele opvolgers ?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bankrekening gespekt, maar tegen welke (sportieve) prijs?!
Zou die Wegkamp wat zijn?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze een lijstje hebben klaar liggen met eventuele opvolgers ?
Ja, al blijf ik het belachelijk vinden dat er 20 miljoen wordt gevraagdquote:Op zondag 15 juli 2012 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
Maar waarschijnlijk wel voor een prachtig bedrag.
AD.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef d1ce het volgende:
Ik zie nu net dat de AD keihard faalt met Joshua John
daar ben ik dan heel benieuwd naar, welke beschikbare spits met een minimaal gelijkwaardig niveau te halen is voor Twentequote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze een lijstje hebben klaar liggen met eventuele opvolgers ?
Matavz mag wel naar Twentequote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ben ik dan heel benieuwd naar, welke beschikbare spits met een minimaal gelijkwaardig niveau te halen is voor Twente
Speler met contract, club genoeg geld op de bank, speler hoeft dus niet wegquote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, al blijf ik het belachelijk vinden dat er 20 miljoen wordt gevraagd
Je zal maar met Plet overblijvenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:55 schreef d1ce het volgende:
Wel hoop ik dat er een speler van postuur en naam komt indien Luuk daadwerkelijk weggaat.
Mja, zul je zien dat Joop het geld in het stadion steektquote:
Klopt ja. Benieuwd wat PSV voor Matavz vraagt.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
las ergens dat PSV een bod reeds een 7 miljoen had geweigerd?
Ja natuurlijk mag je het vragen, maar het is belachelijk veel voor zo'n spits. Dat weet jij ook welquote:Op zondag 15 juli 2012 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speler met contract, club genoeg geld op de bank, speler hoeft dus niet wegDan mag je vragen wat je maar wil hebben
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je het vragen, maar het is belachelijk veel voor zo'n spits. Dat weet jij ook wel
Een spits die minstens 100 doelpunten gaat maken in het Oranje shirtquote:Op maandag 16 juli 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je het vragen, maar het is belachelijk veel voor zo'n spits. Dat weet jij ook wel
Nee, echt niet. Als Huntelaar ooit voor 25m weg kon dan kan De Jong zeker voor rond de 20.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Optimisme bij Gladbach over De Jong
In Duitsland is het optimisme groot over het welslagen van de transfer van Luuk de Jong naar Borussia Mönchengladbach. De verwachting is dat het de Bundesligaclub alsnog lukt om de spits bij FC Twente los te weken. Borussia Mönchengladbach mikt erop begin deze week tot zaken te komen over de transfer van De Jong, omdat het de bedoeling is dat de nieuwe spits vrijdag al meegaat naar het trainingskamp in Rottach-Egern.
Berichten in de Duitse media, dat De Jong zaterdag al een medische keuring heeft ondergaan worden door zowel FC Twente, Borussia Mönchengladbach als de begeleiding van de speler categorisch ontkend.
Geen keuring
Technisch directeur Max Eberl van Borussia Mönchengladbach: "Er heeft geen keuring plaatsgevonden. Dat bericht is niet waar. We zijn nog altijd in gesprek met FC Twente en dat zijn goede gesprekken. We hopen op een positieve uitkomst. Of die gesprekken succes op gaan leveren? Daarover kan en wil ik op dit moment niets kwijt.”
Borussia Mönchengladbach is onder de indruk van De Jong en de wil die de speler toont om naar de Bundesligaclub te verhuizen. Zo is de spits bereid om de twintig procent van de transfersom waar hij contractueel recht op heeft te laten vallen. Eberl: "De Jong is een zeer goede speler. We begrijpen dat FC Twente een hoge prijs vraagt voor een speler, die op jonge leeftijd al zoveel heeft laten zien, maar het moet wel binnen onze mogelijkheden liggen.”
Hakken in zand
Naar buiten toe zet FC Twente de hakken nog steeds stevig in het zand, maar het feit dat FC Twente en Gladbach al anderhalve week met elkaar in gesprek zijn, laat een ander beeld zien. Als FC Twente de spits echt niet wil verkopen, dan hadden ze de Duitsers allang de deur gewezen. "Als Borussia maar blijft terugkomen, dan kunnen ze op een bepaald moment toch de juiste snaar raken”, beseft een insider bij FC Twente.
Voor de oefenwedstrijd tegen FC Emmen stribbelde FC Twente-trainer Steve McClaren voor de tv-camera nog wat tegen, maar er leek inmiddels toch wat berusting in zijn stem door te klinken. "We strijden om Luuk te behouden, maar we weten ook dat elke speler zijn prijs heeft”, verzuchtte McClaren.
quote:Pressiemiddel voor De Jong
Hoewel hij nog drie jaar vastligt bij FC Twente, heeft Luuk de Jong toch een pressiemiddel in handen in de moeizame onderhandelingen over een transfer naar Borussia Mönchengladbach. De spits heeft eerder ingestemd met het laten vallen van een percentage van twintig procent van de transfersom, waar hij contractueel recht op heeft, in de overtuiging dat daarmee een akkoord een feit zou zijn.
Als De Jong besluit dat dit een eenmalige aanbieding is voor de transfer naar Borussia en in een later stadium wél vasthoudt aan zijn percentage, moet FC Twente al 17 miljoen euro ontvangen om netto evenveel over te houden als de Duitsers al wilden betalen (12 miljoen euro vast en 2 miljoen bonussen). Dat lijkt een bedrag, dat over een jaar niet snel meer op tafel komt. Nadat De Jong vorige week zaterdag in De Telegraaf duidelijk had gemaakt dat hij per se naar Gladbach wilde verkassen en zijn onvrede uitte over de onderhandelingsmethoden van FC Twente doen de spits en zijn begeleiding er momenteel het zwijgen toe vanuit het adagium dat je een broedende kip niet moet storen.
En hij speelde al eens samen met Tadic. Benieuwd inderdaad wat de vraagprijs is.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef d1ce het volgende:
Ik vind Matavz hier op persoonlijk vlak wel goed passen, hij oogt rustig en het lijkt me ook niet echt iemand die graag in de spotlights staat.
Ik ontken ook niet dat hij een goede spits is. Ben zelfs de laatste die dat ontkent, heb alleen nog een beetje het gevoel dat hij op een hoger niveau nog niet past.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Als Huntelaar ooit voor 25m weg kon dan kan De Jong zeker voor rond de 20.
Alles bijna gezien van Twente afgelopen seizoenen (want vriendinnetje Fct fan) echt een hele hele goede spits in potentie en nu al zo goed.
Idd, en hij heeft al bewezen bijzonder goed met Tadic samen te kunnen werken. Ben benieuwd....quote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef d1ce het volgende:
Ik vind Matavz hier op persoonlijk vlak wel goed passen, hij oogt rustig en het lijkt me ook niet echt iemand die graag in de spotlights staat.
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:23 schreef Q. het volgende:
De vraag is niet of Luuk weg gaat maar wie hem op gaat volgen. Met Plet in de spits speel je volgend jaar in de Jupiler League..
quote:
Denk dat McClaren wel de goede trainer voor Gyasi isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Denk niet dat ze zin hadden om met die camera's naar fucking Andorra te gaan.
[..]
Van een Graafschap supporter gehoord dat hij inderdaad talent heeft, maar dat hij qua karakter een grote klootzak is. Een moeilijk kind.
Met Plet redden we t niet iig.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef gijpie het volgende:
Denk dat er bij 20 miljoen wel te praten valt ,munsterman snap dat bedrag wel denk ik
Ditquote:
quote:'Twente ziet in Castaignos opvolger van De Jong'
Wanneer Luuk de Jong vertrekt bij FC Twente, komt Luc Castaignos in beeld als zijn vervanger. Dat meldt Voetbal International.
De Jong staat voor een transfer naar Borussia Mönchengladbach. De Duitse club wil dolgraag in zee met De Jong, de onderhandelingen tussen beide clubs zijn nog altijd gaande. Mogelijk wordt de transfer van de spits dinsdag afgerond. De twintigjarige Castaignos moet De Jong doen vergeten wanneer hij vertrekt naar Duitsland.
Castaignos mag vertrekken bij Internazionale, de club waar hij sinds de zomer van afgelopen seizoen speelt. De oud-speler van Feyenoord is de belangrijkste gegadigde om De Jong op te volgen in de Grolsch Veste. Wel moet FC Twente afrekenen met belangstelling van Sporting Portugal. Castaignos heeft wel oren naar FC Twente, weet het magazine.
http://www.voetbalprimeur(...)opvolger-van-de-jong
Castaignos? 8 miljoen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Huren, kopen, stelen? Zestien miljoen?
PSV heeft een miljoenenbod op Matavz uit het buitenland gehadquote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef Frutsel het volgende:
volgens Derksen net in Tour du Jour gaat er 'geen club in Nederland op Matavz' een miljoenenbod bieden (iets wat PSV schijnbaar wel ontvangen heeft???)
en als De Jong weggaat heeft Twente de opvolger al in huis: Castaignos
Aldus Johan
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:48 schreef Caland het volgende:
Opzich wel zonde van zo'n Tadic, want koppen kan hij écht niet.
Oh, dat lijkt me niet. Maar als iets Tadic zijn specialiteit is dan is het wel balletjes vanaf de flank panklaar voor het doel leggen. Verhoek is ook zo'n speler. Die kwaliteiten laat je dan wel onbenut,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]_! Ja daar issie ook voor gehaald...
Ik ben het voor de verandering eens niet met je oneensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niet. Maar als iets Tadic zijn specialiteit is dan is het wel balletjes vanaf de flank panklaar voor het doel leggen. Verhoek is ook zo'n speler. Die kwaliteiten laat je dan wel onbenut,
Maargoed, je springt weer in je calimerohouding begrijp ik.
Oh verrek, je hebt het over Castaignosquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niet. Maar als iets Tadic zijn specialiteit is dan is het wel balletjes vanaf de flank panklaar voor het doel leggen. Verhoek is ook zo'n speler. Die kwaliteiten laat je dan wel onbenut,
Maargoed, je springt weer in je calimerohouding begrijp ik.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh verrek, je hebt het over Castaignos
Goeiemorgen Drizzt, neem een bak koffie
Ik ookquote:
*boks*quote:
Idem, ben erg benieuwd waar dit nieuwe elftal toe in staat is zodra alles eenmaal lekker gaat rollen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef blistah het volgende:
Yup, veel versterking en goede zaken gedaan.
Maar 7 mil voor een 19 jarig blaagje dat redelijk heeft meegespeeld bij Feyenoord en bij Inter eigenlijk niks bijzonders heeft laten zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:18 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Wie duur verkoopt moet duur inkopen.....
Veel geld. Liefst 5 + eventuele bonussen als het halen van de CL en dergelijke maar goed, heb zo ook een twee drie geen andere opties.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
7 Miljoen voor Castaignos .. ik weet het niet.
Ik moet zeggen dat ik 7 miljoen ook wel erg veel vind voor een speler die 1 seizoen uitblonk bij een zwak Feyenoord. Er zit natuurlijk haast bij, maar over de 5 miljoen heen lijkt mij echt teveel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar 7 mil voor een 19 jarig blaagje dat redelijk heeft meegespeeld bij Feyenoord en bij Inter eigenlijk niks bijzonders heeft laten zien.
Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
5% lees ik omdat het een buitenlandse transfer is. Alleen bij binnenlands is het opleidingsvergoeding + 10%quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel krijgt de Graafschap? Zou toch wel stuk mis-management van hun kant zijn als ze geen 10% van de toekomstige transfersom bedongen zouden hebben.
quote:Dinsdag, 17 juli 2012 om 20:45
Door de aanstaande transfer van Luuk de Jong naar Borussia Mönchengladbach pikt ook De Graafschap een graantje mee. De spits genoot zijn opleiding in Doetinchem en maakte in de zomer van 2009 voor negen ton de overstap naar FC Twente. Hoeveel de Achterhoekers overhouden aan de recordtransfer is nog afwachten, want beide clubs moeten de deal nog bevestigen.
“De meest wilde transferbedragen zijn door voetballiefhebbers op diverse internetsites gezet”, vertelt algemeen directeur Henk Bloemers via de officiële website van De Graafschap. “Het zat al een tijdje in de lucht dat Luuk een mooie transfer zou gaan maken. En daarmee komen direct alle indianenverhalen naar buiten. Daarbij hoorde ik ook gigantische bedragen die wij zouden overhouden aan deze transfer. Het verdient wel enige nuance.”
“Luuk heeft zijn opleiding volledig bij ons genoten. Echter, bij een buitenlandse transfer zijn de regels anders dan bij een binnenlandse overgang. De genoemde vijf procentregeling is juist, maar de verdeling die erachter zit, is bij een buitenlandse transfer dus anders. Daar komt bij dat we de volledige constructie van deze transfer nog niet eens kennen”, zegt Bloemers. “Ook is het zo dat een gedeelte terugvloeit naar investeerders.”
“Ik hoorde al bedragen van een half miljoen euro, was het maar waar. Als we ergens tussen de 100.000 en 150.000 euro overhouden, zitten wij dichter in de buurt.” Volgens Duitse media zouden Gladbach en FC Twente dinsdag nog de transfer van De Jong officialiseren, maar dat is nog niet gebeurd. Met de transfer zou vijftien miljoen euro gemoeid gaan. Als opvolger mikken de Tukkers op Luc Castaignos.
De selectie is ook mooi breedquote:
quote:Chadli, Castagnois, Gutierrez
Schilder, Tadic,Fer
Kuiper, Bjelland, Douglas, Rosales
Michailov
quote:John - Plet - Verhoek
Brama - Roseler - Janssen
Kuiper - Wisgerhof - Bengtsson - Breukers
Boschker
Skysportsquote:Magpies bid 4 million euro for Twente defender Douglas
Sky Sports understands Newcastle have tabled a 4million euros (£3.15million) offer for FC Twente defender Douglas.
Magpies manager Alan Pardew had been hoping to complete a double swoop on the Eredivisie club but looks to have missed out on Luuk de Jong, with the striker seemingly bound for Borussia Monchengladbach.
However, the North East club remain committed to their interest in Douglas and have now made an offer in a bid to secure his services.
The Brazilian admitted last month that he was looking to move on to pastures new and that he was keen to test himself in a tougher league than Holland.
Chelsea and Tottenham have also been linked with a move for the 24-year-old, but the Magpies are seemingly at the head of the queue.
Newcastle dispatched a delegation of managing director Derek Llambias and secretary Lee Charnley to Holland in early July to open discussions.
And the prospective transfer has now moved on a stage with the Magpies waiting to hear if their opening bid will be accepted by Steve McClaren's side.
en een supersalaris zeker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
7 Miljoen voor Castaignos .. ik weet het niet.
quote:"Luc kiest bewust voor FC Twente”
Ondanks zijn anonieme jaar bij Inter heeft Luc Castaignos over belangstelling niet te klagen. Clubs uit grote competities hebben interesse, maar de 19-jarige spits wil volgens zijn management per se naar FC Twente, waar hij voor vier jaar kan tekenen.
"Luc kiest heel bewust voor FC Twente, omdat hij zich weer wil doorontwikkelen als voetballer. Hij heeft een jaar bij Internazionale het geld meegemaakt, maar wil nu een investering in zijn toekomst doen”, aldus zijn manager Karim El Atmani. "Er moeten nog gesprekken volgen tussen de clubs, maar het ziet er heel goed uit. De kans is heel groot dat Luc naar FC Twente gaat.”
Op de achtergrond speelt de interesse van Sporting Lissabon nog een rol. "Het wordt FC Twente of Sporting Lissabon, maar FC Twente is absoluut zijn eerste keus”, aldus El Atmani.
Eerste spits
Een complicerende factor is dat Inter het liefst zaken doet met Queens Park Rangers. De kapitaalkrachtige Engelse club heeft aangegeven elk bod te zullen overtreffen. "Maar Luc wil naar een club waar hij eerste spits wordt. Daarom heeft hij clubs, die veel meer wilden betalen, afgezegd.”
Behalve QPR waren dat West Ham United en Everton, terwijl gisteren ook Borussia Mönchengladbach afhaakte na het vastleggen van eerste keus Luuk de Jong.
quote:Twente wil nog een spits aantrekken
FC Twente wil naast Luc Castaignos nog een spits aantrekken om het gapende gat dat in de selectie is geslagen door het vertrek van Luuk de Jong te dichten. Om het lot van de club niet volledig in handen te leggen van de jeugdige oud-Feyenoorder volgens kenners een ruwe diamant, die nog geslepen moet worden bestaat intern de wens om daarnaast nog een ervaren nummer negen aan de selectie toe te voegen.
Zoals Ajax vorig seizoen naast de jeugdige Kolbeinn Sigthorsson op de achtergrond ook de beschikking had over Dmitriy Bulykin. Als FC Twente er inderdaad in slaagt een dubbelslag te slaan, dan komt Glynor Plet na slechts een half jaar in Twentse dienst alweer in aanmerking voor een vertrek.
De 19-jarige Castaignos is volgens zijn management op een haar na rond met FC Twente, dat zelf nog wel een voorbehoud maakt over de komst van de Internazionale-speler.
quote:Surprise Gyasi maakt indruk
Edwin Gyasi ontpopt zich totaal onverwacht als de surprise van de seizoensvoorbereiding van FC Twente. De 20-jarige rechteraanvaller werd op advies van Patrick Kluivert en Kees van Wonderen van De Graafschap overgenomen als aanvulling van het beloftenelftal, maar speelt zich bij de A-selectie behoorlijk in de kijker.
Op basis van de training van gisteren lijkt Gyasi zelfs af te stevenen op een basisplaats in de eerste wedstrijd van de tweede voorronde van de Europa League tegen FC Inter Turku.
Opvallend is verder dat Robbert Schilder van het middenveld naar de linksbackpositie lijkt te verhuizen voor de confrontatie met de Finse koploper, die van een heel ander kaliber zal zijn dan de niemendalletjes tegen het Andorrese UE Santa Coloma. Dit wordt zeker geen gemakkelijke wedstrijd. FC Inter Turku heeft al zeventien echte duels in de benen en is niet alleen een fysiek sterke, maar ook goed voetballende tegenstander, aldus trainer Steve McClaren, die met zijn op dit moment sterkst mogelijke opstelling wil aantreden, zodat tegen FC Inter Turku spelers als Douglas, Leroy Fer en Dusan Tadic hun eerste Europese optreden van dit seizoen zullen afwerken.
quote:'Newcastle United brengt bod uit op Douglas'
Newcastle United blijkt de komst van FC Twente-verdediger Douglas nog niet te hebben opgegeven. Volgens Sky Sports hebben The Magpies dinsdagavond een officieel bod uitgebracht.
Douglas wordt al geruime tijd met Newcastle United in verband gebracht, maar FC Twente staat niet te springen om de centrale verdediger te verkopen. "Als Douglas fit is, is hij de beste verdediger van Nederland. Ik wil hem niet kwijt en het team ook niet", zei trainer Steve McClaren een aantal weken geleden al.
Voor de Tukkers is er na het vertrek van Luuk de Jong niet de noodzaak om inkomsten te vergaren. Echter, het contract van Douglas loopt volgend jaar af. The Magpies hopen daarom dat een bod van vier miljoen euro voldoende is om FC Twente van een transfer te overtuigen.
Een delegatie van Newcastle was begin juli al in Nederland om de gesprekken met FC Twente te openen. De Engelsen hoopten in eerste instantie op een package deal met Douglas én De Jong, maar laatstgenoemde vertrok deze week naar Borussia Mönchengladbach.
Niet veel later heeft de Engelse nummer vijf van afgelopen seizoen een officiële aanbieding neergelegd, bericht Sky Sports. Chelsea en Tottenham Hotspur zouden eveneens geïnteresseerd zijn, maar Newcastle is volgens de berichtgeving het meest concreet.
http://www.voetbalprimeur(...)t-bod-uit-op-douglas
Sommige mensen zijn ook echt gewoon serieus wakker en bij de les en bijdehandt om vijf over negen. Gaan ze woordgrapjes maken zonder ook maar een slok koffie gedronken te hebben. Onuitstaanbaar.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Deze reactie is huilen met de plet op
Wie heeft er een tijdmachine?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Transfer van Luuk de Jong is nu officieel. Staat op de site van Borussia M'Gladbach.
quote:Borussia verpflichtet Luuk de Jong
Luuk de Jong spielte bereits siebenmal für die niederländische Nationalmannschaft.
Der Transfer des niederländischen Nationalspielers Luuk de Jong vom FC Twente Enschede zu Borussia Mönchengladbach ist nach Abschluss der sportmedizinischen Untersuchungen am gestrigen Abend und heutigen Vormittag perfekt. Der 21 Jahre alte Stürmer erhält bei Borussia einen Fünfjahresvertrag (bis 30. Juni 2017).
De Jong erzielte in den vergangenen beiden Spielzeiten in der niederländischen Ehrendivision in 75 Spielen für den FC Twente 39 Tore. In der niederländischen Nationalmannschaft kam er bisher in sieben Länderspielen zum Einsatz (ein Tor). Wir freuen uns sehr, dass der Transfer nun endlich über die Bühne ist und Luuk am Freitag mit ins Trainingslager am Tegernsee reisen kann, so Borussias Sportdirektor Max Eberl. In Luuk de Jong bekommen wir einen hochtalentierten Angreifer, der trotz seiner erst 21 Jahre schon reichlich internationale Erfahrung mit dem FC Twente und der niederländischen Nationalmannschaft gesammelt hat.
De Jong wurde am 27. August 1990 im schweizerischen Aigle geboren und kam mit vier Jahren in die niederländische Heimat seiner Eltern. In der Jugend spielte der Angreifer zunächst beim Ehrendivisionär De Graafschap, wo er 2008 auch seinen ersten Profivertrag unterschrieb. Mit 18 Jahren debütierte er in der höchsten niederländischen Spielklasse, sein erstes Tor erzielte er im Februar 2009 gegen den FC Twente Enschede. In seiner ersten Saison kam de Jong auf 14 Einsätze und zwei Treffer für De Graafschap. Danach wechselte er vom Absteiger nach Enschede.
Mit Twente wurde de Jong 2010 niederländischer Meister und ein Jahr später Pokalsieger. Insgesamt erzielte der 1,88 Meter große Stürmer in 75 Ligaspielen 39 Treffer. In der vergangenen Spielzeit traf er in 31 Spielen in der Ehrendivision 25-mal und wurde damit Zweiter der Torschützenliste in den Niederlanden. Hinzu kamen zwei Treffer in vier Pokalspielen. In der Qualifikation zur Champions League, in der Twente in den Play-Offs an Benfica Lissabon scheiterte, steuerte de Jong in vier Spielen einen Treffer bei. In der Europa League traf er in zehn Partien viermal. Unter anderem gelang ihm beim Achtelfinal-Hinspielerfolg gegen den FC Schalke 04 der 1:0-Siegtreffer.
Dank seiner starken Leistungen bei Twente wurde Luuk de Jong Anfang 2011 erstmals ins Aufgebot der niederländischen Nationalmannschaft berufen. Seinen Einstand feierte er beim 3:1-Erfolg am 9. Februar gegen Österreich, als er eine Viertelstunde vor Schluss eingewechselt wurde. Im EM-Qualifikationsspiel in Finnland im September 2011 erzielte er sein erstes Länderspieltor, de Jong markierte damals den 2:0-Endstand. Insgesamt kam er bislang zu sieben Einsätzen in der Elftal. Der 21-Jährige gehörte auch zum EM-Aufgebot der Oranjes, kam in allen drei Gruppenspielen bei der Endrunde in Polen und der Ukraine aber nicht zum Einsatz.
http://www2.borussia.de/d(...)fd058f6188bcb58630b4
Hahaquote:
War een vreselijke onzin inderdaad.quote:
Hij pakte een rode kaart tegen Emmenquote:
In de Grolsch Veste.quote:
quote:
quote:Fer heeft Castaignos al even gebeld
ENSCHEDE - Op het moment dat Luuk de Jong werd gepresenteerd bij Borussia Monchengladbach, begon Steve McClaren aan zijn voorbeschouwing op het Europese treffen met het Finse Turku. Maar uiteraard ging het woensdagmiddag vooral over het vertrek van de topscorer.
,,Het vertrek van Luuk is een grote teleurstelling, temeer omdat we in de winterstop Janko hebben verkocht en heel bewust voor De Jong hebben gekozen'', aldus McClaren. ,,We wilden op zijn minst voor de duur van achttien maanden het elftal om hem heen bouwen. Aan de andere kant weet je ook dat zulke dingen gebeuren. En dat ze in de toekomst ook weer gaan gebeuren. Twente heeft een bod gekregen dat te goed was om te weigeren. Dit is ook de manier waarop Twente kan overleven en waardoor er hier zo'n prachtig stadion staat. Ik had het er vanmorgen nog met iemand over. Ik geloof dat Twente in de laatste jaren voor zo'n vijftig miljoen heeft verkocht en nog steeds staat er een goede selectie.''
McClaren wil zo snel mogelijk twee vervangers voor De Jong hebben. Luc Castaignos moet de eerste nieuweling worden. ,,Ik heb Luc wel even gesproken'', lacht Leroy Fer, die bij Feyenoord een seizoen met hem samenspeelde. ,,Ik zou het geweldig vinden als hij zou komen, want hij is een heel goede spits. Luc is wel een wat ander type dan Luuk, want hij is vooral levensgevaarlijk als er ruimte onstaat.''
Tubantia.nl
quote:Castaignos wacht op Twente
Er is nog geen witte rook over de komst van Luc Castaignos naar FC Twente. Sporting Lissabon probeert ondertussen de 19-jarige spits weg te kapen voor de neus van de club uit Enschede. "Of dat wel of niet gebeurt, ligt aan FC Twente”, aldus Karim El Atmani, de manager van Castaignos.
"Luc heeft zijn keuze gemaakt voor FC Twente, maar we moeten nog wel onderhandelen. Berichten als zouden we al een principeakkoord hebben, zijn voorbarig. Ik denk dat we zeker nog wel een paar dagen nodig hebben. Als we er met FC Twente niet uitkomen, ga ik met de speler andere opties bespreken.”
Leroy Fer vertelde gisteren zijn oud-Feyenoord-ploeggenoot te hebben gebeld om hem over te halen naar FC Twente te komen.
quote:Broers De Jong nog niet samen
Luuk de Jong heeft bewust gekozen voor Borussia Mönchengladbach, waar hij de komende jaren voor zal spelen. De 21-jarige spits hanteert een zorgvuldige carrièreopbouw. De mogelijkheid om bij Bayern München in de schaduw van Mario Gomez te opereren of de bankrekening te laten ontploffen bij CSKA Moskou werd door De Jong resoluut afgewezen.
De Jong wil zich in de eerste plaats op het veld doorontwikkelen in de overtuiging dat de absolute topclub en het nog grotere geld dan later zullen volgen.
Samen met Siem
In de afgelopen periode diende zich even een interessant vergezicht aan, toen een club de mogelijkheid opperde om niet alleen Luuk onder contract te nemen, maar ook zijn broer Siem, die bij Ajax speelt. Vader George de Jong: "Het is een droom van de jongens om ooit samen te spelen, maar dit was niet het juiste moment. Misschien spelen ze komend seizoen wel weer tegen elkaar als Borussia Mönchengladbach het hoofdtoernooi van de Champions League haalt en bij Ajax in de groep komt.
quote:Huntelaar: Goede keus van Luuk
Klaas-Jan Huntelaar feliciteert Luuk de Jong met zijn transfer naar Borussia Mönchengladbach. "Ik vind het leuk om hem in de Bundesliga tegen te komen en het is een goede keus. Borussia heeft een goed team en vorig seizoen uitstekend gepresteerd.
Na Huntelaar en Bas Dost is De Jong de derde Nederlandse Torjäger in de hoogste Duitse divisie. "Of Nederlandse spitsen goed in de Bundesliga passen? Die passen overal, lacht de topscorer van Schalke 04. "Maar de Duitse mentaliteit lijkt heel erg op de Nederlandse. Al zijn zij nóg meer van de afspraken en duidelijkheid. Ik denk dat Luuk zich snel zal aanpassen.
quote:Advies van Van Nistelrooy
Luuk de Jong is niet over een nacht ijs gegaan bij zijn beslissing om naar Borussia Mönchengladbach te verkassen. "We hebben ook een gesprek gehad met Ruud van Nistelrooy, die bereid was om te praten over zijn ervaringen, aldus vader George de Jong.
"Van Nistelrooy gaf aan dat het heel belangrijk is om op het juiste moment de juiste stap te maken. Als Luuk nu ervoor had gekozen om naar een grote Spaanse of Engelse club te gaan, dan zou er niet met hem worden gewerkt om een betere spits te worden.
quote:Twente: In breedte sterker
Ondanks het vertrek van Luuk de Jong en Ola John is FC Twente-trainer Steve McClaren tevreden over de metamorfose die zijn selectie heeft ondergaan. "We zijn in de breedte sterker geworden. Er is veel meer onderlinge concurrentie, waardoor het niveau omhoog is gegaan, liet de Engelsman weten aan de vooravond van het eerste duel in de tweede voorronde van de Europa League tegen FC Inter Turku.
Bij de Finse club staat voormalig FC Volendam-trainer Job Dragtsma aan het roer. "Aan de ene kant is het een voordeel dat wij al midden in de competitie zitten en dus meer ingespeeld zijn, aan de andere kant hebben we daardoor ook meer blessures. Toch denk ik dat het voor ons gunstiger is nu tegen FC Twente te spelen dan over drie maanden.
Vermoedelijke opstelling FC Twente: Michailov, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Schilder; Fer, Brama, Tadic; Gyasi, Plet, Chadli.
quote:'West Ham United biedt op Luc Castaignos'
Volgens de Engelse krant the People gaat West Ham United een serieus bod op Luc Castaignos uitbrengen. De aanvaller wees de clubs Queens Park Rangers en Everton al af, maar ''The Hammers'' denken een goede kans te maken.
Naar verluid gaat West Ham United negen miljoen euro bieden op de ex-Feyenoorder, als Internazionale daarmee akkoord gaat dan zal het bestuur en hijzelf ongetwijfeld onder druk komen te staan om naar Upton Park te verkassen.
Castaignos is bij zijn huidige club Internazionale op een zijpeer geraakt. Overigens hoeft de door FC Twente begeerde Luc Castaignos over belangstelling niet te klagen. De 19-jarige aanvaller is ook in beeld bij Sporting Lissabon uit Portugal. Daarnaast is er ook een Duitse club geïnteresseerd: HSV heeft belangstelling om Castaignos eventueel aan te trekken.
Feyenoord hoopte eerder al op een terugkeer van Castaignos, maar dat gaat niet door. Vorig jaar verkochten de Rotterdamers Castaignos nog voor zo'n drie miljoen euro.
http://www.twentefans.nl/(...)luc-castaignos-.html
quote:Dragtsma: 'Voor ons gunstiger dat FC Twente nu komt'
18/07/2012 23:08
FC Twente treft donderdag in de voorronde van de Europa League een club met een Nederlandse trainer. Job Dragtsma hoopt met FC Inter op geluk tegen de club uit Enschede.
'Voor mij persoonlijk is het zeker speciaal om tegen een Nederlandse club te spelen', vertelde Dragtsma. 'Als club hadden we liever een minder sterke tegenstander getroffen. Het is duidelijk dat FC Twente gezien mag worden als favoriet, wij zien het als een uitdaging om toch de volgende ronde te bereiken. Om die te bereiken zullen we mazzel moeten hebben.'
'Aan de ene kant is het een voordeel dat wij al midden in de competitie zitten en dus meer ingespeeld zijn, aan de andere kant hebben we daardoor ook meer te maken met blessures. Toch denk ik dat het voor ons gunstiger is nu tegen FC Twente te spelen dan over drie maanden wanneer de ploeg een stuk verder zal zijn.'
'Wij zijn het FC Twente van Finland. Daarmee wil ik zeggen dat wij de ploeg zijn die het meest in balbezit is en het spel bepalen in wedstrijden. Dat zal morgenavond tegen FC Twente anders zijn. Tegen een sterkere tegenstander voetballen is iets wat mijn spelers eigenlijk niet gewend zijn. We zullen ons eigen spel proberen te spelen, maar daarbij wel de accenten wat anders leggen.'
Ik mag toch hopen dat Twente niet 9 miljoen of meer voor Luc gaat neerleggen?quote:
De beste back uit de eredivisie, verbaast me niks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:43 schreef Q. het volgende:
Real Madrid schijnt 10 miljoen te willen betalen voor Rosales. Volgens de geruchten.
Beetje Hertha BSC-achtig. Laten we hopen dat we dit niet al te vaak aan hoeven te trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef d1ce het volgende:
Wat is ons 3e shirt lelijk zeg, oh mijn god.
http://www.fctwente.nl/bl(...)de-shirt-in-fanshop/
Zag hem gister al in de fanshop. Vind het nog wel meevallen hoe lelijk! Zwart was mooier geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef d1ce het volgende:
Wat is ons 3e shirt lelijk zeg, oh mijn god.
http://www.fctwente.nl/bl(...)de-shirt-in-fanshop/
Ik hoopte op geel of oranje. Vind ik altijd mooie kleurtjes om naar te kijken. De shirts van Roda bijvoorbeeld, maken hun wedstrijden direct 10% leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:48 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zag hem gister al in de fanshop. Vind het nog wel meevallen hoe lelijk! Zwart was mooier geweest.
Maar rood wint statistisch vakerquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoopte op geel of oranje. Vind ik altijd mooie kleurtjes om naar te kijken. De shirts van Roda bijvoorbeeld, maken hun wedstrijden direct 10% leuker om naar te kijken.
Volgens mij lijkt het meer op wit, Twente heeft het zelf ook meer over het derde witte uitshirt.quote:
Zin in vanavond. De eerste test voor dit Twente. Het klinkt allemaal heel goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zin in aankomend seizoen, ben vooral benieuwd naar gutierrez en tadic
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:55 schreef DaDude1987 het volgende:
Op twente.net, gaan de geruchten dat Plet verhuurd wordt aan Willem II![]()
quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:36 schreef Spatzmann het volgende:
Ook zin. Eerste wedstrijd in de veste voor mij snds december (wegens ziekte niet mogelijk geweest). Eerste uitje eigenlijk weer sinds december
geniet ervan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:36 schreef Spatzmann het volgende:
Ook zin. Eerste wedstrijd in de veste voor mij snds december (wegens ziekte niet mogelijk geweest). Eerste uitje eigenlijk weer sinds december
Het is dus de schuld van Co.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
THNX! Eigenlijk nu ik eroverna denk. De ellende begon tijdens een wedstrijd van fc twente. Twente - PSV bekerwedstrijd. Toen werd ik ernstig ziek. Dag later lag ik al aan het infuus in het ziekenhuisHoop dat het nu wat minder extreem eindigt
Beter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:36 schreef Spatzmann het volgende:
Het is al gezegd hier: 13th stream... Zonder haperingen, nicequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:00 schreef steeez het volgende:
Waar dan, tcr?
Bij Sopcast kan ik ook geen werkend kanaal vinden, nu een slechte kwaliteit stream via sport-livez
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef steeez het volgende:
13th doet het niet bij mij, hij blijft telkens op 95% hangen, geen beeld.
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 19-07-2012 om 19:39:49Sky Italy claiming that Twente requested Castaignos only on loan reageer retweet
Dat zou een goede keuze zijn, mits het doorgaat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 19-07-2012 om 19:39:49Sky Italy claiming that Twente requested Castaignos only on loan reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |