abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114152031
Oh, shit. Zie het ja, in mijn ervaring was het verder. Btw, je moet niet aan de zilverweg zijn, maar 1 straat verder. Anders kom je via de achteringang. Dus de magnesiumweg.

Toch nog even goed naar mijn dagplanning kijken. Zouden die lui daar om 7:30u aanwezig zijn?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:52:09 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114152110
Nee, 08:00u pas.
#26 || Luciano da Silva
pi_114152355
Pff, lekker dan. Dan wordt het toch 8:11 aanwezig daar.
Straks als ik niet meer in de bus zit maar even EW bellen. Het eind adres van mijn 3e rit klopt niet. Straatnaam + postcode zeggen Leeuwarden maar er staat Steenwijk.
pi_114152423
Nu volop aan het taxi rijden.. Ofja, het heet "business travel".

Heb een anderhalf jaar oude E-klasse mee, redelijk volgepakt met opties. Vannacht om 3 uur opgestaan om naar Schiphol te gaan, en verder nog hier in de buurt rondgereden tot half 1.
Morgenmiddag weer 2 keer naar Schiphol, maar nu eerst lekker slapen. :)

Zal vanavond wel een foto van de E-klasse uploaden.
Nee.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:59:23 #55
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_114152451
Geen transport meer?
pi_114152666
Nou, het probleem is dat ze daar nu een vaste chauffeur hebben (wat ik dus vroeger was) en ze niet genoeg ritten hebben om 5 dagen in de week 2 chauffeurs te laten rijden. Dan zou ik 1 dag op kantoor zitten, 1 dag in het magazijn en 3 dagen op de weg.. Daar had ik geen zin in, dus toen naar een taxibedrijf gegaan waar ik wel stevig uren kan maken.

Maar als er iemand in de buurt woont die dat wel wilt doen, zouden ze daar erg blij mee zijn.. ;)
Nee.
pi_114153396
Maandag 3 ritten, en ik moet ook nog een koffertje afleveren in het centrum van Amsterdam. :')
pi_114153598
Maandag grote ontruimingsactie in het centrum van Amsterdam?
pi_114155874
Ik heb ook ooit een pakketje moeten vervoeren volgens de opdracht. Was uiteindelijk een grote rode loper, die moest ik in een Twingo proppen }:|

Heb net voor het eerst een spoedje geweigerd, ritje van 7,5 km.
Maandag ook niet werken, hopelijk verder volgende week wel wat ritjes. Of zouden er minder ritjes zijn omdat klanten nu de ov kosten moeten betalen ofzo?
.
pi_114155961
Goedendag chauffeurs,
Ik ben van plan om ook te solliciteren bij Easy Way en heb een vraagje aan jullie.
Op dit moment woon ik in Breukelen (regio Utrecht) en per 1 augustus zal ik intrekken in mijn studentenkamer in Amsterdam.
Tijdens het invullen van de sollicitatie wordt er gevraagd in welke regio je woont, maakt het voor de hoeveelheid van opdrachten nog uit of ik opgeef of ik in Amsterdam of in Utrecht woon?
pi_114156159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Mandarijntjee het volgende:
Goedendag chauffeurs,
Ik ben van plan om ook te solliciteren bij Easy Way en heb een vraagje aan jullie.
Op dit moment woon ik in Breukelen (regio Utrecht) en per 1 augustus zal ik intrekken in mijn studentenkamer in Amsterdam.
Tijdens het invullen van de sollicitatie wordt er gevraagd in welke regio je woont, maakt het voor de hoeveelheid van opdrachten nog uit of ik opgeef of ik in Amsterdam of in Utrecht woon?
Ik denk dat je beter Amsterdam kan opgeven, want je sollicitatie zal waarschijnlijk niet meer voor 1 augustus zijn denk ik. En anders krijg je straks terwijl je in Amsterdam woont vaak werk vanuit Utrecht ofzo.
.
pi_114157421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:21 schreef Mandarijntjee het volgende:
Goedendag chauffeurs,
Bij de tijd dat jij wordt uitgenodigd voor een gesprek is het al augustus. Over het veranderen van regio doen ze trouwens niet moelijk, gewoon een mailtje met adreswijziging sturen naar personeelszaken.
pi_114157704
Bedankt voor jullie antwoorden. Zal het voor deze maand dan nog van belang zijn dat ze mijn huidige adres (Breukelen) hebben? In verband met eventuele post? Of is er van post helemaal geen spraken?
pi_114157761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:03 schreef Mandarijntjee het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden. Zal het voor deze maand dan nog van belang zijn dat ze mijn huidige adres (Breukelen) hebben? In verband met eventuele post? Of is er van post helemaal geen spraken?
Je krijgt pas post als je eenmaal in Breda bent geweest voor de intake met rijtest. Zet gewoon nu je adres in Breukelen erin. Ik weet niet meer hoe het formulier eruit ziet, maar misschien dat je bij de opmerkingen dat toe kan lichten.
pi_114157800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:18 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb ook ooit een pakketje moeten vervoeren volgens de opdracht. Was uiteindelijk een grote rode loper, die moest ik in een Twingo proppen }:|
Ik heb een keer geld mee moeten nemen van ophaal- naar afleveradres :P.
pi_114160412
Eerst gebeld dat mijn 3e rit maandag niet door gaat. Dus vanaf Veldhoven naar Leeuwarden OV'en..
Zojuist nog wel gebeld voor morgen. Moet een Opel Vivaro van Oosterwierum naar Wormer. Moet dus voor de eerste keer van mijn leven met de belbus. Moet je zo'n ding minimaal een uur van te voren bellen?
pi_114160802
Kun je maandag wat rustiger aan doen, kom je gezellig bij mij in de trein :P
pi_114160899
Haha, klopt. Ga dan inderdaad met de trein van 7:46.
Iemand ervaring met de belbus naar Oosterwierum?
pi_114161033
Rijdt lijn 93 dan niet?

Edit: oh nee, maandag-vrijdag :(

Deze lijn is een OPSTAPPER. Reserveren minimaal anderhalf uur voor vertrek van de gewenste rit op tel.nr. 0900-827 2000 (lokaal tarief). Toeslag 2,- euro op kosten normale busrit. Gratis voor houders van OV-jaarkaart, jaar- en meermaandabonnement.

Dat staat op connexxion site.
pi_114161405
Lijn 93 gaat inderdaad niet.
Ben benieuwd wat die opstapper dan nu moet gaan kosten. Verwacht wel dat hij sneller is als de opgegeven 30 minuten, gezien het volgens Google 6 minuten rijden is :) . Hebben ze in Wieuwert dat wel beter geregeld, mooi op laten halen!
Als het nou eens zomers weer was ging ik mooi lopen ipv de belbus.
Terug OV' en is drieėnhalf uur, best lang. Maar ach, wordt betaald :P
pi_114162132
Nu alleen nog even uitvinden waar ik de auto gratis kan parkeren. Ben nu bij mijn ouders en ga morgen met de auto naar Leeuwarden. Maar woon in een betaald parkeren gebied ;(
En die site van de gemeente is echt kut!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:43:47 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114164833
Is 'De Centrale' niet gratis?
#26 || Luciano da Silva
pi_114167294
Klopt Joppie. Maar dan moet ik 2 kilometer naar m'n huis lopen. Ik pleur 'm wel gewoon in de blauwe zone, op hoop van zegen. Beetje sjoemelen met de parkeerschijf.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:39:46 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_114167366
Daar gaan toch wel bussen vandaan, ook in het weekend? :{
#26 || Luciano da Silva
pi_114167522
Groningerstraatweg is ook gratis, daar parkeer ik de auto altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')