Ze ronden niet af op uren hoor bij EW. Misschien op een kwartier maar meer niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:50 schreef Rubenr3 het volgende:
Bijna niemand vult bij afleveren een tijd in, dus die vul ik vaak zo in dat het mij goed uitkomt. 5 minutenlater kan soms zo een uur opleveren.
Haha ja bij mij hielp het ook vaakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef maxmin het volgende:
Ik had vanochtend voor de grap bij mijn beschikbaarheid gezet: 'voor een rit met spoed zitten jullie bij mij goed'. Vervolgens werd ik lachend opgebeld voor een spoedje. Helaas wel een corsa en een punto. Die eerste is prima maar de punto maakte al z'n verwachtingen waar.... Die auto is gewoon gevaarlijk slecht.
Dat is toch onder begeleiding? Dan vraag ik me het af. Als je nog nooit in je eentje fatsoenlijk kilometers hebt gemaakt kun je niet zeggen dat je kunt autorijden vind ik. Dat leer je pas als je alleen op pad gaat. Maar je kunt EW t.z.t. even bellen/mailen....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:27 schreef coastguard_1557 het volgende:
Weet iemand toevallig als je vanaf je 17,5 tot je 18e (ongeveer) rijdt dit ook als de benodigde halfjaar rij-ervaring telt om te solliciteren?
Is inderdaad onder begeleiding van iemand met 10 jaar rijervaring (ofzo). Snap je punt, aan de andere kant vind ik wel dat je dan kan autorijden. Je rijd immers eigenlijk alleen, alleen met iemand ouder naast je die je eventueel tips kan geven enzo. Maar goed, zal tzt idd ff een belletje doen. Thx.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:51 schreef maxmin het volgende:
[..]
Dat is toch onder begeleiding? Dan vraag ik me het af. Als je nog nooit in je eentje fatsoenlijk kilometers hebt gemaakt kun je niet zeggen dat je kunt autorijden vind ik. Dat leer je pas als je alleen op pad gaat. Maar je kunt EW t.z.t. even bellen/mailen....
Volgens mij moet je dan toch gewoon een ritbon invullen of niet? Pin me er niet op vast hoor, want het is al lang geleden.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:53 schreef NietDoen het volgende:
Weet iemand toevallig waar je je uren kan doorgeven als je bij een vestiging van [insert LM here] hebt gewerkt? Kan mijn ritgegevens niet meer openen.
/werkbrief is alleen voor [insert LM here] toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |