Dit zou mogelijk zijn, mits de middelen oneindig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Ik sta er nu al redelijk versteld van. Maar nogmaals: neem het advies en de medicatie van je psych ter harte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef heeeeelp het volgende:
Geloof mij, over een aantal jaar zal dit aan het licht komen, en zullen jullie met zijn alle verbaasd staan over wat jullie in dit topic gelezen hebben.
Jij zit ook in het complot!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
En test kan nooit kwaad, al helemaal niet in deze situatie lijkt mij.
Helder licht!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem die medicijnen toch maar in, want volgens mij ben je psychotisch.
Klopt, het complot voor een oplossing.quote:
Jij bent uiteindelijk toch echt de eerste die dit soort zaken oppert ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Straks vertellen die stemmen je dat je hun maar moet vermoorden om het complot tegen te gaan.
Ik voorzie alvast een potentieel drama en fok lijkt er aan mee te helpen.
Nou ja negatieve publiciteit is nog steeds publiciteit he.
We hebben het allemaal in onze bookmarks staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef heeeeelp het volgende:
Geloof mij, over een aantal jaar zal dit aan het licht komen, en zullen jullie met zijn alle verbaasd staan over wat jullie in dit topic gelezen hebben.
Je gaat toch geen attenne op m'n beeldscherm richten he???quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hou je in de gaten Splitter, elke stap die je zet. Ik ga je stalken.
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet maar nooit wat er echt aan de hand is, en maar grapjes maken he. HiHaHo.
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
En test kan nooit kwaad, al helemaal niet in deze situatie lijkt mij.
Hoe bedoel je dit Yvonne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?
Tja, het is gek dus zal het niet logisch zijn. Jammer dat er dan zo lacherig op gedaan moet worden hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
We zijn namelijk geen experts, dus gaan we geen 'raad' geven en al helemaal niet over medicatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
Oh dus deze jongeman is wel psychotisch? Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem die medicijnen toch maar in, want volgens mij ben je psychotisch.
Dat je moet kappen met je zgn tips wat TS met z'n medicatie wel of niet moet doen. Ben jij z'n psych?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |