quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Dit is appels met peren vergelijken.
Doe eens lief tegen TSquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dan vind ik jouw een rotte appel.
jouwquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
Jouw leven is net een peer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Dit is appels met peren vergelijken.
Zo voel ik me wel ja gr grquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:18 schreef Dimens het volgende:
TS is een overrijpe appel die geplukt moet worden en waar ik mijn tanden in moet zetten?
jou.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
dankjewel ik ook van jou xxxxxxquote:
ik denk hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet een wormpje door je schilletje heen?
Ik wist geen andere leuke uitdrukking dat met appels te maken had. Het is niet persoonlijk hoorquote:
ik vind jou wel liefquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:22 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ik wist geen andere leuke uitdrukking dat met appels te maken had. Het is niet persoonlijk hoor
Dat jij het liefst zure mensen opeet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik hou alleen maar van groene, zure appels.
Wat zegt dit over mij?
Dat je goed bij een user uit KLB past.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Wat zegt dit over mij?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef Herkenbaarheid het volgende:
het leven is soms seks. nat en hard
Hier zit wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Dat jij het liefst zure mensen opeet.
Dat je een lekkere reet hebtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Wat zegt dit over mij?
Je hebt t niet over jezelf, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je goed bij een user uit KLB past.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dat je een lekkere reet hebt
Ga jij s op zoek naar het antwoord dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten op het antwoord.
Sorry, maar als een zowel zoet, zuur, rot, vers, aan de boom hangend, van de boom gevallen, pijnlijk voor m'n tanden als een genot voor m'n bek is, dan vind ik dat een hele vreemde appel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:15 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Soms rood met geel en lekker zoet, de andere keer groen en zuur. sommige hebben rotte plekken en andere zijn lekker vers. sommige hangen aan de boom, andere vallen er af. sommige doen pijn aan de tanden, andere zijn een genot voor in je bek gr gr gr
Waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga jij s op zoek naar het antwoord dan.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op Google vond ik dus echt het antwoord.
Dimens Lonaa en toen kwam ik bij dat topic. Maar nu is dit topic te zien bij Google resultaten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |