Ik moest toen ook naar Born inderdaad, ik had toen helaas geen tijd om van de omgeving te genieten. Moest als een malle die auto dumpen, bus pakken en door naar de volgende auto. Was toen ook te laat op het laatste afleveradres..quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is de A76, daar ben ik ook al de mist in gegaan. Bij Venlo is dat geloof ik. Navigatie zegt rechtdoor, maar je moet de borden 'Maastricht / Roermond' aan houden, dan buig je af naar rechts. Ik ben toen via Duitse dorpjes en het Nederlandse Tegelen uiteindelijk in Born terecht gekomen. Nog wel bij de Duitse Aldi gestopt voor Coca Cola Vanille en een rijkelijk belegd broodje voor 1,50
Bij Venlo kun je je vergissen in de A73/A74. De A76 ligt bij Geleen/Heerlen/Kerkrade. Daar kun je trouwens ook gemakkelijk verkeerd rijden als je blind de navi volgt met de huidige verbouwing van knooppunt Kerensheide.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is de A76, daar ben ik ook al de mist in gegaan. Bij Venlo is dat geloof ik. Navigatie zegt rechtdoor, maar je moet de borden 'Maastricht / Roermond' aan houden, dan buig je af naar rechts. Ik ben toen via Duitse dorpjes en het Nederlandse Tegelen uiteindelijk in Born terecht gekomen. Nog wel bij de Duitse Aldi gestopt voor Coca Cola Vanille en een rijkelijk belegd broodje voor 1,50
Precies. Ik zat dus ineens in België bij Maasmechelen in plaats van op de snelweg naar Heerlen. En dat terwijl ik een dag eerder!! ook naar Heerlen moest, en het toen wel goed gingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij Venlo kun je je vergissen in de A73/A74. De A76 ligt bij Geleen/Heerlen/Kerkrade. Daar kun je trouwens ook gemakkelijk verkeerd rijden als je blind de navi volgt met de huidige verbouwing van knooppunt Kerensheide.
Neee, waarom moeten ze zo'n mooie snelweg toch zo verpesten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Precies. Ik zat dus ineens in België bij Maasmechelen in plaats van op de snelweg naar Heerlen. En dat terwijl ik een dag eerder!! ook naar Heerlen moest, en het toen wel goed ging![]()
LET OP
23 juli start trajectcontrole Amsterdam --> Utrecht. Andere richting volgt iets later.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-juli-van-start.html
Die foto die ik plaatste is dus ook op de grens bij Maasmechelen haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Precies. Ik zat dus ineens in België bij Maasmechelen in plaats van op de snelweg naar Heerlen. En dat terwijl ik een dag eerder!! ook naar Heerlen moest, en het toen wel goed ging![]()
LET OP
23 juli start trajectcontrole Amsterdam --> Utrecht. Andere richting volgt iets later.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-juli-van-start.html
Tja geen idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hoe regel jij dat toch altijd Joppie?
Mooi optijd weer, ben nog nooit gebeld terwijl ik aan het werk was.
Hoe laat moet jij in Heerenveen zijn? Jij komt ook vanuit Leeuwarden toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Nu al gebeld voor maandag. Heerenveen-Sittard in een oranje Crafter met automaat. Daarna Sittard-Vianen in een Toyota Avensis.
Dan ben je er net eerder dan ik dus, ik ben er om 8:25, die bus van 8:11 is ruk, moet je alsnog een kwartier lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ghehe, net te laat..
Ik moet er OM 8u zijn. Heb besloten daar 8:11 van te maken, anders moet ik wel belachelijk vroeg weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |