quote:
Hossel zequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:15 schreef Lutte het volgende:
Met mama boodschappen doen.. Es kijken of er nog wat te hosselen valt
Leg d'r maar eens lekker in de watten jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hossel ze
Ik ga zo eens een kamer uitmesten, daar moet Laysa 2 nachtjes in liggen, wel fijn als ze er dan ook daadwerkelijk in kan komen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bah bah bah ik was het bijna vergeten!!!
meestal wel zo jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht... ik denk dat ik het na 10x begrijpDie ene is een toekenning van de declaratie, die andere is gewoon een nieuw formulier
Ik ook bij de mijne, schijtziek vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij menzis hoefde ik nooit te declareren, nu bij die nieuwe wel
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig zat ik nog bij menzis toen ik 13x in 1 jaar naar de tandarts ben geweest
Hello dearquote:
Ja, ik heb me ook kapot betaald hoor.. hahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt Menzis kapot gemaakt Triek. Al die reorganisaties komen door jou.
Wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef Kally het volgende:
Pat, is echt zo, gras in je hand houden en ze komen het pakken uit je hand
Woestijnratjes in Blijdorp, had foto op FB van een baby geplaatstquote:
Paarden?quote:
Aaahquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Woestijnratjes in Blijdorp, had foto op FB van een baby geplaatst
Simone wil niet gezien worden met paarden.quote:
Terecht, ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone wil niet gezien worden met paarden.
Ik kreeg vannacht te v eel paarden om mijn oren in de baggerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Simone wil niet gezien worden met paarden.
Ik heb serieus geen ideequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom eten woestijnratten gras? In de woestijn is toch heul geen gras?
Jij breid hetzelfde als ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
IK begon met 50 steken, heb er ondertussen 56
Laat ze niet loslopen he?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Lutte het volgende:
Waarom word ik altijd jonger geschat?__!
Wij staan in de rij voor de kassa, staan er twee bejaarden achter ons, van die 'vitale' types, vroeger was alles beter mensen die klagen over 'de jeugd van tegenwoordig'.
Lag een doos Haribo in de kar, beginnen ze de jingle te zingen en de man zegt tegen mama: als ze zouden weten waar het van gemaakt is zouden ze het niet meer eten! De vrouw tegen mij: En meisje, weet jij waar het van gemaakt is? Ik: jup vermalen varkensbottenDie koppen
Vervolgens begon ze een betoog dat peperkoek gezond was en kon ik haar al helemaal niet meer serieus nemen natuurlijk
Dinsdag was het een alcoholist (kende mama van vroeger, ze werkte in een kroegquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dinsdag was het een alcoholist (kende mama van vroeger, ze werkte in een kroeg) die dacht dat ik niet snapte waarom hem aan werd geraden te verhuizen omdat hij langs een slijterij woont. Tja.
Ik denk dat ze het achtergelaten haar nu opslaan. Zien we wel weer terug op Ebay als ik beroemd ben.quote:
Wa unne hommos!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, nieuwe school even gemaild. Ik zou begin juli informatie over start schooljaar etc krijgen. Nog steeds niks in huis
Snap ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat de Efteling mijn kaartje bezorgd, ik wil het gewoon uitprinten.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef Toverheks het volgende:
goedemiddagggggggggggggggg lieverds lees af en toe bij maar alles gaat goed hier en volg sommige op FB he.........
PatriQuequote:
hey Kally en jij hebt heel de dierentuin op de foto gezet, en mooi foto van je boysquote:
Heeft oudste gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Kally en jij hebt heel de dierentuin op de foto gezet, en mooi foto van je boys
oh dat hoor je vanavond oudste moet haar diensten ff doorgeven die kleine slaapt nu wordt vanavond weer opgehaald...ik zeg gesjeliggggggggggggquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:44 schreef Kally het volgende:
Heksje, kijk even welke dag je kan volgende week?
Alleen maandag kan ik niet
Is goedquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat hoor je vanavond oudste moet haar diensten ff doorgeven die kleine slaapt nu wordt vanavond weer opgehaald...ik zeg gesjeligggggggggggg
Oja, kaartjes regelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat de Efteling mijn kaartje bezorgd, ik wil het gewoon uitprinten.
Ik heb ze via de ANWB met korting, weet niet of dat nog kan maar altijd even proberenquote:
Dan leer je dat ook meteenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zo rijden en het regent keihard
He's alivequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:25 schreef iBenny het volgende:
Siep, jij had dus ook mooi weer?
Ik was gister naar Walibi met wat vrienden van de studie. Uurtje van te voren vroegen we ons nog af of we wel moesten gaan omdat het zo regende. Uiteindelijk toch gegaan en flink gemazzeld met het weer. De enige momenten dat we regen hadden waren we al ergens aan het eten. En op het moment dat we weer richting huis wilden gaan kwam het met bakken uit de lucht...LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
Nicequote:
Nou ja lakken is het probleem totaal nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nice
Ik zat ook al te denken hoe doet papa dat, maar die is schilder, die heeft er profi zooi voor
Nja. Ik snap haar kant ook wel. Ze is al een aantal keer gevraagd, heeft nu een idee voor een goed nummer(denk dat ze slim genoeg is om in te zien of dat ook écht zo is) en dan zou ze zich nu -in 15 jaar al een aantal keer te hebben bewezen- tegenover (hoogstwaarschijnlijk) honderden TV Oranje-zangers nog eens moeten bewijzen... denk dat niemand daar beter op wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Lutte het volgende:
Nou ja ik snap het wel, je kunt het niet verkopen om te zeggen: we schrijven verkiezingen uit! En dan meldt iemand zich: oh nee laat maar! Kun je niet maken, wie het ook is, puur uit principe.
Ik snap best dat ze het niet zoekt, maar dat had dan geregeld moeten worden voor er voorronde werden uitgeschreven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja. Ik snap haar kant ook wel. Ze is al een aantal keer gevraagd, heeft nu een idee voor een goed nummer(denk dat ze slim genoeg is om in te zien of dat ook écht zo is) en dan zou ze zich nu -in 15 jaar al een aantal keer te hebben bewezen- tegenover (hoogstwaarschijnlijk) honderden TV Oranje-zangers nog eens moeten bewijzen... denk dat niemand daar beter op wordt
Er zijn toch nog geen voorrondes uitgeschrevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze het niet zoekt, maar dat had dan geregeld moeten worden voor er voorronde werden uitgeschreven.
Nu zijn er ook mensen die er al moeite in hebben gestoken, en volgend jaar doet er helemaal niemand met een beetje niveau meer mee omdat je 'toch in kan pakken als ze iets beters vinden'.
Wel geroepen dat ze er komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn toch nog geen voorrondes uitgeschreven?
Ohwquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel geroepen dat ze er komenDag na het ESF al geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ging net een kamer bekijken, we reden er langs, het is net een Poolse ghetto.!__!
We reden maar weer aan.
Nee ben 6 hoog trappen op gegaan, tong lag op de grondquote:
Heb je opzich weinig aanpassingsproblemen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ging net een kamer bekijken, we reden er langs, het is net een Poolse ghetto.!__!
We reden maar weer aan.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je opzich weinig aanpassingsproblemen.
Welke wijk? De Bennekel zeker ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
We reden maar weer aan.
Ergens in Tongelre.quote:
O ja daar heb je ook van dat soort wijken jaquote:
+1quote:
Whehehequote:
Ja dat gaat hard, rijlessenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver... Geld voor rijlessen deze en volgende week overgemaaktarme bankrekening
En ik ga chinees bestellen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Max 50 in de bebouwde kom dus valt mee
Whehehehequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa... naja.. ik heb nog genoeg, gelukkig... en komende 2 week stufi, zoto en loon
Waar ligt geoningen?quote:
Oehquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm ik ook, van die gefrituurde bananen.
Overdrijfmodus aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
godver... ze bezorgen ook niet ofzo... kan ik eerst nog weer half uur fietsen..
nah, 10 minuten, maar toch!
Of het is 10 minuten op en neer, dan is het wel overdrijven, en Pat kennende is het maar 1 minuut heen en 1 minuut terugquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef Laysa het volgende:
Op en neer is dat dan toch 20 minuten dus idd bijna 30
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Of het is 10 minuten op en neer, dan is het wel overdrijven, en Pat kennende is het maar 1 minuut heen en 1 minuut terug
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Laysa het volgende:
Had ik net op...ik heb al weken geen koffie gedronken om 19.00 uur
Thee is ook lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Laysa het volgende:
ik drink al weken in de ochtend thee omdat ik anders moest kotsen...allen koffie rond 15.00 uur
Whehehequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
lees even mijn laatste status update op FB
Heb je de reacties gelezen? Die ik nog plaatste?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je de reacties gelezen? Die ik nog plaatste?
Ghehequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:47 schreef Kally het volgende:
lees even mijn laatste status update op FB
Ik lag dubbelquote:
Jaquote:
nee neeee neeeeeee het was echt 10 heen en 10 terug.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Of het is 10 minuten op en neer, dan is het wel overdrijven, en Pat kennende is het maar 1 minuut heen en 1 minuut terug
Arme jijquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee neeee neeeeeee het was echt 10 heen en 10 terug.
Maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee neeee neeeeeee het was echt 10 heen en 10 terug.
Ja, je hangt een bijl aan een draad, en als ze dan opstaat schiet hij los zo haar voorhoofd inquote:
quote:
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, je hangt een bijl aan een draad, en als ze dan opstaat schiet hij los zo haar voorhoofd in
Of je doet vergif in haar drinken.
Ik bedoel vergiftigen als in wegrotten van binnen tot er niks meer over isquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh heerlijk!Vergiftigen is ze vast blij mee, mens wil afvallen
Ik heb ook nog wel wat verhalen over De Bank die haar weg zullen jagen maar dat is zo tijdelijk
Muhaha je bent zo evilquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel vergiftigen als in wegrotten van binnen tot er niks meer over is
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... was niet te nassen, eigenlijk..
Sommige mensen verdienen dat, en ik kijk te veel horror denk ikquote:
Arme schatquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... was niet te nassen, eigenlijk..
Heel goedquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dus morgen zelf maar weer koken. Dan is het tenminste wel lekker!
Ohjaaaa, bij de lidl verkopen ze ook kebab vanuit de diepvries. Dat wil ik nog een keer proberen, want ruikt altijd zo lekker!quote:
Neequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je volgend seizoen in Ranking the Stars?
Ja eckt hequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
C1000 is ook kansloos zeg..
Hebben nu een reclame:
Hamburgers voor noppes oh oh oh oh oh
Ik blokkeer allesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
Ik word echt schijtziek van al die game requests op FB
HET WAS NIET TE VRETEN! HET LEEK OP KOTS!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
trique je maakt me gek, ik zit al de hele avond aan chinees te denken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
C1000 is ook kansloos zeg..
Hebben nu een reclame:
Hamburgers voor noppes oh oh oh oh oh
Ja ik ook, maar er blijven maar nieuwe games komen geloof ikquote:
Hoe lang is een Chinees?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
trique je maakt me gek, ik zit al de hele avond aan chinees te denken.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 juli 2012 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HET WAS NIET TE VRETEN! HET LEEK OP KOTS!
gaat je trek al weg? (A)
hohohohohohohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Voor wie écht wil kotsen heb ik nog wel een linkjequote:
Hoe lang is een hansworst?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor wie écht wil kotsen heb ik nog wel een linkjeNiks met wat jij bedoelt te maken maar ZO ranzig.
2 girls..?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor wie écht wil kotsen heb ik nog wel een linkjeNiks met wat jij bedoelt te maken maar ZO ranzig.
Heb geen exacte cm's maar ik kan het visualiseren.quote:
jzw hoe ik rolquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie bella ook echt helemaal hohohohooooo lachen achter de pc... of trololololololololo
Ja en bedankt, ik zit serieus te kokhalzenquote:
In vergelijking tot dit is dat van jou dan inderdaad leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
IK OOK.... DAN STUUR IK OOK WEER WAT LEUKS
Niet na die DMquote:
Seksueel, nou ja dat mag je zo eiegnlijk niet noemenquote:
Oké, nou ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Seksueel, nou ja dat mag je zo eiegnlijk niet noemen
Dat zou cool zijnquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
sinds m'n laptop in de slaapkamer staat heb ik last van bezoek
[ afbeelding ]
Tweetyquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Nappie is addicted to the internetzzzquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Doe dan toch maar liever die penis met appelboor.
Jawel. Kunnen we allemaal kokhalzen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
IK zie de link, ik durf niet meer te openen, eigenlijk
Jawel, alleen niet te diep over nadenkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
IK zie de link, ik durf niet meer te openen, eigenlijk
En wat voor lucht moet daar vandaan komen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet echt lachen nu, tranen om Bella
Ik zat daarstraks echt te kokhalzen, het idee alleen al
Snikquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet te diep over nadenken
Godverquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En wat voor lucht moet daar vandaan komen?
Kan niet, juist even afkijkenquote:
Pas bij het zaad dacht je vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, ik dacht: Wat stellen ze zich aan,
maar toen dacht ik
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEE![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pas bij het zaad dacht je van
hé
wat vies?
Nou, nee.. dat ook weer niet.... Maar voor het zaad... tsjah... ik ken ranzigere dingen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pas bij het zaad dacht je van
hé
wat vies?
quote:
Uhuquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
Zag hem net in een topic waar er geëdit was. En toen kwam het linkje.
Heb jij hem uit dat ene topic, Lut
Niets wat je ook niet bij Sesamstraat ziet.quote:
Euh, Hoop het niet. Wat vindt tweety?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
En zijn er -buiten het paard- nou figuren die daar opgewonden van worden?
Blijkbaar wel, anders wordt dit toch niet gemaaktquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
En zijn er -buiten het paard- nou figuren die daar opgewonden van worden?
Misschien vindt jullie volgende date plaats in de wei.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Had 'm ook naar mijn vriendje gestuurd, die zal nou ook wel iets anders over mij denken_!
Of over onsquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Had 'm ook naar mijn vriendje gestuurd, die zal nou ook wel iets anders over mij denken_!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien vindt jullie volgende date plaats in de wei.
Niet goed gecheckt danquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even gecheckt voor jullie, er is nog geen nieuwe foto
Met een negerschaapquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bij De Kenau op de bank, dan is dit bijna een beter alternatief.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 topic gecheckt.
DM me even welk topic jij hebt
Een piemel. Van een poardquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
Nou René, vanuit deze camerahoek lijkt het nog wat.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
Pat heeft me weer op (slechte) ideeën gebracht hoor
?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me af als ze die nog op haar mobiel vond, of het dan wel de persoon is die wij nu denken
Link van Patquote:
Ja, want hij zegt verderop dat het lekker was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Ik vraag me af als ze die nog op haar mobiel vond, of het dan wel de persoon is die wij nu denken
Oh zover had ik niet gekekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want hij zegt verderop dat het lekker was.
Nee.quote:
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Fuck ik heb allemaal DM's. Waarom zie ik dat niiiiiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |