abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:19:34 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_114126599
Les Stroud, dat is pas een baas _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_114126602
Dual survival is ook wel tof, daarin heb je bv ook een man die risico's neemt, en de hippie die dat liever niet doet. Bear laat gewoon zien hoe het moet als je echt niet anders kan!
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:24:29 #53
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114126812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:19 schreef StateOfMind het volgende:
Les Stroud, dat is pas een baas _O_
Dat klopt ik word alleen een beetje moe van het gedoe met die camera's dat iedere aflevering zo expliciet moet worden laten zien.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_114127410
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoe the fuck heeft die cameraman dit gedaan:

keizer _O_
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:11:50 #55
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114133078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ze spraken ook een bepaalde tijdsduur af voordat hij opgehaald zou worden, dus ze weten sowieso waar ze zijn.
Ja :) Maar het doel van het programma was om bepaalde dingen en technieken te leren voor het survivallen. Was leuk om te zien :)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_114133954
quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

precies.

maar het is een beetje onrealistisch als je dat in een noodsituatie zou doen. Ik vind het opzich wel een leuk programma hoor. Maar of je die "kennis" zou kunnen gebruiken is weer een heel ander pot nat.
Dit is wel een beetje waar, al geeft ie wel het goede voorbeeld kwa ''morale''. Altijd de bright side van dingen zien etc.

Aber zou ik van hem ook wel eens een serieus survival programma willen zien, wat op een ouder publiek is gericht.

Bedoel die man heeft bij de SAS gedient, 100% dat die echt wel wat leuke survival tructjes kent.

Buiten van een waterval afspringen en onmogelijke rotsbeklimmingen.

Holy shit dat hele filmpje :o

[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Sexy op 12-07-2012 23:36:59 ]
pi_114134395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:28 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje waar, al geeft ie wel het goede voorbeeld kwa ''morale''. Altijd de bright side van dingen zien etc.

Aber zou ik van hem ook wel eens een serieus survival programma willen zien, wat op een ouder publiek is gericht.

Bedoel die man heeft bij de SAS gedient, 100% dat die echt wel wat leuke survival tructjes kent.

Buiten van een waterval afspringen en onmogelijke rotsbeklimmingen.
idd. ben het wel met je eens hoor
pi_114136431
Bear is the best! Serieus lijkt me ook een super aardige kerel om mee te survivallen. Maar mensen die teleurgesteld zijn dat niet alles 100% echt is... Komop zeg wat had je dan gedacht? Erg zonde dat deze man ontslagen is! Hij weet echt wel hoe die moet ergens moet overleven. Vind man vs wild wel leuk om te zien. Hoewel sommige dingen wel érg ver gaan. Zoals het uithollen van.die kameel en het dragen van een zeehond als bodywarmer.
pi_114137774
zonde dat hij ontslagen is?

hij heeft contractbreuk gedaan :')
pi_114142950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef CesarMilan het volgende:
Bear is the best! Serieus lijkt me ook een super aardige kerel om mee te survivallen. Maar mensen die teleurgesteld zijn dat niet alles 100% echt is... Komop zeg wat had je dan gedacht? Erg zonde dat deze man ontslagen is! Hij weet echt wel hoe die moet ergens moet overleven. Vind man vs wild wel leuk om te zien. Hoewel sommige dingen wel érg ver gaan. Zoals het uithollen van.die kameel en het dragen van een zeehond als bodywarmer.
*;
pi_114172160
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
zonde dat hij ontslagen is?

hij heeft contractbreuk gedaan :')
Ja maar misschien staan er toch dingen in dat contract waarvan hij later pas dacht... "uhmm nee dat ga ik niet doen, dan verbreek ik liever het contract..".

Je weet maar nooit wat ze eisten dat hij ging presenteren he? Ik vind dat tweede programma met die overlevingsscenario's in oorlogs- en rampengebieden al niet echt leuk eigenlijk...Misschien had Bear dat ook wel door..

edit:

Even een foto van deze legendarische man:

[ Bericht 10% gewijzigd door CesarMilan op 13-07-2012 21:39:48 ]
pi_114172614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ja maar misschien staan er toch dingen in dat contract waarvan hij later pas dacht... "uhmm nee dat ga ik niet doen, dan verbreek ik liever het contract..".

Je weet maar nooit wat ze eisten dat hij ging presenteren he? Ik vind dat tweede programma met die overlevingsscenario's in oorlogs- en rampengebieden al niet echt leuk eigenlijk...Misschien had Bear dat ook wel door..
Als je er eerst mee akkoord gaat moet je het afmaken, punt :')
pi_114172695
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef CesarMilan het volgende:
Zoals het uithollen van.die kameel en het dragen van een zeehond als bodywarmer.
:7 B-)
pi_114172732
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Ach die kerel heeft toch nooit écht voor de tv gewerkt voor man vs wild. Ik kan me voorstellen dat er toch dingen voorkomen waar je zelf van te voren nooit over nagedacht hebt. Ik geef em groot gelijk, maar jammer dat het zo moest lopen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:52:47 #65
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114173350
quote:
4s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

precies.

maar het is een beetje onrealistisch als je dat in een noodsituatie zou doen. Ik vind het opzich wel een leuk programma hoor. Maar of je die "kennis" zou kunnen gebruiken is weer een heel ander pot nat.
Al zou hij naakt door de woestijn lopen een goed plan vinden, zou ik nog hem eerder vertrouwen dan jij. Maar natuurlijk wil hij gewon een entertainende show maken, anders kijkt er niemand. Net als dat die show van die vent in z'n eentje met z'n camera's ook geen reet aan is. Die overleefd alleen omdat ie binnen een week wordt opgehaald en eet de hele week sowieso niet.

Maar het merendeel van Bear Grylls zal toch wel redelijk dichtbij de best mogelijk oplossing zitten, dat is gewoon instinct als je zo lang survival expert bij de SAS bent geweest.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:55:08 #66
189963 nubreektmijnklomp
pi_114173494
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Er stond echter niet in zijn contract welke programma's hij aan mee moest doen, enkel dat hij nog aan enkele andere programma's mee moest werken. Als je dan ineens moet gueststarren bij lazy town snap ik 'm wel :P.

Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114173534
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Er stond echter niet in zijn contract welke programma's hij aan mee moest doen, enkel dat hij nog aan enkele andere programma's mee moest werken. Als je dan ineens moet gueststarren bij lazy town snap ik 'm wel :P.

ok dan vind ik dat wel redelijk terecht :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:57:18 #68
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114173613
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dit is kapot relativeren, recht praten wat krom is.
Als jij in je contract afspreekt dat je aan programma's mee moet doen (niet verhelderd welke) moet je gewoon mee doen, ongeacht welke programma's. Dan had je dat maar duidelijk moeten maken met het tekenen. Maar hij ging akkoord dus diende zich er aan te houden.
Maar goed, Bear is een baas en populair dus hij duikt vast wel ergens anders op.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_114173761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:27 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

edit:

Even een foto van deze legendarische man:

[ afbeelding ]

Wat een fucking eindbaas, ik wou dat aan zijn bazigheidsgehalte kon tippen. :@
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:02:40 #70
189963 nubreektmijnklomp
pi_114173902
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dit is kapot relativeren, recht praten wat krom is.
Als jij in je contract afspreekt dat je aan programma's mee moet doen (niet verhelderd welke) moet je gewoon mee doen, ongeacht welke programma's. Dan had je dat maar duidelijk moeten maken met het tekenen. Maar hij ging akkoord dus diende zich er aan te houden.
Maar goed, Bear is een baas en populair dus hij duikt vast wel ergens anders op.
Tja, Bear Grylls is volgens mij niet echt het type persoon dat al die door advocaten opgestelde contracten snapt. Denkt gewoon "ik kan een TV programma maken en iets doen wat ik leuk vind" en tekent ineens. Dan kan er zo'n conflict of interests ontstaan dat dit gebeurt.

Niet dat ik het goed praat, maar daar heeft hij dan waarschijnlijk ook voor betaald.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114174129
Maarja, hopelijk is hij weer snel terug op tv.
pi_114174151

De beste parodie op die gast! _O_
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
pi_114174908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:07 schreef Epii het volgende:

De beste parodie op die gast! _O_
Wow, die is wel echt goed gedaan _O- _O_
Oh, and that's a bad miss!
pi_114181745
Bear maakt al nieuwe afleveringen, hij ging laatst met een bekendheid in Ijsland survivalen.. Wel een beetje wennen maar lachen, vooral het einde was wel eng voor die man, zo hoog op dat touw..
pi_114283577
Ik ben ook erg BG fan! Hij is weg bij Discovery omdat ze het niet eens konden worden over het contract en hij niet wilde meewerken aan 2 toekomstige programma's. Ook heeft hij in recente interviews gezegd dat z'n vader altijd zei dat je beter sterk kon stoppen, dan te laat. Hij heeft er zelf voor gekozen om niet meer met Discovery samen te werken en ik denk dat het ging om programma's die totaal zijn stijl niet waren en hij zich niet mee kon identificeren.

Hij heeft pasgeleden groen licht gekregen voor het maken van een film. Ben erg benieuwd ernaar!
Ook zijn ze bezig met een BG Academy.

En ook is Bear Grylls Ventures de lucht in gegaan in Amerika:
"Company will produce TV shows, films, digital programming, as well as launch a line of consumer products that tie-in with the British adventure seeker who has starred in Discovery Channel's "Man vs. Wild" and "Born Survivor" TV series. He also penned bestseller "Mud Sweat & Tears."
"This is a super exciting time for us now and managing efficiently the increasing range of new projects is essential," Grylls said. "The team I've assembled all bring a special understanding of the values I stand for, including adventure, camaraderie and a pioneering spirit."
BGV already has been busy brokering deals with knife company Gerber, outdoor apparel company Craghoppers, Unilever's Degree Men Deodorant, and Dockers. It also recently inked a partnership with optics firm Bushnell, with whom Grylls will launch a signature lines of GPS devices and binoculars, and Coreban paddleboards."
http://www.variety.com/article/VR1118055959?refCatId=14

De programma's waar hij momenteel mee bezig is, zijn Bear's Wild Weekends, waarvan er tot nu toe 2 zijn uitgezonden, waarbij hij celebrities meeneemt op zijn tochten. Die met Jonathan Ross en Miranda Hart heeft hij vorig jaar rond November opgenomen en zijn in Engeland rond kerst uitgezonden, bij ons een paar weken terug (vooral met Jonathan Ross is erg leuk!) Wat ik begreep is dat er meer komen met andere celebrities. Die met Jake Gyllenhaal en Will Ferrell zijn al wat ouder (Jake G 1 jaar geleden, Will F zelfs al 2 jaar terug geloof ik)

En hij heeft ook allemaal live shows gedaan in Noorwegen, Australie en de UK pasgeleden. Dus hij zit niet echt zonder werk zullen we maar zeggen. :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')