Ach, een warm hart, nee dan zou ik haar ook niet doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, maar blijkbaar draagt ze het een warm hart toe.
Keertje aanduwen kan best, ik geef alleen even aan waarom ik bij een echt gesprek al binnen 5 minuten een aanvaring met haar hebquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een warm hart, nee dan zou ik haar ook niet doen.
cockblocker proquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik joy doe heb ik niet gehosseld.
JOY WAT IS DEZE.
neequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
iemand trouwens sss nog wel eens gesproken?
Nee niks toch, Mur wilde wel enzo maar die deden dat echt? Wtfquote:
Denk dat ik nog weinig zin heb om moeite te doen.quote:
quote:
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom hossel je dan anderen terwijl je haar doet? Waarom verkeer je niet gewoon, of zo.
hou toch es op met je relatie-geneuzel hara, niet iedereen heeft ziet dat als utopie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom hossel je dan anderen terwijl je haar doet? Waarom verkeer je niet gewoon, of zo.
Aangezien het zo'n 3 uur reizen is gingen we eigenlijk gewoon meeten om te kijken of het leuk was, door afstand enzo houden we het gewoon zo zo lang als het leuk is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik realiseerde me ook zojuist dat er één in Limburg woont ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.
3 uur reizen voor een potje seks?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangezien het zo'n 3 uur reizen is gingen we eigenlijk gewoon meeten om te kijken of het leuk was, door afstand enzo houden we het gewoon zo zo lang als het leuk is.
Met haar werk enzo spreek ik haar soms 3 weken amper. En je kan niet even langs ofzo. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |