SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
[ Bericht 2% gewijzigd door Kamikazie op 12-07-2012 17:57:28 ]
Nu wel weer Froomequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
EvansBeste concurrent van Wiggins ook nog eens
Ja inderdaad. Die Froome mag er wel een keer af van mijquote:
Ik vind het ook gewoon dom. Laat Froome gewoon tijd pakken, mocht er iets met Wiggans gebeuren heb je Froome nog op voorsprong, mja Wiggans is toch belangrijker...quote:
Denk niet dat Froome veel tijd had gepakt... Hoogstens op Wigginsquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon dom. Laat Froome gewoon tijd pakken, mocht er iets met Wiggans gebeuren heb je Froome nog op voorsprong, mja Wiggans is toch belangrijker...
Soms kom ik daar wel eens via Google Streetview, ziet er leuk uit daar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Is iemand hier ooit in marbella geweest? Verhalen erover?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soms kom ik daar wel eens via Google Streetview, ziet er leuk uit daar.
Dat is wel knapquote:
Mijn ouders gingen daar vaak naar toe. Veel rijk volk, veel oudere mensen. Weet niet of het leuk is als je wat jonger bent eigenlijk..quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
dion_v_k woonde daarquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen daar vaak naar toe. Veel rijk volk, veel oudere mensen. Weet niet of het leuk is als je wat jonger bent eigenlijk..
Da's wel chill man, lekker rustigquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen daar vaak naar toe. Veel rijk volk, veel oudere mensen. Weet niet of het leuk is als je wat jonger bent eigenlijk..
Niet als je ook iets anders wil doen dan met je luie reet aan het strand liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's wel chill man, lekker rustig
http://www.easports.com/media/play/video/125994696quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:08 schreef Rijst het volgende:
Wel een lekkere goal
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125994330
Ik ben er een half dagje op excursie geweest. Enige wat ik me kan herinneren zijn smalle straatjes, mooie jachten en dure auto's.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Wanneer kom jij weer eens meeclubben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik ben er een half dagje op excursie geweest. Enige wat ik me kan herinneren zijn smalle straatjes, mooie jachten en dure auto's.
Meh ben een beetje klaar met clubs, steeds een nieuwe club maken (en dan ook nog kansloze clubnaam) enzo...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer eens meeclubben?
Achja, zelf wetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Meh ben een beetje klaar met clubs, steeds een nieuwe club maken (en dan ook nog kansloze clubnaam) enzo...
Stond volgens mij ook op www.vi.nl bij transferdagboek...quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)for-thiago-silva-and
Ibra zou al akkoord zijn met PSG, clubs lijken er ook uit te komen ...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Meh ben een beetje klaar met clubs, steeds een nieuwe club maken (en dan ook nog kansloze clubnaam) enzo...
Zit wel een verschil in de berichten hoor, goal.com gaat al een stuk verder. Bron is volgens mij toch voornamelijk L'équipe en Gazetten/Sky Sportquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Stond volgens mij ook op www.vi.nl bij transferdagboek...
Edit: ja dus
Het gonst deze transferperiode van de geruchten rondom Thiago Silva. De verdediger van AC Milan veronderstelt echter telkens dat zijn hart in Milaan ligt. Teamgenoot Zlatan Ibrahimovic, die close is met Thiago Silva, adviseerde de Braziliaan ook om in San Siro te blijven.
De situatie verandert echter nu ook Zlatan is benaderd door Paris Saint-Germain. Technisch directeur Leonardo (voorheen trainer/directeur bij AC Milan en Internazionale) wil het duo nu voor zestig miljoen euro overnemen. Mocht de transfer doorgaan, dan betekent het dat de Zweedse aanvaller in totaal 209 miljoen euro aan transfergelden heeft opgeleverd, verspreid over zeven clubs (Malmö FF, Ajax, Juventus, AC Milan, Internazionale, Barcelona en PSG).
Wij blijven altijd Dutchies heten hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:31 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat het nu al bij meerdere bronnen naar buiten komt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in de berichten hoor, goal.com gaat al een stuk verder. Bron is volgens mij toch voornamelijk L'équipe.
Okequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ging me er meer om dat het nu al bij meerdere bronnen naar buiten komt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
Nilmar waarschijnlijk naar Al Rayyan (Qatar) dus uit FUT
bron?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
Volgend jaar ook meer leagues hè, dus dat weet je niet zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
suppppquote:
wie wat waar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Kansloze clubnaam?
Kansloos om tegenstanders weg te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |