Yups, zo had ik hem ook opgevat zo snel. Beetje debiel dat zij daar een heel boek over schrijven. Wordt het ook niet bepaald duidelijker opquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds een paar uurtjes weer terug uit Spanje en dit topic doorlezend heb ik wel wat gemistIk heb dat mailtje doorgelezen over dingen opsturen. Als ik het goed begrijp kan ik wel gewoon de digitale ritbon gebruiken bij ritten waarbij je bonnen hebt, maar moet je die bonnen achteraf ook nog per post opsturen. Alleen het overzicht van Mijn OV-chipkaart hoeft niet meegestuurd te worden.
Klopt dat een beetje?
Nice, die mensen daar bij de oranje van Leeuwarden zijn wel chill. Ben daar deze week nu al 3 keer geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:29 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Vandaag weer werken, eerst in een oranje Kangoo (zweten dus) van Leeuwarden naar Meppel. Daarna Emmen - Harderwijk in een I40, ben benieuwd!
Maar begint al goed, wilde met de trein van :34 naar Camminghaburen maar de trein van :04 staat nog op het station. Ben dus benieuwd of deze trein wel gaat rijden..
Werk je voor EW? Dan vul je gewoon de maatschappij in die vermeld staat bij je ritopdracht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef MG_13 het volgende:
even kort vraagje, wat moet je normaal gesproken op de ritbon invullen bij 'Naam leasemaatschappij'?
Gister had ik een rit waarvan ik een auto van een dealer moest ophalen en brengen naar staatsbosbeheer, hier is dus geen leasemaatschappij bij betrokken, wat moet ik hier dan invullen?
Je doet het als volgt, stel rit 1 is Zwolle - Amersfoort, en daarna Arnhem - Zwolle (ik noem maar wat).quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef MG_13 het volgende:
dankje!
Maar ik heb nog een vraag, het transactie-overzicht wat ik kan uploaden is voor de 2 ritten die ik gister gereden heb. Uploaden jullie het volledige transactieoverzicht voor meerdere ritten of doen jullie dat maar bij 1. Want als ik ´t voor beide doe dan lijkt het net of ik 2 keer zoveel kosten heb gemaakt, maar het zou onwaar zijn als ik bij 1 rit zou zeggen dat ik geen onkosten heb gemaakt
Jezus, 3 ton exclusief de BTWquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Deze week op 2 beschikbare dagen geen ritjes gehad. Eigenlijk voor het eerst echt geen werk tijdens de vakantie, ook geen spoedjes. Maar vond het op zich niet heel erg ofzo met dit weer. Nu over 4 weken pas weer werken
![]()
Die sprinter ziet er wel chill uit. Jammer dat het niet een VIP-uitvoering was als deze (klikken)
Nicee! Maar jij was dus die naakte taxi chauffeur in de berm die ze zochten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag een leuk busje meegehad..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Had mijn kleding even opgehangen tijdens mijn pauze, zo warm!)
[ afbeelding ]
Redelijk full options.. Luchtvering, automaat, luchtgeveerde stoel, stuurwiel bediening etc.
Tijd sleutels afgegeven vorige ritquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef MG_13 het volgende:
ik voel me zo dom, omdat ik al die vragen moet stellen.
maar goed, bij de 2e rit moet je ook starttijd invullen, maar je moet hier wel een geldige tijd invullen, wat vullen jullie daar in als het een vervolgrit betreft?
Duurt bij mij altijd even. Heb je wel een bevestiging gehad dat je ritbon is verstuurd? Als je een witte pagina krijgt zijn je bijlagen te groot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef MG_13 het volgende:
hmm, net ritbonnen dus ingevuld, maar ik heb geen bevestigingsmails ontvangen.
Haha denk het! Nee ik had 'heel toevallig' pauze van een uur bij een recreatieplas, waar ook wat vrienden waren. En heel toevallig had ik ook een zwembroek bij me, dus even in die bus omgekleed (geblindeerde ramen ftw) en even wat gezwommen en in de zon gelegen als pauze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nicee! Maar jij was dus die naakte taxi chauffeur in de berm die ze zochten?
Ik hou m'n kleren meestal aan in de pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |