Ik zou dan voor de iPad kiezen, die MBP zal nog wel eventjes meekunnen. iPad is heel andere ervaring.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:28 schreef M.C. het volgende:
Wat is wijsheid.
Heb een 13' MBP uit 2009, maar ben toe aan iets andersIk twijfel om er gewoon een iPad bij te kopen, of de MBP te verkopen en een MBA te kopen. Gebruik hem alleen om te internetten, mailen etc.
a4@printer.nlquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef Probability het volgende:
Ik heb zojuist mijn epson wireless printer aangesloten op mijn macbook en op het netwerk(duurde even
)
Ik las ergens dat ik ook van afstand kon printen.. Dus met een soort mail adres? Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ben serieusquote:
printen lukte direct door gewoon op m'n iphone op print te drukken. heb nu een epson iprint app gedownload voor meer opties. dat komt omdat ik bij het installeren van mijn printer hem direct al heb toegevoegd omdat het over de wifi gaat..quote:
Maar dat krijg je toch gewoon nog steeds gratis gerepareerd bij Apple?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:44 schreef Probability het volgende:
oei het plastic van mijn macbook begint er nu wel heel erg af te vallenvan binnen werkt hij nog prima, beetje jammer dus..
nou ik was bij de apple store en die knakker zei dat het een hele dure reparatie zou worden en dat ik vast m'n laptop te hard dicht had gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Maar dat krijg je toch gewoon nog steeds gratis gerepareerd bij Apple?
http://www.macrepair.eu/index.php?p=macbookquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:45 schreef Probability het volgende:
[..]
nou ik was bij de apple store en die knakker zei dat het een hele dure reparatie zou worden en dat ik vast m'n laptop te hard dicht had gedaan
dus toen zei ik weer van: als je niet weet waar je het over hebt zeg dan niks....
Op het Leidse geweest? Daar zijn ze veel coulanter dan in die vage resellerwinkeltjes die moeilijk doen als je garantietermijn 1 dag verlopen is. Verder is er een grotere voorraad waar je zo met wat anders de winkel uitloopt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:45 schreef Probability het volgende:
[..]
nou ik was bij de apple store en die knakker zei dat het een hele dure reparatie zou worden en dat ik vast m'n laptop te hard dicht had gedaan
dus toen zei ik weer van: als je niet weet waar je het over hebt zeg dan niks....
Wat voegt een mini voor jou toe?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef GlobeHouse het volgende:
Wil binnenkort een Mac mini kopen! Heb al een iMac, Macbook Pro en natuurlijk een iPhone 4s=D
Top!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:26 schreef GlobeHouse het volgende:
Wil de Mac Mini gebruiken als mediacenter. Sluit hem dan aan op mijn TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |