SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Nee, veel erger. Beide backs high/low, Ramos high/med en alleen Pepe high/high.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die zal ik handmatig aanmoeten passen. allemaal high/high idd
leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pino gaat verder op futhead
Het is high/high en high/low. Ik ga lekker met dit elftal verdedigend spelen en dan volop counterenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:11 schreef detennismaster het volgende:
Toefjes dat team gaat echt niet werken man.![]()
- High/Low verdedigers
- Ronaldo en Sanchez op 7 chem
- 0 lengte in de voorhoede
Slechte verliezer?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Jezus Marcie, je kan echt alleen maar kutgoals maken. Laatste keer dat ik tegen je speel.
Ja kan ik er wat aan doen dat ik 2x uit een corner scoor?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Jezus Marcie, je kan echt alleen maar kutgoals maken. Laatste keer dat ik tegen je speel.
Spreek je over een dag of 1/2quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is high/high en high/low. Ik ga lekker met dit elftal verdedigend spelen en dan volop counteren
nee 2x uit een corner gescoord.quote:
Heb al eerder Ronaldo daar gehad, merk je niks van, speelt gewoon briljant. Met mijn MLS team heb ik Nyassi op chem 5, rent gewoon lekker door hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
leuk![]()
Als zijn vader zoveel geld heeft zou hij toch een goede psychiater moeten kunnen vinden.
@Dtm twee keer 7 chem merk je niet man
Ja. Hij had wel terecht gewonnen. 3x een kopgoal waarvan 2 uit een corner. Op laatst nog een lelijke rebound.quote:
Je bent gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Hij had wel terecht gewonnen. 3x een kopgoal waarvan 2 uit een corner. Op laatst nog een lelijke rebound.
Mijn verdediging is zo slecht
Meh, 'i wish' is niet echt dreigen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb al eerder Ronaldo daar gehad, merk je niks van, speelt gewoon briljant. Met mijn MLS team heb ik Nyassi op chem 5, rent gewoon lekker door hoor
Pino moet uitkijken, dreigementen via het internet, kun je zomaar 1 of meer nachtjes in de cel doorbrengen.
is maar net hoe de rechter het interpreteert, maar zo ver zal het niet komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, 'i wish' is niet echt dreigen toch?
ikkkk :quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er afgemaakt worden door mijn Ronaldinho + Balotelli ?
Ah oke, bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zit de tour te kijken tot een uurtje of 6 denk ik.
Leuke etappe dat wel, maar na 1 uur kijken moet ik altijd ff iets anders doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zit de tour te kijken tot een uurtje of 5.30/6 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |