Het maakt me toch niet uit dat het kanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:51 schreef aspirantspierbundel het volgende:
10 te hard kan nog gewoon hoor.
Trouwens als je maar genoeg oplet kan je overal te hard rijden, tenzij undercover.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:49 schreef drijfhout het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Voor mij gaat motorrijden niet over snelheid maar over vrijheid.
Akkoord. Met wat rijd je dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Het maakt me toch niet uit dat het kan
Het rijd gewoon niet lekker. niet relaxt
Motorquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Akkoord. Met wat rijd je dan?
STOEEEERRR!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Puntenjager het volgende:
DUDE... Ontiegelijke homo dat je bent. Zelfs in een ouwe auto heb ik wel eens 200 gereden waar je 80 mag. Need for speed enzo.
Heeft iedereen wel eens gedaan, niets mis mee zolang je het doet waar het kan. Op een baan van 80 bij nacht waarom niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Puntenjager het volgende:
DUDE... Ontiegelijke homo dat je bent. Zelfs in een ouwe auto heb ik wel eens 200 gereden waar je 80 mag. Need for speed enzo.
Knap van jequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom niet? Omdat je zicht heel slecht is en je tegemoet komende auto's dus veel later ziet en dus niet ziet met 200 km.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens gedaan, niets mis mee zolang je het doet waar het kan. Op een baan van 80 bij nacht waarom niet?
Gewoon in Duitsland op de Autobahn max. snelheid rijden mits onmogelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Puntenjager het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |