abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114310824
Fijn, we mogen weer bonnetjes opsturen met de post. Al had ik wel verwacht dat ze voor de belastingdienst de originele bonnen nodig hebben.
pi_114312590
Inderdaad. Moet ik ook nog weer enveloppen en postzegels gaan regelen. Sowieso dat ik dat vaak ga vergeten...
Volgens mij hebben ze daar op kantoor de administratie niet helemaal op orde. Kreeg vanochtend een mailtje dat ze tot nog toe enkel een kopie van mijn aanvraag van het VOG hadden ontvangen. Echter heb ik 27 mei al het VOG zelf ge-emailt. Nouja, dat mailtje nog maar een keer doorgestuurd, in de hoop dat ze het nu wel verwerken..
pi_114312812
Eigenlijk is het wel raar dat je voor Esso-bonnen een kopie moet opsturen. Als je die bonnen digitaal verstuurt kunnen zij ze toch ook zelf uitprinten?
pi_114314830
Zou net even de ritbonnen van gisteren invullen. Log ik in op OV-chipkaart geneuzel. Alles van die hele dag is verwerkt, behalve de busrit vanaf station Heerenveen naar ophaal adres. Vaag!
Kan ik nog verwachten dat dit er tussen komt te staan?
pi_114315108
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Chill baantje... Verdient zeker heel wat meer dan PC? Hoe kom je er eigenlijk aan?
Nouja, het verdient wel een stuk beter ja.. Maar je moet er ook wel een 'taxidiploma' voor hebben. Theorie en praktijk examen in doen zelfs. Dus het kost ook wat meer moeite om dit te mogen doen zeg maar.
En daarna gewoon solliciteren bij een taxibedrijf. ;)
Nee.
pi_114315269
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zou net even de ritbonnen van gisteren invullen. Log ik in op OV-chipkaart geneuzel. Alles van die hele dag is verwerkt, behalve de busrit vanaf station Heerenveen naar ophaal adres. Vaag!
Kan ik nog verwachten dat dit er tussen komt te staan?
Ja, soms staat het er binnen een dag op, soms pas na een week. Dat verschilt echt per rit.
pi_114315307
Pff, wat een gejank weer over die bonnen opsturen. Verrot gedoe }:|
pi_114321411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:06 schreef S-RS het volgende:
Pff, wat een gejank weer over die bonnen opsturen. Verrot gedoe }:|
Inderdaad ja. Vanaf wanneer gaat dit nou in dan? Dat staat er niet in. Heb gisteren twee keer getankt met de Esso pas namelijk.

BTW: Esso heeft een Android app voor de dichtstbijzijnde Esso stations. Misschien handig voor wie het wil!

Spoedje was een Polo van Nieuwegein naar Tilburg. Van eindadres 5 minuten lopen naar station, hup de trein in en klaar was ik weer. Lekker heur.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:40:08 #134
182073 invine
blablabla etc.
pi_114321496
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.
Geen idee, maar wat joppie_saus zegt en dan weten ze ook dat het kapot ipv dat je nu maar door gaat rijden en daarbij gelijk schade op eigen bord neemt.. ik was niet verder gereden zonder te bellen.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_114321524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef invine het volgende:

[..]

Geen idee, maar wat joppie_saus zegt en dan weten ze ook dat het kapot ipv dat je nu maar door gaat rijden en daarbij gelijk schade op eigen bord neemt.. ik was niet verder gereden zonder te bellen.
Ik heb het wel gemeld bij afleveren en toen zei hij, ja kan gebeuren, zet maar op het formulier.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:41:39 #136
182073 invine
blablabla etc.
pi_114321547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik heb het wel gemeld bij afleveren en toen zei hij, ja kan gebeuren, zet maar op het formulier.
Ja dan heb je geluk, hij kan ook zeggen: oh nou dan betaal je maar. Je wil niet weten om wat voor minuscule dingen ze soms gaan zeiken, ik neem het risico niet!
pi_114321736
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:41 schreef invine het volgende:

[..]

Ja dan heb je geluk, hij kan ook zeggen: oh nou dan betaal je maar. Je wil niet weten om wat voor minuscule dingen ze soms gaan zeiken, ik neem het risico niet!
Ik moet zeggen dat ik nog nooit gezeik heb gehad omtrent schade. Natuurlijk is de ene klant de andere niet, maar toch. Ik klop het ook maar even af, maar volgens mij wordt er bij bepaalde klanten echt laks omgegaan met de schadeafwikkeling.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:47:25 #138
182073 invine
blablabla etc.
pi_114321774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:46 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik nog nooit gezeik heb gehad omtrent schade. Natuurlijk is de ene klant de andere niet, maar toch. Ik klop het ook maar even af, maar volgens mij wordt er bij bepaalde klanten echt laks omgegaan met de schadeafwikkeling.
Ja dat is leuk totdat je opeens wel iemand hebt die begint te zeiken en autoschade zijn geen goedkope grapjes. Wat is 5 minuten bellen nou? Je wordt toch wel door betaald.
pi_114321938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:47 schreef invine het volgende:

[..]

Ja dat is leuk totdat je opeens wel iemand hebt die begint te zeiken en autoschade zijn geen goedkope grapjes. Wat is 5 minuten bellen nou? Je wordt toch wel door betaald.
Tja, dan wordt ik hard afgestraft. So be it.

Edit: en ik bedoel, het gaat hier over een 'schade' van -uitgaande van wat Joppie zegt- 5 euro. Kijk als het ineens een barst in de ruit is die onderweg doorscheurt, ja dan ga ik wel bellen natuurlijk.
pi_114322020
Eerste dagje bij m'n andere werk gehad. De langste Crafter mee en afleveren maar. Af en toe wel erg klote om een kast van 50 kilo (bouwpakket) twee trappen omhoog te tillen (en dat 5x), maar gelukkig ben je bijna altijd met twee man.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:10:39 #141
182073 invine
blablabla etc.
pi_114322699
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Tja, dan wordt ik hard afgestraft. So be it.

Edit: en ik bedoel, het gaat hier over een 'schade' van -uitgaande van wat Joppie zegt- 5 euro. Kijk als het ineens een barst in de ruit is die onderweg doorscheurt, ja dan ga ik wel bellen natuurlijk.
Nee Joppie zegt dat je de schade kan voorkomen door een wisser te kopen van 5 euro. Die barst wil je voorkomen en zo'n voorruit kost heel wat meer dan 5 euro.
pi_114323044
Sowieso max 75 :P

Zit in de trein van Wiewerd naar Ede. Ik snap opeens hoe jullie van die lange uren maken, wat duurt dat lang zeg.

Eerste auto was een A3, helemaal onder de deuken en krassen en zonder olie, maar met lekke band. Duurde even voordat ik weg was en mocht maar 80 maximaal met de thuiskomer. Nog nooit een auto in zo'n slechte staat aangetroffen en hij zat pas op de 80000 km.

Tweede auto, Octavia, was prima. Automaat dus lekker gerden door het rustige Noord Holland. Tijd geleden dat ik gewoon een half uur cc geactiveerd kon laten staan op 140. Uiteindelijk moest die eraf voor de afsluitdijk, brug stond open. Afsluitdijk was leuk, maar een stuk korter dan ik gedacht had, was er zo overheen :o
pi_114323203
Hebben jullie ook weer gezeik met de digitale ritbon? Ik had vanmiddag 3 bijlagen verzonden (parkeerkosten, ovkosten en transportformulier) maar in de bevestigingsmail stonden er maar 2. Nu probeer ik het nog een keer, maar krijg ik helemaal geen bevestigingsmail.
pi_114325225
Misschien weet iemand hier hoe het nu zit bij AR met die treinkaartjes en ovchipkaart dingen?
Moet ik ze inscannen/mailen, of per post op sturen? Een keer per week, of gewoon na elke rit?
.
pi_114329139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:10 schreef invine het volgende:

[..]

Nee Joppie zegt dat je de schade kan voorkomen door een wisser te kopen van 5 euro. Die barst wil je voorkomen en zo'n voorruit kost heel wat meer dan 5 euro.
Oké je hebt gelijk.
pi_114329195
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie ook weer gezeik met de digitale ritbon? Ik had vanmiddag 3 bijlagen verzonden (parkeerkosten, ovkosten en transportformulier) maar in de bevestigingsmail stonden er maar 2. Nu probeer ik het nog een keer, maar krijg ik helemaal geen bevestigingsmail.
Welke browser gebruik je? Had dit vorige week ook en nu blijkt dat IE nog niet goed werkt. Probeer Chrome eens. Wel vreemd dat die eerste twee bonnen wel werkten.
pi_114335324
Ik gebruik Firefox. Na een paar pogingen is het wel gelukt.
pi_114351097
Net gebeld voor een spoedje. Moet een Renault Master van Wieuwerd naar een locatie in Almere, vlakbij het centraal station. Ideaal!
Hoop nog wel steeds een keer op een leuke auto vanuit Wieuwerd :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:25:53 #149
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_114364820
Volgende week een sollicitatie voor Directiechauffeur. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Hou jullie op de hoogte :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:28:10 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114364970
Morgen Assen - Almere en Amsterdam - Barneveld
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')