iddquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef S-RS het volgende:
Leuk die hendels. Maar geef mij die 530D maar hoor
Ik zie nu inderdaad dat hij vernieuwd is maar ik heb deze nog niet gebruikt. Geen idee dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef zlakto het volgende:
Kan het niet vinden in dit topic, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag. Snapt iemand de nieuwe online ritbon? Op welke manier ik mijn uren ook invul, constant krijg ik de melding dat dat een 'ongeldige tijd' is.
Hoe vul jij de tijd in? Het is een 24h format, dus 8 uur 's morgens vul je in als : 08:00. Alle andere manieren zullen niet werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef zlakto het volgende:
Kan het niet vinden in dit topic, dus vandaar dat ik het hier maar even vraag. Snapt iemand de nieuwe online ritbon? Op welke manier ik mijn uren ook invul, constant krijg ik de melding dat dat een 'ongeldige tijd' is.
Afsluitdijk rijden kan leuk zijn. Donderdag ook weer overheen. Maar m'n pa rijd misschien met me mee, dus dat wordt niet knallenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Ede-Spijkenisse in een A3 en Spijkenisse-Wieuwerd in een Octavia. Voor het eerst in mijn leven over de afsluitdijk
Over die ruitenwisser had je gewoon moeten bellen..quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een dagje weer... Had aangegeven van Bergen op Zoom naar Utrecht, en kreeg zowaar twee ritten in die richting.
Eerste rit een Ibiza, accu leeg. Zorgde alweer voor vertraging. Tweede rit was een Vivaro. Ik reed een stuk, ging ineens de ruitenwisser stuk. Zeg maar dat deel dat de wisser bevestigt op de stang. Was aan de rijderskant, dus ik heb de ruitenwisser van de bijrijderkant maar op de rijderskant gezet en met één ruitenwisser gereden. Die stang van de bijrijder ging kaal heen en weer over het glas... Niet echt super en een gekrijs dat daar van af kwam. Kon gelukkig geen krassen in de voorruit vinden achteraf!
Wat een kutweer!
Thnx, had inderdaad 8.30 ingevuld. Daarna 08.30 maar het moest inderdaad 08:30 zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:25 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hoe vul jij de tijd in? Het is een 24h format, dus 8 uur 's morgens vul je in als : 08:00. Alle andere manieren zullen niet werken.
En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef invine het volgende:
[..]
Over die ruitenwisser had je gewoon moeten bellen..
Chill baantje... Verdient zeker heel wat meer dan PC? Hoe kom je er eigenlijk aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vervoer deze vakantie.
Ruitenwissertje kost 5 euro. Nieuwe voorruit was je verder klaar meequote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dan? Helemaal nieuwe kopen en voorschieten? Op deze manier ging het ook, lekker niet te moeilijk.
Mag jij me vertellen waar je die voor 5 euro vandaan haalt. Zelfs op internet zijn ze niet zo goedkoop, laat staan bij het tankstation langs de snelweg.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ruitenwissertje kost 5 euro. Nieuwe voorruit was je verder klaar mee
Verkopen ze dat los? Is zo'n plastic ding van1 bij 3 cm ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef joppie_saus het volgende:
Je hebt ook alleen dat rubber nodig he, geen complete arm.
Oh nou ja, voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ze wel eens zien liggen bij de pomp ja. Vooral de Shell geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |