SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KM: zie Col de La ToussuireThere are only 151 Pokémon.
Basso zit er voor Nibali. Denk eerder dat Vino en Rolland echt voor de dagzege gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Slobeend het volgende:
Met Basso en Valverde in deze groep zie ik geen overwinning voor een Nederlander in het verschiet liggen.
Vrees er ook voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Drebbelman het volgende:
Ach, ik verwacht dat de Sky trein die kopgroep op de laatste klim gewoon opraapt en als Porte het lang genoeg heeft kunnen volhouden wint Froome.
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt mequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef marcodej het volgende:
Gesink nog in een niet supergroot peloton. De helft zit ervoor natuurlijk, maar goed.
dat peloton rijdt een constant tempo, en Gesink zal inmiddels wel beetje warm gedraaid zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt me
Ik niet, is goed voor mn pooltjequote:
Of gewoon geen tekst na de TT.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Laat voortaan dat Les Sybelles gewoon weg dan
De snelheid van de kopgroep nu had hij nu ook wel kunnen volgen, net ging het gewoon te hard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, als hij uit de kopgroep heeft moeten lossen, dan is het bijna verbazingwekkend dat hij hier nog wel bij zit lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |