Een rodequote:
Carglassquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
Je moet ze ook alleen de ruit laten slopen en dan komt carglass hem heel snel maken volgens de reclame
Stil nouquote:
Ik had een Daihatsu Charade (Barney), een Hyundai Excel (George) en nu heb ik Pietertjequote:
En pietertje is een coltquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een Daihatsu Charade (Barney), een Hyundai Excel (George) en nu heb ik Pietertje
Dat zeg ik!quote:
Geweldige TS ookquote:
55 Euro voor een achterruit dus een voorruit zal niet veel duurder zijn bij de sloopquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is een Mitsubishi Colt!!
* Huppelmuts is even naar buiten gerend
Ik laat mn tetten wel zien danquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
55 Euro voor een achterruit dus een voorruit zal niet veel duurder zijn bij de sloop
Ja dat bestaatquote:
Die kan bij mij altijd aardig in de cijfers lopen, afhankelijk van de tettersquote:
Toch maar een tripje Malta boeken danquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die kan bij mij altijd aardig in de cijfers lopen, afhankelijk van de tetters
Hier stond eerst iets andersquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je de hele werkplaats moet afwerken ipv dat
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar een tripje Malta boeken dan
Ik heb het gemist, mijn ninja-skills zijn een beetje roestigquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets anders
Ach is ze ook gelijk doorgesmeerd en een nieuwe ruit op der Pietertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk van nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemistquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, mijn ninja-skills zijn een beetje roestig
Misschien mag je een paar overslaan maar je zult toch echt meer moeten doen dan je tieten laten zienquote:
Mannen zijn zwakke wezens hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien mag je een paar overslaan maar je zult toch echt meer moeten doen dan je tieten laten zien
Verzekering?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn autoraampje is gratis gemaakt en heb niks hoeven flashen hoor
Verzekeringquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn autoraampje is gratis gemaakt en heb niks hoeven flashen hoorof afwerken
Nee was bij een Marokkaanse garage. Was wel goed zo zei hijquote:
Sorry, is toch echt zoquote:
Je UI. Ook jij alquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn autoraampje is gratis gemaakt en heb niks hoeven flashen hoorof afwerken
Dus jij gaat binnenkort ff met mijn auto langs die garage?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee was bij een Marokkaanse garage. Was wel goed zo zei hij
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gedm't maar hij stuurt mij niks terug omdat ik geen tieten heb
Doe nou ff niet zo simpel. Het is niet voor niets zo dat een vrouw gewoon zonder geld naar de kroeg kan gaan om vervolgens straalbezopen en met de taxi weer thuis te komen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij gaat binnenkort ff met mijn auto langs die garage?
quote:
Ik ben dan de uitzonderingquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou ff niet zo simpel. Het is niet voor niets zo dat een vrouw gewoon zonder geld naar de kroeg kan gaan om vervolgens straalbezopen en met de taxi weer thuis te komen.
Mannen zijn zwak als het om vlees gaat!
Hommoquote:
Jij hebt ook een zwak voor vlees alleen ander vleesquote:
Gebeurt zo vaak. Zo oneerlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe nou ff niet zo simpel. Het is niet voor niets zo dat een vrouw gewoon zonder geld naar de kroeg kan gaan om vervolgens straalbezopen en met de taxi weer thuis te komen.
Nooit misbruik gemaakt van jouw vrouwelijkheid?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak er verder nooit gebruik van hoorDat durf ik niet en ik hou er niet van. Maar met dat raampje zei hij het zelf
![]()
Aseksuele hommoquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ook als er mannelijk vlees iets los probeert te krijgen lukt dat niet hoor
Niet bewust neequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nooit misbruik gemaakt van jouw vrouwelijkheid?
Geloof dat nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak er verder nooit gebruik van hoorDat durf ik niet en ik hou er niet van. Maar met dat raampje zei hij het zelf
![]()
Niet allemaal, alleen mannen die niet snappen dat dat helemaal niet in je voordeel werktquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dodelijk saai. Net zoals die post-it papiertjesquote:
In B-mineur?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Als een vrouw zegt dat ze geen geld heeft dan zing ik golddigger
Nope. Het helpt misschien ook wel dat ik net uit een relatie van 8 jaar komquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef debeterebob het volgende:
Maar dus niet mannen betalen laten voor je drankjes. Of mannen die dingen laten doen voor je? Of mannen gek maken door te doen alsof je ze leuk vindt, maar gewoon wat van ze wil?
Jij vrouw zijn.quote:
Ik heb andere hobby's die wat minder saai zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dodelijk saai. Net zoals die post-it papiertjes
Nee tuduu dudu nah I ain't saying she a golddiggerquote:
Mannen die daarin trappen verdienen hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
Vrouwen die mannen voor hun drankjes laten betalen verdienen een klap in hun gezicht.
hoi
Fucking 8 jaar. Je bent pas 22 of zo toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nope. Het helpt misschien ook wel dat ik net uit een relatie van 8 jaar kommaar ook niet als ik met vriendinnen op stap was ofzo.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen die daarin trappen verdienen het
Uhuquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fucking 8 jaar. Je bent pas 22 of zo toch?
Meestal boeit het me niet zo veel op het momentquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik. Soms.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie koopt er hier allemaal drankjes voor vrouwen, ben wel nieuwsgierig nu
True thatquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op de laatste meet was ik de eerste die een rondje had gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook waar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat, je bent 22? Omg ik word milfhunterJonkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zeggen ze allemaal. En dan allemaal met een half slokje drinken blijven staan en dan als iemand een rondje geeft snel op drinken.quote:
Mijn record staat op 7 maanden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens 8 jaar relatie, tering tering tering
Dat wijfquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook waar.
Ik was zaterdag uit en ik was aan de beurt met bier halen. Dus ik haal gewoon 8 bier. Komt er zo'n wijf waar ik denk een half uur daarvoor mee stond te lullen naar me toe ''ja waarom krijg ik niks blabla geen manieren blabla''.Toen ik antwoordde met ''dat zou ik wel doen als ik je wilde versieren, maar dat is niet het geval'' was ze snel weg.
Het liefst zou ik ze in het gezicht spugen, je wil toch emanciperen? Nou betaal dan goddomme ook je drinken.
Wat een kut streekquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. En dan allemaal met een half slokje drinken blijven staan en dan als iemand een rondje geeft snel op drinken.
Dit ja. De arrogantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook waar.
Ik was zaterdag uit en ik was aan de beurt met bier halen. Dus ik haal gewoon 8 bier. Komt er zo'n wijf waar ik denk een half uur daarvoor mee stond te lullen naar me toe ''ja waarom krijg ik niks blabla geen manieren blabla''.Toen ik antwoordde met ''dat zou ik wel doen als ik je wilde versieren, maar dat is niet het geval'' was ze snel weg.
Het liefst zou ik ze in het gezicht spugen, je wil toch emanciperen? Nou betaal dan goddomme ook je drinken.
DAARVOOR. Dus het was maar een kort gesprekje. Aap.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wijf
Dat antwoord
Een half uur met een wijf praten die je niet wil versieren_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat vind ik meestal niet zo erg, krijg ik normaal gesproken wel terug als ik ze ken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit ja. De arrogantie.
Of mensen die aan de bar zitten en je kennen en dan heel hard +1 gaan roepen
Ohhquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAARVOOR. Dus het was maar een kort gesprekje. Aap.
Ja, die post-its moeten natuurlijk wel gecompenseerd wordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Jij vrouw zijn.
[..]
Ik heb andere hobby's die wat minder saai zijn
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook waar.
Niet te stoer gaan doen met je post-itsquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die post-its moeten natuurlijk wel gecompenseerd worden
Alles ok? je klinkt een beetje.....gefrustreerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
Ook waar.
Maar nee hoor, ik beschrijf gewoon hoe ik me op dat moment voelde. Gaat eigenlijk best goed met me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik soms.[..]
Ook waar.
Alles ok? je klinkt een beetje.....gefrustreerd
Quote fucked up much?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles ok? je klinkt een beetje.....gefrustreerd
Met wat voor paupers gaan jullie om?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. En dan allemaal met een half slokje drinken blijven staan en dan als iemand een rondje geeft snel op drinken.
Had 2 tentamens vandaag dus was er vroeg af en laat op en ik wil er later op dan dat ik eraf was, snap je?quote:
Ja. Ik kan niet tegen vrouwen die zo zijn. Ik slaap er verder niet minder om hoor, maar ik kan me er wel aan ergeren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Quote fucked up much?
Maar nee hoor, ik beschrijf gewoon hoe ik me op dat moment voelde. Gaat eigenlijk best goed met me.
Ja, mijn quote doet soms raar![]()
Maar je beschrijft het alsof het een serieus issue voor je is
Studenten zonder geld...quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met wat voor paupers gaan jullie om?
Zeg gewoon dat je moe bent en vroeg gaat pitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had 2 tentamens vandaag dus was er vroeg af en laat op en ik wil er later op dan dat ik eraf was, snap je?
Ja das waar. Maar dat irriteert me omdat het een paar keer van een pauper kwam. Een kerel van wie ik alleen een keer bier heb gekregen toen het gratis was...quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
DAARVOOR. Dus het was maar een kort gesprekje. Aap.
[..]
Dat vind ik meestal niet zo erg, krijg ik normaal gesproken wel terug als ik ze ken.
quote:
Een opleiding hebben inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Liever dat hebben dan een opleiding
Niet te veel werken. Gaat van je zuivere drinktijd af.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
Studenten zonder geld snap ik niet. Gewoon beetje bij beunen en dan niet bij de supermarkt.
Gewoon genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet te veel werken. Gaat van je zuivere drinktijd af.
Ik ga uit ventquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je moe bent en vroeg gaat pitten.
Je beseft je dat sommigen van ons gewoon 40+ contact uren hebben en daarnaast geacht worden huiswerk ed. te doen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
Studenten zonder geld snap ik niet. Gewoon beetje bij beunen en dan niet bij de supermarkt.
Hé boks ik ook.quote:
Ja, maar dat zijn er niet heel veel. Ik ken mensen die hun stufi hebben en dan max bijlenen en dan gewoon helemaal niet werken en elke dag maar bier drinken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je beseft je dat sommigen van ons gewoon 40+ contact uren hebben en daarnaast geacht worden huiswerk ed. te doen?
Loop niet zo te zeurenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je beseft je dat sommigen van ons gewoon 40+ contact uren hebben en daarnaast geacht worden huiswerk ed. te doen?
Niet wetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoax, fokkers gaan niet uit.
Jij gaat gewoon op je zolderkamer zitten fappen net als de rest
Is dat al zeuren?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat al zeuren?Tering, dan zijn homo's echt wijven.
Ja de theorie meer niet.quote:
Luie student zo!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle homo's zijn kut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle homo's zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom Nederland bom der opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt er heel erg aan. Béta banen zijn vaak toch pure theorie dingen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoax, fokkers gaan niet uit.
Jij gaat gewoon op je zolderkamer zitten fappen net als de rest
Gelukkig zijn er totaal geen praktijk vakken en stages. Ow wacht, dat is minstens de helft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja de theorie meer niet.
[..]
Luie student zo!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle homo's zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet maar gewoon aseksueel en kattenhouder worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Klopt wel. Maar niet voor álle studenten. Maar dat is met alles.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er totaal geen praktijk vakken en stages. Ow wacht, dat is minstens de helft.
En hoe zeur ik in vredesnaam als ik mededeel dat het beeld van studenten niet klopt?
Als je 16 word ga je maar de visserij inquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt er heel erg aan. Béta banen zijn vaak toch pure theorie dingen.
In het merendeel van de studenten hebben zij nog tijd over om rustig een bijbaantje te nemen. Wat de meeste niet doen of ze zitten een stapje te hoog betreft hun opleiding wat je ook vaak ziet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er totaal geen praktijk vakken en stages. Ow wacht, dat is minstens de helft.
En hoe zeur ik in vredesnaam als ik mededeel dat het beeld van studenten niet klopt?
[..]
Ik moet maar gewoon aseksueel en kattenhouder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |