Ik denk dat je beter Amsterdam kan opgeven, want je sollicitatie zal waarschijnlijk niet meer voor 1 augustus zijn denk ik. En anders krijg je straks terwijl je in Amsterdam woont vaak werk vanuit Utrecht ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Mandarijntjee het volgende:
Goedendag chauffeurs,
Ik ben van plan om ook te solliciteren bij Easy Way en heb een vraagje aan jullie.
Op dit moment woon ik in Breukelen (regio Utrecht) en per 1 augustus zal ik intrekken in mijn studentenkamer in Amsterdam.
Tijdens het invullen van de sollicitatie wordt er gevraagd in welke regio je woont, maakt het voor de hoeveelheid van opdrachten nog uit of ik opgeef of ik in Amsterdam of in Utrecht woon?
Bij de tijd dat jij wordt uitgenodigd voor een gesprek is het al augustus. Over het veranderen van regio doen ze trouwens niet moelijk, gewoon een mailtje met adreswijziging sturen naar personeelszaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Mandarijntjee het volgende:
Goedendag chauffeurs,
Ik ben van plan om ook te solliciteren bij Easy Way en heb een vraagje aan jullie.
Op dit moment woon ik in Breukelen (regio Utrecht) en per 1 augustus zal ik intrekken in mijn studentenkamer in Amsterdam.
Tijdens het invullen van de sollicitatie wordt er gevraagd in welke regio je woont, maakt het voor de hoeveelheid van opdrachten nog uit of ik opgeef of ik in Amsterdam of in Utrecht woon?
Je krijgt pas post als je eenmaal in Breda bent geweest voor de intake met rijtest. Zet gewoon nu je adres in Breukelen erin. Ik weet niet meer hoe het formulier eruit ziet, maar misschien dat je bij de opmerkingen dat toe kan lichten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef Mandarijntjee het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Zal het voor deze maand dan nog van belang zijn dat ze mijn huidige adres (Breukelen) hebben? In verband met eventuele post? Of is er van post helemaal geen spraken?
Ik heb een keer geld mee moeten nemen van ophaal- naar afleveradresquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:18 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb ook ooit een pakketje moeten vervoeren volgens de opdracht. Was uiteindelijk een grote rode loper, die moest ik in een Twingo proppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |